Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 7 juli 2010 om 08:56
Goedemorgen
Alweer vers ingezwachteld, dus ik kan er weer tegen
Ik ga niet zondag bevallen hoor, lijkt me helemaal niets met die finale. Dan zit al het ziekenhuispersoneel achter de tv ipv bij mij
Lijstje voor vandaag:
- vaatwasser uit- en inruimen
- wassen (ik was net zo lekker bij )
- knutsel afmaken
- beetje opruimen
- tafel leegruimen (daar istie weer )
- lunchen op mijn werk
- gordijnen ophangen op de slaapkamer
Verder lekker niets
Alweer vers ingezwachteld, dus ik kan er weer tegen
Ik ga niet zondag bevallen hoor, lijkt me helemaal niets met die finale. Dan zit al het ziekenhuispersoneel achter de tv ipv bij mij
Lijstje voor vandaag:
- vaatwasser uit- en inruimen
- wassen (ik was net zo lekker bij )
- knutsel afmaken
- beetje opruimen
- tafel leegruimen (daar istie weer )
- lunchen op mijn werk
- gordijnen ophangen op de slaapkamer
Verder lekker niets
woensdag 7 juli 2010 om 09:33
Mogguh...
Ah Fuss, altijd weer spannend om jou 's ochtends te zien.
De 10de is wel een mooie datum om jarig te zijn voor Skippie, maar doe het dan even vóór de voetbal begint?
Lijstje:
Stofuigen
Was vouwen
Koelkasten schoonmaken
Misschien nog een was draaien.
Naaimachine uit de huiskamer halen (Jukebox wordt vandaag gebracht)
Met Troela naar de ggd voor gewichtscontrole. (flauwekul. Vorig jaar zat ze 'wat hoog in de curve', dus ze willen haar dit jaar even terug zien.)
Boodschappenlijst!! Moet nu echt af.
Naar de Blokkert om een hoes voor over mijn nieuwe parasol.
Gisteren na het avondeten, voor de voetval en in de rust, hebben Goldman en ik het hele terras geschuurd, dus die klus kan ik afstrepen.
Ik ga er aan beginnen!
Laterrrrr!
Ah Fuss, altijd weer spannend om jou 's ochtends te zien.
De 10de is wel een mooie datum om jarig te zijn voor Skippie, maar doe het dan even vóór de voetbal begint?
Lijstje:
Stofuigen
Was vouwen
Koelkasten schoonmaken
Misschien nog een was draaien.
Naaimachine uit de huiskamer halen (Jukebox wordt vandaag gebracht)
Met Troela naar de ggd voor gewichtscontrole. (flauwekul. Vorig jaar zat ze 'wat hoog in de curve', dus ze willen haar dit jaar even terug zien.)
Boodschappenlijst!! Moet nu echt af.
Naar de Blokkert om een hoes voor over mijn nieuwe parasol.
Gisteren na het avondeten, voor de voetval en in de rust, hebben Goldman en ik het hele terras geschuurd, dus die klus kan ik afstrepen.
Ik ga er aan beginnen!
Laterrrrr!
woensdag 7 juli 2010 om 09:41
woensdag 7 juli 2010 om 10:03
Morning,
ik heb normaal helemaal niets met voetbal maar wat was het spannend gisteren!! En wat leuk dat we gewonnen hebben!!
Vannacht wel (weer eens) heel slecht geslapen en ben nu echt gebroken, moe, duizelig, hoofdpijn hoop maar dat het snel een beetje bijtrekt anders wordt het een lange dag vandaag.
Fus, het wordt nu wel echt heel spannend hoor. Toch een van de eerste dingen die ik check als ik de pc aanzet is of jij er nog bent
MissM, hoe is het nu bij jou? Gaat ie een beetje?
Mamz, goed gedaan die toets!
Zoeb, ga je vandaag Saar halen??? Zo leuk!!
Coe, misschien heb ik niet goed gelezen maar gaat het boshuisje definitief door??
Ik ga koffie en paracetamol aanrukken en aan de slag.
ik heb normaal helemaal niets met voetbal maar wat was het spannend gisteren!! En wat leuk dat we gewonnen hebben!!
Vannacht wel (weer eens) heel slecht geslapen en ben nu echt gebroken, moe, duizelig, hoofdpijn hoop maar dat het snel een beetje bijtrekt anders wordt het een lange dag vandaag.
Fus, het wordt nu wel echt heel spannend hoor. Toch een van de eerste dingen die ik check als ik de pc aanzet is of jij er nog bent
MissM, hoe is het nu bij jou? Gaat ie een beetje?
Mamz, goed gedaan die toets!
Zoeb, ga je vandaag Saar halen??? Zo leuk!!
Coe, misschien heb ik niet goed gelezen maar gaat het boshuisje definitief door??
Ik ga koffie en paracetamol aanrukken en aan de slag.
woensdag 7 juli 2010 om 10:22
He Rainzje!!!!!
Wij hebben jou ook gemist!!!!
Vervelend (understatement) dat je je zo rot voelt Gelfje.
Waarom heb je slecht geslapen? Last van de warmte of liggen malen? Of beide?
Ik vond mijn lijst wel eingelijk meevallen Gelf. En ik ben er ook al op afgeweken:
Was = gevouwen en opgeruimd.
De meiden-badkamer = schoon en opgeruimd. (Dat moest wel met de verwachte logees)
Was draait.
Oeps, Norman zegt dat ik even moet herstarten.
Dat zal ik dan maar doen.
Wij hebben jou ook gemist!!!!
Vervelend (understatement) dat je je zo rot voelt Gelfje.
Waarom heb je slecht geslapen? Last van de warmte of liggen malen? Of beide?
Ik vond mijn lijst wel eingelijk meevallen Gelf. En ik ben er ook al op afgeweken:
Was = gevouwen en opgeruimd.
De meiden-badkamer = schoon en opgeruimd. (Dat moest wel met de verwachte logees)
Was draait.
Oeps, Norman zegt dat ik even moet herstarten.
Dat zal ik dan maar doen.
woensdag 7 juli 2010 om 10:45
Ik denk dat ik wel namens iedereen mag zeggen dat wij jou ook gemist hebben lieve Rainz!
Gelf,vriend kan veel maar dat dak maken gaat niet lukken zelf.Vandaar de offerte van de aannemer en dan gaan we voor de laatste keer met de eigenaar praten.Wat ons betreft gaat het door
Staat net iemand van hier aan de deur voor het campingbed.Als dank kreeg ik een fles van mezelf Leuk!!
Gelf,vriend kan veel maar dat dak maken gaat niet lukken zelf.Vandaar de offerte van de aannemer en dan gaan we voor de laatste keer met de eigenaar praten.Wat ons betreft gaat het door
Staat net iemand van hier aan de deur voor het campingbed.Als dank kreeg ik een fles van mezelf Leuk!!
woensdag 7 juli 2010 om 10:49
woensdag 7 juli 2010 om 11:43
Lekker toch Fussie een lamzakdag,nu kan het nog moet je maar denken.
Ja ik was echt blij verrast met fles van mezelf.Vooral om het kinderwagen verhaal maar dat zet ik wel elders
Ik kom ook niet echt op gang vandaag,lijkt wel of ik een kater heb maar dat kan niet van een blikje shandy
Nouja,wc is weer van spetters ontdaan,vaatwasser en wasmachine draaien en verder lekker middagje rustig aan.
Ja ik was echt blij verrast met fles van mezelf.Vooral om het kinderwagen verhaal maar dat zet ik wel elders
Ik kom ook niet echt op gang vandaag,lijkt wel of ik een kater heb maar dat kan niet van een blikje shandy
Nouja,wc is weer van spetters ontdaan,vaatwasser en wasmachine draaien en verder lekker middagje rustig aan.
woensdag 7 juli 2010 om 11:52