Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 30 juni 2010 om 09:33
Ik heb echt zo ontzettend geen zin.. in niks eigenlijk. Niet om op mn werk te zitten, niet om te sporten, niet om met mensen te praten. Ik gooi het maar even op een paar dwarse PMS hormonen ofzo maar poeh he, ik ben echt niet te genieten... Lekker een dagje alleen maar slapen, lezen en niets doen, dat lijkt me het fijnst
woensdag 30 juni 2010 om 09:39
Nou, ziek is een groot woord hoor. Het gaat alweer beter.
Duizeligheid is weg, misselijk ben ik nog een beetje.
Ongediertebestrijding is al geweest. Over een paar uur ben ik van die krengen af.
Mieren heb ik binnen gelukkig nog niet gezien. Daar heb ik een goed poedertje voor. (in water doen en dan even sproeien langs heel de gevel.)
Met dit weer sporten zou mij ook niet trekken Gelfje.
Of het moet om zwemmen gaan.
Ik snap dus best als je vanavond weer 'spijbelt'.
Jammer van dat andere huis Coe.
En dat huisje in het bos: klinkt mooi hoor, maar is het wel handig? Hoe ver zit je van de bewoonde wereld (scholen, winkels)?
Duizeligheid is weg, misselijk ben ik nog een beetje.
Ongediertebestrijding is al geweest. Over een paar uur ben ik van die krengen af.
Mieren heb ik binnen gelukkig nog niet gezien. Daar heb ik een goed poedertje voor. (in water doen en dan even sproeien langs heel de gevel.)
Met dit weer sporten zou mij ook niet trekken Gelfje.
Of het moet om zwemmen gaan.
Ik snap dus best als je vanavond weer 'spijbelt'.
Jammer van dat andere huis Coe.
En dat huisje in het bos: klinkt mooi hoor, maar is het wel handig? Hoe ver zit je van de bewoonde wereld (scholen, winkels)?
woensdag 30 juni 2010 om 09:53
Gelf, anders f en toe tussendoor een dagje vrij nemen? Even een dagje Gelf-time? Alhoewel chocolade ook fijn is natuurlijk
Jonna, WB Sterkte met de jetlag
Genoeg drinken hoor Gold, zeker als je moet werken in de hitte!
mamz, een spoortje dubro citroen bij de drempel shcijnt ook te helpen
Coe, succes met het huis!
Ik ben vanmorgen omgetoverd tot mummie Zit tot mijn knieën in de zwachtels
Zometeen even postzegels kopen en naar een voorstelling op school. Daarna komt SchoneMoeder lunchen en ze neemt Zoon mee naar het zwembad. Vanmiddag dus lekker niets
Jonna, WB Sterkte met de jetlag
Genoeg drinken hoor Gold, zeker als je moet werken in de hitte!
mamz, een spoortje dubro citroen bij de drempel shcijnt ook te helpen
Coe, succes met het huis!
Ik ben vanmorgen omgetoverd tot mummie Zit tot mijn knieën in de zwachtels
Zometeen even postzegels kopen en naar een voorstelling op school. Daarna komt SchoneMoeder lunchen en ze neemt Zoon mee naar het zwembad. Vanmiddag dus lekker niets
woensdag 30 juni 2010 om 10:32
woensdag 30 juni 2010 om 11:25
Chocola is een goed idee, ga straks in de pauze denk ik maar ff de AH overvallen die stomme hormonen ook....
Sporten kijk ik nog even aan maar ik denk dat het inderdaad toch weer een avondje spijbelen wordt, dan heb ik weliswaar geen vrije dag maar wel een vrije avond om te hangen en vroeg naar bed te gaan met een leuk boek!!
Mamz, wat irritant die mieren, misschien helpt dat spul van Coe?
Sporten kijk ik nog even aan maar ik denk dat het inderdaad toch weer een avondje spijbelen wordt, dan heb ik weliswaar geen vrije dag maar wel een vrije avond om te hangen en vroeg naar bed te gaan met een leuk boek!!
Mamz, wat irritant die mieren, misschien helpt dat spul van Coe?
woensdag 30 juni 2010 om 11:26
woensdag 30 juni 2010 om 11:37
Balen Goldie!Maar ze is iig geslaagd.
Ik ben met 6 polen in een busje naar de belastingdienst geweest voor een sofinr.Morgenvroeg nog een keer met 10 polen.
Mocht het huisje doorgaan zit ik wel wat verder van de bewoonde wereld af,maar dat lijkt me heerlijk.Met de fiets of auto ben je overal zo.Kinderen moeten 15 min naar school fietsen maar daar worden ze niet slechter van toch
Gelfje,een tubbie En vanavond lekker relaxt Gelftime!
Ik ben met 6 polen in een busje naar de belastingdienst geweest voor een sofinr.Morgenvroeg nog een keer met 10 polen.
Mocht het huisje doorgaan zit ik wel wat verder van de bewoonde wereld af,maar dat lijkt me heerlijk.Met de fiets of auto ben je overal zo.Kinderen moeten 15 min naar school fietsen maar daar worden ze niet slechter van toch
Gelfje,een tubbie En vanavond lekker relaxt Gelftime!
woensdag 30 juni 2010 om 12:51
Ja Fus, je bent echt stoer dat je er zo luchtig over doet.
Gelf doe rustig aan hé. je mag best een dagje spijbelen.
Coetje ik hoop dat het wat wordt met het huisje in het bos.
hé bah Mamz, mieren. ik had zondag een appeltaart uit de diepvries gehaald om te ontdooien. Stond op het aanrecht.
We hebben er twee stukjes van gegeten komt manlief er mee buiten met de vraag of ik de mieren aan het voeren was.
Het krioelde ervan in de doos. Ik denk dat ik het nest daarmee had uitgeroeid want sindsdien is er in de keuken geen mier meer te ontdekken. Dure oplossing maar het werkte wel.
Yonna en Happy dus nog steeds een jetlag. Sterkte ermee.
Gelf doe rustig aan hé. je mag best een dagje spijbelen.
Coetje ik hoop dat het wat wordt met het huisje in het bos.
hé bah Mamz, mieren. ik had zondag een appeltaart uit de diepvries gehaald om te ontdooien. Stond op het aanrecht.
We hebben er twee stukjes van gegeten komt manlief er mee buiten met de vraag of ik de mieren aan het voeren was.
Het krioelde ervan in de doos. Ik denk dat ik het nest daarmee had uitgeroeid want sindsdien is er in de keuken geen mier meer te ontdekken. Dure oplossing maar het werkte wel.
Yonna en Happy dus nog steeds een jetlag. Sterkte ermee.
woensdag 30 juni 2010 om 13:38
die appeltaart. Goeie oplossing Zoeb
Goed zo Gelf, Gelftime inlassen! Hier ligt ook nog een reepje milka nootjes in de koelkast, mmm.
Ik heb echt geen last van de warmte hoor meiden. Juist niet want ik kan alles op mijn eigen tempo doen en rust nemen als het te warm is. Zit nu gewoon weer lekke binnen met alles dicht. Dan is het hierbinnen zalig maar heb ik wel het zonlicht. Heerlijk toch?
Goed zo Gelf, Gelftime inlassen! Hier ligt ook nog een reepje milka nootjes in de koelkast, mmm.
Ik heb echt geen last van de warmte hoor meiden. Juist niet want ik kan alles op mijn eigen tempo doen en rust nemen als het te warm is. Zit nu gewoon weer lekke binnen met alles dicht. Dan is het hierbinnen zalig maar heb ik wel het zonlicht. Heerlijk toch?
woensdag 30 juni 2010 om 13:46
Lekker Fus, zo fijn om te lezen dat jij nog steeds geniet van je zwangerschap. En gelijk heb je. Als Skippy er is dan krijg je het nog druk genoeg.
Ik vond het wel zonde hoor, van mijn appeltaart. Gelukkig dat we er in ieder geval nog een stukje van hadden gegeten. Zonder mieren ook nog. Die kwamen pas toen hij helemaal ontdooid, warm stond te worden. Omdat wij buiten zaten en de taart binnen stond. En ik die hele taart glad was vergeten. Tsja je moet nu gewoon alles in de koelkast zetten om die mieren buiten de deur te houden.
Ik vond het wel zonde hoor, van mijn appeltaart. Gelukkig dat we er in ieder geval nog een stukje van hadden gegeten. Zonder mieren ook nog. Die kwamen pas toen hij helemaal ontdooid, warm stond te worden. Omdat wij buiten zaten en de taart binnen stond. En ik die hele taart glad was vergeten. Tsja je moet nu gewoon alles in de koelkast zetten om die mieren buiten de deur te houden.
woensdag 30 juni 2010 om 14:02
En je kinderen moeten geen half afgekloven snoepjes onder de bank laten liggen of ik moet wat vaker onder de bank stofzuigen.
Fijn Fussie dat je zo geniet van je laatste loodjes!
Ik ga op de fiets naar de stad,Oudste moet een outfit en ik wil nieuwe lingerie!
Heb ondertussen nog een was gedraait,gestofzuigd en de wc van een klets chloor voorzien.
Fijn Fussie dat je zo geniet van je laatste loodjes!
Ik ga op de fiets naar de stad,Oudste moet een outfit en ik wil nieuwe lingerie!
Heb ondertussen nog een was gedraait,gestofzuigd en de wc van een klets chloor voorzien.
woensdag 30 juni 2010 om 16:37
Fuss, Je mag er dan luchtig over doen.... Ik vind het het toch knap dat je nog zo optimistisch bent. Als ik denk aan mijn laatste weken, krijg ik het schaamrood op mijn wangen.
Gold, komt het misschien door het weer dat je je niet lekker voelt? Bij dit weer voel je je al brak als je een glaasje water minder drinkt.
Yonna, is goed hoor. Zie je wel verschijnen, of niet. Doe rustig aan. Zou het leuk vinden je weer eens te zien.
Jammer van de appeltaart! Zal best zin hebben in eenstukkie, zonder mieren dan hoor.
Doe een dagje Rustig aan gelf. Met dit weer zeker geen overbodige luxe.
Druk geweest vandaag. Zometeen oudste naar school brengen voor de afsluitende kleuterdisco en dan is het einde echt in zicht.
Gold, komt het misschien door het weer dat je je niet lekker voelt? Bij dit weer voel je je al brak als je een glaasje water minder drinkt.
Yonna, is goed hoor. Zie je wel verschijnen, of niet. Doe rustig aan. Zou het leuk vinden je weer eens te zien.
Jammer van de appeltaart! Zal best zin hebben in eenstukkie, zonder mieren dan hoor.
Doe een dagje Rustig aan gelf. Met dit weer zeker geen overbodige luxe.
Druk geweest vandaag. Zometeen oudste naar school brengen voor de afsluitende kleuterdisco en dan is het einde echt in zicht.
woensdag 30 juni 2010 om 19:46
Helleu,
Het was weer pittig vandaag, maar ach het is zomer hè!
Hier in huis is het niet zo warm, en 's avonds doe ik echt niets.
Ik heb al weken niet gesport, jij ook aan het spijbelen Gelf? voor je bui!
Fuss, ik vind je een super optimist. Super!
Yonna, slaap je al?
Wordt de jetlag al minder of alleen maar erger?
Hoeveel tijdsverschil hadden jullie?
Ik weet nog wel toen wij uit Hawaii kwamen ik een paar dagen het gevoel had dat ik een kater had, was heel vreemd.
Zoeb, het een manier om te onthouden, over voeren die mieren!
Goldie, weer opgeknapt? Met die warmte moet je echt wat rustiger aan doen hoor!
JAmmer van oudste, maar ze is geslaagd en daar gaat het om hè?!
Ik ga een meloentje slachten, lakker met rauwe ham en daarna een bordje spaghetti.
Toedeloe!
Het was weer pittig vandaag, maar ach het is zomer hè!
Hier in huis is het niet zo warm, en 's avonds doe ik echt niets.
Ik heb al weken niet gesport, jij ook aan het spijbelen Gelf? voor je bui!
Fuss, ik vind je een super optimist. Super!
Yonna, slaap je al?
Wordt de jetlag al minder of alleen maar erger?
Hoeveel tijdsverschil hadden jullie?
Ik weet nog wel toen wij uit Hawaii kwamen ik een paar dagen het gevoel had dat ik een kater had, was heel vreemd.
Zoeb, het een manier om te onthouden, over voeren die mieren!
Goldie, weer opgeknapt? Met die warmte moet je echt wat rustiger aan doen hoor!
JAmmer van oudste, maar ze is geslaagd en daar gaat het om hè?!
Ik ga een meloentje slachten, lakker met rauwe ham en daarna een bordje spaghetti.
Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 30 juni 2010 om 21:34
Zo,wij zijn net terug van ons middagje/avondje stad.
Oudste heeft 2 glitter topjes en nieuwe schoenen,ik niks want lingerie passen met 3 kinderen,en dan vooral Ukkie kan ik niemand aanraden.Had ik natuurlijk zelf op mijn klompen aan kunnen voelen...maar goed.
Vriend kwam ook nog die kant op en we hebben lekker gegeten bij de griek in de tuin.
Ukkie had sjans met een lief meisje en heeft geholpen met het indekken van de tafels
Onderweg naar huis kwamen we nog vrienden op een terras tegen,vriend hangt nog daar,ik ben maar wijselijk naar huis gefietst.
Huisje word echt spannend,grote kans dat het doorgaat.Er valt zeker wat van te maken voor ons.Nu nog hopen dat eigenaar akkoord gaat met langdurig contract.Niet dat we na verbouwen en binnen 2 jaar uit moeten.
Al met al heb ik een hele leuke dag gehad!
Een vrolijke voor iedereen!
Oudste heeft 2 glitter topjes en nieuwe schoenen,ik niks want lingerie passen met 3 kinderen,en dan vooral Ukkie kan ik niemand aanraden.Had ik natuurlijk zelf op mijn klompen aan kunnen voelen...maar goed.
Vriend kwam ook nog die kant op en we hebben lekker gegeten bij de griek in de tuin.
Ukkie had sjans met een lief meisje en heeft geholpen met het indekken van de tafels
Onderweg naar huis kwamen we nog vrienden op een terras tegen,vriend hangt nog daar,ik ben maar wijselijk naar huis gefietst.
Huisje word echt spannend,grote kans dat het doorgaat.Er valt zeker wat van te maken voor ons.Nu nog hopen dat eigenaar akkoord gaat met langdurig contract.Niet dat we na verbouwen en binnen 2 jaar uit moeten.
Al met al heb ik een hele leuke dag gehad!
Een vrolijke voor iedereen!
woensdag 30 juni 2010 om 22:26
Lingerie en kinderen gaan inderdaad niet samen (sprak ze uit ervaring).
Nikki, lekkere maaltijdsuggestie. Ik vind het maar lastig hoor om iets te bedenken wat fris is en toch voedzaam.
Fuss, ik vind het reuzeknap dat je binnen wel lekker zit
Vandaag:
Fysio
Mierenplaag
Kinderen met oppas naar de meren
Ik 8 baantjes gezwommen
Rust
Afwas
Was
Studie
Mooi zo.
Nikki, lekkere maaltijdsuggestie. Ik vind het maar lastig hoor om iets te bedenken wat fris is en toch voedzaam.
Fuss, ik vind het reuzeknap dat je binnen wel lekker zit
Vandaag:
Fysio
Mierenplaag
Kinderen met oppas naar de meren
Ik 8 baantjes gezwommen
Rust
Afwas
Was
Studie
Mooi zo.
donderdag 1 juli 2010 om 00:08
donderdag 1 juli 2010 om 07:39
donderdag 1 juli 2010 om 09:31
Moggu,
Mamz.. wat moet ik me voorstellen bij konijnen prikken??
Het klinkt interessant
Coe, wat spannend dat het boshuisje misschien doorgaat! Het klinkt mij wel heeeeel goed in de oren eigenlijk.. leuk hoor.
Bij ons in huis is het echt TE warm, nu al rond de 27 graden in de woonkamer.. Gelukkig is het hier op mijn werk goed te doen, dat is wel lekker.
De komende dagen heb ik de tour de france zo ongeveer voor mijn deur, zal wel flink druk worden denk ik.
Nu eerst weer eens een dagje werken.
Keep cool allemaal
Mamz.. wat moet ik me voorstellen bij konijnen prikken??
Het klinkt interessant
Coe, wat spannend dat het boshuisje misschien doorgaat! Het klinkt mij wel heeeeel goed in de oren eigenlijk.. leuk hoor.
Bij ons in huis is het echt TE warm, nu al rond de 27 graden in de woonkamer.. Gelukkig is het hier op mijn werk goed te doen, dat is wel lekker.
De komende dagen heb ik de tour de france zo ongeveer voor mijn deur, zal wel flink druk worden denk ik.
Nu eerst weer eens een dagje werken.
Keep cool allemaal