Hoevaak je bed verschonen?
zondag 13 juni 2010 om 15:04
zondag 13 juni 2010 om 15:24
zondag 13 juni 2010 om 15:26
Een keer per week douchen is vies?? Nou volgens mij is het juist slecht om vaak te douchen, elke dag is eigenlijk niet goed voor je huid.
Bed verschonen probeer ik regelmatig te doen, maar lukt niet altijd. Vind het niet zo belangrijk, wij zijn de enigen die erin liggen en eerlijk gezegd vind ik het juist lekker als het bed naar vriend ruikt. Ben ik heel vies?
Bed verschonen probeer ik regelmatig te doen, maar lukt niet altijd. Vind het niet zo belangrijk, wij zijn de enigen die erin liggen en eerlijk gezegd vind ik het juist lekker als het bed naar vriend ruikt. Ben ik heel vies?
zondag 13 juni 2010 om 15:30
@Oydis; haha ja dat kan natuurlijk ook!! Grappig. Maar ik vind het niet fris als je niet gedouched je bed in gaat......bah, je komt altijd in contact met andere mensen, of zweet of weet ik veel, iehhh. Dus douche zelf minimaal 1x per dag en soms 2x....ligt er gewoon aan, maar dus altijd voor het slapen gaan.
zondag 13 juni 2010 om 15:31
Ik heb trouwens een dubbele kussensloop om mijn kussens (één zo'n moltonkussensloop en dan de leuke, met print of kleurtje of wat dan ook). Mijn vriend vindt dat een beetje onzinnig, geloof ik. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat doe, dat heb ik overgenomen van mijn moeder vermoed ik. Doen nog meer mensen dat?
zondag 13 juni 2010 om 15:35
zondag 13 juni 2010 om 15:35
Oh, dan kan het nog erger dat ik niet 's avonds douche. Ik werk in de zorg, dus ik heb zelfs nogal veel fysiek contact met mijn bewoners. En dan ga ik 's avonds zó mijn bed in, zonder te douchen. Vies he?
Ik kan het nog viezer maken. Het komt regelmatig voor dat ik niet elke dag douche, maar maar één keer in de twee dagen. De andere dag was ik me dan even snel met een washandje, en gaan.
Ik ben benieuwd of ik stink, dan
Ik kan het nog viezer maken. Het komt regelmatig voor dat ik niet elke dag douche, maar maar één keer in de twee dagen. De andere dag was ik me dan even snel met een washandje, en gaan.
Ik ben benieuwd of ik stink, dan
668, the neighbour of the Beast
zondag 13 juni 2010 om 15:38
quote:Captain_Obvious schreef op 13 juni 2010 @ 15:31:
Ik heb trouwens een dubbele kussensloop om mijn kussens (één zo'n moltonkussensloop en dan de leuke, met print of kleurtje of wat dan ook). Mijn vriend vindt dat een beetje onzinnig, geloof ik. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat doe, dat heb ik overgenomen van mijn moeder vermoed ik. Doen nog meer mensen dat?
Ja, doe ik ook. En ook overgenomen van mijn moeder
Volgens mij blijven de kussens schoner ofzo? Ik heb nog wel eens een bloedneus 's nachts. En dan houden die 2 kussenslopen iig het kussen zelf schoon. Zal ook wel zweet tegen houden enzo.
Volgens mij blijven de kussens schoner ofzo? Ik heb nog wel eens een bloedneus 's nachts. En dan houden die 2 kussenslopen iig het kussen zelf schoon. Zal ook wel zweet tegen houden enzo.
zondag 13 juni 2010 om 15:39
quote:Marels schreef op 13 juni 2010 @ 15:35:
Oh, dan kan het nog erger dat ik niet 's avonds douche. Ik werk in de zorg, dus ik heb zelfs nogal veel fysiek contact met mijn bewoners. En dan ga ik 's avonds zó mijn bed in, zonder te douchen. Vies he?
Ik ben benieuwd of ik stink, dan Ik ruik je hier
Ik ben benieuwd of ik stink, dan Ik ruik je hier
quote:Zinderend schreef op 13 juni 2010 @ 15:38:
[...]
Ha, die moeders toch
Ik had ook al zoiets bedacht, dus dan ga ik dat melden aan vriendlief, want die snapt nog steeds niet waarom ik dat doe.
[...]
Ha, die moeders toch
Ik had ook al zoiets bedacht, dus dan ga ik dat melden aan vriendlief, want die snapt nog steeds niet waarom ik dat doe.
zondag 13 juni 2010 om 15:41
Haha @ Marels; zo lang je je zelf maar goed voelt is alles prima. Was niet de bedoeling om mensen te kwetsen of zich aangesproken te laten voelen.......wou gewoon mijn mening/zienswijze geven aangezien een forum bedoeld is om informatie te 'delen'. Ik vind misschien iets sneller vies dan een ander, tja dat kan. Als je zelf maar geod voelt en lekker in je vel zit is alles prima!!