Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 1 juni 2010 om 09:06
dinsdag 1 juni 2010 om 09:17
- zo, uitgehyperd en bij gelezen. - ( Of eigenijk, dat hyper zijn zal nog wel even duren, maar ik zal jullie er niet meer mee lastig vallen mss als ik de foto's binnen heb nog een keertje )
@ Yonna, Stel dat Vriend en ik ooit trouwen, ben jij de eerste die het hoort .
@Zoebie, wat een extra schrik zal het zijn geweest toe er ook nog vloeistof door de darmen moest . Jullie krijgen morgen de uitslag als ik het goed onthouden heb ? Ik knuffel je gewoon nog een keer Mijn wierook brandt al voor jullie.
@ Couh, wat naar van die man uit jullie straat zeg. Afschuwelijk voor zijn vrouw en kinderen vooral
@Fussie, wat heerlijk dat je verlof hebt ! En dat Skippy zo keurig blijft zitten zeg ! Wat een rijkdom en geluk !
Zo, ik ben weer een beetje bij
Vandaag het huis en de kooien van de beesten.
@ Yonna, Stel dat Vriend en ik ooit trouwen, ben jij de eerste die het hoort .
@Zoebie, wat een extra schrik zal het zijn geweest toe er ook nog vloeistof door de darmen moest . Jullie krijgen morgen de uitslag als ik het goed onthouden heb ? Ik knuffel je gewoon nog een keer Mijn wierook brandt al voor jullie.
@ Couh, wat naar van die man uit jullie straat zeg. Afschuwelijk voor zijn vrouw en kinderen vooral
@Fussie, wat heerlijk dat je verlof hebt ! En dat Skippy zo keurig blijft zitten zeg ! Wat een rijkdom en geluk !
Zo, ik ben weer een beetje bij
Vandaag het huis en de kooien van de beesten.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 1 juni 2010 om 09:52
quote:fussie schreef op 01 juni 2010 @ 09:47:
Ik vraag me altijd af of er onder die hoed nog wel haar zit. Of zou het zo'n monnikenkapsel zijn, maar dan de lange versie? Ghe, de hoed bleef op, dus ik kan het je niet vertellen ( overigens is deze link van een stuk betere kwaliteit... )
Ik vraag me altijd af of er onder die hoed nog wel haar zit. Of zou het zo'n monnikenkapsel zijn, maar dan de lange versie? Ghe, de hoed bleef op, dus ik kan het je niet vertellen ( overigens is deze link van een stuk betere kwaliteit... )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 1 juni 2010 om 09:53
dinsdag 1 juni 2010 om 10:18
quote:Yonna schreef op 01 juni 2010 @ 09:51:
Dochter belde net, Ixsje slaapt al een maand of twee 's nachts niet door, maar vannacht was het heel erg. Ze hebben niet geslapen vannacht. Iemand dé tip?Heb je een idee waarom hij wakker is? Heeft hij honger? Je schreef, als ik me niet vergis, dat alle tanden tegelijk doorkomen, heeft hij daar last van? Heeft hij het koud?
Dochter belde net, Ixsje slaapt al een maand of twee 's nachts niet door, maar vannacht was het heel erg. Ze hebben niet geslapen vannacht. Iemand dé tip?Heb je een idee waarom hij wakker is? Heeft hij honger? Je schreef, als ik me niet vergis, dat alle tanden tegelijk doorkomen, heeft hij daar last van? Heeft hij het koud?
dinsdag 1 juni 2010 om 10:36
Oei, ik weet het niet Yonna, Terror hier sliep net als Zoon van Fus ook heel slecht. Járen lang. Ik heb een tijdje een homeopatisch tabletje gegeven ( weet niet meer wat het is, ik zal straks even googelen ) en dat leek wel tijdelijk te werken.
Wat een ellende, niet slapende baby's ...
Wat een ellende, niet slapende baby's ...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 1 juni 2010 om 10:46
Waarschijnlijk zijn het wel de kiezen die echt allemaal tegelijk doorkomen. Ze belt straks even met de huisarts en maandag gaan ze naar het CB, daar hebben ze waarschijnlijk ook wel tips.
Moet trouwens nog wat van me afschrijven, k*tzooi!
Mijn dochter en haar nichtje (dochter van een zus van mij waar ik geen contact meer mee heb) kunnen erg goed met elkaar over weg en dat is binnen onze familie een uitzondering! Schat van een meid en ze heeft een grote plek in mijn hart.
Ze hebben de grootste lol onder andere via Hyves en hebben van de week grapjes gemaakt over hun oma (mijn moeder).
Haar moeder (mijn zus) heeft geen hyves, maar wél hebben ze allebei hun oom (mijn jongste broer) op hun hyves.
Nu werd nicht gebeld door haar moeder. Hun oom had haar gebeld en tegen mijn zus gezegd dat de beide nichtjes géén grapjes mochten maken over oma. Of zus dat even door wilde geven........
En zo gaat het nu altijd! Nooit rechtstreeks via, in dit geval hyves, maar altijd via via om hun punt te maken ofzo...........
Hij stáát op hun hyves, een privé bericht is zo gestuurd!
Ook met mijn jongste broer heb ik overigens geen contact.
Zo, dat ben ik even kwijt!
Moet trouwens nog wat van me afschrijven, k*tzooi!
Mijn dochter en haar nichtje (dochter van een zus van mij waar ik geen contact meer mee heb) kunnen erg goed met elkaar over weg en dat is binnen onze familie een uitzondering! Schat van een meid en ze heeft een grote plek in mijn hart.
Ze hebben de grootste lol onder andere via Hyves en hebben van de week grapjes gemaakt over hun oma (mijn moeder).
Haar moeder (mijn zus) heeft geen hyves, maar wél hebben ze allebei hun oom (mijn jongste broer) op hun hyves.
Nu werd nicht gebeld door haar moeder. Hun oom had haar gebeld en tegen mijn zus gezegd dat de beide nichtjes géén grapjes mochten maken over oma. Of zus dat even door wilde geven........
En zo gaat het nu altijd! Nooit rechtstreeks via, in dit geval hyves, maar altijd via via om hun punt te maken ofzo...........
Hij stáát op hun hyves, een privé bericht is zo gestuurd!
Ook met mijn jongste broer heb ik overigens geen contact.
Zo, dat ben ik even kwijt!
dinsdag 1 juni 2010 om 11:45
mogguh..
Mamz, waarom ben je zo vroeg wakker?
Coe, wat naar van die man uit je straat, heel erg voor de nabestaanden om zo hun geliefde te verliezen..
Boro, Fijn dat je zo genoten hebt gister! En wat ontzettend gaaf dat je vooraan stond!!!
Fuss, succes met je nieuwe opleiding. Begrijp dat je zwanger bent? hoever ben je?
Yonna, Heb helaas geen tips voor je dochter om haar kindje door te laten slapen.. Zullen wellicht de doorkomende tandjes zijn...
Hmm nu ik even bedenk, ik gaf (totaan afgelopen weekend) een papfles als laatste fles voor het slapen, dat was wat zwaarder en Poessekind sliep er heerlijk op.
Ook kreeg hij 2x 2 tanden tegelijk door, eerst onder en wat later ook boven, hij had er toen veel last van, maar met een paracetamol zetpil sliep hij ook heerlijk..
Ja misschien heb je ook helemaal niks aan mn tips hoor.. Probeer een beetje mee te denken.. (maar poessekind sliep met 6 weken al van 21.00-09.00 aan een stuk door..)
Wat vervelend dat het zo gaat in je familie, het is inderdaad toch een kleine moeite om even een priveberichtje te sturen, en het niet via via door te geven, klinkt een beetje als stookgedrag..
Mamz, waarom ben je zo vroeg wakker?
Coe, wat naar van die man uit je straat, heel erg voor de nabestaanden om zo hun geliefde te verliezen..
Boro, Fijn dat je zo genoten hebt gister! En wat ontzettend gaaf dat je vooraan stond!!!
Fuss, succes met je nieuwe opleiding. Begrijp dat je zwanger bent? hoever ben je?
Yonna, Heb helaas geen tips voor je dochter om haar kindje door te laten slapen.. Zullen wellicht de doorkomende tandjes zijn...
Hmm nu ik even bedenk, ik gaf (totaan afgelopen weekend) een papfles als laatste fles voor het slapen, dat was wat zwaarder en Poessekind sliep er heerlijk op.
Ook kreeg hij 2x 2 tanden tegelijk door, eerst onder en wat later ook boven, hij had er toen veel last van, maar met een paracetamol zetpil sliep hij ook heerlijk..
Ja misschien heb je ook helemaal niks aan mn tips hoor.. Probeer een beetje mee te denken.. (maar poessekind sliep met 6 weken al van 21.00-09.00 aan een stuk door..)
Wat vervelend dat het zo gaat in je familie, het is inderdaad toch een kleine moeite om even een priveberichtje te sturen, en het niet via via door te geven, klinkt een beetje als stookgedrag..
dinsdag 1 juni 2010 om 12:13
Hallo!
Pffff...ik kom al van het sportveld af, geholpen op de sportdag en drie keer raden wat mijn taak was.
Niks met sport te maken...ik mocht de koffie rondbrengen Hoezo, ze kennen me daar?
Afijn, ik zag er vreselijk tegenop, maar het was dus best leuk.
Geen tips tegen wakkere kindjes en ook balen van die familie-bla Yonna.
Zoeb, een extra voor jou:
(Ik ga straks als een echt Libelle-vrouwtje weer een kaarsje aansteken hoor)
Is het heel erg als ik die muziek van die ehhh Meneer Slash ook niet echt kan waarderen?
Wel heel erg leuk dat jij het zo waanzinnig hebt gehad Boro!
Nu eerst wat eten!!!
Pffff...ik kom al van het sportveld af, geholpen op de sportdag en drie keer raden wat mijn taak was.
Niks met sport te maken...ik mocht de koffie rondbrengen Hoezo, ze kennen me daar?
Afijn, ik zag er vreselijk tegenop, maar het was dus best leuk.
Geen tips tegen wakkere kindjes en ook balen van die familie-bla Yonna.
Zoeb, een extra voor jou:
(Ik ga straks als een echt Libelle-vrouwtje weer een kaarsje aansteken hoor)
Is het heel erg als ik die muziek van die ehhh Meneer Slash ook niet echt kan waarderen?
Wel heel erg leuk dat jij het zo waanzinnig hebt gehad Boro!
Nu eerst wat eten!!!
dinsdag 1 juni 2010 om 12:15
Hello,
Ben weer eens even bezig met een 'focus-op-je-werk'-actie. Mag dus van mezelf niet om de 10 minuten het forum checken maar moet eerst 1 of een paar taken afronden. Moet echt ff anders gaat het een beetje mis hier. Jammer hoor, dat je niet gewoon je geld kunt verdienen met forummen
Verder voor vandaag geen lijstje, alleen werken en vanavond even niets. Vannacht heel slecht geslapen en voel me nu als een vaatdoek, vanavond een relaxt avondje en vroeg naar bed!!
Zoebie, moet veel aan je denken. Hoop zo ontzettend op goed nieuws woensdag. Voelt je man zich alweer iets beter (lichamelijk bedoel ik dan)?
Ben weer eens even bezig met een 'focus-op-je-werk'-actie. Mag dus van mezelf niet om de 10 minuten het forum checken maar moet eerst 1 of een paar taken afronden. Moet echt ff anders gaat het een beetje mis hier. Jammer hoor, dat je niet gewoon je geld kunt verdienen met forummen
Verder voor vandaag geen lijstje, alleen werken en vanavond even niets. Vannacht heel slecht geslapen en voel me nu als een vaatdoek, vanavond een relaxt avondje en vroeg naar bed!!
Zoebie, moet veel aan je denken. Hoop zo ontzettend op goed nieuws woensdag. Voelt je man zich alweer iets beter (lichamelijk bedoel ik dan)?
dinsdag 1 juni 2010 om 12:24
Geeft niets hoor GL, dat jij meneer slash niet zo kan waarderen We kunnen niet allemaal van dezelfde dingen houden , toch ? .
Fijn dat het helpen op school toch meeviel, ik heb ook wel eens spijt van een toezegging, en dan blijkt het allemaal wel leuk te zijn, achteraf
Fijn dat het helpen op school toch meeviel, ik heb ook wel eens spijt van een toezegging, en dan blijkt het allemaal wel leuk te zijn, achteraf
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 1 juni 2010 om 12:32
zoeb, ik duim voor je
geen tips voor huilende babies snachts, ben met probleem (gelukkig) niet bekend. En wat een gedoe zeg zo met de familie. Het lijkt inderdaad op stookgedrag
En Slash, ja ik m wel en kan m ook wel waarderen. Heerlijk nummer inderdaad Sweet Child, en ook speciaal voor mij
zo en nu ga ik weer verder met de tuin en andere dingen die op mijn lijstje staan maar waar ik totaal geen zin in heb
dinsdag 1 juni 2010 om 12:39
Ik weet niet goed of Mmetje nu iets heeft/ heeft gehad. James was zondag ook niet lekker, en nichtje waar wij zaterdag op bezoek waren is zondag ook ziek geworden.
Gisterochtend wilde M weer niet slapen, om daarna de hele middag knock out te gaan.
Gelukkig slaapt hij 's nachts weer goed, ondanks dat er nu officieel het eerste tandje door komt.
En nu ben ik ziek, keelpijn, koorts, moe.
Deze week toch proberen er snel
bovenop te komen want komend weekend sta ik er alleen voor en dan heb ik m'n energie dus hard nodig
Gisterochtend wilde M weer niet slapen, om daarna de hele middag knock out te gaan.
Gelukkig slaapt hij 's nachts weer goed, ondanks dat er nu officieel het eerste tandje door komt.
En nu ben ik ziek, keelpijn, koorts, moe.
Deze week toch proberen er snel
bovenop te komen want komend weekend sta ik er alleen voor en dan heb ik m'n energie dus hard nodig
dinsdag 1 juni 2010 om 12:43
Ik vond Slash vroeger wel een lekker ding, nu vind ik er niet veel meer aan. De muziek is Oké, alleen niet te lang achter elkaar. Ik ben allergisch voor lange solo's, in het kader daarvan mogen van mij ook alle orgeltjes vernietigd worden (als in het soort orgeltjes dat in muziek van The Doors zit, ik kan het niet aanhoren!).
dinsdag 1 juni 2010 om 13:06
Bor wat geweldig dat het zo leuk was. Fijn dat je er zo van hebt genoten.
Yonna geen tips hier. Ik ben al te lang uit de kleintjes. 't Is allemaal vergeten.
Slecht geslapen vannacht, maar dat is ook niet gek.
We wachten maar af. Meer kunnen we nu toch niet doen. Manlief is gaan werken vanmorgen. Om de afleiding. Gelukkig maar.
Yonna geen tips hier. Ik ben al te lang uit de kleintjes. 't Is allemaal vergeten.
Slecht geslapen vannacht, maar dat is ook niet gek.
We wachten maar af. Meer kunnen we nu toch niet doen. Manlief is gaan werken vanmorgen. Om de afleiding. Gelukkig maar.
dinsdag 1 juni 2010 om 13:14
He Zoeb, jullie spoken steeds maar door mijn hoofd
Gelukkig dat het alleen maar voor de koffie was Gold
MissM, leuk, ook een visje in huis!
Hier net warm gegeten tussen de middag en daarna Zoon naar school gebracht. Nu een knuffeltje maken voor Skippy. En wat liggen op mijn bed.
morgenochtend lekker even naar mijn werk. Nu al zin in
Gelukkig dat het alleen maar voor de koffie was Gold
MissM, leuk, ook een visje in huis!
Hier net warm gegeten tussen de middag en daarna Zoon naar school gebracht. Nu een knuffeltje maken voor Skippy. En wat liggen op mijn bed.
morgenochtend lekker even naar mijn werk. Nu al zin in
dinsdag 1 juni 2010 om 13:21
Ik heb vanmorgen wel een collega/vriendin in vertrouwen genomen. Die kan heel goed haar mond houden. Want ik ga er nog geen ruchtbaarheid aan geven voor we iets zeker weten. Goed of niet goed. Na het werk naar de diëtiste. Weer dik 9 ons eraf.
En toen even naar een vriendin. Ook lekker mijn verhaal kwijt gekund. Fijn is dat toch. Dat er vriendinnen zijn.
Ik kreeg van haar man 2 dvd's van de tribute band van de Cats. Lekker nu even nostalgie aan het opsnuiven. Heel erg lang geleden nostalgie en het is iets heel anders dan Bor's Slash. Maar wel leuk om weer even te horen. Ze komen hier in de straat optreden dus dat wordt erg leuk.
En toen even naar een vriendin. Ook lekker mijn verhaal kwijt gekund. Fijn is dat toch. Dat er vriendinnen zijn.
Ik kreeg van haar man 2 dvd's van de tribute band van de Cats. Lekker nu even nostalgie aan het opsnuiven. Heel erg lang geleden nostalgie en het is iets heel anders dan Bor's Slash. Maar wel leuk om weer even te horen. Ze komen hier in de straat optreden dus dat wordt erg leuk.
dinsdag 1 juni 2010 om 13:25
Jonna,als het zijn tanden zijn kun je chamodent kunnen proberen.Ik gaf Ukkie ook weleens een zetpil als ie last van zijn tandjes had zodat hij toch lekker sliep.Als er niks aan de hand is met hem,zou je kunnen proberen om hem toch een paar nachten te laten huilen.Al kon ik dat ook niet over mijn hart verkrijgen.
Wat Poes zei over de pap hielp hier ook wel,dwz dat ie niet van de honger wakker werd.
Ik was vanochtend even bij mijn moeder,belt vriend me op.Er zaten 2 merels in huis op een stoel van de eethoek.Toen hij een foto wilde maken raakten ze in paniek en vlogen steeds hard tegen het raam.Vriend heeft ze dus toch gevangen en buiten gezet.Hele benedenverdieping onder de veren..
Wat Poes zei over de pap hielp hier ook wel,dwz dat ie niet van de honger wakker werd.
Ik was vanochtend even bij mijn moeder,belt vriend me op.Er zaten 2 merels in huis op een stoel van de eethoek.Toen hij een foto wilde maken raakten ze in paniek en vlogen steeds hard tegen het raam.Vriend heeft ze dus toch gevangen en buiten gezet.Hele benedenverdieping onder de veren..