Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben helemaal niet eens zo'n jankert(d). Ik snapte gisteren niets van mezelf. Ik dacht dat het de spanning was geweest, van de afgelopen weken. Maar het was toch echt het gemis.
Alle reacties Link kopieren
heb je oranje popcorn coe, ik wel want ik moet voor iedere wedstrijd iets oranje's kopen



Dames de foto's van de bruiloft staan eindelijk op hyves. Yonna nogmaals heel erg bedankt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren


Vlees en brood gaan bestellen.

Naar Blokker om een nieuwe parasol + voet. Bij Gamma al alles op dus toch bij de Blokkert geweest

Boodschappenlijst maken.

Nog meer was wegwerken. (Waar blijft het toch vandaan komen... zucht...)

Terras onkruid-vrij maken.(ik wacht op schaduw )

En awvttk:

koffie bij jarige tennis-kennis.

Stofzuigen

Wielen onder nieuwe parasolvoet maken

Spaghetti a al mama maken.



Zoeb, jank jij maar lekker hoor.

Ik ben ook niet zo'n jankerd, maar soms heb ik maar iets nodig om de sluizen open te gooien.

Ooit eens een heel mooi gedicht gelezen over een emmertje wat vol was en af en toe eens geleegd moest worden.

Ik ga even zoeken.
Alle reacties Link kopieren
en nu kan ik het natuurlijk niet vinden...
Alle reacties Link kopieren
o er was een heleboel geschreven. Excuses voor mijn lompe boersheid





Zoeb huilen kan lekker zijn soms, dus gewoon lekker laten gaan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Itske wat een heerlijke foto's. Het ziet er zo ontspannen uit allemaal. Geweldig. Zoooo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat gezegde dat het emmertje wat vol is ook af en toe geleegd moet worden. Mijn emmertje is niet zo gauw vol. Maar gisteren liep hij over.

Nou ja dan heb ik nu weer een leeg emmertje en kan ik er weer heel lang tegen.
Alle reacties Link kopieren
Leuke foto's *vraagt zich af hoe die foto van die vier meiden in de lucht nu is gemaakt, lag Yonna?*



Oudste heeft zijn entreetoets en reden om trots te zijn: al zijn scores op rekenen-wiskunde op of rond 99 (van de 100).

Zoals verwacht trekt taal hem een eind naar beneden, en dat is nog altijd hoger dan studievaardigheden. Ben niet helemaal gerust maar zo te zien moet HAVO er toch wel in zitten.

En is ook het spellingsprobleem weer akelig zichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
En dat is nou net wat er in dat gedicht gezegd wordt, Zoeb. Heel mooi verwoord.

Balen dat ik het niet kan vinden.



Ik ben aan het terras begonnen maar het waait te hard (goeie smoes he? ) dus alles wat ik geveegd heb waait steeds weg.

Ik ben dus maar gestopt en ga aan een grote pan pastasaus beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Toch mooi resultaat van je oudste Mamz.

Entreetoest van Troela was niet zo denderend. Ze is zwak in rekenen en gemiddeld in de rest.

Ik schat in dat het een vmbo advies wordt volgend jaar.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! :





Ik heb thuis een potje

Op het potje staat verdriet

ik doe er vaak verdrietjes in

want als ze klein zijn,

huil ik niet.



Steeds als er iets tegen zit

er iets gebeurt wat ik niet wil

open ik het potje

gooi het erin, heel stil.



Maar nu was de laatste

druppel iets te veel.

Van al die stukjes klein verdriet

kreeg ik een brok in mijn keel.



Mijn hand begon te trillen

Verdriet vloog met golven uit de pot omhoog.

Een traan begon te rollen

Ik voelde me erg rot.



Een onbedaarlijk snikken deed me

trillen overal,

ik zat echt tot mijn haren

in het diepste diepe dal.



Het was met rood omrande ogen

toen ik mijzelf weer rustig kreeg.

Opgelucht keek ik naar mijn potje

Het potje . dat was leeg.



Dus zie ik iemand lopen?

Rode ogen en heel bedeesd,

Dan vraag ik niets meer,

dan weet ik.

Zijn potje is pas vol geweest
Alle reacties Link kopieren
Het was dus geen emmertje maar een potje
Alle reacties Link kopieren
Mooi Gold en het zegt precies hoe ik me voelde.
Alle reacties Link kopieren
Mooi Goldie.



Mamz, wat moet jij een trots moeder zijn, knap hoor van hem.



Ik ga koken, Sportman is nog even snel aan het hardlopen, dan eten we lekker met het bord op schoot voor de tv!



Its en Yonna, wat een mooie foto's!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
ik heb fuss niet meer gespot, zou het dan toch
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ze zei vanmiddag dat ze boven een film ging kijken.

10-07-10 is een mooiere datum dan 06-07-10 en we hebben zondag geen tijd om op kraamvisite te gaan!



Wat was het spannend hè, die laatste 10 minuten.

Ik vond van Bronckhorst super!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lief gedichtje, Goldie.



Oranje in de finale Yes we can
Alle reacties Link kopieren
Ja zeg, is Fus de wedstrijd niet doorgekomen door de spanning?

Ben erg benieuwd. Kom op Fus.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel.



Wat een spannende laatste minuten zeg. Ik dacht dat die scheids nog 90 minuten door wou gaan. Pfffft
Alle reacties Link kopieren
ja. die was niet goed die scheids, dat heb ik hem ook gezegd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Heel goed Its, heel goed!

Ik denk dat zijn horloge het niet goed deed, of hij wilde de spanning er een beetje inhouden.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Goed gezegd Its. Die was echt de kluts kwijt.

Heb je hem ook een nieuwe stopwatch gegeven. Die achterlijke gladiool.
Alle reacties Link kopieren
lekkere mutsen zijn jullie ook he?

Als ik ga bevallen roep ik dat nog wel even hier hoor

Oh, en ik heb nog wat op de bh gezet....
Alle reacties Link kopieren
HAhaha, ik ging eigenlijk naar bed, maar moest nog even hier kijken.

Zie ik opeens dat Fuss nog wat had gepost.

Ik schrok me rot!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven