Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
donderdag 3 juni 2010 om 22:55
Het gekke is dat ze me wel "rustig" vond, heel apart, ik ben eigenlijk best een druktemakertje vind ik zelf, maar kom blijkbaar zo over bij anderen. Nou ja het is afwachten...
Ik ga nu maar effe mijn bed in, komende dagen errug druk met een boel shifts en ook nog een meeting van mijn culiclubje bij mij thuis a.s. zondag.
Tot morgenochtend!
Ik ga nu maar effe mijn bed in, komende dagen errug druk met een boel shifts en ook nog een meeting van mijn culiclubje bij mij thuis a.s. zondag.
Tot morgenochtend!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)

donderdag 3 juni 2010 om 22:57
Ik denk ook dat het een beginnende dementie is. Verder doet ze nog de dingen die ze normaal ook altijd doet. Maar zolang als het bij miauwen blijft vind ik het goed.
Ze doet het vooral 's avonds. Als ik naar bed ga komt ze bij me liggen, knuffelen, oor sabbelen en dan gaat ze vaak ergens anders liggen. Nu zit ze vaak op de kamer van dochter. En daar blert ze de hele boel bij elkaar. Naam roepen werkt tot nu toe gelukkig nog.
Werkt roepen bij jou ook Biebs? En dan is Isa eigenlijk nog wel jong. Ze is nog maar net tien.
En begrijp ik je nou goed TH, dat schildklierproblemen kan bijdragen aan dat miauwen? Vorig jaar is ze daar nog op getetst en dat was negatief. Alleen nier en lever problemen.
Ze doet het vooral 's avonds. Als ik naar bed ga komt ze bij me liggen, knuffelen, oor sabbelen en dan gaat ze vaak ergens anders liggen. Nu zit ze vaak op de kamer van dochter. En daar blert ze de hele boel bij elkaar. Naam roepen werkt tot nu toe gelukkig nog.
Werkt roepen bij jou ook Biebs? En dan is Isa eigenlijk nog wel jong. Ze is nog maar net tien.
En begrijp ik je nou goed TH, dat schildklierproblemen kan bijdragen aan dat miauwen? Vorig jaar is ze daar nog op getetst en dat was negatief. Alleen nier en lever problemen.
donderdag 3 juni 2010 om 23:01
Oh jee, ik heb voor verwarring gezorgd...ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat Olivier alleen een schilklierprobleem heeft, geen nierklachten of iets anders en dus ook zo miauwt. En ik noem het gemakshalve ouderdom, maar het kan ook lichte dementie zijn.
Bieb, daar is Isa inderdaad nog wel wat te jong voor.
Bieb, daar is Isa inderdaad nog wel wat te jong voor.

quote:Talkinghead schreef op 03 juni 2010 @ 22:57:
Bij de weg, zal ik, voordat ik op tijd naar bed ga, alvast deel 7 openen? We zijn nog zo'n 20 berichten verwijderd van de limiet en die zie ik nog wel komen vanavond
Ja, doe maar. Dan kunnen we daar verder! Dan hebben we dat snel gedaan zeg, weer 3000 berichten.
Wat zijn we goed he
Bij de weg, zal ik, voordat ik op tijd naar bed ga, alvast deel 7 openen? We zijn nog zo'n 20 berichten verwijderd van de limiet en die zie ik nog wel komen vanavond
Ja, doe maar. Dan kunnen we daar verder! Dan hebben we dat snel gedaan zeg, weer 3000 berichten.
Wat zijn we goed he
Heel goed plan Praathoofdje!!
Meestal werkt roepen inderdaad Ratteke
Het is bij Isa trouwens al begonnen toen ik nog in Z woonde....das dik 3 jaar geleden inmiddels
toen was Isa dus helemaal nog jong..
Vaak doet ze het snachts als het donker is en als ik dan bed uitga ligt ze vaak wel op haar stoel te slapen,zou ze dan gedroomd hebben??
Maar ook wel eens dat ze gewoon met een speelgoedmuis rondloopt en Bieb en/of ZM roept.
Meestal werkt roepen inderdaad Ratteke
Het is bij Isa trouwens al begonnen toen ik nog in Z woonde....das dik 3 jaar geleden inmiddels
toen was Isa dus helemaal nog jong..
Vaak doet ze het snachts als het donker is en als ik dan bed uitga ligt ze vaak wel op haar stoel te slapen,zou ze dan gedroomd hebben??
Maar ook wel eens dat ze gewoon met een speelgoedmuis rondloopt en Bieb en/of ZM roept.

donderdag 3 juni 2010 om 23:06
Bieb, is het miauw of MIAUUWUURAUAUWARRRWWWAUW (mijn kats is niet zo goed sorrie)
En ik kan haar op zolder horen als ik beneden in de woonkamer zit. Het gaat door merg en been. Soms klinkt het krols, soms of ze pijn heeft, soms is het gewoon miauwen om het miauwen.
De visite hoorde het ook gisteren toen ze binnen kwamen. De kleine meid zei gelijk, hé ik hoor een poes!
En ik kan haar op zolder horen als ik beneden in de woonkamer zit. Het gaat door merg en been. Soms klinkt het krols, soms of ze pijn heeft, soms is het gewoon miauwen om het miauwen.
De visite hoorde het ook gisteren toen ze binnen kwamen. De kleine meid zei gelijk, hé ik hoor een poes!

donderdag 3 juni 2010 om 23:26

donderdag 3 juni 2010 om 23:29
Geen idee hoe dat moet. Gewoon kopieeren? Control c en v? Of is dat te simpel?
En geef je het nog even door aan de engel, dat deze gesloten kan worden?
Ik ga zo naar bed. K is al vertrokken... op de stoel deze keer. Hond is ook uitgeteld. Die heeft héél veel gerend in de polder vanavond. Ik laat haar ook lekker liggen nu.
Slaap lekker meisjes van me, tot morgen!
Oh en Bieb, heerlijk uitziend kussen! Lekker zacht. Voor jezelf of de poezen?
En geef je het nog even door aan de engel, dat deze gesloten kan worden?
Ik ga zo naar bed. K is al vertrokken... op de stoel deze keer. Hond is ook uitgeteld. Die heeft héél veel gerend in de polder vanavond. Ik laat haar ook lekker liggen nu.
Slaap lekker meisjes van me, tot morgen!
Oh en Bieb, heerlijk uitziend kussen! Lekker zacht. Voor jezelf of de poezen?
donderdag 3 juni 2010 om 23:32
ctrl c en v werkt in ieder geval niet...Klets, hoe heb jij dat gedaan?? Of ben jij degene die m gemaakt heeft, dat kan ik me zo snel niet herinneren . En moet ie misschien ook even geüpdate worden? Want ik zie namen die al een tijdje niet meer meeschrijven en bv Pilous staat er niet bij
Zal ik anders even een bericht maken met hier komt de tabel?
Zal ik anders even een bericht maken met hier komt de tabel?