Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Watje.
Ja Iers huidje inmiddels
Proest.

Leuk dat Ceetje een vriendinnetje tegen kwam. Gezellig!
Maar fijn je weer te zien hier

Hoe is het weer daar trouwens?
Star, je weet het he: factor 30 want de aftakeling is begonnen nu je 30 bent. Gewoon iedere ochtend op de waffel smeren

Ja Jin, hoest weer bij jullie? Kindjes al in hun supersonische zwembad gezeten?

Enka, och schattig van jongste! Aan de hand lopen is zo lief

Bam, Juul is een lekkertje dus hij heeft gelijk
Enka, wat goed dat L begint met stappen, knap hoor!

Suus, wat fijn dat je vriendin is bevallen, heeft het mooie moppie een leuke naam?

Bam, dat shirt met koekiemonster op mijn hyves, die kost 4.95 bij de H&M, ik denk ik zeg het maar even
Stressed is just desserts spelled backwards
30? Dan blijf ik bleekscheet Suus

Gezicht smeer ik eigenlijk nooit in behalve neus.
Mal, volgens mij heeft één van mijn knullen dat t-shirt ook. Een knalblauwe he? Staat leuk!

Suze, zo voor jou omdat je het lef heb om over dat zwembad te beginnen. ZE BOYCOTTEN HET GEWOON! Ze willen er niet in, stomme venten.
Ach, dan doe je je hele leven je best om geen rimpels te krijgen (niet roken, genoeg slapen, gezond eten, dagcreme met UV filter etc etc), krijg je onwijs veel grijze haren. Het verval begint gewoon, niks tegen te doen
quote:Jinny schreef op 17 juni 2010 @ 21:16:

Mal, volgens mij heeft één van mijn knullen dat t-shirt ook. Een knalblauwe he? Staat leuk.Jonathan heeft hem zelf uitgekozen
quote:Suze2 schreef op 17 juni 2010 @ 21:12:

Star, je weet het he: factor 30 want de aftakeling is begonnen nu je 30 bent. Gewoon iedere ochtend op de waffel smeren

Ja Jin, hoest weer bij jullie? Kindjes al in hun supersonische zwembad gezeten?

Enka, och schattig van jongste! Aan de hand lopen is zo lief

Bam, Juul is een lekkertje dus hij heeft gelijk
Oh het weer. Heerlijk. Halverwege de twintig graden en een zonnetje. En aangezien ik nog een hele week niet mag werken van de dokter, doe ik lekker rustig aan zolang mijn mannen dat toelaten.
quote:Maleficent schreef op 17 juni 2010 @ 21:13:

Enka, wat goed dat L begint met stappen, knap hoor!

Suus, wat fijn dat je vriendin is bevallen, heeft het mooie moppie een leuke naam?

Bam, dat shirt met koekiemonster op mijn hyves, die kost 4.95 bij de H&M, ik denk ik zeg het maar even Ohh daar was ik laatst toevallig maar niet gezien, heb wel het blauwe shirt van cookiemonster. Die Juul ook had toen die nog klein was...
Wat sneu om vriendin zo te zien Suus. Van de 12e, dan kunnen het goed kraamtranen zijn (volgens het bakrpraatje dat die zo rond de 3e dag de kop op steken, als de adrenaline van de bevalling zo'n beetje uitgewerkt is). Gelukkig heeft ze lieve en door de wol geverfde vriendinnen!

Amalia, hoe is het, laat je je lekker vertroetelen?! Spierpijn, nu ik het van jou lees herinner ik me dat ook weer ja, zo maf!

Jin, fijn dat je er weer bent meis! Oudste is echt een denkertje he? Vind het heel knap, zo'n redenering dat twee eerst groot was en nu juist klein - dat hij zich dan afvraagt hoe dat kan. Haha, een erwt! Maatje ligt er nu in te slapen (is al weken beloofd dat ze een keertje bij ons in het nieuwe bed mag), denk dat dat ook zorgt dat ik me niet verslaap.

Mal, had ik al welkom terug gemeld?! Wat een pech met het weer. Eerste week wel genoten?

Enka, oe, geldboom vergeten, niet handig! Ook lekker geluncht enzo in de Jordaan (altijd benieuwd naar nieuwe adresjes)? Erg leuk verjaardagskado trouwens!

Star, zonntje, speeltuin - kijk dan is zo'n iphone reuze handig! O, je vroeg nog naar Maatje 'dr bokkige buien, gaat wel eigenlijk - zo erg als die middag dat jij hier was is het niet meer geweest gelukkig. Maar speelbezoek blijft tricky (terwijl ze liefst elke dag zo veel mogelijk kindjes uitnodigt), weet niet zo goed hoe dat 't best te hanteren. Faaaaaaase waarschijnlijk.

Bridges, voor je lastige lieverds en voor je gevoel over een derde - had me niet gerealiseerd dat het bij jou op die manier speelde.

Oh, iemand vroeg. Vloer is maandag gelegd, ook heel mooi! Over 2 of 3 weken is het helemaal klaar, zal wel een fotootje maken dan.
Jongste heeft em geloof ik Mal. En hij is er heel erg trots op!
Ik zal naam even op hyvus zetten. Ik vind het super leuk!

Ha ha ha Jin. Lekker suf wel van je jongens. Je zal nog eens wat kopen, tsssssk....
Zwembad Jin? Vertel
Het scheelt dat ik toch nog wel ergens ook blond van mezelf ben en dus niet veel grijze haren zal krijgen, weet ik zeker

Kabbelt voort in huize Hel dus.

Heb jij vent daar zin in? Elke dag kindjes te spelen?
Hel, wat sjiek wordt het bij jullie! Ik ben erg benieuwd naar foto´s. Ik ben ook blij dat ik hier weer ben. Wij willen een nieuwe bank. En we wachten al een week of iets mbt een bank kan. En de winkel bereikt de leverancier maar niet. Dat geeft de burger moed...
Djeez ja, ik word ook echt enorm grijs ineens, snik. Ik moet zooooo nodig naar de kapper (of mijn baby ergens dumpen zodat ik even rustig wat verf op de kop kan smeren). Hopelijk dit weekend ergens tijd.
Zwembad boycotten? Vreemd. Heel vreemd....
Online is hij er ook niet.

Misschien kom ik morgen nog een h&m tegen.

Morgen lekker een dagje stadten met een vriendin.

Haarlem gaan we heen.

Zo vaderdag ook weer achter de rug, tenminste ga ervanuit dat er nu niemand meer besteld voor vaderdag!

Hel: Hij is leuk geworden, gaat morgen op de post
Hoekbank Jin?
daar zou ik dan al geen vertrouwen meer in hebben Jinny..niet goed als een leverancier niet te bereiken is.

Wat wil je voor bank!

Hel: Klinkt mooi hoor. Maatje slaapt dus als een prinses vanacht? ( kan ze ook wel gaan zingen )
quote:Suze2 schreef op 17 juni 2010 @ 21:24:

Djeez ja, ik word ook echt enorm grijs ineens, snik. Ik moet zooooo nodig naar de kapper (of mijn baby ergens dumpen zodat ik even rustig wat verf op de kop kan smeren). Hopelijk dit weekend ergens tijd.Hier nog geen grijs maar mijn huid is een crime Witte vlekken verspreidt over mijn lichaam en onder mijn ogen maar mijn bovenlip wil dolgraag donkerbruin worden grrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven