Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
.
Ik weet nog niet wat ik ga doen in de vakantie ,maar als jullie me de komende tijd missen

GE succes morgen
haha GE bedankt voor de info

Nee even serieus, ik heb daar echt last van dan, ben er op gaan letten en merk dat het op een bepaald moment van de maand gebeurd.

Succes morgen en wat leuk dat je op vakantie gaat!

Bankje: heerlijk toch nog geen plannen, als ik jou was zou ik eerst een weekje bijkomen, enne dan even bij de lastminutes snuffelen
Ging gisteravond om half 9 naar bed en werd om 7 uur pas wakker moet nu dus haasten om op tijd op het werk te komen. GE succes vandaag
Bankje, dat had je dan duidelijk nodig!

Voor als je het nog leest: succes met je laatste werkdag!

LA, dat merk ik ook wel een beetje bij mezelf.
Uhm sorry, heb onder een steen gelegen, oh nee ben hier pas: wat voor uitslag van doktoren?

Hier gaat het na maandag wel redelijk tot goed.

Merk alleen wel dat ik er af en toe veel in mijn hoofd mee bezig ben, probeer dan ook wat afstand te nemen van dit topic om er minder mee bezig te zijn, hoop dat jullie dat begrijpen.

Vakantie (weet ff niet meer wie ging geloof GE), dat je dat durft alleen: stoer !

Wij weten nog niet of we gaan. Wil me eerst super goed voelen want wil niet ergens zijn dat ik daar me toch een partij onwel wordt.

Lees straks ff meer bij.

Greetz
GE succes vandaag.

He eviltje onder de steen vandaan gekomen?

Ik laat het even aan bankje om daar eventueel antwoord op te geven.

Ben blij voor je dat het weer wat beter gaat. Goed ook dat je je grenzen niet overgaat en af en toe wat afstand neemt van het topic.

Wel fijn dat je het even laat weten, dan maken we ons geen zorgen.

Bankje: jij hebt veel geslapen. Voel je je nu wat meer uitgerust? Bijna vakantie he.

Ik heb een halve vrije dag van volgende week gewisseld met vanmiddag. Voel me (lichamelijk) niet zo lekker, komt denk ik van de vaccinatie van gisteren.
quote:bankje schreef op 24 juni 2010 @ 09:04:

GE Ik krijg een darmonderzoek, waarbij ook een biopsie wordt gedaan om te onderzoeken of ik een verhoogd risico op darmkanker heb.

Je bent niet de enige die niks met voetbal heeft hoor ik kijk ook nietNee ik hou nog steeds niet van voetbal
Haha, toch nog steeds niet, bankje?

Eviltje, hartstikke begrijipelijk wat je schrijft, hoor!

LA: goed dat je vrij hebt genomen.

----------

Mijn dag ging geloof ik wel goed, maar uh.. moe. Ik ga zo een pizza in de oven gooien, hoop dat het lukt. Heb namelijk nog wat chaos/onrust in m'n hoofd en lichaam, dus moet wel even goed opletten met die pizza.
.
.
Soesje en Ste: hoe is het met jullie?

LA: gaat het vandaag weer wat beter?

En is Choco eigenlijk al bijna weer terug?
.
.
GE Je mag me mailen
.
Ik schrok een beetje van je lege posts dacht dat je iets wou zeggen maar het weghaalde ivm herkenbaarheid vandaar mijn aanbod. Dat chaossen (leuk woord) ken ik momenteel ook fiets niet op slot zetten, vlees in de fietstas laten zitten (was gelukkig niet bedorven),

Rustig aan doen hoor GE
Echt lief bankje, maar geen zorgen maken!

En goed dat je nu vakantie hebt, hopleijk wordt het chaossen dan minder!
Dat chaossen houden we er in, is een leuk nieuw woord, helemaal mee eens !

Dat van die vakantie van jou GE: ik vind het ECHT NIET sneu/zielig, ik vind het juist STOER !

Heb er zelf ook wel eens over nagedacht, maar nog nooit gedaan (chicken:pockpock?)

Ik had voor mezelf nog een probleem en ben vannacht achter een oplossing gekomen, die me nu hopelijk wat meer rust en vertrouwen geeft op een goede afloop (vertel niet te veel ivm herkenning, wil wel mailen evt.)

Voelt net of heb ik het wiel op nieuw uitgevonden , hihihihi.

Ik heb niet zoveel problemen met chaossen, lukt vrij goed allemaal. Het enigste wat het bij mij is dat ik heuvels soms voor bergen aan zie en bang ben voor de paniek die me kan overvallen (paniek voor de paniek). Zoals eerder wellicht wel eens gezegd heb ik geen moeite om contacten te leggen, ben sociaal ingesteld en stap op iedereen af (wanneer ik daar zin in heb). Merk wel dat ik me nu ik me niet optimaal voel me liever in bekende omgeving bevind en gister uit voorbaat bij supermarkt maar even geld bij gepind zodat ik later bij de kassa niet hoefde te pinnen (daar begon het ooit mee).

Dus ben er nog niet helemaal en moet wel alert zijn om dingen niet te gaan vermijden:

Al is dat wiel opnieuw uitvinden ook een vorm van vermijden maar toch ook weer niet (ja ik ben vaag).

Het zorgt nu voor mij voor rust.

Voel ik me tegen die tijd goed genoeg omzonder die zijwielen dan doe ik dat en anders heb ik de zijwielletjes (uitgevonden opnieuw)

Nou meiden, ik ga nog even gamen.

Greetz
anoniem_83798 wijzigde dit bericht op 09-07-2010 11:48
Reden: vreemde zinsopbouw
% gewijzigd
Ha Eviltje,

Ik snap het niet zo goed (het is best cryptisch), maar super dat je het wiel opnieuw hebt uitgevonden en dat het je rust geeft!

Als je wilt mailen kan je (volgens mij) aan de angel vragen naar mijn mailadres!
*
.
GE ik reageer morgen op je mail
.
Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen maar ik heb erg de behoefte om te vertellen over mijn slechte dag en over hoe ik me nu voel.

Ik ben jaren lang erg depressief geweest. Ik heb hier therapie en medicijnen voor gehad en ben zelfs in mei 2008 één jaar opgenomen geweest in een therapeutisch centrum (de Viersprong om precies te zijn).

De behandelingen waren allemaal niet wat ik ervan had verwacht. Ik had gedacht dat mijn depressie helemaal zou verdwijnen en ik lang en gelukkig verder zou leven. Niet dus!

Na mijn behandeling in de viersprong nog steeds veel dagen dat ik me slecht voelden. Gelukkig kwamen er ook steeds meer dagen dat het beter ging.

Het ben afelopen jaar op mezelf gaan wonen, heb nieuwe vriendinnen gemaakt, heb mijn studie toerisme weer opgepakt en momenteel loop ik stage. Ik voelde me de afgelopen maanden zelfs happy!!

Toch voel ik sinds woensdag weer heel slecht. Ik heb nachtmerries over dat ik weer suicidaal ben. Mijn huis is een gore bende, ik ben donderdag en vrijdag niet naar mijn stage geweest en ik voel me verschrikkelijk eenzaam. Zin in sociaale activiteiten heb ik ook niet.

Ik ben zo bang!!! Ik ben bang dat ik weer ernstig depressief ga voelen. Het ging toch juist zo goed?? Waarom voel ik me nu opeens zo klote. Ik ben bang dat het niet meer weg gaat en het weer jaren gaat duren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven