Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 8 juli 2010 om 11:46
Ja voor het paard wel zielig.Foto is niet van paard van schoonvader trouwens.Vriend en ik zijn aan het speculeren over hoe die ruzie is gegaan.Schoonvader kennende zal dit wel grotendeels zijn schuld zijn.En raar dat er nu allemaal mensen bellen die we al maanden niet gesproken hebben.
En ik heb zonet vriend uitgemaakt voor ouwe zeikerd
Hij kan maar niet beslissen welke auto/bus het wordt.
En ik heb zonet vriend uitgemaakt voor ouwe zeikerd
Hij kan maar niet beslissen welke auto/bus het wordt.
donderdag 8 juli 2010 om 12:13
Helleu,
Heb me ziekgemeld vandaag voelde me zo beroerd teon ik wakker werd vanmorgen. Ga straks naar de huisarts, voel me de laatste tijd zo ontzettend moe, slap en niet lekker misschien heeft hij nog een goed advies want zelf weet ik het ff niet meer te bedenken.
Nik, jij weer een beetje bijgetankt?
Zoeb, heeeeerlijk bijna vakantie! Ik zag dat ik iets te enthousiast was met het idee dat Saar gisteren al kwam.. nou ja, het duurt in ieder geval niet lang meer.
Fus, wat ben jij actief zeg.. word al moe als ik eraan denk en ik heb niet eens zo'n buik om mee te dragen
Coe, wat een verhaal over je schoonvader, kan ik ook wel om lachen ja
Cool dat je een BBQ hebt gewonnen, het ziet ernaar uit dat je die deze zomer vast nog wel kunt gebruiken, leuk!
Rainz, super dat je er weer bent. Welcome back
Ik ga nog even op de bank hangen en me voorbereiden om dat eeeeenoooorme stuk fietsen naar de dokter...
Tot later.
Heb me ziekgemeld vandaag voelde me zo beroerd teon ik wakker werd vanmorgen. Ga straks naar de huisarts, voel me de laatste tijd zo ontzettend moe, slap en niet lekker misschien heeft hij nog een goed advies want zelf weet ik het ff niet meer te bedenken.
Nik, jij weer een beetje bijgetankt?
Zoeb, heeeeerlijk bijna vakantie! Ik zag dat ik iets te enthousiast was met het idee dat Saar gisteren al kwam.. nou ja, het duurt in ieder geval niet lang meer.
Fus, wat ben jij actief zeg.. word al moe als ik eraan denk en ik heb niet eens zo'n buik om mee te dragen
Coe, wat een verhaal over je schoonvader, kan ik ook wel om lachen ja
Cool dat je een BBQ hebt gewonnen, het ziet ernaar uit dat je die deze zomer vast nog wel kunt gebruiken, leuk!
Rainz, super dat je er weer bent. Welcome back
Ik ga nog even op de bank hangen en me voorbereiden om dat eeeeenoooorme stuk fietsen naar de dokter...
Tot later.
donderdag 8 juli 2010 om 12:43
Goed om te lezen Gelf dat het even klaar is voor nu. Succes bij de huisarts, laat je het zo nog even weten?
Coe, zelfs nu.nl heeft het erover http://www.nu.nl/binnenla ... d-springt-winkelruit.html
Hier zitten de eerste kaasstengels in de oven. Wel gezellig, samen koken of bakken met Zoon. Zometeen nog een doosje bakken als hij naar school is en lekekr op de bank!
Coe, zelfs nu.nl heeft het erover http://www.nu.nl/binnenla ... d-springt-winkelruit.html
Hier zitten de eerste kaasstengels in de oven. Wel gezellig, samen koken of bakken met Zoon. Zometeen nog een doosje bakken als hij naar school is en lekekr op de bank!
donderdag 8 juli 2010 om 13:23
Ja Fuss ik had het ook net gelezen.Schokkende foto's ook op omroep brabant.Kan er nu niet meer om lachen trouwens,dit gun ik ze ook niet.
Volgens mij is het ook nog "mijn"paard.Ik reed daar altijd op als ik daar was.Sta nu in dubio om te bellen,maar doe het vooralsnog maar niet.
Gelf,genoeg is genoeg,nu even tijd om aan jezelf te denken hoor.Succes bij de huisarts.En een dikke
Volgens mij is het ook nog "mijn"paard.Ik reed daar altijd op als ik daar was.Sta nu in dubio om te bellen,maar doe het vooralsnog maar niet.
Gelf,genoeg is genoeg,nu even tijd om aan jezelf te denken hoor.Succes bij de huisarts.En een dikke
donderdag 8 juli 2010 om 13:32
Ach gossie. Paard moet waarschijnlijk een oor missen eh? Da's wel sneu voor het beestje.
Hier zijn de laatste stokjes in de oven. En ze zijn lekker! Oh, en keigemakkelijk klaar te maken.
Bladerdeeg ontdooien, in reepjes snijden, bestrijken met losgeklopt ei. Dan naar keuze geraspte kaas erover of provencaalse kruiden met zout. 20 Minuutjes in de oven bij 200 graden en mmmm!
Hier zijn de laatste stokjes in de oven. En ze zijn lekker! Oh, en keigemakkelijk klaar te maken.
Bladerdeeg ontdooien, in reepjes snijden, bestrijken met losgeklopt ei. Dan naar keuze geraspte kaas erover of provencaalse kruiden met zout. 20 Minuutjes in de oven bij 200 graden en mmmm!
donderdag 8 juli 2010 om 13:34
Jeej, Coebergh, wat een actie van schoonvader zeg!
Gefeliciteerd met de bbq
Gelf, beterschap
Rainz, welkom terug, je werd gemist!
Hier gaat het even niet zo goed, M heeft weer vreselijke diarree. Straks begin ik met ORS, en als hij het morgen nog heeft gaan we even langs de huisarts. In de tussentijd in de gaten houden of hij nog plast
Gefeliciteerd met de bbq
Gelf, beterschap
Rainz, welkom terug, je werd gemist!
Hier gaat het even niet zo goed, M heeft weer vreselijke diarree. Straks begin ik met ORS, en als hij het morgen nog heeft gaan we even langs de huisarts. In de tussentijd in de gaten houden of hij nog plast
donderdag 8 juli 2010 om 13:40
Valt wel mee, Fussie, we hebben alleen een tijd vreselijk lopen tobben voordat bleek dat hij koemelk-allergie heeft. Veel van zijn klachten werden daardoor veroorzaakt.
Maar maar dit nou weer vandaan komt? Als hij maar niet allergisch voor de soyavoeding is geworden...
Ik moet tussendoor foto's van het huis zien te maken, voor op Funda. Dat is stiekem veel werk, ik moet steeds rotzooi verplaatsen zodat de kamer die op de foto gaat er leeg uitziet
Maar maar dit nou weer vandaan komt? Als hij maar niet allergisch voor de soyavoeding is geworden...
Ik moet tussendoor foto's van het huis zien te maken, voor op Funda. Dat is stiekem veel werk, ik moet steeds rotzooi verplaatsen zodat de kamer die op de foto gaat er leeg uitziet
donderdag 8 juli 2010 om 14:40
Het staat ook op nu.nl. Wel zielig voor het paard!
Wat gezellig, een minimeet. Zoeb, wanneer weer een grote meet?
Ik heb een hulp in de huishouding!! En ik ben blij met haar! Het is hier zo schoon...... ik ben echt onder de indruk!
Nog een leuk nieuwtje, Ixsje zegt oma en opa
Zo, en nu weer aan het werk!
Wat gezellig, een minimeet. Zoeb, wanneer weer een grote meet?
Ik heb een hulp in de huishouding!! En ik ben blij met haar! Het is hier zo schoon...... ik ben echt onder de indruk!
Nog een leuk nieuwtje, Ixsje zegt oma en opa
Zo, en nu weer aan het werk!
donderdag 8 juli 2010 om 14:45
Mis ik gewoon een hele pagina
Dat klinkt niet best MissM, goed dat jullie naar de huisarts gaan morgen!
Een BBQ!! Lekker! Gaan jullie die ook echt gebruiken?
Gelfje, ik hoop voor jou dat er iets uitkomt bij de HA. Al iets bekend?
Zoeb, lekker vakantie!! Gaan jullie nog iets doen of blijven jullie lekker aan het keutelen met Saar?
Fus, geen weeën meer gehad na van de week?
Its, lekker aan het genieten van je vrije dagen (of vakantie?) Ben ut ff kwijt.
Dat klinkt niet best MissM, goed dat jullie naar de huisarts gaan morgen!
Een BBQ!! Lekker! Gaan jullie die ook echt gebruiken?
Gelfje, ik hoop voor jou dat er iets uitkomt bij de HA. Al iets bekend?
Zoeb, lekker vakantie!! Gaan jullie nog iets doen of blijven jullie lekker aan het keutelen met Saar?
Fus, geen weeën meer gehad na van de week?
Its, lekker aan het genieten van je vrije dagen (of vakantie?) Ben ut ff kwijt.
donderdag 8 juli 2010 om 14:53
Ben er weer! Huisarts hing mijn klachten eigenlijk onder de noemer 'stress/depressie' maar gelukkig stelde hij ook voor om bloed te laten prikken om een lichamelijke oorzaak uit te sluiten. Moet morgenochtend (nuchter.. bah..) gaan laten prikken en moet dan volgende week bellen voor de uitslag. Ben benieuwd...
Coe, wat een verhaal joh, dat het zelfs op nu.nl staat enzo..
MIssM, wat een pech zeg... voor Mmetje maar ook voor jou want dit kost je natuurlijk een hoop energie
Fuss, die stengels ga ik ook eens proberen. Ik ben niet zo'n bak-wonder maar dit klinkt alsof ik het zelfs voor elkaar moet krijgen
Nu ga ik weer even lekker bankhangen of misschien zelfs wel een tukkie doen..
Fijne dag!
Coe, wat een verhaal joh, dat het zelfs op nu.nl staat enzo..
MIssM, wat een pech zeg... voor Mmetje maar ook voor jou want dit kost je natuurlijk een hoop energie
Fuss, die stengels ga ik ook eens proberen. Ik ben niet zo'n bak-wonder maar dit klinkt alsof ik het zelfs voor elkaar moet krijgen
Nu ga ik weer even lekker bankhangen of misschien zelfs wel een tukkie doen..
Fijne dag!
donderdag 8 juli 2010 om 15:00
Ik ben dan wel niet hoog zwangert maar ik meld me toch maar even.
Ik ben druk met de boodschappen voor morgen...als het feestje doorgaat....
We hebben gisteren gehoord dat een neef van Goldman waar ie een goeie band mee heeft, gisteren een zware hartaanval heeft gehad. Hij is drie kwartier gereanimeerd (met defibrillator) en ligt nu in kritieke toestand in het ZH op de ic en wordt kunstmatig in slaap gehouden. Een evt volgende hartaanval zou zeker fataal zijn.
Als hij vandaag of vannacht zou komen te overlijden dan blazen we het feestje af.
Maar afijn, ik heb dus toch maar alle boodschappen gedaan want je weet het dus niet.
Afwachten dus en maar doorgaan met de oorspronkelijke plannen, maar de lol is er nu wel even af.
MissM, wat heerst er dan?
Wel gelukkig dat het niet 'iets' van Mmetje zelf is.
Coe, wat een mooie prijs!
Bofbips!
En wat een bizar verhaal van je schoonvader.
Arm paard....
Fijne vakantie Zoeb!
Ik ga weer even verder.
Tot laterssss.
Ik ben druk met de boodschappen voor morgen...als het feestje doorgaat....
We hebben gisteren gehoord dat een neef van Goldman waar ie een goeie band mee heeft, gisteren een zware hartaanval heeft gehad. Hij is drie kwartier gereanimeerd (met defibrillator) en ligt nu in kritieke toestand in het ZH op de ic en wordt kunstmatig in slaap gehouden. Een evt volgende hartaanval zou zeker fataal zijn.
Als hij vandaag of vannacht zou komen te overlijden dan blazen we het feestje af.
Maar afijn, ik heb dus toch maar alle boodschappen gedaan want je weet het dus niet.
Afwachten dus en maar doorgaan met de oorspronkelijke plannen, maar de lol is er nu wel even af.
MissM, wat heerst er dan?
Wel gelukkig dat het niet 'iets' van Mmetje zelf is.
Coe, wat een mooie prijs!
Bofbips!
En wat een bizar verhaal van je schoonvader.
Arm paard....
Fijne vakantie Zoeb!
Ik ga weer even verder.
Tot laterssss.