Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 25 juni 2010 om 07:53
moggu,
dat is altijd met strijk Coetje, het vermenigvuldigd vanzelf.
Zou verboden moeten worden. net als Frans Duijts. Vreselijk.
Ik heb als een blok geslapen, dankzij de oordoppen.
Het is alleen nu een herrie.
Bouwvakkers zijn met het dak bezig en in het gebouw hard aan her zingen, niet fijn zo vroeg, maar ze hebben het gezellig denk ik.
Ik eerst naar de mondhygienist en dan werken, in beide heb ik niet heel veel zin.
Maar het moet.
Tot later, fijne dag allemaal.
dat is altijd met strijk Coetje, het vermenigvuldigd vanzelf.
Zou verboden moeten worden. net als Frans Duijts. Vreselijk.
Ik heb als een blok geslapen, dankzij de oordoppen.
Het is alleen nu een herrie.
Bouwvakkers zijn met het dak bezig en in het gebouw hard aan her zingen, niet fijn zo vroeg, maar ze hebben het gezellig denk ik.
Ik eerst naar de mondhygienist en dan werken, in beide heb ik niet heel veel zin.
Maar het moet.
Tot later, fijne dag allemaal.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 25 juni 2010 om 07:59
Môgge meissies.
Dus Gelf, schrijven hé.
Ja 't is zo jammer dat Rainz en Pips er niet meer zijn.
Vandaag een lijstje en ik ga meteen beginnen.
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee poetsen
Trap zuigen en dweilen
Naar de huisarts
Rond elven krijg ik visite.
Bril halen
Dierenarts voor de entingen en het chippen
tuin eens bijwerken
receptie
Niks meer doen.
't is wel genoeg voor één dag.
Gisteren bij de pedicure een beginnende kalknagel.
Dat rotding komt steeds terug. 't Is een hardnekkige. Ooit eens opgelopen in het Ronald Mc Donaldhuis. Kun je nagaan. Dat is al dik 15 jaar geleden. Ik heb er al drie keer een kuur van drie maanden voor gehad en ik kreeg gisteren geen nieuw recept omdat dat al de vierde was en het nogal een knauw geeft aan je lever. Eerst overleggen met de HA. Ik baal als een stekker. Want het kan best dat ik geen nieuw recept krijg.
Dus Gelf, schrijven hé.
Ja 't is zo jammer dat Rainz en Pips er niet meer zijn.
Vandaag een lijstje en ik ga meteen beginnen.
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee poetsen
Trap zuigen en dweilen
Naar de huisarts
Rond elven krijg ik visite.
Bril halen
Dierenarts voor de entingen en het chippen
tuin eens bijwerken
receptie
Niks meer doen.
't is wel genoeg voor één dag.
Gisteren bij de pedicure een beginnende kalknagel.
Dat rotding komt steeds terug. 't Is een hardnekkige. Ooit eens opgelopen in het Ronald Mc Donaldhuis. Kun je nagaan. Dat is al dik 15 jaar geleden. Ik heb er al drie keer een kuur van drie maanden voor gehad en ik kreeg gisteren geen nieuw recept omdat dat al de vierde was en het nogal een knauw geeft aan je lever. Eerst overleggen met de HA. Ik baal als een stekker. Want het kan best dat ik geen nieuw recept krijg.
vrijdag 25 juni 2010 om 08:58
Goedemorgen
Ja, zonder Rainz en Pips is het minder gezellig!
Zoeb, wat een lijst! Wow!
Hier vandaag alleen maar 'grote Zoon-dingen". Vanmorgen hebben ze van school een sponsorloop, voor Kika, dus daar ga ik kijken. En vanmiddag is het knutselmiddag en ga ik helpen. Daarna nog fysiotherapie. Tussendoor wat rusten enzo.
Hmz, ik ben de Michael Jackson herinneringen nu al beu, is dat erg?
Ja, zonder Rainz en Pips is het minder gezellig!
Zoeb, wat een lijst! Wow!
Hier vandaag alleen maar 'grote Zoon-dingen". Vanmorgen hebben ze van school een sponsorloop, voor Kika, dus daar ga ik kijken. En vanmiddag is het knutselmiddag en ga ik helpen. Daarna nog fysiotherapie. Tussendoor wat rusten enzo.
Hmz, ik ben de Michael Jackson herinneringen nu al beu, is dat erg?
vrijdag 25 juni 2010 om 10:04
eens met de anderen gelf, het is al zo stil omdat die andere dames er niet zijn. Ik mis ze overigens ook
fus, ik ben dat Micheal Jackson gedoe ook meer dan zat. Laat het toch rusten. Die man is dood en hij komt niet meer terug en als hij wel terug komt mogen we ons eens druk gaan maken daarover
Zoeb, dat is me niet nogal een lijst
Ik mag vandaag niets doen. Dus ik ga maar wat winkelen denk ik en kijken of die kleine van Pode eraan komt
fus, ik ben dat Micheal Jackson gedoe ook meer dan zat. Laat het toch rusten. Die man is dood en hij komt niet meer terug en als hij wel terug komt mogen we ons eens druk gaan maken daarover
Zoeb, dat is me niet nogal een lijst
Ik mag vandaag niets doen. Dus ik ga maar wat winkelen denk ik en kijken of die kleine van Pode eraan komt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 25 juni 2010 om 10:27
quote:Zoebie schreef op 25 juni 2010 @ 07:59:
Môgge meissies.
Dus Gelf, schrijven hé.
Ja 't is zo jammer dat Rainz en Pips er niet meer zijn.
Vandaag een lijstje en ik ga meteen beginnen.
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee poetsen
Trap zuigen en dweilen
Naar de huisarts
Rond elven krijg ik visite.
Bril halen
Dierenarts voor de entingen en het chippen
tuin eens bijwerken
receptie
Niks meer doen.
't is wel genoeg voor één dag.
Gisteren bij de pedicure een beginnende kalknagel.
Dat rotding komt steeds terug. 't Is een hardnekkige. Ooit eens opgelopen in het Ronald Mc Donaldhuis. Kun je nagaan. Dat is al dik 15 jaar geleden. Ik heb er al drie keer een kuur van drie maanden voor gehad en ik kreeg gisteren geen nieuw recept omdat dat al de vierde was en het nogal een knauw geeft aan je lever. Eerst overleggen met de HA. Ik baal als een stekker. Want het kan best dat ik geen nieuw recept krijg.
Môgge meissies.
Dus Gelf, schrijven hé.
Ja 't is zo jammer dat Rainz en Pips er niet meer zijn.
Vandaag een lijstje en ik ga meteen beginnen.
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee poetsen
Trap zuigen en dweilen
Naar de huisarts
Rond elven krijg ik visite.
Bril halen
Dierenarts voor de entingen en het chippen
tuin eens bijwerken
receptie
Niks meer doen.
't is wel genoeg voor één dag.
Gisteren bij de pedicure een beginnende kalknagel.
Dat rotding komt steeds terug. 't Is een hardnekkige. Ooit eens opgelopen in het Ronald Mc Donaldhuis. Kun je nagaan. Dat is al dik 15 jaar geleden. Ik heb er al drie keer een kuur van drie maanden voor gehad en ik kreeg gisteren geen nieuw recept omdat dat al de vierde was en het nogal een knauw geeft aan je lever. Eerst overleggen met de HA. Ik baal als een stekker. Want het kan best dat ik geen nieuw recept krijg.
vrijdag 25 juni 2010 om 11:19
vrijdag 25 juni 2010 om 11:22
Mamz, moet je niet eens een keer naar de dokter voor je hoofdpijn?
Klinkt pijnlijk Zoeb... even geen nagels lakken is dan misschien wel fijner tot die tijd, als het dan zo opgelost kan worden.
Hier spreekt trouwens de sufste moeder tot u. Ik was braaf naar het sponsorlopen gaan kijken. Kwam alleen te laat aan, ze waren al klaar. Verkeerd gekeken in de nieuwsbrief
Klinkt pijnlijk Zoeb... even geen nagels lakken is dan misschien wel fijner tot die tijd, als het dan zo opgelost kan worden.
Hier spreekt trouwens de sufste moeder tot u. Ik was braaf naar het sponsorlopen gaan kijken. Kwam alleen te laat aan, ze waren al klaar. Verkeerd gekeken in de nieuwsbrief
vrijdag 25 juni 2010 om 12:14
Nou zeg.. ik ben natuurlijk heus helemaal niet overdreven emo ofzo maar jullie berichtjes doen me heel veel. In positieve zin bedoel ik dan natuurlijk!!
Mamz, jij slaat de spijker behoorlijk op zn kop.. ben er eigenlijk zelf nog maar kort achter dat ik door altijd maar druk en veel weg te zijn een beetje op de vlucht ben. Ik WIL het ook niet meer voelen eigenlijk en ben behoorlijk goed geworden in slikken en doorgaan. Maar de laatste tijd vraag ik me weleens af of ik juist daar niet heel moe van ben, van steeds maar wegproppen en slikken. Ik vind het alleen een heel eng idee om het anders te gaan doen en weet ook niet zo goed hoe dan.
Ga nu even heel milieu-onvriendelijk lekker lang douchen, heb ik zin in!
Tot later, heb een mooie dag allemaal!
Mamz, jij slaat de spijker behoorlijk op zn kop.. ben er eigenlijk zelf nog maar kort achter dat ik door altijd maar druk en veel weg te zijn een beetje op de vlucht ben. Ik WIL het ook niet meer voelen eigenlijk en ben behoorlijk goed geworden in slikken en doorgaan. Maar de laatste tijd vraag ik me weleens af of ik juist daar niet heel moe van ben, van steeds maar wegproppen en slikken. Ik vind het alleen een heel eng idee om het anders te gaan doen en weet ook niet zo goed hoe dan.
Ga nu even heel milieu-onvriendelijk lekker lang douchen, heb ik zin in!
Tot later, heb een mooie dag allemaal!
vrijdag 25 juni 2010 om 13:51
Gelfje het klinkt een beetje als "geen tijd om te rouwen'. Je niet durven openstellen voor de harde realiteit. Zoals ik ook altijd maar door en doorging. Veel praten is erg goed. Dat heeft mij erdoor geholpen. Iedereen zei dat ik mezelf nog wel eens ooit tegen zou komen, omdat ik het niet kon verwerken. Omdat ik het altijd maar over Nienke had. En ik vroeg me altijd af: "wanneer dan". Wanneer krijg ik de klap. En die kwam niet. Omdat ik open was, was het voor iedereen gemakkelijker. En vooroordelen heb je altijd en overal. Je moet doen wat jij denk dat goed is en de rest laten lullen.
Sterkte Lieve Gelfje.
Sterkte Lieve Gelfje.
vrijdag 25 juni 2010 om 15:03
Ai MissM dinsdag al. Hulptroepen inschakelen dan maar?
Sterkte iig!
Gelf, ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Weglopen is ook niet altijd een optie, maar dat besef je zelf ook al he?
Dat is al een stap naar de andere kant, dat besef. Gewoon nog een dikke voor jou
Hier ontploffen mijn voeten. Het doet gewoon pijn. Bah.
Nou ja, gelukkig is het mooi weer, dat scheelt. Stel je voor dikke voeten en regen, dat is toch helemaal dubbel balen
Sterkte iig!
Gelf, ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Weglopen is ook niet altijd een optie, maar dat besef je zelf ook al he?
Dat is al een stap naar de andere kant, dat besef. Gewoon nog een dikke voor jou
Hier ontploffen mijn voeten. Het doet gewoon pijn. Bah.
Nou ja, gelukkig is het mooi weer, dat scheelt. Stel je voor dikke voeten en regen, dat is toch helemaal dubbel balen
vrijdag 25 juni 2010 om 16:09
He Fuss, dat is balen als je wel klaar stond om te juichen.
Meid, ik schrijf zo ongeveer om de maand dat ik naar de dokter moet. Die weet het ook niet meer. Neuroloog mag zich erover buigen (slik).
De tent werkt, helaas frutste Oudste een ritsje naar de nagedachtenis en frutste ik zelf de rits van de tas dezelfde richting op, maar afgezien van die manco's (en weer in de binnentent ) is het een lekker ruim ding
Erg balen dat Muis en Middelste zo ver waren afgedwaald dat ik een beste uitbrander kreeg van een passant. Mag het ook een keer gewoon gezellig zijn dan?
Meid, ik schrijf zo ongeveer om de maand dat ik naar de dokter moet. Die weet het ook niet meer. Neuroloog mag zich erover buigen (slik).
De tent werkt, helaas frutste Oudste een ritsje naar de nagedachtenis en frutste ik zelf de rits van de tas dezelfde richting op, maar afgezien van die manco's (en weer in de binnentent ) is het een lekker ruim ding
Erg balen dat Muis en Middelste zo ver waren afgedwaald dat ik een beste uitbrander kreeg van een passant. Mag het ook een keer gewoon gezellig zijn dan?
vrijdag 25 juni 2010 om 20:17
vrijdag 25 juni 2010 om 21:04
Skippy mag gewoon nog minstens 2 weken zitten hoor, dan is pas de uitgerekende datum. Dus 3 weken kan ook. En ik vind het ook helemaal niet erg, veel te leuk zo'n wriemelbuik. De dikke voeten zijn wel balen. Het wordt toch zwachtelen want teveel pijn en druk
Mamz, heb dus al die tijd over de dokter heengelezen. Sorry. Fijn dat je dan naar de neuroloog kan, laat ze het daar maar uitzoeken!
Marels, rustig aan dit weekend dan maar
Mamz, heb dus al die tijd over de dokter heengelezen. Sorry. Fijn dat je dan naar de neuroloog kan, laat ze het daar maar uitzoeken!
Marels, rustig aan dit weekend dan maar
zaterdag 26 juni 2010 om 08:53
quote:Zoebie schreef op 25 juni 2010 @ 07:59:
Môgge meissies.
Dus Gelf, schrijven hé.
Ja 't is zo jammer dat Rainz en Pips er niet meer zijn.
Vandaag een lijstje en ik ga meteen beginnen.
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee poetsen
Trap zuigen en dweilen
Naar de huisarts
Rond elven krijg ik visite.
Bril halen
Dierenarts voor de entingen en het chippen
tuin eens bijwerken
aanvulling:
receptie Die is vandaag. Had me één dag vergist
Kleren van manlief ruilen.
Jogginpak van mezelf ruilen. Na lang zoeken de bon gevonden. Pffft.
Tafeltje dat is besteld ophalen.
Boodschappen
Niks meer doen.
't is wel genoeg voor één dag.
Môgge alweer.
Lekker. Het is weekend.
Môgge meissies.
Dus Gelf, schrijven hé.
Ja 't is zo jammer dat Rainz en Pips er niet meer zijn.
Vandaag een lijstje en ik ga meteen beginnen.
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee poetsen
Trap zuigen en dweilen
Naar de huisarts
Rond elven krijg ik visite.
Bril halen
Dierenarts voor de entingen en het chippen
tuin eens bijwerken
aanvulling:
receptie Die is vandaag. Had me één dag vergist
Kleren van manlief ruilen.
Jogginpak van mezelf ruilen. Na lang zoeken de bon gevonden. Pffft.
Tafeltje dat is besteld ophalen.
Boodschappen
Niks meer doen.
't is wel genoeg voor één dag.
Môgge alweer.
Lekker. Het is weekend.
zaterdag 26 juni 2010 om 09:27
Mogu lieverds!
Gister de tuin opgeruimd en mijn megastrijk gedaan.Eindelijk ligt alles weer mooi in de kasten
Gisteravond was het Coetje tijd,was gezellig,ging alleen veel te laat slapen(5 uur)
Vandaag gebak ophalen bij de hema en salade's maken.
Fussie,ik was ook zo opgezwollen aan het eind van iedere zwangerschap.Man,als ik die foto's zie Gynaecoloog zei toen dat ik bleekselderij moest eten,werkt vochtafdrijvend.Ik heb wat stengels opgeknauwt.
MissM,succes met opruimen.Hebben jullie ook al iets anders op het oog?
Zoeb,keuken nog toonbaar gekregen?
Gelfje,voor jou een extra
Marels,lekker uitrusten dit weekend?Van dit weer word je ook wel een beetje moe hoor!
Mamz,had je de tent bij de meren opgezet?In de vakantie spreken we af hoor,dan heb ik ook weer een auto dus dan gaat dat wat makkelijker.Hopelijk kan de neuroloog je van de hoofdpijn afhelpen!
Gister ging Oudste voor het eerst met een vriendin zwemmen na schooltijd.Pff,ik was pas weer gerust toen ze thuiskwam.Loslaten heet dat he
Gister de tuin opgeruimd en mijn megastrijk gedaan.Eindelijk ligt alles weer mooi in de kasten
Gisteravond was het Coetje tijd,was gezellig,ging alleen veel te laat slapen(5 uur)
Vandaag gebak ophalen bij de hema en salade's maken.
Fussie,ik was ook zo opgezwollen aan het eind van iedere zwangerschap.Man,als ik die foto's zie Gynaecoloog zei toen dat ik bleekselderij moest eten,werkt vochtafdrijvend.Ik heb wat stengels opgeknauwt.
MissM,succes met opruimen.Hebben jullie ook al iets anders op het oog?
Zoeb,keuken nog toonbaar gekregen?
Gelfje,voor jou een extra
Marels,lekker uitrusten dit weekend?Van dit weer word je ook wel een beetje moe hoor!
Mamz,had je de tent bij de meren opgezet?In de vakantie spreken we af hoor,dan heb ik ook weer een auto dus dan gaat dat wat makkelijker.Hopelijk kan de neuroloog je van de hoofdpijn afhelpen!
Gister ging Oudste voor het eerst met een vriendin zwemmen na schooltijd.Pff,ik was pas weer gerust toen ze thuiskwam.Loslaten heet dat he
zaterdag 26 juni 2010 om 10:17
Morning
Bleekselderij Ik heb echt veel voor de kleine over, maar dat niet hoor. Dat zou ik nog niet eens aan het konijn geven (als ik een konijn zou hebben....) Brrrr.
Heb nu mijn trombosekousen aan, dat is al fijn. Heb die ooit gekregen toen met Zoon, in het ziekenhuis toen ik plat moest liggen. Moet alleen dus wel een lange broek aan nu. Of het ziet er uit als zo'n sexy Japanse tekenfilm, 'zo'n meisje met van die kousen
En pas om 5 uur slapen, ai, da's laat! Taart van de Hema is altijd goed!
Hier vandaag:
- boodschappen
- naar de zwemles
- straatBBQ
Fijne dag allemaal!
Bleekselderij Ik heb echt veel voor de kleine over, maar dat niet hoor. Dat zou ik nog niet eens aan het konijn geven (als ik een konijn zou hebben....) Brrrr.
Heb nu mijn trombosekousen aan, dat is al fijn. Heb die ooit gekregen toen met Zoon, in het ziekenhuis toen ik plat moest liggen. Moet alleen dus wel een lange broek aan nu. Of het ziet er uit als zo'n sexy Japanse tekenfilm, 'zo'n meisje met van die kousen
En pas om 5 uur slapen, ai, da's laat! Taart van de Hema is altijd goed!
Hier vandaag:
- boodschappen
- naar de zwemles
- straatBBQ
Fijne dag allemaal!
zaterdag 26 juni 2010 om 10:26
Mogguh
Bleekselderij is best lekker met roomkaas hoor *als tafelvulling tijdens een feestje, koop het ook niet zo maar*
Ik vind om vijf uur naar bed ook vreselijk laat... word echt oud
Voel me nu al een zombie maar dat komt mede door al die medicatie.
Coebergh, de meren zijn iets te ver weg met de fiets en een zware tent. Ik landde op een plekje in het bos dat vergeven was van de muggen
Oudste hier krijgt het maar niet voor elkaar om een vriendje te charteren als hij wil gaan zwemmen. Er komt dus nog niet zo veel van zijn recht om alleen naar het zwembad te mogen..
Vandaag:
Zwemles
Kinderen naar feestje
Ik iets dat niet teveel moeite kost
Bleekselderij is best lekker met roomkaas hoor *als tafelvulling tijdens een feestje, koop het ook niet zo maar*
Ik vind om vijf uur naar bed ook vreselijk laat... word echt oud
Voel me nu al een zombie maar dat komt mede door al die medicatie.
Coebergh, de meren zijn iets te ver weg met de fiets en een zware tent. Ik landde op een plekje in het bos dat vergeven was van de muggen
Oudste hier krijgt het maar niet voor elkaar om een vriendje te charteren als hij wil gaan zwemmen. Er komt dus nog niet zo veel van zijn recht om alleen naar het zwembad te mogen..
Vandaag:
Zwemles
Kinderen naar feestje
Ik iets dat niet teveel moeite kost