Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zondag 13 juni 2010 om 21:21
Die is stoer Fuss!Wat zal Skippy straks heerlijk liggen als je aan de wandel gaat.
Gelf,fijn dat vriend weer thuis is.Heb je de rescue al geprobeerd?Met schouder gaat het wel hoor,niet piepen en doorgaan.
Mamz,dan had je dus 5 kinderen Daar zou ik ook niet zomaar aan beginnen hoor.
Hier in de tuin groeit onkruid,leeft een kikker en komen er aardbeien,wel een stuk of 100 denk ik.Andere planten groeien wel maar komt niks aan
Middelste is weer terug,half gesloopt maar wel een super weekend gehad.Was al gedaan bij mijn moeder,zit daar in de droger en kan ik morgenvroeg zo ophalen,hoezo word ik verwend
Gelf,fijn dat vriend weer thuis is.Heb je de rescue al geprobeerd?Met schouder gaat het wel hoor,niet piepen en doorgaan.
Mamz,dan had je dus 5 kinderen Daar zou ik ook niet zomaar aan beginnen hoor.
Hier in de tuin groeit onkruid,leeft een kikker en komen er aardbeien,wel een stuk of 100 denk ik.Andere planten groeien wel maar komt niks aan
Middelste is weer terug,half gesloopt maar wel een super weekend gehad.Was al gedaan bij mijn moeder,zit daar in de droger en kan ik morgenvroeg zo ophalen,hoezo word ik verwend
maandag 14 juni 2010 om 08:46
Hier regent het.
Ik heb Troela met de auto naar school gebracht.
Wat een gave kinderwagen Fuss!
Hier hebben nog nooit twee logeetjes tegelijk mogen komen Mamz, dus ik vind het sowieso erg knap van je.
Gisteren alweer weinig gebezemd (op visite geweest en op terras gehangen) dus vandaag mag ik een boel doen:
Was vouwen en opruimen
Overhemden strijken.
Stofzuigen.
Tijdschriften uitzoeken voor een tante.
Awvttk
NIET snoepen!
Troela ophalen.
Koken.
Op visite bij tante.
Ik heb Troela met de auto naar school gebracht.
Wat een gave kinderwagen Fuss!
Hier hebben nog nooit twee logeetjes tegelijk mogen komen Mamz, dus ik vind het sowieso erg knap van je.
Gisteren alweer weinig gebezemd (op visite geweest en op terras gehangen) dus vandaag mag ik een boel doen:
Was vouwen en opruimen
Overhemden strijken.
Stofzuigen.
Tijdschriften uitzoeken voor een tante.
Awvttk
NIET snoepen!
Troela ophalen.
Koken.
Op visite bij tante.
maandag 14 juni 2010 om 08:53
Mogguh:)
De kinders hadden ook moeite op gang te komen, dus zo ver geen klachten van die kant over mijn voornemen om een weekje niemand thuis te laten komen.
Vandaag:
Hulpverleenster
Apotheek
Beugel wegbrengen
Fiets wegbrengen
Erg aantrekkelijke aanbieding voor waveboard bij die van Nikki overwegen
Kinderen van bso naar muziek
Cursus
De kinders hadden ook moeite op gang te komen, dus zo ver geen klachten van die kant over mijn voornemen om een weekje niemand thuis te laten komen.
Vandaag:
Hulpverleenster
Apotheek
Beugel wegbrengen
Fiets wegbrengen
Erg aantrekkelijke aanbieding voor waveboard bij die van Nikki overwegen
Kinderen van bso naar muziek
Cursus
maandag 14 juni 2010 om 09:36
Moggu!
Even snel een zwaai want ik ga vandaag weer eens een poging doen om een echt productieve dag op mn werk te hebben. Het moet maar weer eens afgelopen zijn met werkontwijkend gedrag
Vandaag kort lijstje:
- werken
- sporten
- visite (bij ons)
Raar verhaal trouwens van dat beterschaps topic voor Moordwijf, ik las wel mee maar vind dit maar een vreemde 'ontknoping'...
Geniet van het zonnetje en heb een mooie dag allemaal!
Even snel een zwaai want ik ga vandaag weer eens een poging doen om een echt productieve dag op mn werk te hebben. Het moet maar weer eens afgelopen zijn met werkontwijkend gedrag
Vandaag kort lijstje:
- werken
- sporten
- visite (bij ons)
Raar verhaal trouwens van dat beterschaps topic voor Moordwijf, ik las wel mee maar vind dit maar een vreemde 'ontknoping'...
Geniet van het zonnetje en heb een mooie dag allemaal!
maandag 14 juni 2010 om 10:35
maandag 14 juni 2010 om 10:48
Zo even bijlezen en reageren.
Over die herdenkingsdiensten. Bij Nienke hebben we het ook jaren gedaan. Maar ik had er op een gegeven moment geen goed gevoel meer over. Toen zijn we ermee gestopt. De verjaardag en sterfdatum vergeet je toch nooit en die doen we op onze eigen manier. Daar heb ik geen pastoor die heel koel haar naam noemt voor nodig.
Maar zoals bij jou Gold is het wel erg moeilijk.
Als de tuin klaar is heb je er echt de hele zomer plezier van Poez. Ik ben heel blij dat mijn joekel van een tuin al helemaal zomerklaar is. Beetje schoffelen en gras maaien en hier en daar uitgebloeide knoppen verwijderen en meer hoeft niet.
Alleen nog nieuwe vlondrplanken voor het tuinhuis waar de sauna is. Daar ben ik doorheen gezakt.
Oei Marels, als er een traumaheli komt is het ernstig.
Hier reed gisteravond een ambulance met zwaailicht en sirene met een noodgang door de straat. Er is kermis hier, dus er zal wel iets gebeurt zijn, maar nog niets van gehoord verder.
Is er een ontknoping dan op het topic van Moordwijf? Straks eens even lezen.
Over die herdenkingsdiensten. Bij Nienke hebben we het ook jaren gedaan. Maar ik had er op een gegeven moment geen goed gevoel meer over. Toen zijn we ermee gestopt. De verjaardag en sterfdatum vergeet je toch nooit en die doen we op onze eigen manier. Daar heb ik geen pastoor die heel koel haar naam noemt voor nodig.
Maar zoals bij jou Gold is het wel erg moeilijk.
Als de tuin klaar is heb je er echt de hele zomer plezier van Poez. Ik ben heel blij dat mijn joekel van een tuin al helemaal zomerklaar is. Beetje schoffelen en gras maaien en hier en daar uitgebloeide knoppen verwijderen en meer hoeft niet.
Alleen nog nieuwe vlondrplanken voor het tuinhuis waar de sauna is. Daar ben ik doorheen gezakt.
Oei Marels, als er een traumaheli komt is het ernstig.
Hier reed gisteravond een ambulance met zwaailicht en sirene met een noodgang door de straat. Er is kermis hier, dus er zal wel iets gebeurt zijn, maar nog niets van gehoord verder.
Is er een ontknoping dan op het topic van Moordwijf? Straks eens even lezen.
maandag 14 juni 2010 om 12:35
Ik ga wel voetbal kijken, maar NIET snacken!!! Grrr...
Was vouwen en opruimen
Overhemden strijken.
Stofzuigen.
Tijdschriften uitzoeken voor een tante.
Awvttk
NIET snoepen!
Troela ophalen.
Koken.
Op visite bij tante.
Vitrages gewassen
En ik heb even een afscheidscadeautje afgegeven bij buurtjes die gaan verhuizen. Het arme mensje moet er van huilen. Zo lief....
Stofzuigen doe ik zometeen.
Strijken doe ik bij de tv. (ipv snacken)
Was vouwen en opruimen
Overhemden strijken.
Stofzuigen.
Tijdschriften uitzoeken voor een tante.
Awvttk
NIET snoepen!
Troela ophalen.
Koken.
Op visite bij tante.
Vitrages gewassen
En ik heb even een afscheidscadeautje afgegeven bij buurtjes die gaan verhuizen. Het arme mensje moet er van huilen. Zo lief....
Stofzuigen doe ik zometeen.
Strijken doe ik bij de tv. (ipv snacken)
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 14-06-2010 13:23
Reden: wegstrepen
Reden: wegstrepen
% gewijzigd
maandag 14 juni 2010 om 13:25
Ik ga niet kijken. Totaal geen behoefte aan. Het is me té massaal, dan heb ik het al helemaal gehad.
Moet nog wel voor de studie van vanavond aan de slag, dat ga ik zo maar doen.
Nu mag ik nog één rondje forummen en dan naar boven, deze keer met laptop omdat alles wat ik moet lezen online staat. Hopelijk knalt internet er niet uit door het voetbal...
Wie wel kijkt: veel plezier!
Moet nog wel voor de studie van vanavond aan de slag, dat ga ik zo maar doen.
Nu mag ik nog één rondje forummen en dan naar boven, deze keer met laptop omdat alles wat ik moet lezen online staat. Hopelijk knalt internet er niet uit door het voetbal...
Wie wel kijkt: veel plezier!
maandag 14 juni 2010 om 14:25
maandag 14 juni 2010 om 14:25