Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Ik luister voetbal Verder zit ik wat te borduren.



Fijn dat GelfLief alweer zo snel thuis was



Hier staan de box en de kinderwagen al. Zo gek echt. De kinderwagen is zó gaaf! Zal eens een plaatje googlen.

Alle reacties Link kopieren
Ooooh, jij hebt al wel cherrytomaatjes! Die komen er bij mij nog niet aan hoor....

Overigens staan de aardbeien/tomaatjes hier ook in potten, en die doen het ook.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oooooeeeeh, dies gaaf Fus!
668, the neighbour of the Beast
Nou, ik kijk gedwongen wat voetbal mee, maar ben nu dus al voetbal-moe.

En vuvuzela's mogen per direct verboden worden!



Ik ben rucola aan het kweken maar die wil nog niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een coole kinderwagen Fus!!



Wij hebben een tomatenplantje maar er gebeurt nog helemaal niks :(



Mamz, logeerpartijtjes met meer dan een kind lijken me ook behoorlijk heftig! Fijn dat het leuk geweest is.
Die is stoer Fuss!Wat zal Skippy straks heerlijk liggen als je aan de wandel gaat.

Gelf,fijn dat vriend weer thuis is.Heb je de rescue al geprobeerd?Met schouder gaat het wel hoor,niet piepen en doorgaan.

Mamz,dan had je dus 5 kinderen Daar zou ik ook niet zomaar aan beginnen hoor.



Hier in de tuin groeit onkruid,leeft een kikker en komen er aardbeien,wel een stuk of 100 denk ik.Andere planten groeien wel maar komt niks aan



Middelste is weer terug,half gesloopt maar wel een super weekend gehad.Was al gedaan bij mijn moeder,zit daar in de droger en kan ik morgenvroeg zo ophalen,hoezo word ik verwend
Moggu



Het zonnetje schijnt hier al!

Vandaag middelste uitzwaaien,de rest weet ik nog niet.



Fijne dag
Alle reacties Link kopieren
Hier regent het.

Ik heb Troela met de auto naar school gebracht.



Wat een gave kinderwagen Fuss!



Hier hebben nog nooit twee logeetjes tegelijk mogen komen Mamz, dus ik vind het sowieso erg knap van je.





Gisteren alweer weinig gebezemd (op visite geweest en op terras gehangen) dus vandaag mag ik een boel doen:



Was vouwen en opruimen

Overhemden strijken.

Stofzuigen.

Tijdschriften uitzoeken voor een tante.

Awvttk

NIET snoepen!

Troela ophalen.

Koken.

Op visite bij tante.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh:)

De kinders hadden ook moeite op gang te komen, dus zo ver geen klachten van die kant over mijn voornemen om een weekje niemand thuis te laten komen.

Vandaag:

Hulpverleenster

Apotheek

Beugel wegbrengen

Fiets wegbrengen

Erg aantrekkelijke aanbieding voor waveboard bij die van Nikki overwegen

Kinderen van bso naar muziek

Cursus
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat beterschapstopic van Moordwijf gevolgd?

Heel vreemd...
Ik vind het een vreemd verhaal Goldie.



Heel de school was oranje,dat is wel een erg leuk gezicht.

Ik heb ondertussen een lijstje klaar:

stofzuigen boven

wassen,wassen,wassen

opruimen beneden

stofzuigen

wedstrijd kijken bij mijn ouders
Alle reacties Link kopieren
Moggu!



Even snel een zwaai want ik ga vandaag weer eens een poging doen om een echt productieve dag op mn werk te hebben. Het moet maar weer eens afgelopen zijn met werkontwijkend gedrag



Vandaag kort lijstje:

- werken

- sporten

- visite (bij ons)



Raar verhaal trouwens van dat beterschaps topic voor Moordwijf, ik las wel mee maar vind dit maar een vreemde 'ontknoping'...



Geniet van het zonnetje en heb een mooie dag allemaal!
*geeft Gelfje een zacht bemoedigend schopje*
Kan je me even een flinke schop teruggeven,kom niet op gang vandaag
quote:coeberghmetijs schreef op 14 juni 2010 @ 09:33:

Ik vind het een vreemd verhaal Goldie.



Heel de school was oranje,dat is wel een erg leuk gezicht.

Ik heb ondertussen een lijstje klaar:

stofzuigen boven

wassen,wassen,wassen

opruimen beneden

stofzuigen

wedstrijd kijken bij mijn ouders
Alle reacties Link kopieren
Môgge. Ben er ook weer eens.



Ik had een heftig maar wel leuk en gezellig weekend.

Door alle emoties kon ik niet slapen. Ben om half vier op de bank gekropen en sliep om vijf over half vier.

En woensdag komen de twee puppies. Wat heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Zo even bijlezen en reageren.



Over die herdenkingsdiensten. Bij Nienke hebben we het ook jaren gedaan. Maar ik had er op een gegeven moment geen goed gevoel meer over. Toen zijn we ermee gestopt. De verjaardag en sterfdatum vergeet je toch nooit en die doen we op onze eigen manier. Daar heb ik geen pastoor die heel koel haar naam noemt voor nodig.

Maar zoals bij jou Gold is het wel erg moeilijk.



Als de tuin klaar is heb je er echt de hele zomer plezier van Poez. Ik ben heel blij dat mijn joekel van een tuin al helemaal zomerklaar is. Beetje schoffelen en gras maaien en hier en daar uitgebloeide knoppen verwijderen en meer hoeft niet.

Alleen nog nieuwe vlondrplanken voor het tuinhuis waar de sauna is. Daar ben ik doorheen gezakt.



Oei Marels, als er een traumaheli komt is het ernstig.

Hier reed gisteravond een ambulance met zwaailicht en sirene met een noodgang door de straat. Er is kermis hier, dus er zal wel iets gebeurt zijn, maar nog niets van gehoord verder.



Is er een ontknoping dan op het topic van Moordwijf? Straks eens even lezen.
Zo ik ben er klaar voor

Jup Holland Jup,ik denk 3-1 vandaag



Ik zal vanavond de foto's van ons kippenhokje op hyves zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ha ja, om half één is broer hier met zijn vrouw en dan kijken we samen. Oei moet er dan nog chips en oranje bitterballen enz. komen. Effe kijken of ik nog iets in huis heb van dat spul. Vergeten. Stom hé.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel voetbal kijken, maar NIET snacken!!! Grrr...



Was vouwen en opruimen

Overhemden strijken.

Stofzuigen.

Tijdschriften uitzoeken voor een tante.

Awvttk

NIET snoepen!

Troela ophalen.

Koken.

Op visite bij tante.

Vitrages gewassen



En ik heb even een afscheidscadeautje afgegeven bij buurtjes die gaan verhuizen. Het arme mensje moet er van huilen. Zo lief....



Stofzuigen doe ik zometeen.

Strijken doe ik bij de tv. (ipv snacken)
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 14-06-2010 13:23
Reden: wegstrepen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet kijken. Totaal geen behoefte aan. Het is me té massaal, dan heb ik het al helemaal gehad.

Moet nog wel voor de studie van vanavond aan de slag, dat ga ik zo maar doen.

Nu mag ik nog één rondje forummen en dan naar boven, deze keer met laptop omdat alles wat ik moet lezen online staat. Hopelijk knalt internet er niet uit door het voetbal...



Wie wel kijkt: veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Zijn ze al bezig nu? Ik zie dat ik een belangrijk punt van mijn lijstje heb overgeslagen



Goh, Fuss niet kijken, dat is wel apart

Ik ga luisteren of NL scoort, lekker in het zonnetje.
Alle reacties Link kopieren
Wat was je vergeten Mamz?



Ik zit een tv programma te bekijken over mensen die zonder familie of nabestaanden zijn overleden en nu iemand moet bekijken of de uitvaart betaald kan worden uit het een of ander. Echt verdrietig hoe sommige mensen leven en eenzaam sterven.
Alle reacties Link kopieren
Strijk is klaar.





Was vouwen en opruimen

Overhemden strijken.

Stofzuigen.

Tijdschriften uitzoeken voor een tante.

NIET snoepen!

Troela ophalen.

Koken.

Op visite bij tante.

Awvttk:

Vitrages gewassen

Kastje wat weg moet (en wat niemand wil hebben) leeggehaald



Gos, mijn lijstje is bijna af!
Alle reacties Link kopieren
De beugel, Fuss.

Toch eerst rusttijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven