Heels, heels, heels.
dinsdag 15 juni 2010 om 09:29
dinsdag 15 juni 2010 om 11:06
quote:Maja82 schreef op 15 juni 2010 @ 11:05:
[...]
Mèn Ooit langeleden waren die dingen nog in de mede ook. (en ik had een paar Laat ik het maar op houden dat ik ton te jong was om beter te weten.
@Meds: post dan eens een paar mooie!
Ach, ik had toen ik 14 was een paar diareebruine spice girls schoenen. Met van die spekzolen.
Beginnersfoutje zuwwe maar zegge.
[...]
Mèn Ooit langeleden waren die dingen nog in de mede ook. (en ik had een paar Laat ik het maar op houden dat ik ton te jong was om beter te weten.
@Meds: post dan eens een paar mooie!
Ach, ik had toen ik 14 was een paar diareebruine spice girls schoenen. Met van die spekzolen.
Beginnersfoutje zuwwe maar zegge.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
dinsdag 15 juni 2010 om 11:12
quote:El_lebel schreef op 15 juni 2010 @ 11:02:
[...]
Wow, held! Ik heb een paar hakken van 9 of 10 cm en die draag ik dus amper omdat ik het idee heb dat ik voorover val, haha! En het doet enorm veel pijn na een uur ofzo.. Maar ik moet dus WENNEN! Zucht..
Ja, en het leuke is, heb nog een paar 'autorij schoenen'. Met een vierkant hakje van een cm of 3.
Daar breek ik mijn enkels continu op.
[...]
Wow, held! Ik heb een paar hakken van 9 of 10 cm en die draag ik dus amper omdat ik het idee heb dat ik voorover val, haha! En het doet enorm veel pijn na een uur ofzo.. Maar ik moet dus WENNEN! Zucht..
Ja, en het leuke is, heb nog een paar 'autorij schoenen'. Met een vierkant hakje van een cm of 3.
Daar breek ik mijn enkels continu op.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
dinsdag 15 juni 2010 om 11:18
dinsdag 15 juni 2010 om 11:22
Neeeee...!! mijn nieuwe schoenen zijn geen oma schoenen Hoe kunnen schoenen met een hak van 9 cm nou oma schoenen zijn?
Ik vind ze juist leuk, een beetje kak dan kan ik de rest van mijn outfit erop aanpassen omhet wat minder kak te maken
Ik heb ook nog deze;
en deze
Allebei van de shoeline voor hele degelijke bedragen.
Wie vroeg er om de rode??
Ik heb namelijk ook 2 paar rode staan en als je zegt wat je voor iets zou willen dan weet ik misschien nog wel iets.
Ik vind ze juist leuk, een beetje kak dan kan ik de rest van mijn outfit erop aanpassen omhet wat minder kak te maken
Ik heb ook nog deze;
en deze
Allebei van de shoeline voor hele degelijke bedragen.
Wie vroeg er om de rode??
Ik heb namelijk ook 2 paar rode staan en als je zegt wat je voor iets zou willen dan weet ik misschien nog wel iets.