Het is 28,5 graad in mijn huis
vrijdag 2 juli 2010 om 18:25
Ik zit op de bank en denk...goh ik heb het eigenlijk best wel warm. Kijk op de thermometer...het is dus nu 28,5 graad in mijn huis.
Ik woon in een flatje met een plat dak, dit is de bovenste woning. Vanaf 12.00 uur tot zonsondergang staat de zon op mijn woonkamer. Ik heb de ramen aan de schaduwkant open en de gordijnen aan de zonkant dicht. Verder nog een ventilator aan.
Iemand nog meer tips om het hier te doen afkoelen?
Het is hier zomaar 27 graden, maar 28,5 is me toch wat te gek.
Ik woon in een flatje met een plat dak, dit is de bovenste woning. Vanaf 12.00 uur tot zonsondergang staat de zon op mijn woonkamer. Ik heb de ramen aan de schaduwkant open en de gordijnen aan de zonkant dicht. Verder nog een ventilator aan.
Iemand nog meer tips om het hier te doen afkoelen?
Het is hier zomaar 27 graden, maar 28,5 is me toch wat te gek.

vrijdag 2 juli 2010 om 18:31
quote:zonnestraaltje71 schreef op 02 juli 2010 @ 18:27:
Rustig blijven en ramen tegen elkaar open.
Domme tip. Dan haal je de warmte dus juist binnen. Dat is de grootste fout die de meeste mensen maken. Ramen moeten met dit weer alleen 's ochtends en 's avonds open als het buiten afkoelt.
Hier is het slechts 26 graden. Heb een appartement op het noorden op de 1e verdieping. Scheelt denk ik ook.
Rustig blijven en ramen tegen elkaar open.
Domme tip. Dan haal je de warmte dus juist binnen. Dat is de grootste fout die de meeste mensen maken. Ramen moeten met dit weer alleen 's ochtends en 's avonds open als het buiten afkoelt.
Hier is het slechts 26 graden. Heb een appartement op het noorden op de 1e verdieping. Scheelt denk ik ook.

vrijdag 2 juli 2010 om 18:32
quote:Christiane04 schreef op 02 juli 2010 @ 18:31:
[...]
Hier is het slechts 26 graden. Heb een appartement op het noorden op de 1e verdieping. Scheelt denk ik ook.Ik vind het niet dom, heb het heerlijk koel momenteel!
[...]
Hier is het slechts 26 graden. Heb een appartement op het noorden op de 1e verdieping. Scheelt denk ik ook.Ik vind het niet dom, heb het heerlijk koel momenteel!
vrijdag 2 juli 2010 om 18:33
Hier is het 28 graden binnen, en de thermometer staat op max (50 graden?), maar die hangt dan wel in de zon. Ik denk dat die bijna uit elkaar klapt.
Ik heb een airco in de slaapkamer staan en ga zo lekker op bed liggen met een goed boek (ben bijna 38 weken zwanger en kan normaal al slecht tegen warmte, laat staan nu)
Ik heb een airco in de slaapkamer staan en ga zo lekker op bed liggen met een goed boek (ben bijna 38 weken zwanger en kan normaal al slecht tegen warmte, laat staan nu)

vrijdag 2 juli 2010 om 18:36