Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 31 mei 2010 om 10:12
Mooie foto's Yonna!!!
Ik zag trouwens op je site dat je originele vriend er ook tussen staat. Heb ik iets gemist? Heeft iemand hem dan eindelijk weten te strikken?
Heb je trouwens al wat van Summer gehoord? Ze was vlak na mij uitgerekend, dus denk dat het kindje ook alweer een week of 6 is.
Meisjes... ik ben niet vooruit te branden. Gisteren ook al niet. Het weekend was eigenlijk te vol, want oudste heeft nog niet eens al haar kadootjes kunnen bekijken. Heb vandaag een speel-vrije-dag gepland. Hopen dat de meiden zich daar ook aan houden.
Ik zag trouwens op je site dat je originele vriend er ook tussen staat. Heb ik iets gemist? Heeft iemand hem dan eindelijk weten te strikken?
Heb je trouwens al wat van Summer gehoord? Ze was vlak na mij uitgerekend, dus denk dat het kindje ook alweer een week of 6 is.
Meisjes... ik ben niet vooruit te branden. Gisteren ook al niet. Het weekend was eigenlijk te vol, want oudste heeft nog niet eens al haar kadootjes kunnen bekijken. Heb vandaag een speel-vrije-dag gepland. Hopen dat de meiden zich daar ook aan houden.
maandag 31 mei 2010 om 10:17
Druif, originele vriend heeft inderdaad een vriendin, maar ze zijn niet getrouwd
Het leek ze leuk om een 'proefsessie' te doen en dat is aardig gelukt!
Summer is bevallen van een meisje, een dag voor mijn verjaardag. Heel mooi meisje om te zien met pikzwart haar en ze lijkt op Sum!
Wat is een speel-vrije-dag?
Het leek ze leuk om een 'proefsessie' te doen en dat is aardig gelukt!
Summer is bevallen van een meisje, een dag voor mijn verjaardag. Heel mooi meisje om te zien met pikzwart haar en ze lijkt op Sum!
Wat is een speel-vrije-dag?
maandag 31 mei 2010 om 10:23
Ik heb trouwens een terugval wat mijn moeder betreft. Ik denk ongeveer de hele dag aan haar. Heb net aan het jongste meisje foto's van oma laten zien, want als ze het over 'oma' heeft, heeft ze het al niet eens meer over mijn moeder. Helaas. Nu wil ze de hele tijd 'oma kijken'... En op een of andere manier krijg ik de indruk dat ze zich oma herinnert of herkent eigenlijk. De manier waarop ze er naar kijkt..
maandag 31 mei 2010 om 10:56
ik krijg er bijna een crisis van, al die namen en nicks en dan nog weer veranderen ook nu
maar waar vind ik die website, ik wil de foto's ook graag zien
maar wat zijn jullie al ijverig met die lijstjes.
Ik roep altijd heel hard, ik doe niet aan lijstjes maar stiekum soms wel.
Vandaag in ieder geval hardlopen
maar waar vind ik die website, ik wil de foto's ook graag zien
maar wat zijn jullie al ijverig met die lijstjes.
Ik roep altijd heel hard, ik doe niet aan lijstjes maar stiekum soms wel.
Vandaag in ieder geval hardlopen
maandag 31 mei 2010 om 11:17
maandag 31 mei 2010 om 11:17
We hebben slecht nieuws. De echo van de lever van manlief was inderdaad niet goed. Er zit iets van 1 cm doorsnee. Is het een uitzaaiing??? Vanmiddag met spoed een ct scan. Woensdag de uitslag.
Het is verdomme klotenieuws. En het ging juist zo goed allemaal. 't Is ons niet gegund dat we eens echt rust krijgen.
Ik kan alleen maar vloeken en manlief is lamgeslagen. Ikzelf ook natuurlijk. Het zal toch niet?
Het is verdomme klotenieuws. En het ging juist zo goed allemaal. 't Is ons niet gegund dat we eens echt rust krijgen.
Ik kan alleen maar vloeken en manlief is lamgeslagen. Ikzelf ook natuurlijk. Het zal toch niet?
maandag 31 mei 2010 om 11:22
En voor Druif ook eentje. Laat je verdriet maar lekker komen. Het zal er ook mee te maken hebben dat je een druk weeknd heb gehad, dan komt het verdriet ook altijd weer rauwer binnen. Wel fijn dat je meisje Oma herkent!
Ik geniet er altijd van dat Zoon nog zo gemakkelijk over zijn Beppe praat.
Grrr, laptop loopt vast. Snel even posten.
Ik geniet er altijd van dat Zoon nog zo gemakkelijk over zijn Beppe praat.
Grrr, laptop loopt vast. Snel even posten.
maandag 31 mei 2010 om 11:26
Zoeb, ik duim mee.....goed dat er meteen actie wordt genomen!
En voor degenen die het weblog nog niet kunnen vinden: een mailtje naar viva@onzeonzin.nl en er komt een link retour.
En voor degenen die het weblog nog niet kunnen vinden: een mailtje naar viva@onzeonzin.nl en er komt een link retour.
maandag 31 mei 2010 om 11:52
quote:zonlicht2 schreef op 31 mei 2010 @ 11:38:
als je een tuinfeestje geeft hoef je toch niet te koken?
dan heb je toch een stoere vent die achter de BBQ zich weer helemaal in zijn element voelt
hoi happy
prachtige foto's trouwens
Ha Zonlicht, dankjewel!
Er wordt bij Goldie ook niet gekookt of ge-BBQ'd, want er wordt bier en hondenvoer onder de terrasverwamer geserveerd.
als je een tuinfeestje geeft hoef je toch niet te koken?
dan heb je toch een stoere vent die achter de BBQ zich weer helemaal in zijn element voelt
hoi happy
prachtige foto's trouwens
Ha Zonlicht, dankjewel!
Er wordt bij Goldie ook niet gekookt of ge-BBQ'd, want er wordt bier en hondenvoer onder de terrasverwamer geserveerd.