Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Fussie gaat waarschijnlijk bevallen als heel Nederland zich druk maakt om de wereldbeker.. briljante sfeer lijkt me
Moggu!



Wat een feestje gister

Heel Nederland op zijn kop,wat moet dat worden als we echt winnen zondag..

Fijn I'ts dat jij de scheids hebt toegesproken De oranje popcorn was lekker!



Lijstje vandaag weet ik nog niet,eerst even wakker worden.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Alweer vers ingezwachteld, dus ik kan er weer tegen



Ik ga niet zondag bevallen hoor, lijkt me helemaal niets met die finale. Dan zit al het ziekenhuispersoneel achter de tv ipv bij mij



Lijstje voor vandaag:

- vaatwasser uit- en inruimen

- wassen (ik was net zo lekker bij )

- knutsel afmaken

- beetje opruimen

- tafel leegruimen (daar istie weer )

- lunchen op mijn werk

- gordijnen ophangen op de slaapkamer



Verder lekker niets
Zo,ik heb ook een lijstje...

vaatwasser uit- en inruimen

wassen,vouwen

wc poetsen

kamer Ukkie opruimen en poetsen

aannemer bellen voor offerte dak
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...



Ah Fuss, altijd weer spannend om jou 's ochtends te zien.

De 10de is wel een mooie datum om jarig te zijn voor Skippie, maar doe het dan even vóór de voetbal begint?



Lijstje:

Stofuigen

Was vouwen

Koelkasten schoonmaken

Misschien nog een was draaien.

Naaimachine uit de huiskamer halen (Jukebox wordt vandaag gebracht)

Met Troela naar de ggd voor gewichtscontrole. (flauwekul. Vorig jaar zat ze 'wat hoog in de curve', dus ze willen haar dit jaar even terug zien.)

Boodschappenlijst!! Moet nu echt af.

Naar de Blokkert om een hoes voor over mijn nieuwe parasol.



Gisteren na het avondeten, voor de voetval en in de rust, hebben Goldman en ik het hele terras geschuurd, dus die klus kan ik afstrepen.



Ik ga er aan beginnen!

Laterrrrr!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen dames



gelukkig fuss, dat je je even meldde, anders had ik de hele avond moeten F5en



Zoeb, ik had dat fluitje het liefst ergens ingeduwd. Het is niet goed voor mij zoveel spanning



Geen lijstje want ik mag nog steeds niets
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Morning,

ik heb normaal helemaal niets met voetbal maar wat was het spannend gisteren!! En wat leuk dat we gewonnen hebben!!



Vannacht wel (weer eens) heel slecht geslapen en ben nu echt gebroken, moe, duizelig, hoofdpijn hoop maar dat het snel een beetje bijtrekt anders wordt het een lange dag vandaag.



Fus, het wordt nu wel echt heel spannend hoor. Toch een van de eerste dingen die ik check als ik de pc aanzet is of jij er nog bent



MissM, hoe is het nu bij jou? Gaat ie een beetje?



Mamz, goed gedaan die toets!



Zoeb, ga je vandaag Saar halen??? Zo leuk!!



Coe, misschien heb ik niet goed gelezen maar gaat het boshuisje definitief door??



Ik ga koffie en paracetamol aanrukken en aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
Zo Gold, jij hebt er zin in vandaag met die lijst en je terras klus! You go girl
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Dames, jullie willen niet weten hoe ontzettend ik jullie gemist heb.



Vandaag een heel waslijst weer om te doen:

-stofzuigen

-badkamer poetsen

-bovenverdieping poetsen

-met zoon naar logopedie



Heb wat op de BH gezet.
Alle reacties Link kopieren
He Rainzje!!!!!

Wij hebben jou ook gemist!!!!



Vervelend (understatement) dat je je zo rot voelt Gelfje.

Waarom heb je slecht geslapen? Last van de warmte of liggen malen? Of beide?



Ik vond mijn lijst wel eingelijk meevallen Gelf. En ik ben er ook al op afgeweken:

Was = gevouwen en opgeruimd.

De meiden-badkamer = schoon en opgeruimd. (Dat moest wel met de verwachte logees)

Was draait.



Oeps, Norman zegt dat ik even moet herstarten.

Dat zal ik dan maar doen.
Alle reacties Link kopieren
Ha Rianz. Leuk dat je er weer bent.



Saar komt pas volgende week hoor Gelf.



Nu weer werken. 't Is druk hier. Pffft.,
Ik denk dat ik wel namens iedereen mag zeggen dat wij jou ook gemist hebben lieve Rainz!



Gelf,vriend kan veel maar dat dak maken gaat niet lukken zelf.Vandaar de offerte van de aannemer en dan gaan we voor de laatste keer met de eigenaar praten.Wat ons betreft gaat het door



Staat net iemand van hier aan de deur voor het campingbed.Als dank kreeg ik een fles van mezelf Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Gaaf Coe



Welkom terug Rainz!



Gelf, niet te lang met paracetamol doormodderen he? Desnoods dagje ziekmelden hoor!



Zoeb, kijk je niet ontzettend uit nara je hondje?



Pff, was gevouwen, vaatwasser uit- en ingeruimd. Even pauze



Lukt het met jouw lijst Gold?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, met mijn lijst gaat het goed.

Al komt er steeds meer bij.



Badkamer 2 = ook af.



Ik ga zo aan de koelkasten beginnen.

Die moeten zo leeg mogelijk om ruimte te maken voor bier en wijn .

En vlees enzo natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Coetje! Ik ben benieuwd, hoop dat het meevalt zodat het door kan gaan.

En leuk van die fles vanjezelf



( notitie op boodschappenbriefje dat er ook nog Coebergh moet komen)
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 07 juli 2010 @ 11:13:



Badkamer 2 = ook af.



Ehh hoeveel badkamers moet je nog?
Alle reacties Link kopieren
Vijf heeft ze er toch?
Alle reacties Link kopieren


Nee hoor, twee is wel genoeg
Alle reacties Link kopieren
Nog één wc te gaan trouwens .
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn gordijnen maar eens ophangen. Kunnen ze het weekend uithangen en maandag ingekort

pfff, heb echt een lamzakdag
Alle reacties Link kopieren
Jij durft Fuss, plannen maken voor maandag!
Lekker toch Fussie een lamzakdag,nu kan het nog moet je maar denken.



Ja ik was echt blij verrast met fles van mezelf.Vooral om het kinderwagen verhaal maar dat zet ik wel elders



Ik kom ook niet echt op gang vandaag,lijkt wel of ik een kater heb maar dat kan niet van een blikje shandy

Nouja,wc is weer van spetters ontdaan,vaatwasser en wasmachine draaien en verder lekker middagje rustig aan.
Alle reacties Link kopieren
Mooi werkje voor de kraamhulp toch?



Nou ja, ze komen pas vanmiddag goed te hangen, ik ga eerst even naar mijn werk nu. Verheug me nu al op mijn middagdutje
Alle reacties Link kopieren
Zo, badkamer en bovenverdieping zijn schoon. Vaatwasser ook uitgeruimd. Net nog even een was in de machine gestopt, kan ik die straks buiten hangen en ik moet nog stofzuigen.



Lijstje is dus bijna klaar.

Fuss, denk dat ik met je mee doe met je middagdutje, heb zo slecht geslapen vannacht.
Alle reacties Link kopieren
Stelletje luilakken zitten hier zeg.

Wel een goed idee hoor, dat middagdutje. Ik schaar me denk ik bij die luilakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven