Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Dat is inderdaad goede timing.

Ik ga met de kinderen naar een recreatiegebied met nog een paar damen + aanhang. Die afleiding is meer dan welkom want ze zijn behoorlijk bewerkelijk. Het is buiten ook werkelijk niet te harden, alsof je een oven inloopt. Hierbinnen is het 25,5 graad en dat vind ik koel

Byebye.
Alle reacties Link kopieren

Gefeliciteerd Mif! op de verjaardag van mijn zus en een dag voor Poek! ga ik niet meer vergeten, denk ik!

fijn dat alles goed is gegaan en dit is weer zulk heerlijk nieuws om op zo'n dag als vandaag te krijgen! Esmee is btw inmiddels geSMS-t.
Wat een leuk nieuws, een verse baby! Gefeliciteerd Miffamilie. Dank voor sms Sok.

Net even schrikken toen ik van ziekenhuis las, maar gelukkig is alles goed gegaan. Lekker snel Mif haha. Hoe vindt Pluis zijn broertje? Is pop nu ook een jongen of blijft het een meisje?

Ik heb jongste 2 in bed en kon meteen even computer aanzetten. Wat was het spul irritant vanmorgen zeg! Mannie is boven in slaap gevallen, nu weer wakker en heeft een vriendje te spelen. Dus relatieve rust hier.
Leuke naam Mif! Zijn jullie al een beetje geinstalleerd thuis? Het is me het tempratuurtje wel om je eerste dag op aarde te beleven. Ik hoop dat hij er niet al te veel last van heeft.
Ik heb Kruimel in bed en rest op school. Heb even flink opgeruimd en gepoetst en nu nog even een half uurtje niksen. Heb buurjongetje al 2x weggestuurd, er is toch niemand om mee te spelen en ik zit eigenlijk niet te wachten op bezoek dat alle spelletjes weer uit de kast gaat trekken. Het voelt weer bijzonder onaardig, maar dit was gelukkig een ander buurjongetje, niet die ene die gaat huilen als ik nee zeg.
Nou zeg, Mif, gefeliciteerd !!! Wat een verhaal, ik zie het net pas (vanaf gisteren niet meer hier geweest - haasten, stress, werken, nu pakken, morgen naar NL rijden WARM!), en nu opeens een baby! Je klinkt opgewekt, dus het was hopelijk niet al te zwaar. Ik vind bevallen vre-se-lijk, niets aan. Straks even in de mail kijken of je misschien tijd hebt gehad de naam naar mij toe te sturen, ben benieuwd!

Fijn Citro van rokje, jammer van werkgedoe. Vreet energie.

Nu even verder pakken en dan kinderen ophalen.
Geen mail van Mif, en laat maar hoor, ik hoor de naam nog wel eens, rust jij eens even lekker uit (laatste ppst kwam beetje pusherig over van "hier met die mail" - niet op letten!)
Miffy, gefeliciteerd met je zoon! Altijd leuk -en het blijft ook bijzonder- nieuws!
oh, ik wilde even inbreken om te vragen of jullie weten hoe het met Miffy is. Maar er is al een baby! Wat gaaf!

Miffy, proficiat! Lekker naar huis nu en jullie Zoon bewonderen! Woei!
Gefeliciteerd Miffy! Heerlijk twee jongens!
Ik zwem mijn bed uit, en naast me ligt een klein jongetje met lange mouwen aan en een muts op: met minder krijgt hij ondertemperatuur. Hij heeft echt een heel ander gezichtje dan zijn grote broer: grappig.

Ik ben een stuk fitter dan na de geboorte van Pluis. Stuk warmer ook
Ach gossie een mutsje op met dit weer. Ik dacht vanmiddag nog aan je Miffy. Ik had al van die zweterige nachten na een bevalling en jij hebt er dit weer bij. Succes vannacht!
Ha Miffy, wat leuk dat je even laat weten hoe het gaat. Fijn dat je fitter bent dan de vorige keer. Gelukkig heeft Pluisbroer (heeft ie al een eigen bijnaam?) geen last van de warmte zo te lezen. Heel ander gezicht dan Pluis dus, ben zo benieuwd hoe ie eruit ziet.

Wij zijn ook naar een recreatiegebied geweest, man had vrij, dus vanmorgen toen Limoen en Mandarijn op school/psz waren boodschappen gedaan, picknick voorbereid, spullen gepakt en toen ze uit school kwamen meteen vertrokken. Heerlijke middag gehad, in het water was erg lekker, heerlijk koel vergeleken met op het strand. Mandarijn heeft de hele middag rondgedobberd in het water (ik kan sjemmen mama! kijk!) en Limoen vermaakt zich de hele middag met schatten zoeken op het strand en maakt contact met kindjes en ook met oudere meiden, ook erg grappig om te zien. Klein flesje rosé meegenomen voor bij de picknick, zelfs dat inieminiglaasje sloeg in als een bom, dus was de rest van de middag wazig. Maar toch erg gezellig gehad. En nu zit ik met mijn voeten in een voetenbadje, ga zo vijlen en nagels lakken enzo.
Joehoeeoeoeoe een nieuw mutsje, uiteraard mét muts. Van harte gefeliciteerd Miffy, Mifman en pluis

Van harte Miffy met je nieuwe aanwinst! Mag iemand mij de naam doorgeven via Hyves/mail? Heerlijk dat je fit bent en aan het genieten bent

Buurtjes, van harte met jullie nieuwe mutsenkindje!
Hee, wat leuk zeg, een mutsenjochie erbij!

Van harte Miffy!

En alle andere mutsen ook natuurlijk. Gefeliciteerd!
Mail via hyves vrolijk
Fijn dat je je zo goed voelt Mif. Was je nou al uitgerekend of is hij een tikkie eerder?

Mini is ook in een hittegolf geboren, ik heb toen nog zitten huilen bij het weerbericht, dat het wéér een week 35 graden werd Gelukkig wordt het na het weekend weer wat koeler, dat is wel fijn voor jou.

Het werd niet recreatiegebied want er stond vet file. Dus naar het buitenzwembad gegaan. Daar zijn we tot 5 uur geweest, was heerlijk. Kwamen heel veel vriendjes en vriendinnetjes tegen dus de kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad. Mini ging ook alleen de hort op met haar beste vriend en een paar oudere meiden. Moest daar zelf even aan wennen maar Mini is een braaf meisje op dat vlak en komt regelmatig laten zien dat ze er nog is

Pamman is een rondje rijden, hij had boodschappen gedaan en ik de kinderen naar bed. Mannie sliep heel snel, Mini had moeite maar viel uiteindelijk in mijn armen in slaap Net wat opgeruimd, morgenochtend komt zwager ontbijten om 8 uur. Hij neemt dan de kinderen mee en Pamman en ik hebben dan 24 uur vrij. Hihaho!
Gefeliciteerd Miffy met je tweede zoon!!!!
Och wat schattig, met lange mouwen en een mutsje

Citro, dat klinkt als een heel leuke middag, fijn ook dat Limoen zich zo goed vermaakte!

Ik had ook best een leuke middag op de zwemles, want jongetje mag naar de diplomagroep. Zou tijd worden ook, dan heeft ie straks misschien nog binnen 2 jaar zijn diploma.

Nitro, je zult het misschien niet meer lezen, maar fijne vakantie!
Oe Pam, wat lekker, een heel etmaal voor jezelf! Wat zijn de plannen?

Ik zou soms ook graag naar het buitenzwembad willen, maar dat is hier eigenlijk niet. Of eigenlijk ook wel, om de hoek, maar dat is besloten, we staan al 7 jaar op de wachtlijst en het duurt nog zeker 3 jaar voordat we erbij mogen. Stom.
Fijn dat alles goed gaat, Miffy! en mutsje en lange mouwen: het zweet breekt me al uit als ik het hoor. Aan de ene kant is het wel heel anders, zo'n zomerkind en hitte is ook niet alles, maar het is wel lekker lang licht en ook weer vroeg licht, maatk sppokachten net wat beter hanteerbaar.

had net mot met Sokman over een wasrek ; we waren het terras aan het opruimen voor morgen. Sokman wilde het wasrek in de woonkamer zetten, ik wil dat niet en wilde dat-ie het ergens achter op het terras zou zetten waar het niet in de weg staat. Kwaad dat-ie werd! Lekker belangrijk, zou ik denken, maar hij vond blijkbaar van wel.

blijkbaar allebie last van de warmte
quote:koeky schreef op 09 juli 2010 @ 22:26:

Of eigenlijk ook wel, om de hoek, maar dat is besloten, we staan al 7 jaar op de wachtlijst en het duurt nog zeker 3 jaar voordat we erbij mogen. Stom.Bloody hell! kunnen er maar 4 mensen in ofzo?
Een besloten zwembad, wat moet ik me daar bij voorstellen? Klinkt nogal elitair. En als ik 10 jaar moet wachten hoeft het van mij al niet meer.

Ik eet een perenijsje. Zit al een uur met de voor- en achterdeur open en het is nog steeds 25,5 graad. Stom.
Oh Koek, we gaan een dag zeilen, 's avonds uiteten en zondagochtend kinders weer halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven