Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Kippenvel Zoebie!

Wat fijn dat jullie,ondanks dat Leo niet meekon,toch een leuk weekend gehad hebben.

Laat de afgeknauwde kast nog maar even staan,kan jullie nieuwe pup die straks verder afknagen

Boodschappen zijn gedaan,was opgehangen,kastjes aan de buitenkant gepoetst.Net gegeten met kinderen en zometeen weer verder.
Zoeb wat mooi!

En wat een schat is die man van je. Echt super voor jullie dat jullie ook een pup krijgen.

MissM, ik denk dat je echt even goed en duidelijk met James moet gaan praten, anders ga je het niet trekken. Ik vind het echt rot voor je.

Ik ga weer aan het werk.

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ja mMssM, wat Nikki zegt dus...

Was is gevouwen.

Nu ga ik douchen en dan wordt ik alweer bijna opgehaald.
Zoeb, een eigen pup! Gaaf! Kan me heel goed voorstellen dat je de hondjes miste. En fijn he, dat Bo&Ro er zo blij mee zijn.

Ik vond het zo sneu voor Leo. Hopelijk is het niet allemaal te duur om te laten repareren.

Coe, hebben jullie nog iets gedaan nav die auto's die bij je schoonouders stonden?

MissM, het kan heel goed helpen om het erover te hebben. Gewoon doen, als dat je helpt. En wat Nikki al zegt, met James in gesprek. Hij doet zijn naam zo geen eer aan, het lijkt in de verste verte niet op een James. Is niet leuk om te zeggen maar ik vind het gewoon niet tof hoe hij met jou omgaat. Je doet zo hard je best. En gezellig doen, hmz, hij zou ook een avond thuis kunnen blijven zodat het op zondagmorgen gezellig is toch? (of ben ik nu heel onaardig? )

Ik heb gewoon emt je te doen meis. Als je dichterbij woonde kwam ik Mmetje gewoon even ontvoeren zodat jij kon bijslapen. is het idee om hem een dagje extra naar het KDV te doen zodat jij kunt slapen?

Ik ben blij, ik heb gordijnen gekocht. Ze hadden ze gelukkig liggen. Nu gaat Lief vanavond de rail ophangen en dan is het maar weer geregeld.

Was alleen niet zo slim om te bedenken dat ik niet meer zo snel ben De terugreis moest ik eigenlijk hard fietsen om op tijd thuis te zijn voor Zoon maar dat ging natuurlijk niet meer Was uiteindelijk wel op tijd maar heb mezelf maar eens flink uitgelachen om mijn slakkentempo
Ja Fuss,wij hebben aangifte gedaan van vervreemding/verduistering van onze spullen.Dacht dat ik dat verteld had.Agente zat met haar oren te klapperen.

Mogen zelf geen contact opnemen,krijgen uiterlijk einde volgende week bericht want politie heeft betere dingen te doen.Maar we krijgen iig onze spullen terug.

Vriend komt net terug,was bij het huisje geweest,dak is zo lek als een zeef.Terwijl we net een half uur geleden hebben besloten om het te doen.Nu even rekenen wat een dak kost en of meneer de eigenaar dat gaat betalen,anders gaat het hele feest niet door.
Grrrr, zou jammer zijn als het daarom niet door zou kunnen gaan. hOpelijk betaalt de eigenaar.

En van je aangifte had ik niet meegekregen. Maar kan ook aan mijn zeefhoofd liggen

Zie net op hyves dat een oom van mij overleden is. Mijn vader wist het nog niet eens. Zie mezelf alleen nog niet op begrafenis gaan, zo vrijdag/zaterdag.... wel sneu voor mijn papa, hopelijk kan mijn broertje dan mee.
Zoeb wat een mooi maar heftig weekend had je maarrr... vooral wat een prachtige 'afloop'! Zo ontzettend gaaf dat jullie zelf weer een pup krijgen, echt super!!

Fus, spannend voorweeen.... maar ik geloof dat het dan best nog een paar dagen kan duren toch? We zetten gewoon in op 10-07-10

vind ik ook wel een mooie datum idd.

Coe, had het vervolg over de aangifte ook niet meegekregen maar het blijft een toestand, dat is wel duidelijk.

Balen van dat dak zeg! Ik ga duimen dat het wel door kan gaan want jullie hebben je er nu natuurlijk heel erg op verheugd.

Hier is het depri en depri-er.. lijk wel alleen maar somberder te worden en weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik hoop maar dat het even een korte periode is en dat het vanzelf weer beter zal gaan.

Werken gaat dus ook niet echt voorspoedig maar ga mezelf nu weer even proberen te schoppen. Niets doen zorgt er ook niet voor dat ik me beter ga voelen dus kan maar beter in actie komen.

Fijne dag allemaal!!
He, Gelf toch. Is er iemand dichtbij je waar je eens bij terecht kunt? Of dat je op de BH eens goed van je af kunt praten?
He bah Gelfje,had gehoopt dat het zonnetje je wat vrolijker zou stemmen.Is een paar gesprekken met iemand van buitenaf misschien een idee?

Fussie,kan ook dat ik het niet gemeld heb hoor
Eerst lezen wat een ander schrijft Coe!

Wat Fussie al zei dus...
Gelfje, ik hoop met Fussie en Coe dat er iemand in je directe omgeving is waar je mee of tegen aan kunt praten.

Gelf, ik meot veel aan je denken vandaag. Komt het ook door dat andere topic laatst? Dat dat in combinatie met thuis een hele heftige is?
Hè Gelf toch. Wat rot voor je, praat het van je af. Hier of op de BH. MissM ook hoor, wij luisteren!

Hè get Fuss, ik kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten.

Wat rot voor je paps ook.

Ik heb ook nog kut nieuws.

Sorry voor het woord, ik heb er geen ander woord voor.

Een van de beste vrienden van mijn ouders heeft van de week te horen gekregen dat hij longvlieskanker heeft.

Ik ben net even bij ze langs gefietst, gelukkig heeft hij nog een vrouw.

En wat zagen ze er rot uit zeg.

Toen ik thuis kwam ben ik maar gelijk gaan opruimen hier in huis.

Blehhh.

Nu eten, wie kiest voor ons, boontjes of postelein?

De aardappels zijn al geschild.
Boontjes... postelein lust ik echt niet.

Hmz, longvlieskanker. Klinkt niet echt hoopvol. Of is dat er nog wel?
Ik heb nog nooit postelein gegeten.

Ik vond het er wel lekker uitzien.

Nee er is geen hoop meer, ze hadden het over 6 tot 12 maanden.......................
Daar was i kal bang voor Kloteziekte.

Ach, misschien vindt jij postelein wel heel lekker. Ik lust gewoon bijna geen groente. Moest vroeger teveel uit eigen tuin eten, kan er nog van griezelen.

Heb bijna mijn visje voor de babykamer af. Belt mijn SchoneVader, die maakt luikjes voor de babykamer met dezelfde vis eruit geboord. Blijkt dat ik een kopie heb meegegeven van een ander visje uit het boek. Oeps. De vis op de babykamer die ik heb gemaakt is dus wel een héle mooie mooiste vis van de zee, maar niet de originele
Daar mag je met recht over vloeken!Wat een verdrietig bericht..:hug:
Had ik al gezegd dat we een babymee hebben gekocht? Nu kan ik straks tenminste fietsen met Skippy. Ben er helemaal blij mee

Dit is het:

maxicosidinges

afbeelding gaat zo niet, heb alleen de link
Ik zou bang zijn dat ze mijn baby zouden jatten als ik bij het stoplicht stond. Of dat 'ie er uit zou vallen! Wel handig zo'n babymeeër.

Het gemene van die kanker is, dat zijn zwager er een jaar 5 geleden aan is overleden.

Ze weten ze precies hoe het in zijn werk zal gaan, zo gemeen.

Sportman komt net thuis en denkt dat we klavertjes eten, lijkt er wat op.

Ik stamp ze rauw door de aardappelpuré met een half gebakken uitje.

Jullie horen straks hoe we het vonden.
Oh lijkt me ook super handig Fussie.

Zeker omdat jij alles met de fiets doet.

Nik wat een kut bericht zeg. Altijd weer die rotziekte.

Ik hoop dat sportman de klavertjes lekker vind.

Ik vond postelein altijd smerig.

Gelf gooi het eruit hé en MissM idem dito. Dan zijn jullie het kwijt en het helpt echt.

Manlief en ik hebben de keuze gemaakt.

Dit gaat onze nieuwe baby worden. Wij krijgen haar dinsdag of woensdag.

Nou Fus nog.

Oh wat een lief koppie
Fuss,ik vond het niks,dat ding achterop.Ik kon Ukkie niet zien en dat voelde heel raar.Ben benieuwd hoe jij het ervaart!
't Is een halfzusje van Sam en Joe. Ze is van dezelfde vader.
Wat mooi Zoebie!
Oh, wat een heerlijk harig babietje Zoeb!

Hoe gaat ze heten?

Wij vonden het best aardig die postelein.

Niet erg lekker, niet erg smerig.

Beetje flauw, zoals rauwe andijvie.

En nu gaan we verder met aardbeien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven