Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
de kleuters van Jinny gaan ook goed zeg..
Heb je die baby ook voor morgen besteld dan?
Ja idd, je snapt um Star

Goeie avatar Bam
Jolijt jolijt wat een gezelligheid... ik verveel me hoor.
Ga dan bevallen!
Lijkt me een goed plan Mamax
Dat ze dat nou niet zelf kon bedenken hè
daar snap ik helemaal niks van
Hai!

Hoest met de meisjes? Maatje niet in het oranje naar school???? Hellus dat kan toch niet! Ik vond het geweldig om te zien al die kinderen in het oranje, hier had een gr. 8 lln. zijn trommel meegenomen en het klonk echt gaaf! Wel jammer dat bij de wedstrijden bijna geen geluid is. Ik vind het gejuich van een tribune altijd zo gaaf maar nu is het net of je met het geluid uit aan het kijken bent. Heel irritant.

Ik hoor jullie over KL jurkjes en nu ben ik gaan kijken en ze zien er idd leuk uit maar ik heb ze nog niet aangezien, verhullen ze echt zoveel? Vind ze namelijk best wel duur, maar als het toverjurkjes zijn....die zijn natuurlijk onbetaalbaar!!!! Star kun je geen foto van jezelf plaatsen met je nieuwe KL .

Nog 3 weken werken en dan vakantie, heerlijk! Heb er echt zin in en dan hoop ik dat het een warme zomer word zodat ik eindelijk eens op mijn loungeset kan zitten.

Kokos wat een naar bericht van je wandelvriend zeg! Sterkte ermee!

Enka wat lekker dat jullie op vakantie waren, leuk dat hij vriendjes heeft gemaakt. Als je zo klein bent heb je aan een half woord genoeg, handig hoor!

Ik lees over ruggenprik en ik ben voor! Een keer zonder en een keer met bevallen en voor mij nooit meer zonder! Sowieso nooit meer maar buiten dat, spuit mij maar plat!

Sjimmie is zo leuk, had ik dat al gezegd? Hij begint te kletsen en doet Sjors in alles, maar dan ook alles na, echt geweldig! Na het eten hebben we even gefietst op zoek naar de spookbomen zoals Sjors ze noemt (wit van de rupsen), hij had al 5 rupsen in zijn hand om mee naar huis te nemen, gelukkig kon ik het uit zijn hoofd praten maar ik vrees de dag dat ik slakken uit zijn broek vis, bah!

Amaal hou eens op met ons te vervelen, ga bevallen! (streng toespreken helpt misschien ook wel!) Misschien moet Vish maar weer een plaatje plakken!
de telefoon die ik besteld heb komt ook morgen, yeah..

Zonder baby hoor
Wat klinkt dat gezellig Juud, die mannen van jou.

Haha spookbomen, hoe komt hij erbij..
Aaah Juud Hoe oud is hij nu?Oja, bijna 2 zag ik in de kalender
Hai!

Nog niks dus... Morgen weer een dag Amalia!
En zo is het...
BIB?
O ja dinsdag, boodschappendag. Hoe kon ik het vergeten
Neeeeeeee, ze heeft via ahonline besteld...
Ha ha ha ja idd, wachtend op de appie. En op de vk, én op mijn nwe Iphone. Genoeg te doen dus. Oja, en wachtend op de baby . Nou, leuk dagje, wachten.... even kijken, wat deed ik de afgelopen 2 weken. Oja, wachten

Man heeft de kinderen weggebracht. Vind ik best saai moet ik zeggen, al vind ik het ook wel lekker om niet op school te komen en me steeds weer moeten 'verdedigen' dat ik nog niet bevallen ben.

Dus de was maar gevouwen en de vaatwasser uitgeruimd.

Aaaah zo zielig vanmorgen; B en L hebben een wekker waarop met een plaatje is aangegeven wanneer ze eruit mogen. Man had gisteren nog duidelijk gezegd dat ze op de wekker moesten kijken en zich eraan houden.

Komt L vanmorgen 5 voor 7 bij me; mama ik heb in m;n bed en onderbroek geplast. Ik vroeg; hoe kan dat nou? 'nou, de wekker stond nog niet op dat we eruit mochten'

Heel zielig...

Maar hij vond het zelf wel grappig, want het andere dekbed vond ie toch mooier

Nouja, maar goed in zijn oren geknoopt dat naar de wc gaan NIET bij de wekkertijd hoort.
Die wekker werkt te goed dus

Sneu wel.

Komt de vk vandaag weer langs amalia?
() Aaaaah, wat sneu, die B....

Goed, geen baby nog dus? Ik ga weer hoor.
Kom even checken.

Hup Desteny, hup Desteny!

Hel, ach, dat is ook wat, een lieve collega weg. Hier ook geen meisje in oranje. Wel met juichbandjes

Enka, hoi! Lekkere vakantie hebben jullie gehad.

Compu, ik denk dat dat het ook gecompliceerder maakt, zo'n ongeluk. De traumahelikopter is erbij geweest. Hij is met zijn hoofd op de tree van de motor gevallen, ter plaatse overleden.

Bam, erg intelligent daar....

Mamax, fijn, zo'n opmerking. Moet wel zeggen dat het mij ook een keer is overkomen... ik wou ter plekke door de grond zakken.

Dé jurk al bezorgd?

Juud, over je berichtje over Sjimmie.
O ja, zo'n wekker? Waar haal ik die? Ceetje denkt tegenwoordig dat de dag begonnen is als het licht is. Geen goed plan
Goedemorgen,

Amalia, het wordt wel een beetjes saai zo op die tribune, kan je niet iets van voorweeën of zo doen, een beetje spanning opbouwen? Maar die wekker is echt goed! Ook al nemen ze het dus heel erg strikt.

Juud, klinkt gezellig zeg bij jou! En wat goed van de littekens en je nieuwe maat

Star, ik wens ook een foto van de Bavaria Babe outfit

Kokos, gaat het een beetje en moeten jullie er van de week naar toe?

Hel, las ik nu ergens dat Maatje op paardrijles zit? Zo leuk!!!

Mamax, wat een mens die bakkermevrouw...

Bridges, hoe met de kleine mevrouw, al wat minder driftig?

Ik ga morgen in de Jordaan ook maar weer eens op zoek naar een nieuwe KL. Heb in Italië nog wel een erg leuk jurkje/tuniek gekocht

Gisteren T nog een oranje metamorfose gegeven en 's middags zijn oranje AD plopmuts gehaald. Als hij hem op heeft ligt L dus helemaal dubbel van het lachen. Bij hun stonden de schermen wel aan met de wedstrijd maar ze hebben het grootste deel buiten gespeeld.

Gisteren weer begonnen met lichttherapie en vandaag medische foto's laten maken want net als een jaar na T's bevalling is nu een jaar na de bevalling mijn vitiligo (depigmentatie van de huid) weer gaan opspelen. Maar door de vakantie kon ze makkelijk foto's maken van alle plekken.

De vakantiefoto's komen maar ik wil ze eerst, alle 650, even uitzoeken
Hier Star, ik heb het laatst opgeslagen toen Amalia hem voor het eerst postte:

http://knuffelvanmij.nl/Wekkers-en-horloges.html

Juud, ik heb hem nog niet binnen, maar als het goed is komt hij vandaag.

Amalia, arme L... Dat snappen ze dan echt nog niet hè?

Juud, wat een moppie! Is ook wel weer leuk als ze wat groter worden hè?
Enka, ze schijnen op zaterdag ook op de boerenmarkt in Amsterdam te staan. Anders moet je op het KL topic Neele even vragen, die weet het precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven