Hè bah, onweer...

10-07-2010 21:15 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier, waar ik woon dus, is het onweer net begonnen. En ik ben alleen thuis... Al zolang als ik me kan herinneren ben ik er als de dood voor. Regelmatig ben ik m'n bed uit gevlucht om op de gang, waar geen ramen zijn, met mijn ogen dicht en vingers in mijn oren af te wachten tot het voorbij was. Niet echt normaal gedrag voor een volwassene, maar ja.

Wie is er ook zo bang? Of wie vindt het juist heel mooi, en waarom?

Help mij afleiden tot de bui voorbij is
Op de iPhone forummen kan geen kwaad toch ?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Sarah Scott schreef op 10 juli 2010 @ 23:17:

[...]

Paniek paniek!

Wat dacht je ervan dat dat gewoon het afkoelen van de straat is? Doe er een windvlaagje bij et voilá, daar is je 'rookpluim' Nou daarvoor knetterde het enorm hard! als zo'n vuurwerk-mat. en de pluim vloog hoog, zo de straat uit.
Als jullie nou ook een rubberen badmuts opzetten kan er niets gebeuren
Ja, de wind waait ook hoog
ja hoor, ik weet echt wel wat ik zie youghlady!
quote:dorinke schreef op 10 juli 2010 @ 23:24:

Als jullie nou ook een rubberen badmuts opzetten kan er niets gebeuren Hahahaa, ik zie het al voor me!
quote:Gravinnetje schreef op 10 juli 2010 @ 22:49:

Ik dacht dat het hier voorbij was, krijgen we ineens vrij snel achter elkaar megaflitsen en oorverdovende donder. Wauw! Zo heftig dat ik de boel toch ook maar ga uitgooien nu.

Ja Gravinnetje ... het was hier best heeeeeeel erg heftig hè? Ik geloof niet dat ik 't ooit zo erg heb meegemaakt. Maar ik vind 't niet eng hoor. Mijn jongste dochter is zelfs overal doorheen geslapen en de oudste dochter is in bed wat gaan lezen.

Mijn moeder belde om te vragen hoe 't met ons was, maar volgens mij wilde ze gewoon zelf gerustgesteld worden dmv een lekker kletspraatje.

Ik vond het vooral een fascinerend gezicht. Moet wel zeggen dat er op een gegeven moment een stanklucht in mijn huis kwam. De riolering zal het wel even moeilijk hebben gehad, maar ja wat wil je ..... er is echt heeeeeeeel veel regen gevallen (nog steeds volgens mij).
ik woon vlakbij amsterdam en hier was het ongeveer een kwartier geleden wel echt heel heftig..

Regen valt met bakken uit de lucht en veel bliksem en donder...

Helaas is 1 kat buiten en wil ie echt niet komen als ik roep :( hopelijk ergens veilig onder een auto ofzo...

Vriendlief is ook nog bij een vriend en moet ook nog met de auto naar huis!

Hoop maar dat het snel weer klaar is,wel lekker afgekoeld trouwens!
sjonge ik ging even mijn zoon troosten. Uur aan de borst (af en aan) tot hij rustig was. Het was ook 31 graden op zijn kamer omdat we vanwege de wind toch maar de ramen hadden dicht gedaan.

Hier is het nu overgewaaid en er staat een brandweerwagen in de straat maar volgens mij niks ernstigs.

Jullie hebben mekaar lekker vrolijk zitten maken hier lees ik. Puntje gaat het zelf al relativeren. Dat is dan wel weer goed lijkt me. haha met rubberen slippers achter je laptop
Hey, maar dit is wel even fijn voor de bossen enzo hier. Het was echt kurkdroog en brandgevaarlijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 10 juli 2010 @ 23:31:

Hey, maar dit is wel even fijn voor de bossen enzo hier. Het was echt kurkdroog en brandgevaarlijk.Dus we mogen weer gaan BBQ-en op de camping?
quote:Maleficent schreef op 10 juli 2010 @ 23:31:

Hey, maar dit is wel even fijn voor de bossen enzo hier. Het was echt kurkdroog en brandgevaarlijk.Dat is zeker waar! Hopelijk is de grondwaterstand ook weer op peil, en kunnen we er weer voor een paar weken tegenaan voor wat betreft het heule warme weer!
Ik zit ook nog steeds te wachten op verkoeling..

Het ziet er indrukwekkend uit in de verte, maar lijkt hier toch weer langs te gaan.
lig nu in bed.zoveel mogelijk stekkers eruit getrokken.zoonlief van twee klaar wakker.ligt nu met mama haar ketting te spelen.onweer lijkt terug te komen.we liggen weg te drijven en kunnen niet slapen pf moeders net gebeld.arme mens helemaal over stuur die is als de doods zo zielig
Het is hier inmiddels weer een beetje rustig, de stroom vloog er net af. Succes nog aan de mensen die wat noorderlijker zitten nu!
Male ik forum nu ook vanaf mijn foon maar net toen de stroom er hier afvloog had ik mooi geen bereik....
Het begint hier nu een beetje te rommelen.
Ik wens iedereen sterkte, met het weer én de warmte!

Hier alle stekkers eruit, en nu als laatste die van mijn laptop.

Slaap lekker!
Nou, ik ga eens kijken of het afgekoeld is in mijn slaapkamer! Bedankt voor jullie steun en verhalen vanavond! Ik heb er zelfs nog wat van geleerd. Gelukkig is het hier voorbij, en kan ik wat onweer betreft rustig slapen.
waarom hebben jullie allemaal laptops met een stekker? bedoeling van zo'n ding is toch dat je voor een groot deel stekkerloos kan werken? die van mij kan 4 - 5 uur zonder stroom / stekker!
quote:SeptemberGirl schreef op 10 juli 2010 @ 23:54:

waarom hebben jullie allemaal laptops met een stekker? bedoeling van zo'n ding is toch dat je voor een groot deel stekkerloos kan werken? die van mij kan 4 - 5 uur zonder stroom / stekker!

Die van mij is acculoos, vandaar

En omdat ik straks niet 'laptoploos' wil zijn gaat ie nu dus maar uit, al heb ik dan weinig afleiding meer helaas...
Die van mij zit bijna standaard in stopkontakt, Sept,girl. Tenzij ik ergens anders zit, dan haal ik hem er uit.

Nu issie er uit, ivm onweer
Hier ook hoofdschakelaar eruit gehad. Ga nu lekker slapen. Het dikste is voorbij. In de verte rommelt het nog wat door. Ik haal wel alle stekkers er maar even uit. You never know. Ik ben normaal niet bang voor onweer, maar het was hier net wel erg heftig en intimiderend.
Oh, er komt net een partytent voorbij vliegen
Nog even; volgens mij is het in Frankrijk ook rotweer! Zat naar studio sportzomer te kijken maar Mart is ineens foetsie!

En @SeptemberGirl; mijn laptop is al zo'n oud beestje dat hij geen seconde zonder elektrische voeding wil. Die heb je helaas ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven