Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 7 juli 2010 om 14:16
woensdag 7 juli 2010 om 15:01
Wallen tot op mijn knieen, mag ik meedoen met de luilakken?
Vanochtend me laten strikken voor begeleiding van bij elkaar 11 zevenjarigen met een vader tijdens spelletjesdag. En hoewel de vader duidelijk het meeste inbracht qua spelleiding en controle voelde ik me helemaal gaar nadat ik thuis kwam.
Respect voor de mensen die zoveel van die kinderen ordelijk bij elkaar weten te houden (to you, Fussie en Druifje).
Vandaag:
Luilakken
Was
Afwas
Indien gevraagd een waterpistolengevecht
Vanochtend me laten strikken voor begeleiding van bij elkaar 11 zevenjarigen met een vader tijdens spelletjesdag. En hoewel de vader duidelijk het meeste inbracht qua spelleiding en controle voelde ik me helemaal gaar nadat ik thuis kwam.
Respect voor de mensen die zoveel van die kinderen ordelijk bij elkaar weten te houden (to you, Fussie en Druifje).
Vandaag:
Luilakken
Was
Afwas
Indien gevraagd een waterpistolengevecht
woensdag 7 juli 2010 om 20:33
woensdag 7 juli 2010 om 20:41
Nee, maar heb geen dutje meer gedaan dus wel duf
Ben heel de middag op mijn werk geweest, lekker hoor
En zonet de knuffel voor de babykamer ver af gemaakt.
Mamz, een klas is gemakkelijker dan incidenteel een groepje! In je klas krijg je groepswerking, dat scheelt zoveel (maar als je ze tegen hebt ben je ook wel de klos!)
Ben heel de middag op mijn werk geweest, lekker hoor
En zonet de knuffel voor de babykamer ver af gemaakt.
Mamz, een klas is gemakkelijker dan incidenteel een groepje! In je klas krijg je groepswerking, dat scheelt zoveel (maar als je ze tegen hebt ben je ook wel de klos!)
donderdag 8 juli 2010 om 08:54
donderdag 8 juli 2010 om 09:15
donderdag 8 juli 2010 om 10:03
quote:coeberghmetijs schreef op 08 juli 2010 @ 08:37:
Zo ze zijn gevoederd de deur uit
Zoeb,we willen in de vakantie een dagje jullie kant op dus als het dan uitkomt willen we wel even aanwaaien.
Ik ga eens bedenken wat ik vandaag ga doen,geen zin in bezemen..
Nik,beetje bijgeslapen?
Leuk als jullie even aanwaaien. Zeker met die hitte is een beetje wervelwind wel meegenomen.
Fus nog 5 of 6 nachtjes slapen. Dinsdag of woensdag. Jippie
Zo ze zijn gevoederd de deur uit
Zoeb,we willen in de vakantie een dagje jullie kant op dus als het dan uitkomt willen we wel even aanwaaien.
Ik ga eens bedenken wat ik vandaag ga doen,geen zin in bezemen..
Nik,beetje bijgeslapen?
Leuk als jullie even aanwaaien. Zeker met die hitte is een beetje wervelwind wel meegenomen.
Fus nog 5 of 6 nachtjes slapen. Dinsdag of woensdag. Jippie
donderdag 8 juli 2010 om 10:19
Schoonvader kreeg geen voorrang van een vrachtwagen waardoor 1 paard op hol sloeg.De hele pui uit de winkel.Paard had slagaderlijke bloeding,schoonvader niks.Maar het moet nogal een puinhoop zijn.Zal wel in de krant komen.
Toevoeging..het was geen vrachtwagen maar een automobilist.Op omroep brabant is een stukje te lezen.
Toevoeging..het was geen vrachtwagen maar een automobilist.Op omroep brabant is een stukje te lezen.
donderdag 8 juli 2010 om 11:32
Proficiat Coe
Er staat wel een foto van een paard Voor het paard wel heel zielig trouwens
Zo, ik heb net de koelkast uitgemest. En bij het inruimen heb ik ontdekt dat we zo'n 8 soorten sambal hebben
Ook de kastfrontjes even afgenomen, nu is mijn nesteldrang wel weer genoeg bevredigd
Zometeen die deurplasticjes afdrogen dan kan alles weer ingericht worden in de koelkast.
Tussen de middag met Zoon kaasstengels maken en dan lekker rusten
Er staat wel een foto van een paard Voor het paard wel heel zielig trouwens
Zo, ik heb net de koelkast uitgemest. En bij het inruimen heb ik ontdekt dat we zo'n 8 soorten sambal hebben
Ook de kastfrontjes even afgenomen, nu is mijn nesteldrang wel weer genoeg bevredigd
Zometeen die deurplasticjes afdrogen dan kan alles weer ingericht worden in de koelkast.
Tussen de middag met Zoon kaasstengels maken en dan lekker rusten