Mode & Beauty alle pijlers

Heels, heels, heels.

15-06-2010 09:29 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verslaafd aan hakken

naast de tien paar die ik thuis al heb staan, komen er vandaag weer drie paar nieuwe bij

Dus hierbij het Heels topic, om lekker te kletsen over de te geweldige hakken die je bij .. hebt zien staan of gewoon een leuke foto van je nieuwe aanwinsten.
Laat zien dan, ben ook gek op hakken!
Ze zijn nog niet binnen

Ik heb ze zaterdag in de winkel gepast in een andere kleur, omdat ze de goede kleur niet meer in mijn maat hadden. Toen heb ik ze thuis meteen op internet besteld, dus ik hoop (duimen!!!) dat ze vandaag binnen komen.

Ik jat wel even een plaatje van de website!

De hak ziet er op het plaatje zo laag uit, maar die zijn toch echt 9 cm.

Hebben!! (mag alleen ff geen geld uitgeven en ik kan er niet op lopen)
Ze zijn wel erg leuk Maja!!

Er op lopen kan je leren, gewoon aantrekken en oefenen, dan gaat het steeds beter!
@Nici: mijn voeten zijn helaas ook een beetje breed voor dat merk. Ach ja goede reden om geen 90 euro uit te geven.

Ik heb nu deze aan:

ie hak is ook 8 (of 7 ik weet niet hoe je dat meet)

Ik vind pumps prachtig maar niet handig met 2 ondernemende banjers waar jet constant achter aan moet rennen. Daarom heb ik een heel stel hoge hakken met bandjes. Beetje in de dansschoenen-stijl zeg maar.

Ik heb zwarte, rode, gele, paarse en grijze hakken. Maar er kan altijd meer bij!!!!!
Ik had zulke, maar dan van glad leer en met een lichtbruine zool en hak. Super mooi, maar na een avondje killing. Zo ben ik ze dus kwijtgeraakt in een club...

hm, toen ik t bericht net bekeek, deed t plaatje t wel
Zijn ook schattig. Ik heb nogal een voorkeur voor die open teen, of anders laarsjes.

Deze heb ik vandaag in het zwart aan.

Maar in het wit zijn ze ook wel heeeeeel leuk!
Nici, zoek even een paar rode voor me als je wil
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 10:00:

Nici, zoek even een paar rode voor me als je wil Ja die wil ik ook wel. Ik mis nog rode schoenen in mijn kast.
Nici die 1e die je hebt gepost zijn gaaaaf!!!

En verslaafd valt volgens mij nog mee, 'pas' 13 paar

Ik kan er niet op lopen, maar vind het zo stoer mooie hakken. Mss maar weer eens doorbijten en ervoor gaan.
Nici, die eerste van de website shoeling doe je hebt geplaatst, van welke winkel of welk merk zijn die?
quote:Nici007 schreef op 15 juni 2010 @ 09:37:

Ze zijn nog niet binnen

Ik heb ze zaterdag in de winkel gepast in een andere kleur, omdat ze de goede kleur niet meer in mijn maat hadden. Toen heb ik ze thuis meteen op internet besteld, dus ik hoop (duimen!!!) dat ze vandaag binnen komen.

Ik jat wel even een plaatje van de website!

[afbeelding]

Prachtig! Waar heb je ze besteld?

Hier ook een schoenenfan. Ik houd heel erg van aparte schoenen. Maar ben afgelopen jaar niet zoveel leuks tegen gekomen. Er zit bij mij ook wel een grens qua hakhoogte.
Mijn trots

Maar dan met paarse onderkant

@Nici: hele gave, aparte schoen die eerste!
Wollepop: hoe loopt dat nou, echte Louboutins?
quote:El_lebel schreef op 15 juni 2010 @ 10:17:

Wollepop: hoe loopt dat nou, echte Louboutins?Gezien de hakhoogte zou ik zeggen; "vrij lastig"
quote:El_lebel schreef op 15 juni 2010 @ 10:08:

Nici, die eerste van de website shoeling doe je hebt geplaatst, van welke winkel of welk merk zijn die?Ik kom er net achter dat je de website ziet als je met je muis boven het plaatje blijft hangen...
Heel hoog inderdaad.. En onbetaalbaar Ghehe.

Maar ze lopen heerlijk! In het begin was 't echt wennen, want ze zijn 9 cm. Maar na eventjes oefenen wil het prima.
quote:El_lebel schreef op 15 juni 2010 @ 10:17:

Wollepop: hoe loopt dat nou, echte Louboutins?

Ze lopen heeeeerlijk! En ze hebben een geintegreerde zool, wat de hoogte dus iets compenseert. (weet dat je dat vraag niet aan mij stelde, maar wilde toch graag antwoorden )

I love heels!

Heb btw hele mooie rode-peeptoe-sleehakken, weet niet wie er om rood vroeg? . Zaterdag weer lekker kijken voor nieuwe!
Perfectionisme is niet perfect...
quote:yathibiyya schreef op 15 juni 2010 @ 10:24:

Ze lopen heeeeerlijk! En ze hebben een geintegreerde zool, wat de hoogte dus iets compenseert.Das waar, dus ze zien er wel hoger uit dan ze zijn
quote:yathibiyya schreef op 15 juni 2010 @ 10:24:

[...]

Heb btw hele mooie rode-peeptoe-sleehakken, weet niet wie er om rood vroeg? . Zaterdag weer lekker kijken voor nieuwe!Vast in maat 40 en je wil ze graag kwijt? Je mag ze best even langsbrengen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven