Vrijgezellenfeest
zaterdag 12 juni 2010 om 21:03
Gisteren ben ik naar het 'mannen' vrijgezellenfeest van een collega geweest.. Een of andere pipo had bedacht dat het leuk was om te gaan paintballen en daarna te gaan gourmetten.. ..
De dames hadden tegelijkertijd ook een vrijgezellenfeest waarbij ze als groepje naar een kookcursus gingen om gezellig met elkaar te koken..
Tjemig de pemig.. wat zijn dat voor vrijgezellenfeesten!?
Vrijgezellenfeesten voor mannen horen te bestaan uit veel bier, flirten met wildvreemde vrouwen, minimaal 1 stripper (maar hopelijk meerdere) en een lapdance of een bezoek aan de bananenbar!.. Vrijgezellenfeesten horen NIET te bestaan uit 15 kerels die op hun buik door het bos kruipen, waarbij ze worden opgevreten door muggen en als ze niet uitkijken een verfbal in hun reet geschoten krijgen..
En vrouwen horen zich eerst helemaal klem te zuipen zodat alle remmingen er af zijn en dan met een hele groep wilde vrouwen naar een optreden van de Chip 'n' Dales of de London Knights, waarna ze slagroom van het gespierde lichaam van zo'n Chip 'n' Dale mogen likken en daarna nog een kroegentocht houden om vreemde kerels op te geilen!
Kookcursus?.. come on... Zelfs Kabouter en MV zouden dat niet zien zitten voor hun vrijgezellenfeest..
Zijn we echt zo braaf geworden allemaal?
De dames hadden tegelijkertijd ook een vrijgezellenfeest waarbij ze als groepje naar een kookcursus gingen om gezellig met elkaar te koken..
Tjemig de pemig.. wat zijn dat voor vrijgezellenfeesten!?
Vrijgezellenfeesten voor mannen horen te bestaan uit veel bier, flirten met wildvreemde vrouwen, minimaal 1 stripper (maar hopelijk meerdere) en een lapdance of een bezoek aan de bananenbar!.. Vrijgezellenfeesten horen NIET te bestaan uit 15 kerels die op hun buik door het bos kruipen, waarbij ze worden opgevreten door muggen en als ze niet uitkijken een verfbal in hun reet geschoten krijgen..
En vrouwen horen zich eerst helemaal klem te zuipen zodat alle remmingen er af zijn en dan met een hele groep wilde vrouwen naar een optreden van de Chip 'n' Dales of de London Knights, waarna ze slagroom van het gespierde lichaam van zo'n Chip 'n' Dale mogen likken en daarna nog een kroegentocht houden om vreemde kerels op te geilen!
Kookcursus?.. come on... Zelfs Kabouter en MV zouden dat niet zien zitten voor hun vrijgezellenfeest..
Zijn we echt zo braaf geworden allemaal?
zaterdag 12 juni 2010 om 21:04
zaterdag 12 juni 2010 om 21:13
zaterdag 12 juni 2010 om 21:18
2 keer een vrijgezellenavond gehad en dat was indrinken met champagne, uit eten op het terras, kroeg in en dansen.
Workshops (maakt niet uit welke) strippers etc. ik moet er allebei niet aan denken.
Workshops (maakt niet uit welke) strippers etc. ik moet er allebei niet aan denken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 juni 2010 om 21:24
quote:Iwannalive schreef op 12 juni 2010 @ 21:21:
Het klinkt alsof hij niet goed begreep dat het zijn laatste avond als ongetrouwde man was Nou precies... een vrijgezellenavond is toch in theorie je laatste dag als "vrij" man/vrouw te vieren?.. Nog 1 keer de bloemetjes buiten kunnen zetten nu het nog kan.. ?
Het klinkt alsof hij niet goed begreep dat het zijn laatste avond als ongetrouwde man was Nou precies... een vrijgezellenavond is toch in theorie je laatste dag als "vrij" man/vrouw te vieren?.. Nog 1 keer de bloemetjes buiten kunnen zetten nu het nog kan.. ?
zaterdag 12 juni 2010 om 21:24
zaterdag 12 juni 2010 om 21:34
heb nog steeds spijt als haren op mijn hoofd dat ik mijn zus' vrijgezellen feest toendertijd aan haar toekomstige schoonzus heb overgelaten. (was zelf nog best jong en had haar wel wat 'cooler' ingeschat)
Uit eten en......... hier komt het........ beeldhouwen!!!!
Geen grap!
Ik wou dat ik de tijd kon terug draaien.
Uit eten en......... hier komt het........ beeldhouwen!!!!
Geen grap!
Ik wou dat ik de tijd kon terug draaien.
zaterdag 12 juni 2010 om 21:38
zaterdag 12 juni 2010 om 21:43