Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil

maandag 5 juli 2010 om 08:13
maandag 5 juli 2010 om 09:41
goedemorgen dames
Babs, een fijne vakantie en wat dijn dat het afscheid zo mooi was
Splinter wat een ontzettend leuk jurkje
En Biebs, is fullieft en ik vind het leuk . Lekker hoor zo een weekendje weg op de motor. Hoop dat ik ooit genoeg geld heb voor een motorrijnbewijs en een motor
Arme olijf, zoveel jeuk. Ik heb er ook zoveel last van. Ben lek gestoken op het werk gisteren. Overigens moet ik ook altijd onder iets slapen. Al is het 30 graden.
TH arme olivier. Hoop dat er een passende oplossing gevonden kan worden, waar ook jij bij overeind blijft staan
Klets wat een leuke filmpjes en wat een leuke dochter heb je
Ik ben vrij en het is aangenaam dus ik ga eens flink aan de poets hier
Babs, een fijne vakantie en wat dijn dat het afscheid zo mooi was
Splinter wat een ontzettend leuk jurkje
En Biebs, is fullieft en ik vind het leuk . Lekker hoor zo een weekendje weg op de motor. Hoop dat ik ooit genoeg geld heb voor een motorrijnbewijs en een motor
Arme olijf, zoveel jeuk. Ik heb er ook zoveel last van. Ben lek gestoken op het werk gisteren. Overigens moet ik ook altijd onder iets slapen. Al is het 30 graden.
TH arme olivier. Hoop dat er een passende oplossing gevonden kan worden, waar ook jij bij overeind blijft staan
Klets wat een leuke filmpjes en wat een leuke dochter heb je
Ik ben vrij en het is aangenaam dus ik ga eens flink aan de poets hier
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 5 juli 2010 om 09:42
Goedemorgen
Bieb en het kwijlverhaal Heerlijk wijffie.
Achterop de motor... Nou... dan gaat het beginnen hoor. Dan wil je het 'zelluf' doen. Zo ben ik dus begonnen met mijn eigen rijbewijs te halen. Ik weet niet wat voor motor MO heeft, maar hou rekening met de luchtdruk op je lijf en dat je daar serieus spierpijn aan kan overhouden Tis net sport.
Arme Sil
Ik heb zo kut geslapen... Kwam pas laat in slaap, naar gedroomd (komt omdat vriend vandaag onder narcose moet) en vanmorgen zat er een vogel te zingen voor het raam. En hard! En toen en toen en toen.... hoorden we *KLAPKLAPKWEEKKWEEEEKklapklapkwekwek*
Is de Eend weggevlogen Ons Eendekind!
Bieb en het kwijlverhaal Heerlijk wijffie.
Achterop de motor... Nou... dan gaat het beginnen hoor. Dan wil je het 'zelluf' doen. Zo ben ik dus begonnen met mijn eigen rijbewijs te halen. Ik weet niet wat voor motor MO heeft, maar hou rekening met de luchtdruk op je lijf en dat je daar serieus spierpijn aan kan overhouden Tis net sport.
Arme Sil
Ik heb zo kut geslapen... Kwam pas laat in slaap, naar gedroomd (komt omdat vriend vandaag onder narcose moet) en vanmorgen zat er een vogel te zingen voor het raam. En hard! En toen en toen en toen.... hoorden we *KLAPKLAPKWEEKKWEEEEKklapklapkwekwek*
Is de Eend weggevlogen Ons Eendekind!
maandag 5 juli 2010 om 10:32

maandag 5 juli 2010 om 10:46
Achgossie toch, is je kind weggevlogen? Wat een grote meid/vent is het dan geworden. Wat was het eigelijk? Een mannetje of vrouwtje? Wat zal het stil zijn in de tuin en huis. Net als bij Zoebie, de kindjes zij weg.
Maar één voordeel, ze poept nu ook niet meer in de vijver! Ik hoop wel dat je alle vissen weer gezond kan krijgen.
Enneh, briljante opmerking? Vertel? ik wil ook wel ff lachen.
Maar één voordeel, ze poept nu ook niet meer in de vijver! Ik hoop wel dat je alle vissen weer gezond kan krijgen.
Enneh, briljante opmerking? Vertel? ik wil ook wel ff lachen.
maandag 5 juli 2010 om 11:03
maandag 5 juli 2010 om 11:09
Ploes
Môgge allemaal! Lekker hoor, ff 2 dagen wat koeler weer. Kan ik even wat schoonmaken enzo voordat het vanaf woensdag weer warm wordt. Straks ook sporten en morgenmiddag Doperwtje bewonderen!
Voet jeukt nog steeds, grr. Ik word dus echt bijna nooit door muggen gestoken (dit is ook geen muggenbult) maar kennelijk wel door andere kleine stekertjes.
Môgge allemaal! Lekker hoor, ff 2 dagen wat koeler weer. Kan ik even wat schoonmaken enzo voordat het vanaf woensdag weer warm wordt. Straks ook sporten en morgenmiddag Doperwtje bewonderen!
Voet jeukt nog steeds, grr. Ik word dus echt bijna nooit door muggen gestoken (dit is ook geen muggenbult) maar kennelijk wel door andere kleine stekertjes.
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 5 juli 2010 om 12:18
maandag 5 juli 2010 om 12:28
Pilous, sterkte voor vriend! En ik ben ook zo'n last-minute muts hoor, met het idee dat ik dan lekker fris in de stoel van tandarts, kapper, kaakchirurg, etc plaats kan nemen. Alleen ben ik dan zo last-minute dat ik meestal zwetend van het te snel haar fohnen, te snel aankleden, te hard hard fietsen in die stoel stap .
Internet is er weer . Later meer!
Internet is er weer . Later meer!
maandag 5 juli 2010 om 13:38
Ja, gisteravond was het er alweer, maar toen heb ik het alleen even gebruikt om te lezen over de mogelijkheden van plaatselijke verdoving bij katten. Maar dat is lastig, dat bevestigde de DA vanochtend ook: een hond wil nog wel blijven liggen met zijn/haar baas erbij maar katten zijn niet zo makkelijk (daarom vinden we ze ook zo leuk ). Dus we hebben de knoop doorgehakt en hij wordt morgen geopereerd, met de allerlichtste vorm van narcose. De ingreep zelf duurt maar 5-10 minuten dus we weten snel meer. En dan nog een week tot 10 dagen voor de genezing en dan zou ie weer helemaal het mannetje moeten zijn .