Het nieuwe Amerika Topic

17-02-2010 04:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is niet alleen voor de mensen in de VS bedoeld maar ook voor diegene die iets wil weten over het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Anthro - Canada, Ontario

Dutchie - Ohio

LuvesCalifornia - California

Raccoon - Oregon

Sfo - California

Bloesie - Netherlands
Het weer zat jouw inderdaad niet mee Elninjoo. Je was nog niet weg of we hadden paar dagen overgoten mooi weer. Maar kan je vertellen dat het nu weer bagger is.

Morgenavond een Meet met Horekaatje / Hubby en nog wel in Napa Valley. We hebben hun 3 jaar geleden ontmoet en elke keer als wij in NL komen dan staan hun altijd even op Schiphol voor een lekker praatje.

Dus dat word lekker bij zuipen kletsen. Zou zeggen werk ze
@ SFO: ja heb er zin in! Toch weer een mooie draai aan een wat mindere situatie. We baalden wel dat we niet naar canada konden, maar zo komen we er ook. In elk geval gaan wij lekker wijntjes drinken vanavond!
SFO, aan het zon overgoten water heb ik niet gezeten, nog gewerkt.

Ben momenteel druk Bij Cafe B. te B.

Was afgelopen weekend haske druk, zeker 2e Pinksterdag. Er was een Bluesfestival, Zoutpop genaamd. Een groot succes kan ik je verzekeren! Reuzegezellig, mensen waren goed gehumeurd en wij hebben een hele goede dag gehad!

En jouw buurman is tuulk reuzeblij met jou zekers?

Veel plezier Horekaatje met SFO! Jij verkeerd vanaaf in goed gezelschap!
Kijk aan nog even een berichtje van Kaatje die nu in vlucht 605 zit.

@Bloesie buurman was inderdaad blij en denk dat ik hem nog verder moet aansporen, hij is namelijk een Geek en Designer maar zodra er diverse hoekjes en toestanden gezaagd moet worden doet hij toch een stap terug. De woonkamer en keuken zijn bijzonder fraai geworden.

Dat werk bij Cafe B te B klinkt ook niet verkeerd, succes ermee.

Maar nu eerst even buffelen want SFO moet nog wat werk verzetten.
Zo Horekaatje en SFO, was het gezellig ja?

Aan de wijn of aan het bier geroken?

Elninjoo weer een beetje gewend in het Hollandsche gebeuren?

Ik ga zo eens weer lekker werken bij Cafe B.

Maak er allen een mooi weekend van!
@Bloesie in dit geval was het de wijn. Hoef je dan ook niet te vertellen hoe ontzettend gezellig het was om even NL te lullen.

En die doos stroopwafels, die gaan er gestaag doorheen.
Geloof ik graag SFO, wijn en stroopwafels.... Lekkere combi moet ik zeggen!

Las iets over Monsterboard??? Betekent dat je ook weer richting Europa zit te denken of hebben ze daar ook Monsterboard aan de andere kant van de plomp?
@Bloesie dat monster hebben we hier ook. Tja ben nu toch wat breder aan het rond snuffelen dan normaal.
Goede morgen hier, goede nacht voor jullie daar.....

Jullie volgen de verkiezingen in Nederland op de voet ja?

Alles goed met iedereen?
Ik heb het vanaf gisteren middag hier inderdaad gevolgd, dus heb de telling gezien tot vanmorgen jullie tijd.

Wat ik mij enigsinds afvraag of de stemmen vanuit het buitenland nog effect hebben gehad maar dat kan ik dus niet echt vinden. Misschien staan ze wel gewoon onder het vakje Den Haag.
Nou, het zal mij benieuwen hoe het nieuwe kabinet eruit komt te zien.

We kunnen niets anders dan afwachten, lijkt me.....

Iedereen een fijn weekend!!
Inderdaad maar vergeet niet dat verkiezingen in de NL niet te vergelijken is met die in de USA. Hebben jullie zes weken van campagne voeren hier starten de rijken biljonairs gewoon een jaar eerder en spenderen 90 miljoen om iemand zwart te maken.
*breekt even in*

SFO: ben je mailadres kwijt na mijn nieuwe pc en ben helaas ook niet thuis vanavond en morgen, maar.... zullen we anders volgend weekend ff bellen?

Ik ga deze zomer weer naar USA, NY, New Orleans, Savannah, St. Augustine. Die hoek.

Zijn jullie ook nog in die hoek deze zomer?

*breekt weer uit*
Hoezo inbreken Vinyl, gezellig dat je weer even hier wat komt posten. Zal je van de week even helemaal bijpraten, ik ben by the way het Amerikaanse nummer wat je op jouw nummer melder ziet staan.
SFO VDM, check even je gmail.

Belangrijke vraag
Reeds gedaan, daar staan ik altijd mee op, ook al is dat rond half vier 's morgens.
Ik denk dat één der beide heren je even gaat bellen ivm de moeilijke zaak

Ik zal het tijdsverschil in de gaten houden.
hoezo was de pdf niet duidelijk genoeg?
Naar wie heb je die gestuurd dan? Naar mij of ExYasman?

Ik heb niks gezien, wel gehoord dat je met hem gesproken hebt.
quote:SFO schreef op 12 juni 2010 @ 19:55:

Hoezo inbreken Vinyl, gezellig dat je weer even hier wat komt posten. Zal je van de week even helemaal bijpraten, ik ben by the way het Amerikaanse nummer wat je op jouw nummer melder ziet staan.

LEUK!

Ik geef je even een gil, want mijn telefoon is er nu helemaal mee opgehouden... Grmbl... Koop van de week een nieuwe en dan ben ik weer gewoon bereikbaar als het goed is!
@Yas ben te druk om Zwitserland aan te moedigen, ik heb het inderdaad naar YasmanEx gestuurd, zal het nog wel een keer na je sturen echter na de wedstrijd.

@Vinyl ik hoor het wel, sterkte met het uitzoeken van een goede telefoon.
quote:SFO schreef op 16 juni 2010 @ 17:17:

@Yas ben te druk om Zwitserland aan te moedigen, ik heb het inderdaad naar YasmanEx gestuurd, zal het nog wel een keer na je sturen echter na de wedstrijd.

@Vinyl ik hoor het wel, sterkte met het uitzoeken van een goede telefoon.Ik heb een foon!! Joepie!

O, wat ben ik blij, wat ben ik blij! En trots!!!!

Mijn oudste dochter is geslaagd voor haar eindexamen!!!!!!!

Met de hakken over de sloot, dat wel, maar wat gaaf!
Waren het hoge hakken of viel het mee Bloesie. Had vanmorgen even contact met haar en toen zat ze nog te wachten.

@Vinyl zie je berichtje te laat, dus morgen nog een poging. Heb hier vandaag een uitkering aangevraagd. Lullig maar waar als het baasje geen werk heeft dan zo maar deels aan mijn centen komen.
He meiden!

Ik woon niet in Amerika, maar ben wel helemaal gek op de USA!

Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest, toen 3 weken rondgereisd van San Francisco naar L.A.

In de tussentijd Houston en Chicago (geweldig!!) gezien en over 3 weken vertrek ik opnieuw om 3,5 week rond te reizen in het noord-westen! We starten en eindigen in Seattle en gaan onderweg langs Yellowstone, Glacier NP, Banff, Jasper, Vancouver, Vancouver Island en weer terug in Seattle.

Wat een topland is het! Ik zou er zelfs wel wonen!!

Kom ik nog in de buurt bij een van jullie en zo ja: alle tips zijn welkom!!

Dank jullie wel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven