Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 9 juli 2010 om 13:32
Het was visite voor vriend dus ik ben ertussen uit geknepen
Ukkie moest naar de creche en ik ben met mijn moeder boodschappen gaan doen en de bbq opgehaald.
Het is een barbecook tamtam.Morgen proberen we hem uit.
Ik heb schoonpa niet op tv gezien,alleen het geluidsfragment gehoord.Vriend wilde dat zelfs niet horen,op een of andere manier doet het veel met hem.
Maar schoonpa kennende zal hij zijn mond ook wel open getrokken hebben en hij had natuurlijk nooit de teugels los mogen laten.
Heb er vannacht veel over nagedacht,blij dat Ukkie daar niet meer komt want dan was die erbij geweest.
MissM,beterschap voor Mmetje.
Gold,ondanks het slechte nieuws van neef hoop ik toch dat jullie een knalfeest hebben vanavond.
Druifje,fijne vakantie en succes met het voorbereiden op het inpakken
Ukkie moest naar de creche en ik ben met mijn moeder boodschappen gaan doen en de bbq opgehaald.
Het is een barbecook tamtam.Morgen proberen we hem uit.
Ik heb schoonpa niet op tv gezien,alleen het geluidsfragment gehoord.Vriend wilde dat zelfs niet horen,op een of andere manier doet het veel met hem.
Maar schoonpa kennende zal hij zijn mond ook wel open getrokken hebben en hij had natuurlijk nooit de teugels los mogen laten.
Heb er vannacht veel over nagedacht,blij dat Ukkie daar niet meer komt want dan was die erbij geweest.
MissM,beterschap voor Mmetje.
Gold,ondanks het slechte nieuws van neef hoop ik toch dat jullie een knalfeest hebben vanavond.
Druifje,fijne vakantie en succes met het voorbereiden op het inpakken
vrijdag 9 juli 2010 om 13:54
Wat een akelig idee dat Ukkie er anders bij was geweest zeg! Brrr, moet je toch niet aan denken.
Druif, succes met het konijn. En lekekr hoor, vakantie. Maar je verlof is toch nog niet voorbij, of wel?
Ik heb vanmorgen mijn collega nog op bezoek gehad, hebben de planning voor komend jaar in de pc gezet. Gaat sneller met z'n tweeën en ik vind dat wel leuk omt e doen.
vind het topic dat Mimsey heeft geopend zo lief. Merk dat het toch een gekke dag is, zo'n "uitgerekende dag".
Druif, succes met het konijn. En lekekr hoor, vakantie. Maar je verlof is toch nog niet voorbij, of wel?
Ik heb vanmorgen mijn collega nog op bezoek gehad, hebben de planning voor komend jaar in de pc gezet. Gaat sneller met z'n tweeën en ik vind dat wel leuk omt e doen.
vind het topic dat Mimsey heeft geopend zo lief. Merk dat het toch een gekke dag is, zo'n "uitgerekende dag".
vrijdag 9 juli 2010 om 15:21
Jij bent ook lief Fuss!
Opa heeft Ukkie ook weleens tussen de varkens gezet,boze buurman erbij,want die beesten beginnen gewoon te vreten.
Of Ukkie op een lopende trekker,Ukkie zit wat met die poken te spelen en dat ding begint te rijden.
Het is allemaal goed bedoelt hoor maar had ook anders kunnen aflopen.Enfin,daar denken we niet meer over na.
Opa heeft Ukkie ook weleens tussen de varkens gezet,boze buurman erbij,want die beesten beginnen gewoon te vreten.
Of Ukkie op een lopende trekker,Ukkie zit wat met die poken te spelen en dat ding begint te rijden.
Het is allemaal goed bedoelt hoor maar had ook anders kunnen aflopen.Enfin,daar denken we niet meer over na.
vrijdag 9 juli 2010 om 17:40
vrijdag 9 juli 2010 om 19:59
Helleu,
Coe, heb je een bbq met een MP3 speler erin?
Die zijn zo leuk!
Haai Rainz!
Morgen ochtend Fuss, of beter nog vannacht, dan is het misschien minder warm!
Goldie, ik hoop dat jullie lekker aan het feesten zijn!
Ik ga morgen eindelijk mijn ringen halen! Ik moet er wel voor naar Rotterdam met die hitte, maar ik ga!
Ik denk dat ik lekker ga fietsen, op het gemakkie.
Is beter dan in die warme metro.
We gaan eten, Sportman is net terug van een uurtje rennen.
Tot later!
Coe, heb je een bbq met een MP3 speler erin?
Die zijn zo leuk!
Haai Rainz!
Morgen ochtend Fuss, of beter nog vannacht, dan is het misschien minder warm!
Goldie, ik hoop dat jullie lekker aan het feesten zijn!
Ik ga morgen eindelijk mijn ringen halen! Ik moet er wel voor naar Rotterdam met die hitte, maar ik ga!
Ik denk dat ik lekker ga fietsen, op het gemakkie.
Is beter dan in die warme metro.
We gaan eten, Sportman is net terug van een uurtje rennen.
Tot later!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 9 juli 2010 om 22:38
Naar vriendin gegaan
Knienen verleid met een lekkere lunch
Mams op bezoek
Optreden van Muis gezien
Hooi en bibliotheek
Kinderen opgehaald en weekendtassen in laten pakken
Moe.
Pfoehee, heeft sportman geen benen van rubber met deze hitte?
Fuss, het lijkt me morgen wel erg warm voor een bevalling.
Druifje, ook succes met het inpakken, dat vraagt inderdaad veel mentale voorbereiding.
Knienen verleid met een lekkere lunch
Mams op bezoek
Optreden van Muis gezien
Hooi en bibliotheek
Kinderen opgehaald en weekendtassen in laten pakken
Moe.
Pfoehee, heeft sportman geen benen van rubber met deze hitte?
Fuss, het lijkt me morgen wel erg warm voor een bevalling.
Druifje, ook succes met het inpakken, dat vraagt inderdaad veel mentale voorbereiding.
zaterdag 10 juli 2010 om 08:09
zaterdag 10 juli 2010 om 08:36
zaterdag 10 juli 2010 om 09:16
Mogguh
Het is wel woest heet voor een reportage vandaag, maar je zal al wel wat gewend zijn, Yonna. Vind het zo super voor je dat het zo goed loopt..
Fuss, denk aan je
Vandaag zijn de twee oudsten op kamp en gaan Muis en ik lekker een dagje naar het strand. Afwas (we hebben niets schoon meer) en dat soort dingen doen we morgen wel.
Het is wel woest heet voor een reportage vandaag, maar je zal al wel wat gewend zijn, Yonna. Vind het zo super voor je dat het zo goed loopt..
Fuss, denk aan je
Vandaag zijn de twee oudsten op kamp en gaan Muis en ik lekker een dagje naar het strand. Afwas (we hebben niets schoon meer) en dat soort dingen doen we morgen wel.
zaterdag 10 juli 2010 om 10:47
hoop ook dat het doorzet fuss
Coe, wel lekker hoor een bus. Hoe staat het met het huisje?
Yonna, succes vandaag, ondanks de hitte lijkt het me een mooie dag om te trouwen
Mamz, veel plezier met muis
MissM, hoe is het ondertussen met MMetje
Rainz
ik ga vandaag lekker rustig aan doen, vanmiddag een BBQ en voor de rest een beetje aanklooien
Coe, wel lekker hoor een bus. Hoe staat het met het huisje?
Yonna, succes vandaag, ondanks de hitte lijkt het me een mooie dag om te trouwen
Mamz, veel plezier met muis
MissM, hoe is het ondertussen met MMetje
Rainz
ik ga vandaag lekker rustig aan doen, vanmiddag een BBQ en voor de rest een beetje aanklooien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 10 juli 2010 om 12:56
Oh daar had ik dan wel een chineesje voor over.
Maar Fus geniet nog veel te veel van haar mooie dikke buik.
Denk ik dan zomaar hé. Toch Fussie?
Dus nog steeds spannend Coetjemetijs. Klinkt zo heerlijk koel.
Maar goed dat jij niet hoeft te bezemen op Bospop Coe. Nu al blaren. Dan had je er nog veel meer gekregen.
Maar Fus geniet nog veel te veel van haar mooie dikke buik.
Denk ik dan zomaar hé. Toch Fussie?
Dus nog steeds spannend Coetjemetijs. Klinkt zo heerlijk koel.
Maar goed dat jij niet hoeft te bezemen op Bospop Coe. Nu al blaren. Dan had je er nog veel meer gekregen.
zaterdag 10 juli 2010 om 13:20
Helleu,
Ik zit lekker op een terras in Rotterdam, het even fietsen maar ik zit hier heerlijk.
Muntthee en sparood erbij en straks komt mijn broodje geitenkaas.
Rainz strijken moet je niet doen met dit weer hoor!
En stofzuigen ook niet, Coetje!
Balen van rug Zoeb, hij koelt in iedergeval niet af vandaag!
Toitoitoi vandaag Fuss!
Ik zit lekker op een terras in Rotterdam, het even fietsen maar ik zit hier heerlijk.
Muntthee en sparood erbij en straks komt mijn broodje geitenkaas.
Rainz strijken moet je niet doen met dit weer hoor!
En stofzuigen ook niet, Coetje!
Balen van rug Zoeb, hij koelt in iedergeval niet af vandaag!
Toitoitoi vandaag Fuss!
Erik is de Mol en HPL de Lul.