Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Ik was maar even voor de gezelligheid mee

zussie gaf even 300 euro uit...
Anneke, wat een treurig verhaal over die oude mensen, verdwalen en zonder benzine komen te zitten Dat zal in Nederland niet zo snel gebeuren.
quote:biebelie schreef op 03 juni 2010 @ 22:53:

Ik was maar even voor de gezelligheid mee

zussie gaf even 300 euro uit...Jij shopt gewoon slimmer En je bent handig!
Het gekke is dat ze me wel "rustig" vond, heel apart, ik ben eigenlijk best een druktemakertje vind ik zelf, maar kom blijkbaar zo over bij anderen. Nou ja het is afwachten...

Ik ga nu maar effe mijn bed in, komende dagen errug druk met een boel shifts en ook nog een meeting van mijn culiclubje bij mij thuis a.s. zondag.

Tot morgenochtend!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Bij de weg, zal ik, voordat ik op tijd naar bed ga, alvast deel 7 openen? We zijn nog zo'n 20 berichten verwijderd van de limiet en die zie ik nog wel komen vanavond
Ik denk ook dat het een beginnende dementie is. Verder doet ze nog de dingen die ze normaal ook altijd doet. Maar zolang als het bij miauwen blijft vind ik het goed.

Ze doet het vooral 's avonds. Als ik naar bed ga komt ze bij me liggen, knuffelen, oor sabbelen en dan gaat ze vaak ergens anders liggen. Nu zit ze vaak op de kamer van dochter. En daar blert ze de hele boel bij elkaar. Naam roepen werkt tot nu toe gelukkig nog.

Werkt roepen bij jou ook Biebs? En dan is Isa eigenlijk nog wel jong. Ze is nog maar net tien.

En begrijp ik je nou goed TH, dat schildklierproblemen kan bijdragen aan dat miauwen? Vorig jaar is ze daar nog op getetst en dat was negatief. Alleen nier en lever problemen.
Oh jee, ik heb voor verwarring gezorgd...ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat Olivier alleen een schilklierprobleem heeft, geen nierklachten of iets anders en dus ook zo miauwt. En ik noem het gemakshalve ouderdom, maar het kan ook lichte dementie zijn.

Bieb, daar is Isa inderdaad nog wel wat te jong voor.
Foutje...op naar de 3000
talkinghead wijzigde dit bericht op 03-06-2010 23:02
Reden: Ik wilde wijzigen, niet mezelf quoten
% gewijzigd
quote:Talkinghead schreef op 03 juni 2010 @ 22:57:

Bij de weg, zal ik, voordat ik op tijd naar bed ga, alvast deel 7 openen? We zijn nog zo'n 20 berichten verwijderd van de limiet en die zie ik nog wel komen vanavond

Ja, doe maar. Dan kunnen we daar verder! Dan hebben we dat snel gedaan zeg, weer 3000 berichten.

Wat zijn we goed he
Heel goed plan Praathoofdje!!

Meestal werkt roepen inderdaad Ratteke

Het is bij Isa trouwens al begonnen toen ik nog in Z woonde....das dik 3 jaar geleden inmiddels

toen was Isa dus helemaal nog jong..

Vaak doet ze het snachts als het donker is en als ik dan bed uitga ligt ze vaak wel op haar stoel te slapen,zou ze dan gedroomd hebben??

Maar ook wel eens dat ze gewoon met een speelgoedmuis rondloopt en Bieb en/of ZM roept.
Goed, dan ga ik nu eens kijken hoe dat moet
Ik ga ff douchen....stink en heb het koud

kom zo terug..
Bieb, is het miauw of MIAUUWUURAUAUWARRRWWWAUW (mijn kats is niet zo goed sorrie)

En ik kan haar op zolder horen als ik beneden in de woonkamer zit. Het gaat door merg en been. Soms klinkt het krols, soms of ze pijn heeft, soms is het gewoon miauwen om het miauwen.

De visite hoorde het ook gisteren toen ze binnen kwamen. De kleine meid zei gelijk, hé ik hoor een poes!
Ratteke, bij Olivier is het die laatste, ook luid en duidelijk hoorbaar in het hele huis.

Ik ben bezig met ons volgende topic
Ik help nog even naar de 3000
Ploussie!!!!

Hi meis, gaat het? Morgen lekker vrij he? Wees er maar blij om met dat mooie weer. Ik ben blij je hier weer even te zien. Ik heb je gemist.

Visjes nog in orde?
Goed, het nieuwe topic is gemaakt, nu moet ik de tabel nog in het 1e bericht zien te krijgen...
Hoooi Pilouuuus

Anneke, wat een naar nieuws van die oude mensjes... echt bijna niet voor te stellen hier. Ze zijn in ieder geval wel samen gegaan, is misschien ook wel fijn op die leeftijd.

Ik ben wel benieuwd naar je pakkie hoor.

Hoop dat je het geworden bent!!!!
die rare lange mauw Ratteke...meestal tenminste.

als ze snachts ligt te dromen (?) is het echt zo'n verwarde.

met muis in bek meer van : kom kom kom...ik ga jullie wat leren,kijk ik wat heb mauw.
Geen idee hoe dat moet. Gewoon kopieeren? Control c en v? Of is dat te simpel?

En geef je het nog even door aan de engel, dat deze gesloten kan worden?

Ik ga zo naar bed. K is al vertrokken... op de stoel deze keer. Hond is ook uitgeteld. Die heeft héél veel gerend in de polder vanavond. Ik laat haar ook lekker liggen nu.

Slaap lekker meisjes van me, tot morgen!

Oh en Bieb, heerlijk uitziend kussen! Lekker zacht. Voor jezelf of de poezen?
ctrl c en v werkt in ieder geval niet...Klets, hoe heb jij dat gedaan?? Of ben jij degene die m gemaakt heeft, dat kan ik me zo snel niet herinneren . En moet ie misschien ook even geüpdate worden? Want ik zie namen die al een tijdje niet meer meeschrijven en bv Pilous staat er niet bij

Zal ik anders even een bericht maken met hier komt de tabel?
Ratteke, slaap lekker!
Ach laat die tabel lekker zitten joh....
quote:Ratteke schreef op 03 juni 2010 @ 23:29:

Slaap lekker meisjes van me, tot morgen!

Oh en Bieb, heerlijk uitziend kussen! Lekker zacht. Voor jezelf of de poezen?

kussen is helemaal voor mij mij mij

en truste!!!
Er zijn tetters die m wel kunnen waarderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven