Kippenvel. *ieuw*
dinsdag 29 juni 2010 om 11:35
Waar kan jij niet tegen ?
( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )
*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*
*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.
*Natte watjes *griezel*
*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )
*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*
*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.
*Natte watjes *griezel*
*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 29 juni 2010 om 12:03
Mijn collega die chronisch verkouden is door zijn rookverslaving. Snotlap, zo'n katoenen geval, wordt uit broekzak gediept, volgesnoten en weer lekker terug geduwd in de broekzak. Half uur later weer het hele ritueel opnieuw en dat de hele dag door. Ja, ook met dit weer!
En dan vergeet ik zijn natte hoest er nog bij, zo één met rochels enzo...
Ik raak niets aan op zijn buro, haal zelf mijn koffie en panikeer al als de jaarlijkse nieuwjaarshand en verjaardagshand gegeven moet worden.
Wat is er mis met tissues en af en toe je handen wassen?
(ja, ik weet het, heb een "lichte" vorm van smetvrees)
Voor de rest is het wel een aardige man hoor, alleen wat viezig dus in mijn ogen...
En dan vergeet ik zijn natte hoest er nog bij, zo één met rochels enzo...
Ik raak niets aan op zijn buro, haal zelf mijn koffie en panikeer al als de jaarlijkse nieuwjaarshand en verjaardagshand gegeven moet worden.
Wat is er mis met tissues en af en toe je handen wassen?
(ja, ik weet het, heb een "lichte" vorm van smetvrees)
Voor de rest is het wel een aardige man hoor, alleen wat viezig dus in mijn ogen...
Nope
dinsdag 29 juni 2010 om 12:05
Met bestek over aardewerk **rillll** dat geluid! Ik kom wel eens op een verjaardag bij iemand die niet geglazuurde aardewerken bordjes heeft, en dan is het knap lastig om je gebakje te eten zonder dat geluid te maken
Of bestek waar het chroomlaagje vanaf is gesleten dat er zo putjes in zitten, of roest...
Of bestek waar het chroomlaagje vanaf is gesleten dat er zo putjes in zitten, of roest...
dinsdag 29 juni 2010 om 12:08
quote:borodini schreef op 29 juni 2010 @ 11:35:
Dat heb ik ook!
Of een houten lepel afdrogen met een theedoek als hij net is afgewassen, iiieeeeuuw. Waarom ik dat naar vind snap ik niet.
Dat heb ik ook!
Of een houten lepel afdrogen met een theedoek als hij net is afgewassen, iiieeeeuuw. Waarom ik dat naar vind snap ik niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 29 juni 2010 om 12:15
dinsdag 29 juni 2010 om 12:17
- Piepschuim dat langs elkaar schuurt, huuuu!
- Met een houten vorkje van een kartonnen bordje moeten eten, brrr, verschrikkelijk!!!
- Het gevoel van "ruwe" glazen door de afwasmachine
- Soms zijn foldertjes wat sjieker geplastificeerd dan anders, en juist dan voelt het zó naar aan je vingers..!
Ohja, en de ballpoint zonder punt over het papier is ook vreselijk!! Ik grijp ook altijd in als ik het (bijna) zie gebeuren...
- Met een houten vorkje van een kartonnen bordje moeten eten, brrr, verschrikkelijk!!!
- Het gevoel van "ruwe" glazen door de afwasmachine
- Soms zijn foldertjes wat sjieker geplastificeerd dan anders, en juist dan voelt het zó naar aan je vingers..!
Ohja, en de ballpoint zonder punt over het papier is ook vreselijk!! Ik grijp ook altijd in als ik het (bijna) zie gebeuren...
dinsdag 29 juni 2010 om 12:18
Hei idee dat je op een veter bijt of in een wollen sjaal hapt...(nooit gedaan, maar het idee alleen al brrr)
En (clini)clowns!Ik vlucht altijd zo snel mogelijk weg als ik ze aan zie komen...Net als die grote beesten in attractieparken waar iemand inzit :S
Maar Disney figuren vind ik dan weer niet erg....
En (clini)clowns!Ik vlucht altijd zo snel mogelijk weg als ik ze aan zie komen...Net als die grote beesten in attractieparken waar iemand inzit :S
Maar Disney figuren vind ik dan weer niet erg....
dinsdag 29 juni 2010 om 12:18
Een graatje in mijn vis, dan hoef ik echt niet meer.
Smakken van andere mensen.
Kinderen met snottebellen. Of met hun (vieze) handen in een chipsbakje of nootjesbakje zitten en het dan weer terug leggen. Geef ze een eigen bakje graag.
Smakken van andere mensen.
Kinderen met snottebellen. Of met hun (vieze) handen in een chipsbakje of nootjesbakje zitten en het dan weer terug leggen. Geef ze een eigen bakje graag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 29 juni 2010 om 12:20
dinsdag 29 juni 2010 om 12:21
quote:biebelie schreef op 29 juni 2010 @ 11:58:
Het kind van de achterburen...: mama,mama,mama,mama,mama,maaaama,mama,mama,mama,maaaahma....
kan hij zo 60x roepen en mama reageert niet.
Dan wil ik hem wel over het water heen trekken en kopje onder houden
Dan krijg ik kippenvel van jou , pak liever die moeder aan.
OT, ik krijg kippenvel van m'n schoonmoeder en van mensen met vieze lange teennagels. Oh, en van aardappelen met 'gangetjes' :puke: , was een keer een aardappel aan het schillen, daar zat een putje in, die wou ik eruit snijden. er kwam geen eind aan, sneed ik die aardappel doormidden, zat er helemaal een gangetje in van een of ander beestje.... Brrrr
Het kind van de achterburen...: mama,mama,mama,mama,mama,maaaama,mama,mama,mama,maaaahma....
kan hij zo 60x roepen en mama reageert niet.
Dan wil ik hem wel over het water heen trekken en kopje onder houden
Dan krijg ik kippenvel van jou , pak liever die moeder aan.
OT, ik krijg kippenvel van m'n schoonmoeder en van mensen met vieze lange teennagels. Oh, en van aardappelen met 'gangetjes' :puke: , was een keer een aardappel aan het schillen, daar zat een putje in, die wou ik eruit snijden. er kwam geen eind aan, sneed ik die aardappel doormidden, zat er helemaal een gangetje in van een of ander beestje.... Brrrr
dinsdag 29 juni 2010 om 12:22
quote:PixiePink schreef op 29 juni 2010 @ 12:09:
Wanneer bijt een mens in een droge handdoek? T is iig niet mijn hobby zeg maar .
Niet?
Ik las een keer zo'n wat haat je/waar houd je van lijstje van Georgina Verbaan en die had dat van die handdoek gezegd. Dat vond ik zo'n raar antwoord dat ik het even heb onderzocht.
En inderdaad: kippenvel langs je ruggegraat. Ieuw.
Wanneer bijt een mens in een droge handdoek? T is iig niet mijn hobby zeg maar .
Niet?
Ik las een keer zo'n wat haat je/waar houd je van lijstje van Georgina Verbaan en die had dat van die handdoek gezegd. Dat vond ik zo'n raar antwoord dat ik het even heb onderzocht.
En inderdaad: kippenvel langs je ruggegraat. Ieuw.