Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 12 juni 2010 om 16:41
zaterdag 12 juni 2010 om 17:13
Ik heb uitnodigingen aan het maken.. maar ik ben niet zo van de spelling dus voor jullie:
is het:
7 juli wordt Poessekind alweer 1 jaar oud!
of
7 juli word Poessekind alweer 1 jaar oud!
Mijn spellingscontrole vind het namelijk allebei goed..
maar het staat zo blond als er een fout in de uitnodiging staat.
Word wel een leuk kaartje, ben hem bij vista print aan het maken, die zijn ook nog eens leuk betaalbaar..
is het:
7 juli wordt Poessekind alweer 1 jaar oud!
of
7 juli word Poessekind alweer 1 jaar oud!
Mijn spellingscontrole vind het namelijk allebei goed..
maar het staat zo blond als er een fout in de uitnodiging staat.
Word wel een leuk kaartje, ben hem bij vista print aan het maken, die zijn ook nog eens leuk betaalbaar..
zaterdag 12 juni 2010 om 17:23
Mogguh...
Ritme? Was da?
Coe, alles is uitgezocht.
Zelfs Oudste heeft er nog een jeans en bloesje uitgevist, leuk!
-------------------------
Oke, dit bovenste stond dus nog open van vanmorgen.
Netr bij de Action geweest, inkopen gedaan én de snoeppotten gescoord!
Oh Zoeb, je hebt mooi weer voor de fietstocht, bofbipsen!
Coe, zei je dat je net bij Ikea buiten kwam?
Gezellie!
Als Troela op tijd terug is van een feestje gaan we vanavond naar de kerk voor de jaarlijkse herdenkingsdienst voor mijn schoonzus (die is 9 jaar geleden verongelukt). Mijn ouders zullen daar ook zijn dus ik sta niet te springen .
Qua bezemen nog niks gedaan behalve de vaatwasser aangezet, dus daar ga ik nu eerst maar eens verandering in brengen.
Ritme? Was da?
Coe, alles is uitgezocht.
Zelfs Oudste heeft er nog een jeans en bloesje uitgevist, leuk!
-------------------------
Oke, dit bovenste stond dus nog open van vanmorgen.
Netr bij de Action geweest, inkopen gedaan én de snoeppotten gescoord!
Oh Zoeb, je hebt mooi weer voor de fietstocht, bofbipsen!
Coe, zei je dat je net bij Ikea buiten kwam?
Gezellie!
Als Troela op tijd terug is van een feestje gaan we vanavond naar de kerk voor de jaarlijkse herdenkingsdienst voor mijn schoonzus (die is 9 jaar geleden verongelukt). Mijn ouders zullen daar ook zijn dus ik sta niet te springen .
Qua bezemen nog niks gedaan behalve de vaatwasser aangezet, dus daar ga ik nu eerst maar eens verandering in brengen.
zaterdag 12 juni 2010 om 19:31
Het is wordt, zeker weten
vandaag op pad geweest, was wel gezellig maar nu is Mmetje over de flos moe. Morgen maken we er dus maar een rustig dagje van.
Heb wel alweer gewassen, spul zit nu in de droger en ik heb de plee gepoetst. Vaatwasser is klaar en leeg geruimd, en kleding versteld.
Nu nog opruimen, stoffen en stofzuigen. En nog 2 ladingen was.
vandaag op pad geweest, was wel gezellig maar nu is Mmetje over de flos moe. Morgen maken we er dus maar een rustig dagje van.
Heb wel alweer gewassen, spul zit nu in de droger en ik heb de plee gepoetst. Vaatwasser is klaar en leeg geruimd, en kleding versteld.
Nu nog opruimen, stoffen en stofzuigen. En nog 2 ladingen was.
zaterdag 12 juni 2010 om 20:01
Ik ga gewoon weer opnieuw sparen Goldie.Fijn dat jullie er blij mee zijn!En fijn dat je de potten gescoord hebt!
Vriend moest,voor een klus,kranen van de ikea hebben en vroeg of ik hem gezelschap wilde houden Kastje gekocht voor boven.
Daarna moest ie met mij mee naar de Action waar ik met niks en hij met 100 meter vlaggetjes naar buiten liep.Die worden (ooh help) morgen opgehangen
Toen we langs de meren reden werd Ukkie helemaal "gek"
Oudste opgehaald en wat hapjes gehaald en nu zijn we daar net van thuis.Ik heb dus een relaxte dag gehad.
Ik hoorde net van mijn vader dat middelste vannacht om half 5 al stond te voetballen op kamp.Met zijn favoriete voetballer.Denk dat ik hem morgen bij elkaar kan vegen
Zometeen stofzuigen,douchen en dan visite
Vriend moest,voor een klus,kranen van de ikea hebben en vroeg of ik hem gezelschap wilde houden Kastje gekocht voor boven.
Daarna moest ie met mij mee naar de Action waar ik met niks en hij met 100 meter vlaggetjes naar buiten liep.Die worden (ooh help) morgen opgehangen
Toen we langs de meren reden werd Ukkie helemaal "gek"
Oudste opgehaald en wat hapjes gehaald en nu zijn we daar net van thuis.Ik heb dus een relaxte dag gehad.
Ik hoorde net van mijn vader dat middelste vannacht om half 5 al stond te voetballen op kamp.Met zijn favoriete voetballer.Denk dat ik hem morgen bij elkaar kan vegen
Zometeen stofzuigen,douchen en dan visite
zaterdag 12 juni 2010 om 20:39
zaterdag 12 juni 2010 om 20:59
quote:Marels schreef op 12 juni 2010 @ 20:02:
Vlaggetjes?!
Mooi niet dat ik dan op de koffie kom voor die voetbalonzin is afgelopen....
Ik had een vlag voor het raam en wat bungles en andere zooi.
Vriend geeft echt niks om voetbal maar wil nu,onder het mom van het is zo leuk voor middelste,toch die vlaggen ophangen.
Foto's volgen straks op hyves
Vlaggetjes?!
Mooi niet dat ik dan op de koffie kom voor die voetbalonzin is afgelopen....
Ik had een vlag voor het raam en wat bungles en andere zooi.
Vriend geeft echt niks om voetbal maar wil nu,onder het mom van het is zo leuk voor middelste,toch die vlaggen ophangen.
Foto's volgen straks op hyves
zaterdag 12 juni 2010 om 22:09
Ik heb alleen wat Beessies verspreid door het huis liggen (de kat ziet ze als prooi ), voor de rest niets versierd. Maar als ik uit het raam kijk zie ik niets dan oranje, mijn buurtgenoten zijn nogal tekeer gegaan.
Ik heb een pittige nacht voor de boeg, tot nu toe wordt M om het half uur wakker
Goldie, ik heb volgens mij iets gemist (zal straks de BH even checken) maar volgens mij heb jij een nodig.
Ik heb een pittige nacht voor de boeg, tot nu toe wordt M om het half uur wakker
Goldie, ik heb volgens mij iets gemist (zal straks de BH even checken) maar volgens mij heb jij een nodig.
zaterdag 12 juni 2010 om 22:25
Zo, heb een goed gat geslagen in Mount Neverwash, mede met behulp van het mooie weer. Er ligt nu wel een vreselijke stapel vouwwerk op me te wachten (maandag op zijn vroegst).
Kinderen nog lekker laat in de speeltuin losgelaten (en ze waren daar niet eens de laatsten die vertrokken), ze hebben nog een klein uurtje gecomputerd/tv gekeken en nu net met een fors dreigement naar bed gebonjourd. Bij gebrek aan een dwingende blik.
Oudste is overigens weer hopeloos vandaag
Goldie, ik vind het wel heel mooi dat schoonzus na al die tijd nog steeds een jaarlijkse herdenkingsdienst krijgt.
Kinderen nog lekker laat in de speeltuin losgelaten (en ze waren daar niet eens de laatsten die vertrokken), ze hebben nog een klein uurtje gecomputerd/tv gekeken en nu net met een fors dreigement naar bed gebonjourd. Bij gebrek aan een dwingende blik.
Oudste is overigens weer hopeloos vandaag
Goldie, ik vind het wel heel mooi dat schoonzus na al die tijd nog steeds een jaarlijkse herdenkingsdienst krijgt.
zondag 13 juni 2010 om 09:50
Goedemorgen schatzi's.
Mamzer, ik kan het je sterker vertellen. Mijn grootvader is overleden aan kanker toen ik vijf maanden was, en nog steeds gaan we elk jaar rond zijn sterfdatum met de hele familie (oma, ooms en tantes en de kleinkinderen) naar de kerk en daarna pannenkoeken eten in het bos.
Ik vind dat heel fijn, enerzijds omdat je zo tóch stil blijft staan bij mijn grootvader, die gewoon bij de familie hoort, anderzijds omdat je op die manier gewoon één keer in het jaar met de hele familie bij elkaar bent.
Ik heb De Lijst voor vandaag even aangepast;
- voortuin onkruidvrij maken
- zorgen dat Marelsman die tegel in de voortuin ophoogt
- beneden opruimen
- beneden stoffen
- beneden stofzuigen
- slaapkamer opruimen
- slaapkamer stoffen
- slaapkamer stofzuigen
- logeerkamer opruimen, stoffen, stofzuigen
- gang opruimen
Dat dus sowieso voor vandaag, en als er dan nog tijd is;
- dweilen
- wc schoonmaken
- keuken schoonmaken
- wat ik verder nog tegen kom.
Dus ik ga maar aan de slag
Mamzer, ik kan het je sterker vertellen. Mijn grootvader is overleden aan kanker toen ik vijf maanden was, en nog steeds gaan we elk jaar rond zijn sterfdatum met de hele familie (oma, ooms en tantes en de kleinkinderen) naar de kerk en daarna pannenkoeken eten in het bos.
Ik vind dat heel fijn, enerzijds omdat je zo tóch stil blijft staan bij mijn grootvader, die gewoon bij de familie hoort, anderzijds omdat je op die manier gewoon één keer in het jaar met de hele familie bij elkaar bent.
Ik heb De Lijst voor vandaag even aangepast;
- voortuin onkruidvrij maken
- zorgen dat Marelsman die tegel in de voortuin ophoogt
- beneden opruimen
- beneden stoffen
- beneden stofzuigen
- slaapkamer opruimen
- slaapkamer stoffen
- slaapkamer stofzuigen
- logeerkamer opruimen, stoffen, stofzuigen
- gang opruimen
Dat dus sowieso voor vandaag, en als er dan nog tijd is;
- dweilen
- wc schoonmaken
- keuken schoonmaken
- wat ik verder nog tegen kom.
Dus ik ga maar aan de slag
668, the neighbour of the Beast
zondag 13 juni 2010 om 09:55
zondag 13 juni 2010 om 09:57
zondag 13 juni 2010 om 10:07
Maar zo dan wij dat ergens ook heur Its, na de kerk gezellig met zijn allen iets eten. Ik vind dat altijd heel gezellig, en ergens kun je dat ook een klein feestje noemen.
Hier wordt het dus alleen een lange dag met veel poets- en opruimwerk. Volgende week vieren Marelsman en ik onze verjaardag en dan moet het wel netjes zijn. En de voortuin moet netjes voor mochten er eventuele kopers langsrijden, dan ziet het er toch een hoop gezelliger uit.
Hier wordt het dus alleen een lange dag met veel poets- en opruimwerk. Volgende week vieren Marelsman en ik onze verjaardag en dan moet het wel netjes zijn. En de voortuin moet netjes voor mochten er eventuele kopers langsrijden, dan ziet het er toch een hoop gezelliger uit.
668, the neighbour of the Beast