Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
ik was weer thuis, gezellig bij mijn schoonzus, zwager en neefjes geweest en stiekem een nieuwe jurk gekocht (geen liefdesjurk en ook geen oranje)



ik ga morgenochtend de boel oranje maken hier in huis. Maar dat is eigenlijk alleen maar om de VVE te klooien



Fussie, wat een fijne knul heb je toch
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik ben dus officieel een muts-moeder.

Het lijkt me wel fijn als je dat kan, Fuss... zo gerust zijn. Ik zie overal gevaar. Niet voor mezelf, maar voor mijn bloedjes wel.
Alle reacties Link kopieren
Oja, ik maak het huis dus NIET oranje.

Ik kijk misschien niet eens als 'ze' of 'we' moeten spelen.
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, die is goed



Ik had een heel klein mini-lijstje maar behalve werken heb ik niks gedaan Kreeg onverwachts bezoek en nu heb ik geen puf (= zin) meer..

Morgen moet ik er dus echt ff tegenaan:

- 2 uurtjes werken;

- dierenarts

- weekboodschappen

- wassen

- bed verschonen

- vaatwasser uit/inruimen & draaien

- rommel opruimen (ik heb zo'n tafel... je weet wel..)

- planten water

- stofzuigen

- dweilen

Aan die laatsts 2 heb ik een enorme hekel en doe ik echt veeeeel te weinig...



Jurken zijn aan mij (nog) niet besteedt maar ik ben eigenlijk van plan om daar eens verandering in te brengen. Maar misschien is zo'n oranje ding toch niet echt handig voor een 'beginneling'
Alle reacties Link kopieren
Gold, ik ben ook al zo'n voetbal barbaar.. kijk meestal ook niet. Is jouw man een voetbal kijker?
Alle reacties Link kopieren
Helleu.

Ik vlieg even binnen met wederom een egopost. Het is hier gewoon Zo Vreselijk Druk dat ik echt niet meer weet waar ik tijd vandaan moet halen.

En dan vind ik het weer lullig om hier alleen te komen posten zonder dat ik mee ben met wat er bij jullie allemaal speelt en dat vind ik dan weer vervelend.... Dus post ik maar alleen one-liners op onzintopics



Ik beloof dat ik mijn leven snel ga beteren! Ik mis jullie, maar ik wil dus ook niet alleen binnen komen waaien zonder me in jullie te kunnen verdiepen....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
He Marels, maak je niet druk! Je bent gewoon altijd welkom en niemand heeft altijd tijd om alles bij te houden, dussss niks aan de hand Gezellig dat je ff komt zwaaien!

Hoe is het met je 'je-weet-wel-kater'?
Alle reacties Link kopieren




en slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Weer een leuke dag in het verschiet! Maar nu eerst was vouwen.



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
En een hele dikke voor Rainz!
Moggu lieverds!



Lijstje vandaag:

Ukkie naar creche

Broodjes halen voor lunch

Meeten met Gold!

Ukkie ophalen

Spullen Middelste inpakken voor voetbalkamp,vertrekt om 17.00u

Oudste van kamp halen



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen



Lijstje:

- naar de markt

- kliko buiten zetten!

- fysio

- boodschappenlijstje maken

- niets



Moet lukken!



Veel plezier Gold en Coe!
Alle reacties Link kopieren
Môgge meissies en jungske.



Ik ga vandaag maar eens trachten een lijstje af te werken.

't Is nodig.



Was ophangen en een nieuwe in de machine doen.

Man mailen en de bestanden van de fietstocht sturen om te kopiëren.

Bedden verschonen.

Stofzuigen en dweilen

Volgende was ophangen

Naar de Sligro voor de fietstocht.

De drank mag bij de slager in de koeling. Fijn.

Met de auto door de wasstraat.

Auto van binnen poetsen. Een van de managers van ons bedrijf die voorzitter is van de personeelsvereniging gaat er morgen in rijden omdat hij nog geen trekhaak heeft. En het is altijd zo'n bende in mijn auto.

Ergens nog een gaatje zien te vinden om mijn ramen te lappen.

Het is kermis hier en dan poetst iedereen zijn huis. Dus ik doe maar mee.
Hai allen,

Hihi zoeb, leuk stukje!

Gefling, dat jurkje is voor geen enkel figuur goed, tenzij je Barbie heet.

Fussie, wat een lief mannetje heb je.



Hier vandaag een vrije ochtend, nadat ik de nodige ruzies heb moeten oplossen. Het huis is kuis en de was is weggewerkt. Zometeen een lekker bakkie doen en relaxen.
Alle reacties Link kopieren




Ik zwaai, net als Marels, ook even



En ik teletubbie jullie



Tot snel liefjes !
anoniem_554 wijzigde dit bericht op 11-06-2010 09:12
Reden: Zwaai, niet zwaaR. Hoewel ik wel, net als Marels zwaar ben. Dat dan weer wel ;-)
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Morning!

Even ontbijten en dan gewoon maar beginnen met lijstje...

Zoeb, da's best een pittige lijst van jou!



Ik denk dat ik maar een soort van Boro-methode ga doen: kwartiertje actie, 10 minuten iets anders. Misschien werkt dat wel..



Fijne dag allemaal!

Yonna & Happy: geniet!
Alle reacties Link kopieren
knuffel terug voor marels en boro, ik mis jullie



hier een leuk maar druk lijstje:

-testrit met de nieuwe leaseauto van itsman (een automaat dus ik heb nu al zenuwene)

- wassen

- Naar de dierenarts voor de uitslag van kemke en ottelientje

- naar ons volkstuintje

- opening voetbal kijken

- boodschappen doen voor het werk en voor ons zelf

en als itsman voetbal gaat kijken. tijd voor mezelf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ukkie is naar creche,broodjes en iets lekkers voor de koffie/thee is in huis.

Nu zal ik zoals een goede huisvrouw betaamt even gaan stofzuigen
Alle reacties Link kopieren
Oh ja de Boro methode. Die ga ik ook maar eens toepassen.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Ik heb een soort van dipje. Of eigenlijk geef ik er nu pas aan toe dat ik al een week een dip heb. Vandaag afscheid van mijn knuffelgehandicapte en daar mag ik nu over huilen, tegenover haar verwart haar alleen maar 'dan zeg je gewoon dat je nu voor het laatst komt'.

Verder was een vriendje plus zusje er gisteren nog veel te lang, komt dat vriendje en zusje van het weekend logeren, en zal ik blij zijn als het volgende week is. Omdat ik dan fijn de hele week mijn huis op slot doe voor vriendjes.

Mijn wereld wordt eng klein
Alle reacties Link kopieren
Heee, zijn Jonna en Happy al weg trouwens. Dat heb ik even gemist.

Als jullie dit nog lezen. Een hele fijne grandioze tijd.



Mamz dat lijkt me moeilijk hoor. Afscheid nemen van knuffelgehandicapte. Daar mag je best om huilen.



Meissies ik heb iets op de BH gezet.
Alle reacties Link kopieren
hier een leuk maar druk lijstje:

-testrit met de nieuwe leaseauto van itsman (een automaat dus ik heb nu al zenuwene)

- wassen (verschoven naar volgende week ergens)

- Naar de dierenarts voor de uitslag van kemke en ottelientje

- naar ons volkstuintje

- opening voetbal kijken

- boodschappen doen voor het werk en voor ons zelf

en als itsman voetbal gaat kijken. tijd voor mezelf



mamz, dat is ook heel verdrietig. Dat kan ik me goed voorstellen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Het stormt hier. En de zon schijnt. Dat is leuk fietsen morgen als het dan nog zo hard waait.

Nou ja ik moet met de auto. Dat is pas een goeie smoes.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand op MP zegt dat je beter het artikel eerst kunt bekijken dan dat ze het gelijk opstuurt moet je eigenlijk het artikel eerst bekijken he? Ik niet dus (te ver weg).

Ben benieuwd.



Nou ja, off we go, de laatste keer naar M.
Mamz, als je er rekening mee houdt dat het product tegenvalt. Zij is natuurlijk bang voor achteraf gezeur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven