Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 20 juni 2010 @ 18:07:

Dat hele verhaal over het feit dat Wesley zich Cabau-Sneijder ging noemen (of andersom, weet ik niet meer), bleek totaal verzonnen.

Dat jij haar voor de camera dommig en oninteressant vindt... Misschien is ze het wel, ik weet het niet. Ik oordeel niet over mensen zonder dat ik ze ken.

Helemaal mee eens...

Ik snap dat ook nooit.
quote:summerbreeze21 schreef op 20 juni 2010 @ 20:01:

[...]

Ja en dan die kop op dat tijdschrift: "Wesley pakt ook weleens de stofzuiger".

Dat is dan zo'n stomme quote uit een heel interview waar dat heel toevallig aan bod is gekomen.

Ja dat was puur toeval, dat stond zomaar ineens in dat ene blad.

Maar ik weet niet voor welke doeleinden hij de stofzuiger heeft gepakt, hij had namelijk ook een vergrootglas in zijn hand.

Wat de zaak erg verdacht maakt.
Viva naar de knoppen.
quote:sweetfirefly schreef op 20 juni 2010 @ 16:10:

Ik heb meer respect voor Wesley's eerste vrouw Ramona. Wesley en zij waren al sinds ze 15 waren samen. Toen was hij nog een puistenkoppie, maar zij hield tenminste van hem om wie hij is, niet om wat hij is. Ze zijn heel jong getrouwd en Wesley kwam al snel onder druk te staan van het prof voetbal leventje. Helaas waren de verleidingen die hem als voetbaltalent omringden te groot en vergat hij dat hij thuis een lief meisje had zitten en inmiddels samen met haar een kindje had. Ramona is gewoon ingeruild voor een of andere voetbalgroupie en niet lang daarna kwam Yo in beeld. En die dame heeft 1 groot talent, namelijk als compleet talentloos hersenloos wezen toch op tv als "actrice" en "presentatrice" in programma's verschijnen. En Wes, die is zo dom dat hij niet eens ziet dat hij alleen maar als geldautomaat en opstapje wordt gebruikt. Mijn voorspelling: in 2011 een baby en in 2012 de scheiding.......Heel goed gezegd!!
quote:Melpomene schreef op 20 juni 2010 @ 18:07:

Dat hele verhaal over het feit dat Wesley zich Cabau-Sneijder ging noemen (of andersom, weet ik niet meer), bleek totaal verzonnen.

Dat jij haar voor de camera dommig en oninteressant vindt... Misschien is ze het wel, ik weet het niet. Ik oordeel niet over mensen zonder dat ik ze ken.

Oordelen of een mening hebben, tis maar hoe je t noemt.

Je kan in ieder geval toch een mening hebben over wat je daadwerkelijk zíet?

Ik hoef het mens toch niet persoonlijk gesproken te hebben?

We hebben ook een mening over Balkenende, Brad Pitt én Yolanthe en wesley.

We zíen W. toch het kusje naar de camera geven, we zien de tattoo, we horen de interviews bij Ivo niehe of waar dan ook, we zien dat ze een zonnebril ophouden terwijl ze in gesprek gaan emt iemand. Daar kan ik dan echt wel een mening op baseren , nl.dat Y. een heel nep mens is, dat alleen maar in het middelpunt wilt staan. Zijn ex, geen idee wie ze was toen ze nog samen waren. de vrouw van Boulahrouz, ik weet niet hoe ze eruit ziet. Idem voor de vrouw van Dirk, Mark van B. en ga zo maar door.

Duidelijk dus dat Y. zich zélf zo op de voorgrond dringt met enkel losse flodders en irritante aandachttrekkerij
Nou 69, daar zeg je wat, weet je wel hoe diepgaand zo´n stofzuiger kan zijn?

Bovendien is ze net zo interessant als een stofzuigerzak, technisch gezien dan.
Viva naar de knoppen.
quote:rugbykuip schreef op 20 juni 2010 @ 01:04:

Ik denk dat 69 een blauwtje heeft gelopen bij Wesley.

En je mag Jolanthe een lelijkerd vinden, ik vind een rot karakter zoals jij hebt veel afstotelijker, daar knapt een vent pas echt goed van af.

groetjes Herman.Je had geen vriendin he? Snap ik. Je bent zo'n sukkeltje dat hier een beetje zielig Het Mannetje komt spelen en zich dan heel wat voelt.
quote:Arthemis schreef op 20 juni 2010 @ 21:18:

Nou 69, daar zeg je wat, weet je wel hoe diepgaand zo´n stofzuiger kan zijn?

Bovendien is ze net zo interessant als een stofzuigerzak, technisch gezien dan.Daar heb je een punt. Heb je die stofzuigerzak trouwens daar in je avatar staan?
Waar is oriane trouwens gebleven?
Rugbykuip ouwe rukker:

1. Ga werk zoeken

2. Koop een bril of lenzen om alles helder te kunnen zien

3. ga lekker verder rukken dromen over Yolanthe
Viva naar de knoppen.
quote:_69_ schreef op 20 juni 2010 @ 21:21:

[...]

Daar heb je een punt. Heb je die stofzuigerzak trouwens daar in je avatar staan? Ik voel me betrapt
Viva naar de knoppen.
quote:_69_ schreef op 20 juni 2010 @ 21:19:

[...]

Je had geen vriendin he? Snap ik. Je bent zo'n sukkeltje dat hier een beetje zielig Het Mannetje komt spelen en zich dan heel wat voelt.

Heb jij een hele slechte thuiscursus psychologie getracht te volgen ofzo>>?

Tarot??

Jij bent een heel naar bitchy teleurgesteld vrouwtje ,die er zich allemaal veel meer van voorgesteld had, maar die er nu achterkomt dat de wereld niet om haar draait en niet de aandacht krijgt die het wilt, en boos word als Jolanthe dat wel krijgt.

En dat zich fijn op het forum van haar afschreeuwt en allemaal dingen weet via via via via.

Misschien moet je eens wat nuttigers gaan doen ,dan voel je je wat prettiger in je vel.
quote:Arthemis schreef op 20 juni 2010 @ 21:22:

Rugbykuip ouwe rukker:

1. Ga werk zoeken heb een eigen zaak, opletten

2. Koop een bril of lenzen om alles helder te kunnen zienlaat ik nou toch al lenzen hebben en jij???

3. ga lekker verder rukken dromen over Yolanthe

Ik droom niet over Jolanthe, ik vind gewoon niet zo gauw iemand lelijk , en ik ken haar verder niet dus weet niet of ze een leuk karakter heeft, jij niet zo he??

Zoals ik je lees ben je ook echt een naar onprettig ongezellig typje.
Gezelligheid kent geen tijd...?
En dat zeg jij!

Ik moest even piesen ,een pijnstiller innemen
Maar ik draai me weer lekker om, krijg weer slaap van mijn tabletje.

welterusten Minny.
Dat zeg ik zeker ja, dat heb je goed gezien.
Mij lijkt Sylvie eigenlijk geen haar beter, hoor. Misschien weet ze het wat slimmer te verpakken allemaal, en heeft ze door haar borstkanker enige goodwill gekweekt, zodat mensen van haar meer kunnen hebben.

Maar ze heeft sinds twee weken een column in Grazia, en als je leest wat dáár allemaal voor poep uit d'r toetsenbord komt...

Zoals een andere bn'er ooit over Sylvie zei: "Het waait in haar hoofd."

(Moet ik ook nog beginnen over die ene Beau Monde die ze twee jaar terug volledig gevuld had?)

Ik vind haar ook niet aantrekkelijk om te zien trouwens. De oogopslag van een slang, gemaakte lach én veels te - onnatuurlijk - dun. En ze heeft geen eigen kledingstijl. Het klopt helemaal maar het doet me niks. Het werkt trouwens ook niet echt mee dat haar veels te bestudeerd nette manier van praten me zowat doet verschrompelen als ik het hoor.

-----

Over Yolanthe: Beeldig smoeltje en dito figuur (ik houd van het ubervrouwelijke zandloper-modelletje). Tikje ordi type weliswaar maar ze heeft gewoon genetisch geluk gehad, punt uit. Maar verder: wel het type lege huls, en net als bovengenoemde Sylvie zeer berekenend, zeer uitgekookt op een ronduit griezelige manier. Kan altijd zijn dat ik erlangs zit, natuurlijk, want ik ken geen van beiden persoonlijk.

Toch stoor ik me niet aan Yolanthe-nieuws: het is voor mij meer als ramptoerisme. Zo van: het is fout, maar stiekem geniet je toch van wat er zich allemaal afspeelt. *wrijft handen*
quote:v1981 schreef op 21 juni 2010 @ 05:39:

Mij lijkt Sylvie eigenlijk geen haar beter, hoor. Misschien weet ze het wat slimmer te verpakken allemaal, en heeft ze door haar borstkanker enige goodwill gekweekt, zodat mensen van haar meer kunnen hebben.

Maar ze heeft sinds twee weken een column in Grazia, en als je leest wat dáár allemaal voor poep uit d'r toetsenbord komt...

Zoals een andere bn'er ooit over Sylvie zei: "Het waait in haar hoofd."

(Moet ik ook nog beginnen over die ene Beau Monde die ze twee jaar terug volledig gevuld had?)

Ik vind haar ook niet aantrekkelijk om te zien trouwens. De oogopslag van een slang, gemaakte lach én veels te - onnatuurlijk - dun. En ze heeft geen eigen kledingstijl. Het klopt helemaal maar het doet me niks.

-----

Over Yolanthe: Beeldig smoeltje en dito figuur (ik houd van het ubervrouwelijke zandloper-modelletje). Tikje ordi type weliswaar maar ze heeft gewoon genetisch geluk gehad, punt uit. Maar verder: wel het type lege huls, en net als bovengenoemde Sylvie zeer berekenend, zeer uitgekookt op een ronduit griezelige manier. Kan altijd zijn dat ik erlangs zit, natuurlijk, want ik ken geen van beiden persoonlijk.

Toch stoor ik me niet aan Yolanthe-nieuws: het is voor mij meer als ramptoerisme. Zo van: het is fout, maar stiekem geniet je toch van wat er zich allemaal afspeelt. *wrijft handen*

Het kan ook zijn dat ik erlangs zit dat jij ook niet helemaal spoort om zoveel tekst erin te steken over iets waar je helemaal niks vanaf weet.

zolang ze over je fiets lullen en niet over je lul fietsen gaat het goed zeg maar.

Wat een niveau .

Kippenhok.

Griezelig die afgunst zeg.
Rugbykuip, wat doe je hier eigenlijk als je je zo ergert aan wat de zielige vrouwtjes hier allemaal schrijven?
Stressed is just desserts spelled backwards
Hetzelfde als jij.

Alleen zijn we het nu even niet met elkaar eens proef ik uit jouw reactie, so be it.
quote:rugbykuip schreef op 21 juni 2010 @ 08:48:

Hetzelfde als jij.Is het werkelijk? En toch heb Maleficent nog nooit kunnen betrappen op het lekker anoniem afreageren van geestelijk gecastreerde frustratie wegens veevuldige afwijzing door allerhande vrouwen.

Goh...
@ Minny

Zo jij bent ook een relaxt meiske merk ik al

,Jij speelt vals door ineens de rollen om te draaien.

Jij bent toch ook anoniem en iedereen zeikt hier Jolanthe toch af, anoniem.

Dan doen we hetzelfde toch ,alleen tegenover Jolanthe mag het en tegenover een forummer niet ??

Dat is gek,

Dat is ook nog vervelender, niks kunnen en ook nog geen bn-er

Dag Minny.
Wat is het hier gezellig! Wat die yolanthe allemaal niet weet los te maken he?
quote:_69_ schreef op 20 juni 2010 @ 21:15:

[...]

We zíen W. toch het kusje naar de camera geven, we zien de tattoo, we horen de interviews bij Ivo niehe of waar dan ook, we zien dat ze een zonnebril ophouden terwijl ze in gesprek gaan emt iemand. Daar kan ik dan echt wel een mening op baseren , nl.dat Y. een heel nep mens is, dat alleen maar in het middelpunt wilt staan. Zijn ex, geen idee wie ze was toen ze nog samen waren. de vrouw van Boulahrouz, ik weet niet hoe ze eruit ziet. Idem voor de vrouw van Dirk, Mark van B. en ga zo maar door.

Duidelijk dus dat Y. zich zélf zo op de voorgrond dringt met enkel losse flodders en irritante aandachttrekkerij

Yolanthe was al een BNer voor ze wat met Wesley had, dat geldt niet voor de vrouw van Boulahrouz, de vrouw van Dirk, Mark van B enz.

Dat kan je dus niet met elkaar vergelijken.
quote:rugbykuip schreef op 21 juni 2010 @ 09:02:

@ Minny

Zo jij bent ook een relaxt meiske merk ik al

,Jij speelt vals door ineens de rollen om te draaien.

Jij bent toch ook anoniem en iedereen zeikt hier Jolanthe toch af, anoniem.

Dan doen we hetzelfde toch ,alleen tegenover Jolanthe mag het en tegenover een forummer niet ??

Dat is gek,

Dat is ook nog vervelender, niks kunnen en ook nog geen bn-er

Dag Minny.Ik speel vals nog wel?! We zitten niet allemaal op knikker niveau hier he?

Enne, als we dan toch forummers mogen afzeiken, waarom piep je dan als het over jou gaat? Nou? Of mag dat ineens niet, valsspelert?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven