Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 2 juli 2010 om 21:35
Nu hopen dat het Ghana wordt. Ik heb zo'n hekel aan die schwalbevoetballer van a*** bij urugay dat i khet hem gewoon niet gun.
Net ontzettend om mezelf gelachen. Ik moet van de fysio 's avonds dus ook nog even lopen. Maar ik pas met de zwachtels helemaal niets meer qua schoenen dus had slippers aan van Lief. Van die slippers dat je om de twee stappen ééntje weer opnieuw aan moet doen. En dan, aan de arm van Lief, alleen maar een rondje om het blok halen, verder gaat niet meer.
Hoe hoogzwanger ben je dan?
Net ontzettend om mezelf gelachen. Ik moet van de fysio 's avonds dus ook nog even lopen. Maar ik pas met de zwachtels helemaal niets meer qua schoenen dus had slippers aan van Lief. Van die slippers dat je om de twee stappen ééntje weer opnieuw aan moet doen. En dan, aan de arm van Lief, alleen maar een rondje om het blok halen, verder gaat niet meer.
Hoe hoogzwanger ben je dan?
vrijdag 2 juli 2010 om 22:16
zaterdag 3 juli 2010 om 00:03
Pffff, wat een hitte.
Ik heb net een uurtje geslapen maar ben weer wakker. De temperatuur buiten is nu pas lager dan die in huis, heb nu even alle ramen en deuren opengezet, maar het helpt nog niet erg.
Na de overwinning van NL (die ik echt niet had verwacht, ik had me er stiekem best op
verheugd om alle oranje meuk weer in de berging te gooien) voelde James zich wel
weer goed genoeg om mee de stad in te gaan.
Die zal straks dus wel behoorlijk verrot thuis komem
Ik heb net een uurtje geslapen maar ben weer wakker. De temperatuur buiten is nu pas lager dan die in huis, heb nu even alle ramen en deuren opengezet, maar het helpt nog niet erg.
Na de overwinning van NL (die ik echt niet had verwacht, ik had me er stiekem best op
verheugd om alle oranje meuk weer in de berging te gooien) voelde James zich wel
weer goed genoeg om mee de stad in te gaan.
Die zal straks dus wel behoorlijk verrot thuis komem
zaterdag 3 juli 2010 om 09:52
zaterdag 3 juli 2010 om 10:16
Goedemorgen!
Oh, MissM, ik zou uit mijn vel springen. Ik vind dat je het nog heel rustig kunt brengen hier. James zou aan mij een hele slechte hebben. Denk dat ik 's middags gewoon weg zou gaan,m ocht hij het even opknappen.
Gold, veel plezier de komende dagen
Zoeb, goeie reis. Ik heb met Leo te doen!
Lekker is het nu he Its? Vannacht hier kneiterhard onweer trouwens. Lief heeft alles dicht gedaan en stekkers eruit gehaald, dat durf ik dan niet
Lijstje:
- kamer opruimen
- boodschappen
-zwemles
Maar alles op het gemakje
Oh, MissM, ik zou uit mijn vel springen. Ik vind dat je het nog heel rustig kunt brengen hier. James zou aan mij een hele slechte hebben. Denk dat ik 's middags gewoon weg zou gaan,m ocht hij het even opknappen.
Gold, veel plezier de komende dagen
Zoeb, goeie reis. Ik heb met Leo te doen!
Lekker is het nu he Its? Vannacht hier kneiterhard onweer trouwens. Lief heeft alles dicht gedaan en stekkers eruit gehaald, dat durf ik dan niet
Lijstje:
- kamer opruimen
- boodschappen
-zwemles
Maar alles op het gemakje
zaterdag 3 juli 2010 om 10:28
Ach, MissM, wat kunnen mannen toch boeren zijn. (vind het dan wel 'fijn' om te lezen dat Goldie dat ook had en er toch doorheen is gekomen samen met man).
Het zit Leo dus ook echt niet mee. Zoebie. Als je gaat, een hele goede reis gewenst!
Ik weet eigenlijk niet wat ik met vandaag aan moet. Ik wilde naar zee, maar 20 graden vlak aan zee klinkt zo fris. Of is dat eigenlijk een heel normale temperatuur op een warme stranddag?
Het zit Leo dus ook echt niet mee. Zoebie. Als je gaat, een hele goede reis gewenst!
Ik weet eigenlijk niet wat ik met vandaag aan moet. Ik wilde naar zee, maar 20 graden vlak aan zee klinkt zo fris. Of is dat eigenlijk een heel normale temperatuur op een warme stranddag?
zaterdag 3 juli 2010 om 10:39
Goedemorgen lieverds!
Wat een dag gister!Eerst de wedstrijd die zo spannend was en daarna het feestje wat bijna niet doorging.Oudste had nieuwe schoenen met een sleehak.Als je 12 bent is dat natuurlijk erg wennen.dus ze viel over een stoeprand en precies op het plekje waar ze haar voet gebroken kwam een grote bult.Buurman is fysio dus die erbij gehaald,want kind had veel pijn maar wilde niet naar het ziekenhuis.Voet flink gekneusd.Dansen op 1 voet ging best goed
En wat heb ik genoten van al die bijna pubers!
MissM Ik zou James gewoon aan het werk zetten,s'avonds een man,s'ochtends een man!
Zoeb,ik ga even lezen hoe het nu zit met jullie reis.Hopelijk zijn jullie toch vertrokken.
Goldie,werk ze weer op de kermis.
Voor de rest een tubbie
Wat een dag gister!Eerst de wedstrijd die zo spannend was en daarna het feestje wat bijna niet doorging.Oudste had nieuwe schoenen met een sleehak.Als je 12 bent is dat natuurlijk erg wennen.dus ze viel over een stoeprand en precies op het plekje waar ze haar voet gebroken kwam een grote bult.Buurman is fysio dus die erbij gehaald,want kind had veel pijn maar wilde niet naar het ziekenhuis.Voet flink gekneusd.Dansen op 1 voet ging best goed
En wat heb ik genoten van al die bijna pubers!
MissM Ik zou James gewoon aan het werk zetten,s'avonds een man,s'ochtends een man!
Zoeb,ik ga even lezen hoe het nu zit met jullie reis.Hopelijk zijn jullie toch vertrokken.
Goldie,werk ze weer op de kermis.
Voor de rest een tubbie
zaterdag 3 juli 2010 om 10:45
Klopt Mamz. Mannen kunnen boeren zijn.
En ik dank God op mijn blote knieën dat de tijd dat ik (met een zwangere buik en later een slapende baby thuis) Goldman bijna iedere vrijdag 's nachts ladderzat uit de kroeg op moest gaan halen voorbij is.
Maar ik weet nog zo goed hoe het voelde...
NIET leuk. Maar Goldman heeft ondertussen gelukkig ontdekt dat hij zijn vrije tijd én zijn geld ook op andere manieren kan besteden.
Ik heb al:
Gewassen
Was opgehangen
Druif gesnoeid (alleen wat er te veel was aan blad. Nu kan de zon beter bij de druifjes)
Krant gelezen
Geforumd.
Om half 1 gaat de tent weer open, dus nu:
Douchen/aankleden/maquillage in orde maken.
Wat eten.
Wegwezen.
En ik dank God op mijn blote knieën dat de tijd dat ik (met een zwangere buik en later een slapende baby thuis) Goldman bijna iedere vrijdag 's nachts ladderzat uit de kroeg op moest gaan halen voorbij is.
Maar ik weet nog zo goed hoe het voelde...
NIET leuk. Maar Goldman heeft ondertussen gelukkig ontdekt dat hij zijn vrije tijd én zijn geld ook op andere manieren kan besteden.
Ik heb al:
Gewassen
Was opgehangen
Druif gesnoeid (alleen wat er te veel was aan blad. Nu kan de zon beter bij de druifjes)
Krant gelezen
Geforumd.
Om half 1 gaat de tent weer open, dus nu:
Douchen/aankleden/maquillage in orde maken.
Wat eten.
Wegwezen.
zaterdag 3 juli 2010 om 11:02
Mamz,20 graden is goed toeven op het strand!
Gold,mijn ex was ook zo,die presteerde het om naar de Prodigy te gaan toen Oudste net een halve dag oud was.Bevalling van middelste heeft ie gemist omdat ie in de kroeg zat en ik toen ik hem eindelijk bereikt had,binnen 20 min was bevallen.Man wat had ik het moeilijk,voor mij geen roze wolk.Vanaf toen is het nooit meer goed gekomen.
Wat een verschil toen ik zwanger was van Ukkie,vriend die wel betrokken was.En nog steeds.Ook voor de oudste 2.Daar ben ik erg blij mee.
Gold,mijn ex was ook zo,die presteerde het om naar de Prodigy te gaan toen Oudste net een halve dag oud was.Bevalling van middelste heeft ie gemist omdat ie in de kroeg zat en ik toen ik hem eindelijk bereikt had,binnen 20 min was bevallen.Man wat had ik het moeilijk,voor mij geen roze wolk.Vanaf toen is het nooit meer goed gekomen.
Wat een verschil toen ik zwanger was van Ukkie,vriend die wel betrokken was.En nog steeds.Ook voor de oudste 2.Daar ben ik erg blij mee.
zaterdag 3 juli 2010 om 11:26
Ik liet het ook toe,nu zou me zoiets niet meer gebeuren.
Ik denk dat ik vriend ook maar hou
Vandaag wederom een drukke dag.
Vanmiddag verjaardag bij mijn ouders,daarna naar vrienden bbqen en dan eigenlijk nog een verjaardag van een vriend die 40 wordt.Ik denk dat ik alleen naar de eerste 2 ga,mag vriend naar de laatste.
Ik denk dat ik vriend ook maar hou
Vandaag wederom een drukke dag.
Vanmiddag verjaardag bij mijn ouders,daarna naar vrienden bbqen en dan eigenlijk nog een verjaardag van een vriend die 40 wordt.Ik denk dat ik alleen naar de eerste 2 ga,mag vriend naar de laatste.
zaterdag 3 juli 2010 om 13:47
Ik kan hier ook een heel boek opendoen over hoe het toen was. Zal het maar laten, geloof niet dat iemand er gelukkiger van wordt. Lief is nu wel zo attent om er rekening mee te houden, met het oude zeer. Drinkt nu zelfs alcoholvrij. Kan ik zo gelukkig van worden.
Vanmorgen gelukkig een manier ontdekt om toch te douchen. Wilde eerst gewoon in de douchebak zitten met mijn benen buitenboord maar dan kan ik niet meer overeind komen Maar met een krukje kan ik het gewoon weer zelf.
Boodschappen zijn binnen, nu alleen nog even naar de ikea voor gordijnen. Kunnen 's nachts de ramen tenminste open
Vanmorgen gelukkig een manier ontdekt om toch te douchen. Wilde eerst gewoon in de douchebak zitten met mijn benen buitenboord maar dan kan ik niet meer overeind komen Maar met een krukje kan ik het gewoon weer zelf.
Boodschappen zijn binnen, nu alleen nog even naar de ikea voor gordijnen. Kunnen 's nachts de ramen tenminste open