Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Sterkte zoeb en zoebie man !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zoeb, heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan jullie!
Mogguh,

Ik duim ook voor Zoeb en Zoebman.

Kaars brandt.
Lijstje vandaag:

Duimen voor Zoeb

Huisarts met Ukkie(mannetje krijgt geen lucht,verwijzing kinderarts vragen ofzo)

Slager en bakker

Glazenwasser bellen dat ie niet meer hoeft te komen(zijn viezer dan vantevoren)

Krans regelen

Kampspullen nakijken
Duimen maar. we zijn weg.
Mamz,sterkte bij de tandarts!

Jonna,lxsje beter geslapen vannacht?

MissM,al opgeknapt?

Fussie,ik sliep met een voedingskussen in mijn rug,misschien dat dat jou helpt.Ik zeg ook maar wat hoor.
Goeiemorgen.

Nog maar een half uurtje Zoeb en Zoebman. Maar wat zal het een lang half uur zijn

coe, echt sneu voor ukkie. En balen voor jou van die glazenwasser. Al moest ik er wel om lachen!

Lijstje:

- naar eht werk

- vitaminepillen kopen

- uitrusten

- naar de gyn

- Zoon naar feestje brengen

- bibliotheek

- naar de drukker ivm zetproef kaartjes

Lief is vandaag thuis, gezellig
Hij wast ze alleen boven maar nu lijkt het net of ie klaargekomen is op mijn ramen beneden ofzo.Zitten allemaal vieze witte spetters op. En ik was niet eens thuis
Mamz, ik zet bij zulke behandelingen altijd mijn mp3 op, scheelt enorm. Succes ermee!

Bedankt voor alle tips lieve dames. Het punt is dat letterlijk het omdraaien erg lastig is. Dat moet in een aantal bewegingen, en soms doet mijn been het niet en word ik daar wakker van. Nou ja, we tellen af
Nee, ik was niet boos op Muis, ik deed boos.

Ben nu wel boos, heel diep van binnen. Buurvrouw vond het nodig om te gaan mopperen op mijn kinderen uit haar raam. Dezelfde buurvrouw trouwens die afgelopen vrijdagnacht om twee uur 's nachts over straat schreeuwde en de muziek loeihard zette. En als ik dan vanochtend zeg dat ze mijn kinderen met rust moet laten heb ik ruzie.

Het is veel te vroeg voor ruzie

*komt nu pas aan duimen toe dus*
he, coe, getver
Mamz,ik bel je nog om een tijd af te spreken voor zaterdag.

Wat een raar mens die buurvrouw.
quote:coeberghmetijs schreef op 02 juni 2010 @ 09:05:

Hij wast ze alleen boven maar nu lijkt het net of ie klaargekomen is op mijn ramen beneden ofzo.Zitten allemaal vieze witte spetters op. En ik was niet eens thuis
Morning!

Zoebie & man, jullie waren het eerste waar ik aan dacht vanmorgen. Heel, heel veel sterkte vandaag. We denken hier met zn allen aan jullie

Coe, wat balen dat Ukkie het weer zo benauwd heeft. Ik hoop dat je een verwijzing krijgt en dat er nu verder naar gekeken wordt.

Weer erg slecht geslapen maar redelijk goed humeur want het zonnetje schijnt, dat scheelt toch weer.

Vandaag ga ik net als gisteren proberen om eens even een paar dingen echt af te ronden (en dan vooral van die uitstel-klussen).

Vandaag kat weer naar dierenarts voor verder onderzoek bultjes, er lijkt toch wel iets aan de hand te zijn maar er moet verder gekeken worden wat er dan precies aan de hand is, hij gaat vandaag onder narcose en dan gaan ze weefsel uit de bultjes halen, afwachten maar weer...

Vanavond eigenlijk een feestje maar daar staat mn hoofd helemaal niet naar. Denk dat ik dat maar ga skippen, ben moe en wil eigenlijk veel liever thuis zijn.

Fijne dag en geniet van de zon!
Mamz, hoe laat moet je naar de tandarts? Vreemd mens, die buurvrouw.

Fus, nog 6 weken volhouden!

Fingers crossed vanaf nu voor Zoeb en Zoebman!

Ixsje is vannacht twee keer wakker geweest, ligt nu te slapen. Maandag moet dochter met hem naar het CB, misschien dat ze daar nog iets weten. Het is wel een grappig gezicht trouwens, 1 kies is bijna helemaal door, er steken nu 4 puntjes in zijn kaak
Mamz, sterkte bij de tandarts!!
Je klinkt in ieder geval wel lekker zonnig Gelf! Wat naar van de kat! Jij ook sterkte vandaag!
Zoeb en Zoebman, ook hier wordt aan jullie gedacht!
goedemorgen

zoeb, hier wordt voor je geduimt

Fussie, wat vervelend dat je zoveel last heb. En dat je niet lekker kunt liggen

Gelf, succes met de kat vanmiddag

ik zit ondertussen druk de f5-en, de kaartjes van skunk anansie gaan vandaag in de verkoop om 10.00
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
gelukt, wij gaan naar skunk anansie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gaaf I'ts!Op de site van 3 voor 12 kan je optreden van Pinkpop kijken.Ik heb er van genoten!Stoer wijf!

Jonna,ik hoop dat cb nog tips heeft.Kiezen zijn rotdingen als ze door moeten komen.

Gelf,succes bij dierenarts.Hopelijk valt dat ook mee.En een schopje zodat je je lijstje af krijgt

Ukkie heeft weer een luchtweginfectie.Weer een andere puffer erbij.En een belafspraak vanmiddag met kinderarts in Rotterdam.

Boodschappen zijn binnen,ook al opgeruimd.Krans is besteld,rouwkaart in de bus gedaan.Nu even bij 3 mensen uit de straat geld voor de krans ophalen.
Even snel want ik moet nog terug naar het ziekenhuis voor mijn ogen. Maar jullie bloemen, duimen en alles heeft geholpen. Er zit een cyste en een wijnvlek op de lever. Geen probleem en dat weten ze nu voor de volgende keer. Maar lieverds dit moet echt niet te vaak gebeuren. Ik heb barstende koppijn van de spanning. Niet normaal dit. Ik ging met een klomp steen in mijn lijf het ziekenhuis in en kwam op lucht weer naar buiten. Manlief is ook zo verschrikkelijk blij. Tuurlijk. We zitten elkaar steeds glimlachend aan te kijken. Hadden het eigenlijk allebei niet verwacht. Ik wist ook helemaal niet meer wat ik moest denken.

We zitten hier nu in een halleluja stemming.

Hou elkaar lekker stevig vast, knuffel en Geniet !

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Wat fijn zoeb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven