Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Spannend gold. Ik duim voor jullie
Alle reacties Link kopieren
Haha maar daar ben ik om kwart over één van terug hoor.

Je bent hardstikke welkom. Samen met Goldman.
Alle reacties Link kopieren
En ik duim meid. Die champagne moet hoe dan ook open.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Gold! Ik duim. En een meet zou leuk zijn toch?



Verder even niets. Vandaag al veel gedaan en nu even rusten.

Morgen naar de luchtmachtdagen. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt een lang uur....

Als we om 6 uur niet gebeld zijn, rijden we eerst naar school om haar punten op te halen.

Pas daarna gaat de vlag uit en de champagne open.
Alle reacties Link kopieren
Mag dat al? Vroegah moest je echt nog een dag lang nerveus blijven dat ze jou vergeten waren te bellen dat je gezakt was
Alle reacties Link kopieren
Ja Mamz, zo werkt dat tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Nog 20 minuten.

En ik zit hier met een flippende dochter.



Herstel: 19 minuten.
Alle reacties Link kopieren
Nog vier minuten.

Broertje hoort het ook vandaag, maar die stresst tot half zeven.
668, the neighbour of the Beast
Kan de vlag uit Goldie?

Oooh ik hoop het zo!

Had jij me vanmiddag gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Broertje is geslaagd voor zijn havo. :-)
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd



Ik neem aan dat Gold aan het rijden is nu?
Alle reacties Link kopieren
Vlag hangt!!!

Ze is geslaagd met een hele mooie puntenlijst!

Ik ben trots



(en natuurlijk was hier iedereen aan het hyven enzo dus lag Zeelandnet en net helemaal uit.)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je niet gebeld Coe.



Nu eten op tafel maken.
Hoera voor Goldiedochter en Marelsbroer, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Proficiat!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet broertje zn lijst nog niet, dus het kan ook nog hakken over de sloot zijn. Maar ik geloof dat hem dat geen zak uitmaakt
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Dank, dank, dank!!!!!



Wat heb jij nog een jong broertje Marels

Mijn dochter heeft ook Havo-gedaan. Dus mijn dochter is net zo oud als jouw broertje?



Even een foto maken van de vlag en de tas buiten.



bij thuiskomst bleek ik trouwens een volledig platte band te hebben. Ik rij er al even mee zei Goldman, want hij is compleet aan gort gereden. Ik heb totaal niks gevoeld....
Alle reacties Link kopieren
Mijn broertje is sowieso zes jaar jonger dan ik, maar geen zeventien meer

Is een laaaang verhaal waar ik geen zin in heb, maar komt er op neer dat broertje een mooie omweg via VMBO gemaakt heeft.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mijn broertje is sowieso zes jaar jonger dan ik, maar geen zeventien meer

Is een laaaang verhaal waar ik geen zin in heb, maar komt er op neer dat broertje een mooie omweg via VMBO gemaakt heeft.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Marelsbroer en Goldiedochter
Alle reacties Link kopieren
Via een omweg geeft toch niks Marels?

Zo telt het ook!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met dochter Goldie en jij met je broertje MArels



Dat vraagt zeker om taart



Ik was er weer, was leuk om klapvee te zijn maar ik ben er niet voor gemaakt vrees ik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Waar moest je eigenlijk klapvee zijn Itski?



Enne, zaterdag eet ik taart. Dat jij niet langs komt is je eigen schuld
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
das de schuld van het werk en die stomme Muse



en ik eet zaterdag al oranje taart op het werk



Bij holland got talent
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven