Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 17 juni 2010 om 19:25
Dank, dank, dank!!!!!
Wat heb jij nog een jong broertje Marels
Mijn dochter heeft ook Havo-gedaan. Dus mijn dochter is net zo oud als jouw broertje?
Even een foto maken van de vlag en de tas buiten.
bij thuiskomst bleek ik trouwens een volledig platte band te hebben. Ik rij er al even mee zei Goldman, want hij is compleet aan gort gereden. Ik heb totaal niks gevoeld....
Wat heb jij nog een jong broertje Marels
Mijn dochter heeft ook Havo-gedaan. Dus mijn dochter is net zo oud als jouw broertje?
Even een foto maken van de vlag en de tas buiten.
bij thuiskomst bleek ik trouwens een volledig platte band te hebben. Ik rij er al even mee zei Goldman, want hij is compleet aan gort gereden. Ik heb totaal niks gevoeld....