Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Het was visite voor vriend dus ik ben ertussen uit geknepen

Ukkie moest naar de creche en ik ben met mijn moeder boodschappen gaan doen en de bbq opgehaald.

Het is een barbecook tamtam.Morgen proberen we hem uit.



Ik heb schoonpa niet op tv gezien,alleen het geluidsfragment gehoord.Vriend wilde dat zelfs niet horen,op een of andere manier doet het veel met hem.

Maar schoonpa kennende zal hij zijn mond ook wel open getrokken hebben en hij had natuurlijk nooit de teugels los mogen laten.

Heb er vannacht veel over nagedacht,blij dat Ukkie daar niet meer komt want dan was die erbij geweest.



MissM,beterschap voor Mmetje.

Gold,ondanks het slechte nieuws van neef hoop ik toch dat jullie een knalfeest hebben vanavond.

Druifje,fijne vakantie en succes met het voorbereiden op het inpakken
Alle reacties Link kopieren
Wat een akelig idee dat Ukkie er anders bij was geweest zeg! Brrr, moet je toch niet aan denken.



Druif, succes met het konijn. En lekekr hoor, vakantie. Maar je verlof is toch nog niet voorbij, of wel?

Ik heb vanmorgen mijn collega nog op bezoek gehad, hebben de planning voor komend jaar in de pc gezet. Gaat sneller met z'n tweeën en ik vind dat wel leuk omt e doen.



vind het topic dat Mimsey heeft geopend zo lief. Merk dat het toch een gekke dag is, zo'n "uitgerekende dag".
Alle reacties Link kopieren
Morgen gaat jullie dag worden Fus! Ik voel het aan mijn transpiratie water.

Lief inderdaad jouw topic!



Gelukkig was Ukkie er niet bij Coetje! Die zou er een trauma voor het leven aan over houden!
Jij bent ook lief Fuss!



Opa heeft Ukkie ook weleens tussen de varkens gezet,boze buurman erbij,want die beesten beginnen gewoon te vreten.

Of Ukkie op een lopende trekker,Ukkie zit wat met die poken te spelen en dat ding begint te rijden.

Het is allemaal goed bedoelt hoor maar had ook anders kunnen aflopen.Enfin,daar denken we niet meer over na.
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag



gold hoe is het nu?



Fuss, ik hoop ook dat morgen jouw dag is



Hier is het vooral warm en zweterig. Het weekend lekker niets. Of misschien toch maar een nieuwe fiets uitzoeken. Als ik de puf heb
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Pfff, wat was het warm vandaag. Moest werken en kantoor heeft een plat dak -> niet fijn met dit weer.



Verder niets gedaan, straks even op het terras zitten, genieten van het wat minder warme weer.



Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Coe, heb je een bbq met een MP3 speler erin?

Die zijn zo leuk!



Haai Rainz!



Morgen ochtend Fuss, of beter nog vannacht, dan is het misschien minder warm!



Goldie, ik hoop dat jullie lekker aan het feesten zijn!



Ik ga morgen eindelijk mijn ringen halen! Ik moet er wel voor naar Rotterdam met die hitte, maar ik ga!

Ik denk dat ik lekker ga fietsen, op het gemakkie.

Is beter dan in die warme metro.



We gaan eten, Sportman is net terug van een uurtje rennen.

Tot later!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Is sportman gaan rennen in deze hitte?

Respect!



Ik doe even helemaal niets meer, morgen dierenarts, boodschappen, stofzuigen, opruimen, foto's maken.

En dan weer uitpuffen!



Fussie, hoe is het?
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, die is echt gek.

Ik heb al maanden niet meer gelopen, denk dat ik echt weer met minuutjes moet gaan beginnen.



Lekker niets meer doen MissM, succes morgen!

Hoe is het met Mmetje nu?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Naar vriendin gegaan

Knienen verleid met een lekkere lunch

Mams op bezoek

Optreden van Muis gezien

Hooi en bibliotheek

Kinderen opgehaald en weekendtassen in laten pakken

Moe.



Pfoehee, heeft sportman geen benen van rubber met deze hitte?

Fuss, het lijkt me morgen wel erg warm voor een bevalling.

Druifje, ook succes met het inpakken, dat vraagt inderdaad veel mentale voorbereiding.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Vandaag een reportage, heb er zin an!



Geniet!
Goedemorgen allemaal!



Gold,hopelijk hebben jullie toch een leuk feest gehad!



Nikki,op de bbq zit wel een mp3 aansluiting.Als het goed is proberen we hem vanavond uit.



Oudste 2 gaan vandaag naar opa en oma,wat wij gaan doen weet ik nog niet.



Fijne dag vandaag!!
Veel plezier Yonna,het is iig lekker weer
Alle reacties Link kopieren
Lekker weer Coe? Het is nu al te warm.

Môgge allemaal.



Ik werd wakker met pijn in mijn rug. Komt door het gedraai denk ik. Je weet met die warmte niet eens hoe je moet gaan liggen. Dus ik was vroeg op. Het is weekend dus maak er leuke dagen van.
Alle reacties Link kopieren
Yonna, ik hoop dat het gaat lukken. Ze hebben in ieder geval mooi weer.
Alle reacties Link kopieren
Yonna, veel plezier met de reportage vandaag!



Vandaag niets anders op mijn lijstje staan dan in de tuin zitten tot het te warm wordt en strijken. Denk dat ik dat laatste vanavond doe, als het in huis weer een beetje afgekoeld is.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Het is wel woest heet voor een reportage vandaag, maar je zal al wel wat gewend zijn, Yonna. Vind het zo super voor je dat het zo goed loopt..

Fuss, denk aan je



Vandaag zijn de twee oudsten op kamp en gaan Muis en ik lekker een dagje naar het strand. Afwas (we hebben niets schoon meer) en dat soort dingen doen we morgen wel.
Ik heb de tuin al aangeveegd(3 blaren op mijn poezelige handjes)gestofzuigd en de wc gepoetst.Vind het wel weer genoeg voor vandaag
Vriend is een bus halen,kunnen we in het weekend proefrijden.Met airco!!
Alle reacties Link kopieren
Meld



Verder weinig te melden hierzo eigenlijk. Te warm voor alles he?

Beetje buikpijn, hopelijk zet het door. Maar ik geloof er niets van, zo rommelt het al dagen...
Alle reacties Link kopieren
hoop ook dat het doorzet fuss



Coe, wel lekker hoor een bus. Hoe staat het met het huisje?



Yonna, succes vandaag, ondanks de hitte lijkt het me een mooie dag om te trouwen



Mamz, veel plezier met muis



MissM, hoe is het ondertussen met MMetje



Rainz



ik ga vandaag lekker rustig aan doen, vanmiddag een BBQ en voor de rest een beetje aanklooien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wij wachten op de kosten van het dak I'ts.Met eigenaar valt iig veel te regelen dus ik heb nog steeds goede hoop dat het doorgaat.



Fussie,spannend hoor!Ineens kan het gerommel omslaan naar gedonder
Alle reacties Link kopieren
Chinees eten Fuss, hielp bij mij tot twee keer toe, en bij meerdere vriendinnen kwam de bevalling ook op gang de nacht nadat ze chinees hadden gegeten. Toeval? Ik weet het niet, ik vond het wel erg frappant in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Oh daar had ik dan wel een chineesje voor over.

Maar Fus geniet nog veel te veel van haar mooie dikke buik.

Denk ik dan zomaar hé. Toch Fussie?



Dus nog steeds spannend Coetjemetijs. Klinkt zo heerlijk koel.

Maar goed dat jij niet hoeft te bezemen op Bospop Coe. Nu al blaren. Dan had je er nog veel meer gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Ik zit lekker op een terras in Rotterdam, het even fietsen maar ik zit hier heerlijk.

Muntthee en sparood erbij en straks komt mijn broodje geitenkaas.



Rainz strijken moet je niet doen met dit weer hoor!

En stofzuigen ook niet, Coetje!



Balen van rug Zoeb, hij koelt in iedergeval niet af vandaag!



Toitoitoi vandaag Fuss!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven