Aug/sept 2009

19-11-2009 22:52 1444 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 36 Zwanger van de 4e!

Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 24 SABA (05-09-09)

Dierewier 28 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 33 MIMA (09-09-09)

Lala1979 31 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 32 Zwanger van de 2e!

Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 29 ESSIE (14-09-09)

Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
Hier ben ik ook weer eens. Ik heb al die tijd wel meegelezen, maar heb eigenlijk geen spannende verhalen te vertellen zoals jullie. Kabouter kan alleen nog maar rollen en tandjes heeft hij ook nog niet, dus wat dat betreft gaat het prima. Het voordeel is dus ook dat hij nog helemaal niets over hoop haalt en ik hem nog rustig alleen kan laten voor een paar minuten. De waterpokken heb ik hier nog niet voorbij zien komen, dus ik hoop maar dat dat nog even op zich laten wachten....
Voordeel van waterpokken op deze leeftijd is dat ze nog niet zo heel erg krabben en wondjes open houden!! De kans op littekens is dan kleiner. Kaatje en wimpie kregen de waterpokken toen ze 3 en 4 waren , maar hadden er maar weinig.

Moppie is er weer op d'r retour. Ze is weer levendig en de pokkies zijn herstellende.

Geef trouwens nog steeds bv en ben van plan het nog vol te houden tot de vakantie . Dan heb ik dadelijk een jaar bv gegeven, dat vind ik toch heel wat!

Daarna ga ik afbouwen, met een verhuizing op komst heb ik even geen zin meer in kolven en wil ik haar makkelijker even weg kunnen brengen naar opa en oma of mijn zus.

Wie geven er nog Bv? en hoe lang gaan jullie het nog volhouden?
Pauwie, goed van je hoor, zo lang bv geven. Ik ben al na 6 weken gestopt, had te weinig.

Fijn dat de pokkies op z'n retour zijn.

Moest naar de tandarts van de week en heb het overleefd.

Kreeg een zenuwbehandeling. Maar voelde nog geen eens de verdovingsspuit.

Dus het viel me zo mee.

Heb wel al al die tijd een beetje een gevoelige tand, maar echt pijn doet het niet.

Volgende week weer trug, zitten nu medicijnen in en een noodvulling.

Gister lekker veel geld uitgegeven. Een buggy gekocht en een spiegelreflexcamera.

Zo blij mee. Kan ik echt mooie foto's gaan maken van Essie.

Buggy gaan we nu toch meenemen op vakantie.

Met mijn kleine meid gaat het super, slaapt lekker veel vandaag. :-)

Strakkies nog ff met Vent kleren kopen en vanaaf zelf pizzaatjes maken bij een vriend.
Hey wij hebben toevallig net ook zelf pizza gemaakt, tonijn. Smakelijk Nala!
Voorbereidingen voor het nieuwe huis lopen gestaag. De hypotheek is bijna rond. Laminaat hebben we alvast gekocht (actie bij de Karwei). We zijn bezig met een draaiboek om alles zometeen zo vlot mogelijk te laten verlopen. Volgende week even met een aantal mensen rond de tafel wie wat gaat doen en wanneer. 1 sept krijgen we als alles goed is de sleutel en half oktober willen we graag het huis in. Hebben de mensen die kort geleden zijn verhuisd nog leuke en nuttig tips?

Wat een tegenvaller, zo'n regenachtige dag!!

Man is met de kids naar het zwembad en ik heb even lekker voor mezelf gezorgd (douche, scrubje, lotion, ontharen) Jeweetwel..

Moppie ligt heerlijk te slapen in de box. Ze is nog steeds heel makkelijk en slaapt werkelijk overal..
Tips voor een verhuizing... Tja... laat je niet gek maken.

Neem soms ook even de tijd en rust voor jezelf.

Maar ik denk dat je wel goed voorbereid eraan gaat beginnen zo te lezen.
Pauwie, ik ben net gestopt met BV. Gaf al heel lang ( vanaf januari) nog maar 2x per dag BV. Maar goed dat je zolang volhoud!

Qua verhuizing nog wel tips, maar misschien open deuren (en volgensm ij ben je er al goed mee bezig )

-Zorg dat je van te voren al weet wat je wilt qua vloer en verf (en evt andere dingen als keuken/ badkamer), want uitzoeken kost ook veel tijd

- Als je iets laat doen, laat meerdere offertes maken (kan je ook van te voren al doen als huidige eigenaren of makelaar meewerken met dat je het huis in kan) of zet je klus op werkspot.

-Kijk in folders van bouwmarkten, heel vaak akties met 10 tot 20% korting. Wij hebben voor bijna niks de volle prijs betaald.

-Streefdatum om te verhuizen is goed, maar misschien makkelijk als je uitloop hebt voor als het tegenzit

-Doe eerst de kamers die je echt nodig hebt. Kijk tijdens klussen naar wat er allemaal is gedaan en niet naar wat er nog moet.

-Sommige dingen hoeven niet al gebeurd te zijn voor je vehuist. Je kan ook kijken of je bv nog oude gordijnen hebt (of familie of vrienden) en dan heb je daarna de tijd ze rustig uit te zoeken (zegt iemand met gordijnen die totaal niet bij de woonkamer (en slaapkamer staan) en ook nog eens een stuk boven de grond hangen)

-Ga je al verhuizen voor je huis af is , doe dan alss je er net woont en alles op orde hebt even rustig aan, maar maak daarna een planning voor wat er nog moet gebeuren.
Hee pipi , Bedankt, daar hebben we wat aan.

Gordijnen, lampen etc, inderdaad lekker pas doen als we er zitten.

Uitloop streefdatum is een hele goede!! Dan krijg je toch een wat rustiger gevoel.

Wij kopen nu al dingen waarvan we weten dat ze toch nodig zijn , met fikse kortingen!!

Heb volgende week echo van de Nieren....!
quote:Aruba schreef op 27 mei 2010 @ 18:03:

Hahaha cesar schudt nee. Je kan hem beter leren Ja knikken

.Ik probeer het maar blijkbaar is hij niet zo positief ingesteld
Saba doet ook alleen maar

En hij zwaait nu ook als een koningin Bea (wij dus blijkbaar ook )

Ik heb geen verhuistips Pauwie. Vergeet ik liefst maar zsm.
http://www.youtube.com/watch?v=49S_1gQB ... re=related

Zo
Haha hij is jullie spiegel. I like Bea

Pauwie ik heb ook geen tips, ik denk dat ik jou later om tips vraag als wij ooit ooit gaan verhuizen.

Nala gelukkig viel de tandarts mee, dat scheelt weer. Kun je zonder pijn genieten van het mooie weer!

Iedereen zwaai verder
Jee, wat kunnen jullie baby's al veel! Mima zit, tijgert een beetje en dat is het wel :-). Ze vindt het tegenwoordig wel héél grappig als één van ons met haar gaat rondrennen en de ander er achter aan rent. Dan komt ze niet meer bij van het lachen . Als ik haar op mijn arm heb en ze Man ziet begint ze al vast te kraaien van plezier

.

We hebben besloten om toch maar naar een nieuwe au pair te zoeken vanaf augustus. Zoals het nu gaat is het eigenlijk wel heel lekker. Het geeft erg veel rust dat alles gewoon doorgaat thuis als we op het werk zijn en dat Mima 's ochtends niet op tijd klaar hoeft te zijn ofzo. Dus als jullie nog iemand weten . Mocht het niet lukken dan gaat ze per half augustus naar de 'buitenspeelcreche'. Daar heb ik op zich ook wel een goed gevoel over, al is het wat meer georganiseer en ik verwacht dat Mima wel best wat tijd nodig zal hebben om te wennen, want ze heeft best last van eenkennigheid.
Pipi, hier hangen bij ons in de slaapkamer ook nog de oude gordijnen.

Idd ook een stuk van de grond.

Pauwie, wanneer krijg je die echo?

Visots, suc6 met het vinden van een nieuwe au pair. Denk best wel lastig, je was toch behoorlijk tevreden over die ander toch?

Essie kan juist nog niet zitten.

Zo zie je maar, ieder kind ontwikkelt weer iets anders als eerst.

Hier gaat alles prima.

Druk met de vakantievoorbereidingen bezig.

We zitten er over 2 weken!

Heb het idee dat er een boventandje bij Essie doorkomt.

Ze zat al een paar dagen op alles te kauwen.

Vandaag begonnen de stinkluiers weer en wel 4 stuks!

En volgens mij zie ik een wit streepje zitten!

Nu lekker naar bed.
Ik krijg woensdagavond die echo!

We hebben vanmiddag gehoord dat de hypotheek ok is. Nu alles naar de notaris..

Weer een stapje verder.

Moppie doet het nog steeds goed. D'r huidje heeft wel een terugslag na de waterpokken, jammergenoeg.

Weer veel smeren en over een maandje kijken hoe het er voor staat.

Hoorde goede resultaten met mesotherapie/bio resonantie??

Geen idee .. ik ga maar eens googlen
Pauwie, heeft Moppie toch ook eczeem? Begrijp dat het soms wel ineens weg is toch?
Hoi Aruba, Moppie heeft inderdaad eczeem, maar het ging heel erg goed. Ze had het eigenlijk alleen nog maar aan d'r bolletje. Nu zit het ook weer bij d'r benen en armen..

Ik heb even zitten googlen op bioresonantie en Mesologie!

Als het echt weer erger wordt ga ik toch eens kijken of we daar iets mee kunnen. Ben nooit zo van het alternatieve, maar dat klinkt wel goed..
Pauwie, kan het ook niet erger worden door de warmte?

Volgens mij kan dat ook van invloed zijn.

Super dat de hypotheek ok is.

Ik zie het tandje toch nog niet.

Dacht gister een wit streepje te zien, maar nu toch nie.

Maar ze blijft meer mopperen als normaal, stinkluiers en op veel dingen kauwen.

Vanmiddag de tickets voor de vakantie op kunnen halen.

We gaan om 4.30 weg!!! Kijk dat zijn nog eens tijden.

Nog wel ff 1 1/2 week wachten.
De bovenste tandjes heeft Saba ook. Veel minder last van gehad dan de onderste. Er zit een spleetje tussen, grappig gezicht.

Pauwie, Saba had ook heel veel eczeem. Tot bloedens aan toe. Bij hem bleek het koemelkallergie. Misschien kan je dat eens een tijdje weg proberen te laten. Het klinkt extreem maar je eczeem wordt in heel veel gevallen door koemelkallergie veroorzaakt.

http://www.voedselallergie.nl/eczeem
Pauwie mijn nichtje van 1 heeft bioresonantie gehad en heeft nu zo goed als geen exceem gehad terwijl ze er helemaal onder zat.

O ja hier nog maar twee onderste tandjes en er komt boven een hoektand door, vampire is coming
Komt boven nu een hoektandje door Dier.

Vaak komen toch eerst de voortanden?

Ga ik toch eens kijken of er ergens anders een tandje doorkomt.

Ze blijf mopperen en niet zichzelf.

Vandaag alweer 8 jaar getrouwd.

Zijn met Essie en ons petekind naar Sealife gegaan.

Was een geslaagde middag! Leuk om eens met hem weg te gaan.

Hebben bijna op 2 stukjes in de tuin een stukje schutting staan!

Eentje naast het huis. Tussen het bedijf en het huis in. Echt om het af te sluiten.

Aan de andere kant, naast het terras, om een beetje uit het zicht te zitten en uit de wind.

Weer iets af in de tuin.

Morgen dagje werken. Uurtje eerder klaar, want collega's hebben studiemiddag.

Komt goed uit, want er is zomermarkt op het kdv. (moet alleen het weer nog een beetje meewerken)

En mijn ouders komen eten.
Moppie heeft alleen maar twee ondertandjes.

8 jaar getrouwd ! gefeliciteerd.

Wij zijn 3 en half jaar getrouwd. De grote kids hebben dat dus meegemaakt en door de foto's en dvd's die we ervan hebben, kunnen ze er over vertellen alsof ze dat nog steeds heel goed weten.

Hypotheek is rond, alles is doorgetsuurd naar de notaris. Toch wel een lekker gevoel.

Moppie heeft een loopoogje, altijd zo zielig.

Mijn nichtje is weer aan het logeren. Ze moet de tijd tot de uitslag van haar Havo-examenuitslag doorkomen.

Gezellig hoor, ze is nu bijna 18 en kan dus ook al heel goed met de kids alleen blijven. Dat is wel heel fijn.
Nala, prinsje had boven ook eerst hoektanden en nu komen de voortanden (eentje is al door de ander nog niet). Ik wist dat ook niet en was ook verbaasd dat eerst de hoektanden kwamen.

Lekker pauwie dat hypotheek rond is. En altijd handig zo een oppas.
Das fijn Pauwie, zo'n oppas.

En super dat de hypotheek rond is.

Essie blijft maar mopperen en veel huilen.

Vooral met het avondeten is ze niet te troosten.

Ik denk nog steeds een tandje. Want d'r poepbroeken stinken echt onwijs en ze zit alleen maar met d'r vingertjes in d'r mond.

Helaas laat mevrouw echt niet in d'r mondje kijken...

Ik voel echt mijn hele lichaam. Ben denk iets te fanatiek geweest met de zumba. 8-p

Gisteravond naar "Sex and the city2" geweest. Leuke film, vond het alleen wel heul erg lang duren!

Vandaag nog even paar spulletjes gekocht voor de vakantie. (nog een week )

Heb Nike sandaaltjes gekocht voor Essie, zo lief.

Essie stond vanmiddag opeens helemaal uit zichzelf!!!

De laatste tijd het wel vaker samen gedaan, tegen de rugleuning van de bank aan.

Maar nu ging ze aan de bank opeens staan. Echt leuk!
Wat goed dat Essie al zelf gaat staan. Nog even en je hebt een lopende peuter, heerlijk!

Hier vandaag 2 (midden) boventandjes ontdekt, dus de teller staat hier op 4. We merken er eigenlijk weinig van dat ze tanden krijgt, terwijl dat met Alissa een heel drama was, heeft Elfje ze gewoon ineens. Heerlijk is dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven