Entertainment alle pijlers

as the world turns

08-06-2010 22:13 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie zit er helemaal in deze serie en kan ik wat vragen wie waar gebleven is? ben even nieuwsgierig keek laatst weer even en miste wat personen....doei

Toevoeging: hier geen spoilers plaatsen!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 20:14
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:Bubbles_ schreef op 18 juni 2010 @ 22:08:

Ik heb deze Paul nog nooit wat aan gevonden.

Van mij mag hij ook uit de serie hoor.

Hij is al een keer neergeschoten, opgeblazen, nu die pillen en nóg gaat ie de pijp niet uit.

Is echt onkdruid wat maar niet wil vergaan....Zo vader zo zoon.....James had ook 9 levens en spookt nog steeds rond....
Ik vind het steeds irritanter worden dat de verschillende karakters zo makkelijk door andere acteurs gespeeld worden. Er zijn maar weinig originele acteurs eigenlijk ( lucinda en Lisa en Tom bv)
Margo, Vienna, Henry toch ook? Holden, Jack, Carly ook. Die zijn allemaal nog nooit vervangen voor zover ik het weet.
even inbreken, maar Margo is ook al een vervanging. (wel al jaren geleden, maar toch een vervanging)

Margo Montgomery Hughes is een personage uit de Amerikaanse soap As the World Turns. Ze wordt sinds 1989 gespeeld door Ellen Dolan. Andere actrices die de rol gespeeld hebben zijn Margaret Colin, Hillary B. Smith en Glynnis O'Connor.
Huh? Dat wist ik niet.
Dat is in mijn ogen precies wat deze serie de das om heeft gedaan. Ik was echt verslaaaafd aan deze serie maar door het veel te vaak wisselen van acteurs ben ik afgehaakt.

Simon, James, Barbara, Bob, Kim, verder kom ik even niet met acteurs die hetzelfde zijn gebleven.
Tom, holden, Emma, lucinda, Henry, Nancy, Lisa ook zelfde acteurs.
Dit is echt erg... Ik moest er echt heel lang over nadenken wie Maddie ook alweer was.... Dankzij een hele andere actrice die een volledig ander type is..

Doordat Casey tegen Allison in het trappengat begon te vertellen drong het pas tot me door...

Over gedaantewisselingen gesproken!
quote:casey schreef op 08 juni 2010 @ 23:49:

[afbeelding]

arrgghh, wie was dit?? ik wete nog dat ik als jong meisje ooit een scene heb gezien met hem en die vent is me altijd bij gebleven, maar wist niet of het nou van atwt was? was hij dan niet een verkrachter?? is echt al superlang geleden...

Volgens mij heette hij Josh.

Dit is de vader van Lily. Hij verkrachtte Iva (Lily's moeder) en hieruit is Lily geboren. Meg (de vroegere Meg) is nog met hem getrouwd geweest, alhoewel hier niemand ooit nog iets over gezegd heeft. Josh was trouwens de zoon van Cal Stricklyn. Ooit de buurman en geliefde van Emma.
O,ja achteraf bleek dus niet alleen Lily door die verkrachting te zijn verwekt, maar ook haar tweelingzusje Rose.

En ja,die oude Lily moet terug!!!!
Ik snap er niks meer van. Ik ben terug van vakantie, en er is een nieuwe Maddie, een nieuwe Craig, een nieuwe Lucy.... beetje teveel van het goede ineens!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:louisavuitton schreef op 09 juni 2010 @ 00:15:

Wat leuk....al doe oude foto's!

Weten jullie wie die jongen was? Hij was in ieder geval een vergeten zoon van die dokter met die snor die met Lucinda getrouwd was (vader van Margo). Hij had iets met Lien

Ik vond hem zoooo grappig!

http://www.google.nl/url? ... 4F96FPs4tO92qYJMdvtHLUQvgDie jongen heette Duke
Jack is ook een vervanger... zijn voorganger is toen plots overleden (weet niet hoe, maar zag toen een In Memorian vlak voor een aflevering).
quote:Djaza schreef op 24 juni 2010 @ 13:15:

Jack is ook een vervanger... zijn voorganger is toen plots overleden (weet niet hoe, maar zag toen een In Memorian vlak voor een aflevering).

Dit is de enige Jack,denk dat je in de war bent met iemand.

De acteur die Hal speelde is overleden.

Jack is ook een vervanger... zijn voorganger is toen plots overleden (weet niet hoe, maar zag toen een In Memorian vlak voor een aflevering).Volgens mij was dat Caleb, dat was een broer van Holden etc. Een van de eerste die de rol speelde is toen overleden. Jack is een neef en ooit eens aan komen waaien.
Jack is eerst absoluut gespeelt door iemand anders. Dat weet ik zeker!
quote:collie1969 schreef op 24 juni 2010 @ 13:12:

[...]

Die jongen heette DukeDuke Dixon, de zoon van Dr. Dixon, waar die trouwens is gebleven? Vond hem ook altijd zo leuk!
Mmmmm, misschien ook wel niet...
quote:Marielle1410 schreef op 24 juni 2010 @ 14:08:

Jack is eerst absoluut gespeelt door iemand anders. Dat weet ik zeker!

Jacob "Jack" Snyder

--------------------------------------------------------------------------------

Actor History

Michael Park (April 1, 1997 to Present)
quote:Marielle1410 schreef op 24 juni 2010 @ 14:08:

Jack is eerst absoluut gespeelt door iemand anders. Dat weet ik zeker!bij mijn weten is dit de enige Jack en ik kijk de serie echt al heul erg lang. Wel was er vroeger Caleb, een zoon van Emma, dat was ook een politieagent.
quote:dolfje schreef op 24 juni 2010 @ 14:11:

[...]

Jacob "Jack" Snyder

--------------------------------------------------------------------------------

Actor History

Michael Park (April 1, 1997 to Present)Mmm ja ik zag het al. Maar dan was ie vroeger vast veel knapper, want ik vind hem behoorlijk afgetakeld de laatste tijd.
Wat is Dusty toch goddelijk rauw. Wrouwwwwwwwww.....

Maar die Johnnie die ineens leukemie ofzo heeft, wtf???..., soms he, soms snap ik er de ballen van...of ik kijk te weinig, dat kan ook. Enfin die Johnnie, van wie is dat nou de zoon. Doodgewaande Jen en?

Dusty of Craig? I don't know it anny more....
quote:Vivamp schreef op 24 juni 2010 @ 14:28:

Wat is Dusty toch goddelijk rauw. Wrouwwwwwwwww.....

Maar die Johnnie die ineens leukemie ofzo heeft, wtf???..., soms he, soms snap ik er de ballen van...of ik kijk te weinig, dat kan ook. Enfin die Johnnie, van wie is dat nou de zoon. Doodgewaande Jen en?

Dusty of Craig? I don't know it anny more....Van Craig uit een one-night stand met Jennifer geloof ik maar omdat zij later met Dusty trouwde voelde Dusty zich de vader.
.

Jack is ook een vervanger... zijn voorganger is toen plots overleden (weet niet hoe, maar zag toen een In Memorian vlak voor een aflevering).De eerste Caleb leek wel een beetje op Jack. Ik meen me te herinneren dat de acteur die caleb speelde verslaafd was en hierdoor overleden is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven