Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Ik heb het geduld niet om te gaan zitten kijken, en ik mocht ook niet meer opruimen van man, kun je niet even gaan zitten ofzo; riep ie geirriteerd, dus nu moet ik verplicht forummen. En ik was net zo lekker bezig, waterbaan schoongemaakt, bakje gezocht voor alle losse attributen die er bij horen, plantjes watergegeven, tekeningen en knutselwerken van Limoen uitgezocht, de rondslingerende boekjes staan weer in de kast, de was is gevouwen, de speentjes van Mandarijn zijn uitgekookt, hij slaapt nu zonder dus had ik ze misschien net zo goed weg kunnen goiien ipv uitkoken, de verfkwasten zijn schoon, Limoen schoolrugzakje ook schoongemaakt, ik heb geloof ik ook nesteldrang.

Balen Miffy, van omhoog gaande bloeddruk. En laat die randjes van de douche maar zitten hoor, maagzuur is ook niks.

Komende 2 weken zit ik op een andere werklocatie, verder de stad in en dat kost me best wat extra reistijd, want een keer extra overstappen. Ik baal daarvan, maar het moet. Heb er ook geen computer tot mijn beschikking en geen toegang tot netwerk, dus dodelijk saai, kan niet mailen, geen administratie doen, blegh, ik heb er helemaal geen zin in, maar het kan niet anders. Als ik nou een auto had dan was het best te doen

Gut al weer een doelpunt
Alle reacties Link kopieren
Mag je dan nu weer lopen van man Citro? Volgens commentator is finaleplek binnen, dus de spanning is er af

Miffy heeft eigenlijk wel meldplicht nu. We zijn al veel te coulant geweest haha.
Miffy had zich vandaag toch al gemeld? maar ben het met je eens hoor, meldplicht

de finale wordt nl-duitsland denk ik.. en ik vind finale eigenlijk stiekem een beetje balen, valt net op onze trouwdag, en mooi niet dat man dan iets wil gaan doen natuurlijk.. nou ja, ok, de finale is ook leuk, maar waarom nou net op die dag
Sjee zeg, werd er toch wel een beetje nerveus van. Maar is nu weer over.

Wat staan WimLex en Maxima trouwens overdreven te juichen steeds. Ik krijg altijd het gevoel dat ze het alleen voor de camera doen.

Vervelend Citro, van de extra reistijd. Is het na die twee weken voorbij of gaat dat vaker voorkomen?
Fijn Esmee, een schoonmoeder die belt tijdens de halve finale. Leeft ze in een parallelle wereld of zo?
Mif had zich gemeld, maar we hebben nog geen meldplicht afgedwongen dacht ik

Och Citro, da's kat in het bakkie voor je man dit keer. Kunnen jullie niet zaterdag iets doen? Hoeven de kindjes ook niet de dag er na naar school. Helpt dat?

Ik vind die oranjes altijd spontaan betrokken eigenlijk, maar ken hun gezichten meer bij schaatswedstrijden.
Was ze daar maar Koeky...
Wat is dat voor scheids joh, hij liet idioot lang doorspelen, volgens mij omdat ie nog op een goal van Uruguay zat te wachten
Poepoe. Dat was nog even spannend.

Ik vind vooral Willem Alexander altijd net een beetje too much.
quote:citronella schreef op 06 juli 2010 @ 22:13:

de finale wordt nl-duitsland denk ik.. en ik vind finale eigenlijk stiekem een beetje balen, valt net op onze trouwdag, en mooi niet dat man dan iets wil gaan doen natuurlijk.. nou ja, ok, de finale is ook leuk, maar waarom nou net op die dagTssssssssssssssk. Be-lache-lijk!
quote:koeky schreef op 06 juli 2010 @ 22:15:

Sjee zeg, werd er toch wel een beetje nerveus van. Maar is nu weer over.

Wat staan WimLex en Maxima trouwens overdreven te juichen steeds. Ik krijg altijd het gevoel dat ze het alleen voor de camera doen.

Nietus. Het zijn échte sportliefhebbers (en ze kunnen er ook steeds bij zijn..)
Ik ga die finale niet kijken hoor, als ze zo blijven prutsen worden ze finaal afgemaakt door Duitsland.

Maar goed. We zitten in de finale en dat is wel cool natuurlijk. Op zich
En die scheids is stom. Hij fluit af voor rust terwijl Robben in zunne eentje naar het doel hobbelt en dan bijna 2 minuten langer door laten spelen aan het eind. Sukkel.
Dat mislukte stiftje van Robben was ook stom trouwens.
ik moet even mijn bloeddruk laten zakken; mén, wat waren die laatste 10 minuten nog spannend.

wat betreft die rondvaart: ik ben blij dat we buiten de grachtengordel wonen en ik denk dat heel veel arkbewoners binnen die grachtengordel nu heel driftig aan het bellen zijn om hun ark tijdelijk weg te laten slepen
Ho ho, we zijn er nog niet Sok. Als we verliezen zullen er weinig arken naar de grachtbodem worden gehost.
Ik geloof ook wel dat het echt sportliefhebbers zijn, maar ik vind het gewoon een beetje tenenkrommend om naar te kijken.

Sohee, wat een toeterconcert hier buiten.
Sinds ik geboren ben hebben ze niet meer in een WK-finale gestaan
Ik snap trouwens nu ineens wel een beetje wat Yolanthe in Wesley ziet.
Ik zou ook niet lekker meer zitten zondag als ik een woonark had. Misschien een heel grote rol prikkeldraad aanschaffen?
quote:koeky schreef op 06 juli 2010 @ 22:34:

Ik snap trouwens nu ineens wel een beetje wat Yolanthe in Wesley ziet.Ja, maar wat zou het andersom zijn?
Ik mag graag naar dat programma met Johan Derksen en René van der Gijp kijken. Sowieso alles beter dan Mart Smeets.

Is TopGun al afgelopen eigenlijk?
quote:koeky schreef op 06 juli 2010 @ 22:35:

Ik zou ook niet lekker meer zitten zondag als ik een woonark had. Misschien een heel grote rol prikkeldraad aanschaffen?voor ons is het geen probleem hoor; wij zitten in de verste verte niet op de route; het loopt hier dood
quote:koeky schreef op 06 juli 2010 @ 22:37:

Ik mag graag naar dat programma met Johan Derksen en René van der Gijp kijken. Sowieso alles beter dan Mart Smeets.

Is TopGun al afgelopen eigenlijk?Johan derksen?! Ik geloof dat ik dan nog bijna mart smeets prefereer...
Gelukkig dan maar Sok.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven