Onzeker en jaloers....

06-07-2010 22:27 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Gewist.

Het modereerbeleid van[Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Iemand die geen passie heeft, geen feeling met zijn/haar werk heeft, behoorlijk oppervlakkig...Een passie hoeft niet perse een baan te zijn, overigens.
Ik zit ook veel alleen trouwens. Ben erg passievol.
quote:yathibiyya schreef op 06 juli 2010 @ 23:22:

Nou fasionchicky, ik zit hier de avonden ook alleen. Vriend werkt onregelmatig en dat is meestal in de avonden en om het weekend. Het weekend dat hij vrij is zijn z'n kinderen er. Dus ja ken het. Alleen genieten wij des te meer van de uurtjes die we samen zijn. Ik klaag echt niet.En overdag werk jij?
quote:yathibiyya schreef op 06 juli 2010 @ 23:22:

Nou fasionchicky, ik zit hier de avonden ook alleen. Vriend werkt onregelmatig en dat is meestal in de avonden en om het weekend. Het weekend dat hij vrij is zijn z'n kinderen er. Dus ja ken het. Alleen genieten wij des te meer van de uurtjes die we samen zijn. Ik klaag echt niet.En overdag werk jij?
quote:fashionchicky schreef op 06 juli 2010 @ 23:19:

Ik denk inderdaad dat ibijna nemand dit kan begrijpen omdat je er zelf in moet zitten..

En ik weet ook dat het deels aan mijn onzerkerheid te wijten is maar toch, ik voelde de behoeft om even mijn ei kwijt te kunnen, that's all...

Waarom zou er begrip moeten zijn? Ben je niet beter af als je deze situatie stop zet? Want het bevalt je niet.

Jij bent ongelukkig, en gaat er "vrolijk" mee door. Dat is je eigen keuze. Als je anders kiest, heb je meteen geen last van eieren meer.
quote:Courage schreef op 06 juli 2010 @ 23:22:

[...]

Waarom? (serieuze vraag).

Waarschijnlijk dus omdat ik mijn werk niet belangrijk genoeg vind..

Ik heb nooit echt geweten wat ik wilde worden (nog steeds niet) maar geniet liever van andere dingen, is dat zo raar?
Wat ik begrijp is dat je een relatie begint met een horeca ondernemer en vervolgens verontwaardigd bent, dat hij zo weinig tijd heeft. Je kiest voor de man die hij is en eist vervolgens dat ie verandert.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Waar geniet je dan van? En ja, het is raar zelf wel te genieten, maar het je partner niet te gunnen.

Ik stop hier met posten, lijkt me beter want ik krijg het idee dat jij een enorme calimero bent. Je bent volwassen. Wil je het anders? Máák het dan anders.
Tja, tjonge deze situatie gewoon stopzetten...

Ik hou toch van deze man!!!

Alsof ik wil stoppen, NEE dus, ik wil ervoor gaan omdat ik toevallig stapelgek ben op mijn vriend maar het soms zwaar heb omdat ik vaak alleen ben en niet dezelfde passie heb.
quote:Madhe schreef op 06 juli 2010 @ 23:29:

Waar geniet je dan van? En ja, het is raar zelf wel te genieten, maar het je partner niet te gunnen.

Ik stop hier met posten, lijkt me beter want ik krijg het idee dat jij een enorme calimero bent. Je bent volwassen. Wil je het anders? Máák het dan anders.

Zooooo wie heeft het hierover niet gunnen??

Ik lees het nergens, bovendien gaat het hier niet eens over gunnen maar onzeker zijn en jaloezie....

Stop inderdaad maar met posten, dat doe ik ook!
Even onder het loepje gekeken, lijkt me beter als je de relatie stopt. Wellicht te laat vanwege je te laat ingebrachte nuvaring.
Gewist.

Het modereerbeleid vanlViva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Waarom zou je het jezelf zwaar maken omdat je niet dezelfde passie deelt met je vriend? Waarom wil je dat perse?

Zoek je eigen passie daar wordt je veel gelukkiger van en je vriend mss ook.
quote:Stoeptegel schreef op 06 juli 2010 @ 23:33:

Even onder het loepje gekeken, lijkt me beter als je de relatie stopt. Wellicht te laat vanwege je te laat ingebrachte nuvaring.

Vreem dat mensen hier ongevraagd adviezen geven waar men totaal niet op zit te wachten...

En wedden dat dit de mensen zijn zonder hardwerkende man?!!!
quote:Courage schreef op 06 juli 2010 @ 23:33:

[...]

Er zitten 7 x 24 = 168 uur in een week.

Laten we zeggen dat je daarvan 7 x 7 uur slaapt, blijft er 119 uur over.

Van je wakende week breng je 35 uur op je werk door. Dat is 30% van je tijd.

Ik vind het zonde om zoveel tijd bezig te zijn met dingen waarvan ik zeker weten niet ga genieten, of er geen voldoening uit haal.

Dit ben ik wel met je eens, daarom ben ik nu ook met een loopbancoach aan de slag om uit te vinden wat echt bij me past.

In de tussentijd zal ik wel gewoon moeten werken want dat is nu eenmaal noodzakelijk..
quote:Courage schreef op 06 juli 2010 @ 23:33:

[...]

Er zitten 7 x 24 = 168 uur in een week.

Laten we zeggen dat je daarvan 7 x 7 uur slaapt, blijft er 119 uur over.

Van je wakende week breng je 35 uur op je werk door. Dat is 30% van je tijd.

Ik vind het zonde om zoveel tijd bezig te zijn met dingen waarvan ik zeker weten niet ga genieten, of er geen voldoening uit haal.

Dit ben ik wel met je eens, daarom ben ik nu ook met een loopbancoach aan de slag om uit te vinden wat echt bij me past.

In de tussentijd zal ik wel gewoon moeten werken want dat is nu eenmaal noodzakelijk..
quote:fashionchicky schreef op 06 juli 2010 @ 23:30:

Tja, tjonge deze situatie gewoon stopzetten...

Ik hou toch van deze man!!!

Alsof ik wil stoppen, NEE dus, ik wil ervoor gaan omdat ik toevallig stapelgek ben op mijn vriend maar het soms zwaar heb omdat ik vaak alleen ben en niet dezelfde passie heb.

Volgens je andere topics zit jij met heel erg veel onzekerheid en twijfels, bevalt je relatie je niet en ben je doodongelukkig. Maar goed, nu het is gereduceerd tot enkel een verschillende passie kan er misschien nog een oplossing komen

Je wilt dat hij zich aan je aanpast. Dat gaat niet gebeuren dus zet dat maar uit je hoofd. Wat wil je dan? Even serieus; Wat wil je, nu dat wat je wilt niet gaat?

Ik begrijp dat je toch niet gaat stoppen met deze situatie, ook al ben je doodongelukkig en wil je alleen maar horen wat jou even gerust zou stellen. Wat wil je nu van ons? Wil je tips? Advies? Een luisterend oor? Instemming?
quote:Stoeptegel schreef op 06 juli 2010 @ 23:34:

Waarom zou je het jezelf zwaar maken omdat je niet dezelfde passie deelt met je vriend? Waarom wil je dat perse?

Zoek je eigen passie daar wordt je veel gelukkiger van en je vriend mss ook.

Heb jij uberhaupt een relatie? (serieuze vraag)

Ik vind het belangrijk te delen in een relatie, en elkaar te begripen, zo kom je dichterbij elkaar te staan...

Dus je hoeft natuurlijk niet altijd alles samen te doen maar als iets heel belangrijk is voor jou of je partner, dan vind ik dat je daar toch zeker begrip voor moet hebben.

Vamdaar mijn frustratie dat ik strijd voer met zijn passie, omdat ik onzeker ben en ik hier vanaf wil.
quote:fashionchicky schreef op 06 juli 2010 @ 23:37:

[...]

Vreem dat mensen hier ongevraagd adviezen geven waar men totaal niet op zit te wachten...

En wedden dat dit de mensen zijn zonder hardwerkende man?!!!

Waarschijnlijk vooral reacties van realistische mensen, die een ander ook hun plezier en geluk gunnen, ipv zuigende energievreters die hun ongeluk in stand houden om maar vooral ongelukkig te blijven.

En wat betreft; ongevraagd advies?

Wie opent hier een topic??? Meerdere over hetzelfde onderwerp?
Je zeurt!
quote:fashionchicky schreef op 06 juli 2010 @ 23:32:

[...]

Zooooo wie heeft het hierover niet gunnen??

Ik lees het nergens, bovendien gaat het hier niet eens over gunnen maar onzeker zijn en jaloezie....

Stop inderdaad maar met posten, dat doe ik ook!

Jouw vriend heeft een passie, hij heeft er zijn werk van gemaakt, maar je topics puilen uit van; Ik wil, ik wil ik wil ik wil, maar totaal niet van wat hij wil en hoe jij hem tegemoet gaat komen.

Dat heeft niet te maken met onzeker en jaloers. Verdomme, je vriend laat heel goed merken dat hij graag bij je is, maar bij jou is het nooit genoeg. Omdat je jezelf meer gunt, en hem minder.

Je hoort steeds niet wat je wil horen, dus probeer je het met een nieuw topic. Nieuwsflits; Je kunt je neus niet langer in het zand steken. Het zit je dwars, het zit hem dwars. Het werkt niet.

Wat ga je doen?

Het werkend maken (minder onzeker, hem meer gunnen) of stoppen? Meer opties zijn er niet.
quote:Madhe schreef op 06 juli 2010 @ 23:44:

[...]

Volgens je andere topics zit jij met heel erg veel onzekerheid en twijfels, bevalt je relatie je niet en ben je doodongelukkig. Maar goed, nu het is gereduceerd tot enkel een verschillende passie kan er misschien nog een oplossing komen

Je wilt dat hij zich aan je aanpast. Dat gaat niet gebeuren dus zet dat maar uit je hoofd. Wat wil je dan? Even serieus; Wat wil je, nu dat wat je wilt niet gaat?

Ik begrijp dat je toch niet gaat stoppen met deze situatie, ook al ben je doodongelukkig en wil je alleen maar horen wat jou even gerust zou stellen. Wat wil je nu van ons? Wil je tips? Advies? Een luisterend oor? Instemming?

Ik denk dat ik gewoon wat begrip zou willen inderdaad, maar blijkbaar wil ik toch teveel van mijn vriend zoals ik dit aflees uit alle reacties...

Wellicht komt dit doordat ik een soort van crisis zit met mezelf, 30 geworden en bang dat alles nu moet gebeuren voordat het straks te laat is enz..

Maar de reacties zijn prima, ik vind het verhelderend om te lezen dat jullie het allemaal anders zien dan ik.

P.S. hoe zien jullie een overzicht van geplaatste topics door 1 persoon?
En JA ik wil heel graag minder onzeker zijn, alleen HOE DOE IK DAT!? Iemand tips??
Ga je dan alles weghalen als wij vertellen hoe jij dat overzicht ziet?

Je wilt vooral begrip. Pech voor je, hulp en advies kun je wel krijgen. Vergeet niet dat je in een situatie zit die jij zelf in stand houdt. (niet lullig bedoeld). Als jij dit niet meer wilt, moet je die stoppen. Jij, niet wij, niet hij. Jij.

Je bent bezig met een loopbaancoach, je vriend heeft het geluk dat hij dat niet nodig heeft en dat hij van zijn passie zijn werk heeft kunnen maken.

Hoe ver strekt je onzekerheid? Denk je niet dat hij je wel dumpt als hij genoeg vna je heeft? Denk je niet dat je hem nu een handje helpt?

Geniet gewoon van de tijd die jullie wel hebben. Hij is toch leuk of niet dan? Waarom zou je dat verpesten met zeuren, omdat JIJ geen leuke baan hebt?

En als je je leven niet wil invullen zoals dat nu gebeurt, dan ook kun je niet zeuren tegenover hem, want jíj kiest ervoor. Ook jij kan zeggen; Dit is niet wat ik wil, ik stop hiermee.

Verwacht niet van hem dat hij het oplost. Verwacht geen begrip (want wat moet je ermee? zwelgen in zelfmedelijden?), verwacht adviezen. Die krijg je.

Stoppen of het werkend maken. Kies maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven