Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 2 juni 2010 om 09:00
Goeiemorgen.
Nog maar een half uurtje Zoeb en Zoebman. Maar wat zal het een lang half uur zijn
coe, echt sneu voor ukkie. En balen voor jou van die glazenwasser. Al moest ik er wel om lachen!
Lijstje:
- naar eht werk
- vitaminepillen kopen
- uitrusten
- naar de gyn
- Zoon naar feestje brengen
- bibliotheek
- naar de drukker ivm zetproef kaartjes
Lief is vandaag thuis, gezellig
Nog maar een half uurtje Zoeb en Zoebman. Maar wat zal het een lang half uur zijn
coe, echt sneu voor ukkie. En balen voor jou van die glazenwasser. Al moest ik er wel om lachen!
Lijstje:
- naar eht werk
- vitaminepillen kopen
- uitrusten
- naar de gyn
- Zoon naar feestje brengen
- bibliotheek
- naar de drukker ivm zetproef kaartjes
Lief is vandaag thuis, gezellig
woensdag 2 juni 2010 om 09:08
woensdag 2 juni 2010 om 09:08
Nee, ik was niet boos op Muis, ik deed boos.
Ben nu wel boos, heel diep van binnen. Buurvrouw vond het nodig om te gaan mopperen op mijn kinderen uit haar raam. Dezelfde buurvrouw trouwens die afgelopen vrijdagnacht om twee uur 's nachts over straat schreeuwde en de muziek loeihard zette. En als ik dan vanochtend zeg dat ze mijn kinderen met rust moet laten heb ik ruzie.
Het is veel te vroeg voor ruzie
*komt nu pas aan duimen toe dus*
Ben nu wel boos, heel diep van binnen. Buurvrouw vond het nodig om te gaan mopperen op mijn kinderen uit haar raam. Dezelfde buurvrouw trouwens die afgelopen vrijdagnacht om twee uur 's nachts over straat schreeuwde en de muziek loeihard zette. En als ik dan vanochtend zeg dat ze mijn kinderen met rust moet laten heb ik ruzie.
Het is veel te vroeg voor ruzie
*komt nu pas aan duimen toe dus*
woensdag 2 juni 2010 om 09:32
Morning!
Zoebie & man, jullie waren het eerste waar ik aan dacht vanmorgen. Heel, heel veel sterkte vandaag. We denken hier met zn allen aan jullie
Coe, wat balen dat Ukkie het weer zo benauwd heeft. Ik hoop dat je een verwijzing krijgt en dat er nu verder naar gekeken wordt.
Weer erg slecht geslapen maar redelijk goed humeur want het zonnetje schijnt, dat scheelt toch weer.
Vandaag ga ik net als gisteren proberen om eens even een paar dingen echt af te ronden (en dan vooral van die uitstel-klussen).
Vandaag kat weer naar dierenarts voor verder onderzoek bultjes, er lijkt toch wel iets aan de hand te zijn maar er moet verder gekeken worden wat er dan precies aan de hand is, hij gaat vandaag onder narcose en dan gaan ze weefsel uit de bultjes halen, afwachten maar weer...
Vanavond eigenlijk een feestje maar daar staat mn hoofd helemaal niet naar. Denk dat ik dat maar ga skippen, ben moe en wil eigenlijk veel liever thuis zijn.
Fijne dag en geniet van de zon!
Zoebie & man, jullie waren het eerste waar ik aan dacht vanmorgen. Heel, heel veel sterkte vandaag. We denken hier met zn allen aan jullie
Coe, wat balen dat Ukkie het weer zo benauwd heeft. Ik hoop dat je een verwijzing krijgt en dat er nu verder naar gekeken wordt.
Weer erg slecht geslapen maar redelijk goed humeur want het zonnetje schijnt, dat scheelt toch weer.
Vandaag ga ik net als gisteren proberen om eens even een paar dingen echt af te ronden (en dan vooral van die uitstel-klussen).
Vandaag kat weer naar dierenarts voor verder onderzoek bultjes, er lijkt toch wel iets aan de hand te zijn maar er moet verder gekeken worden wat er dan precies aan de hand is, hij gaat vandaag onder narcose en dan gaan ze weefsel uit de bultjes halen, afwachten maar weer...
Vanavond eigenlijk een feestje maar daar staat mn hoofd helemaal niet naar. Denk dat ik dat maar ga skippen, ben moe en wil eigenlijk veel liever thuis zijn.
Fijne dag en geniet van de zon!
woensdag 2 juni 2010 om 09:33
Mamz, hoe laat moet je naar de tandarts? Vreemd mens, die buurvrouw.
Fus, nog 6 weken volhouden!
Fingers crossed vanaf nu voor Zoeb en Zoebman!
Ixsje is vannacht twee keer wakker geweest, ligt nu te slapen. Maandag moet dochter met hem naar het CB, misschien dat ze daar nog iets weten. Het is wel een grappig gezicht trouwens, 1 kies is bijna helemaal door, er steken nu 4 puntjes in zijn kaak
Fus, nog 6 weken volhouden!
Fingers crossed vanaf nu voor Zoeb en Zoebman!
Ixsje is vannacht twee keer wakker geweest, ligt nu te slapen. Maandag moet dochter met hem naar het CB, misschien dat ze daar nog iets weten. Het is wel een grappig gezicht trouwens, 1 kies is bijna helemaal door, er steken nu 4 puntjes in zijn kaak
woensdag 2 juni 2010 om 09:51
goedemorgen
zoeb, hier wordt voor je geduimt
Fussie, wat vervelend dat je zoveel last heb. En dat je niet lekker kunt liggen
Gelf, succes met de kat vanmiddag
ik zit ondertussen druk de f5-en, de kaartjes van skunk anansie gaan vandaag in de verkoop om 10.00
zoeb, hier wordt voor je geduimt
Fussie, wat vervelend dat je zoveel last heb. En dat je niet lekker kunt liggen
Gelf, succes met de kat vanmiddag
ik zit ondertussen druk de f5-en, de kaartjes van skunk anansie gaan vandaag in de verkoop om 10.00
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 2 juni 2010 om 10:34
Gaaf I'ts!Op de site van 3 voor 12 kan je optreden van Pinkpop kijken.Ik heb er van genoten!Stoer wijf!
Jonna,ik hoop dat cb nog tips heeft.Kiezen zijn rotdingen als ze door moeten komen.
Gelf,succes bij dierenarts.Hopelijk valt dat ook mee.En een schopje zodat je je lijstje af krijgt
Ukkie heeft weer een luchtweginfectie.Weer een andere puffer erbij.En een belafspraak vanmiddag met kinderarts in Rotterdam.
Boodschappen zijn binnen,ook al opgeruimd.Krans is besteld,rouwkaart in de bus gedaan.Nu even bij 3 mensen uit de straat geld voor de krans ophalen.
Jonna,ik hoop dat cb nog tips heeft.Kiezen zijn rotdingen als ze door moeten komen.
Gelf,succes bij dierenarts.Hopelijk valt dat ook mee.En een schopje zodat je je lijstje af krijgt
Ukkie heeft weer een luchtweginfectie.Weer een andere puffer erbij.En een belafspraak vanmiddag met kinderarts in Rotterdam.
Boodschappen zijn binnen,ook al opgeruimd.Krans is besteld,rouwkaart in de bus gedaan.Nu even bij 3 mensen uit de straat geld voor de krans ophalen.
woensdag 2 juni 2010 om 10:41
Even snel want ik moet nog terug naar het ziekenhuis voor mijn ogen. Maar jullie bloemen, duimen en alles heeft geholpen. Er zit een cyste en een wijnvlek op de lever. Geen probleem en dat weten ze nu voor de volgende keer. Maar lieverds dit moet echt niet te vaak gebeuren. Ik heb barstende koppijn van de spanning. Niet normaal dit. Ik ging met een klomp steen in mijn lijf het ziekenhuis in en kwam op lucht weer naar buiten. Manlief is ook zo verschrikkelijk blij. Tuurlijk. We zitten elkaar steeds glimlachend aan te kijken. Hadden het eigenlijk allebei niet verwacht. Ik wist ook helemaal niet meer wat ik moest denken.
We zitten hier nu in een halleluja stemming.
We zitten hier nu in een halleluja stemming.