Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zondag 11 juli 2010 om 13:37
Fijn Zoeb!
Ik ben weer terug van het fietsen, was warm en ik heb een zere kont.
Nu ga ik lekker op de bank, buiten vind ik het te benauwd. De zon is hier ook helemaal niet meer te zien, jammer hoor.
Ik ga een beetje internetten en huiswerk maken.
De ringen zijn super Gelf, ik heb op het noorderplein op een terrasje gezeten en gelijk gereserveerd voor een high tea voor over 2 weken. Was echt een leuk zaakje.
Lof der zoetheid heet het, perfect voor een high tea die naam.
Nu douchen, eten en drinken!
Ik ben weer terug van het fietsen, was warm en ik heb een zere kont.
Nu ga ik lekker op de bank, buiten vind ik het te benauwd. De zon is hier ook helemaal niet meer te zien, jammer hoor.
Ik ga een beetje internetten en huiswerk maken.
De ringen zijn super Gelf, ik heb op het noorderplein op een terrasje gezeten en gelijk gereserveerd voor een high tea voor over 2 weken. Was echt een leuk zaakje.
Lof der zoetheid heet het, perfect voor een high tea die naam.
Nu douchen, eten en drinken!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 11 juli 2010 om 15:52
Zo, ben ik weer, werd eerder onderbroken door een Mmetje dat niet kan slapen van de pijn aan zijn billen en het feit dat we eerst (heel veel ) moesten poetsen en nog foto's moesten maken.
Nog twee foto's van de woonkamer (morgenochtend met mooi licht), de carport en de grote (nou ja, groot ) slaapkamer en dan ben ik klaar.
Nog twee foto's van de woonkamer (morgenochtend met mooi licht), de carport en de grote (nou ja, groot ) slaapkamer en dan ben ik klaar.
zondag 11 juli 2010 om 16:36
En? Hoe is het buiten?
Als je het niet vertrouwd MissM dan daar (maar weer) de huisarts voor bellen. Voor Emmetje zijn billen bedoel ik. Voor een hormoonzalf, die kun je trouwens ook in de apotheek kopen bedenk ik me opeens!
Hier is het 29.5 graden in huis en op het balkon waait het wel lekker door. Ik geniet!
Als je het niet vertrouwd MissM dan daar (maar weer) de huisarts voor bellen. Voor Emmetje zijn billen bedoel ik. Voor een hormoonzalf, die kun je trouwens ook in de apotheek kopen bedenk ik me opeens!
Hier is het 29.5 graden in huis en op het balkon waait het wel lekker door. Ik geniet!
zondag 11 juli 2010 om 17:03
Hier is het 26.5 graden.
Ik raad iedereen zonwerende rolgordijnen aan!
Vanavond gaan wij wederom bbq-en.
Vandaag is wederom kliekjesdag.
Fuss, alles rustig?
Een zondagskindje zou leuk zijn.
MissM, voor jou zit een dutje er niet in? Doe nou effe als Mmetje ook slaapt.
Ik ga weer naar buiten.
De rest ligt in/aan het zwembad.
Ik ga hetzelfde doen.
Ik raad iedereen zonwerende rolgordijnen aan!
Vanavond gaan wij wederom bbq-en.
Vandaag is wederom kliekjesdag.
Fuss, alles rustig?
Een zondagskindje zou leuk zijn.
MissM, voor jou zit een dutje er niet in? Doe nou effe als Mmetje ook slaapt.
Ik ga weer naar buiten.
De rest ligt in/aan het zwembad.
Ik ga hetzelfde doen.
zondag 11 juli 2010 om 18:11
Heerlijk hé Gold zo'n zwembad. Het koelt zo lekker af.
Straks gaat hier ook de BBQ aan.
Binnen is het ook 26 graden.Buiten een tikkie heter.
Ik zit in de partytent met een ventilator aan en zo af en toe een duik dan is het goed vol te houden.
Ja MissM als alles slaapt ga je toch ook even liggen.
Krijgt James weer zo'n stoot vrienden? 30 graden is wel erg warm. En dan de hitte van de strijd van het voetballen. Brr.
Straks gaat hier ook de BBQ aan.
Binnen is het ook 26 graden.Buiten een tikkie heter.
Ik zit in de partytent met een ventilator aan en zo af en toe een duik dan is het goed vol te houden.
Ja MissM als alles slaapt ga je toch ook even liggen.
Krijgt James weer zo'n stoot vrienden? 30 graden is wel erg warm. En dan de hitte van de strijd van het voetballen. Brr.
zondag 11 juli 2010 om 21:16
Mmetje blijkt echt ziek te zijn, hij heeft ook koorts
Morgen even naar de huisarts dus, en ondertussen goed in de gaten houden.
De foto's zijn klaar, morgen de laatste twee en dan zijn we er van af.
Als het dadelijk pauze is dan ga ik eindelijk douchen.
James is bij vrienden kijken, tien schreeuwende mannen in huis met een zieke baby vond ik geen goed plan.
Morgen even naar de huisarts dus, en ondertussen goed in de gaten houden.
De foto's zijn klaar, morgen de laatste twee en dan zijn we er van af.
Als het dadelijk pauze is dan ga ik eindelijk douchen.
James is bij vrienden kijken, tien schreeuwende mannen in huis met een zieke baby vond ik geen goed plan.
zondag 11 juli 2010 om 23:32
maandag 12 juli 2010 om 07:01
Eigenlijk hadden we al weinig kans met al die gele kaarten en een rode. Onze jongens durfden niet meer echt te voetballen. Het was absurd gewoonweg. Het was anders ook niet eens een eerlijk doelpunt. Mag Spanje blij mee zijn. Het leek wel of die scheids voor Spanje was.
Alles gewonnen en dan de belangrijkste verliezen. Ik vind dit nog het ergste voor de jongens zelf.
Ik ga douchen en een dagje zweten. Bospop is over. Nu de zooi nog opruimen.
Uitslapen is nu voorlopig van de baan. Want morgen komt Saar. Hiha.
Alles gewonnen en dan de belangrijkste verliezen. Ik vind dit nog het ergste voor de jongens zelf.
Ik ga douchen en een dagje zweten. Bospop is over. Nu de zooi nog opruimen.
Uitslapen is nu voorlopig van de baan. Want morgen komt Saar. Hiha.
maandag 12 juli 2010 om 07:39
Mogu!
Jammer maar helaas voor "ons"Oranje.Vandaag de vlaggen eraf en alle oranje zooi naar boven verbannen
Wij hebben gister een superdag gehad.Het was zo lekker aan zee met wat wind.Ik ben goed verbrand maar daar heb ik gelukkig geen last van.Ik was een beetje bang dat we Ukkie een hele dag achter na moesten lopen maar dat ging hartstikke goed.Wat grappig was,was dat hij tegen wildvreemde mensen de spannendste verhalen ophangt.
Goldie,toen ik je plaatsnaam zag hebben we gezwaaid!
Vandaag weer over tot de orde van de dag.
Eerst koffie en de kinderen naar school.
Fijne dag!!
Jammer maar helaas voor "ons"Oranje.Vandaag de vlaggen eraf en alle oranje zooi naar boven verbannen
Wij hebben gister een superdag gehad.Het was zo lekker aan zee met wat wind.Ik ben goed verbrand maar daar heb ik gelukkig geen last van.Ik was een beetje bang dat we Ukkie een hele dag achter na moesten lopen maar dat ging hartstikke goed.Wat grappig was,was dat hij tegen wildvreemde mensen de spannendste verhalen ophangt.
Goldie,toen ik je plaatsnaam zag hebben we gezwaaid!
Vandaag weer over tot de orde van de dag.
Eerst koffie en de kinderen naar school.
Fijne dag!!
maandag 12 juli 2010 om 08:31
Mogguh...
Ja t is jammer.
Toch ook wel weer blij dat het circus weer afgelopen is.
Gisteravond ging ik meteen na het fluitsignaal de kliko buiten zetten en bij de buren was het echt crisis. Twee zoontjes van 8 en 11 die de hele buurt bij elkaar jankten en krijsten van teleurstelling en verdriet.
Wat mijn lijstje voor vandaag betreft:
Ik ben niet veel van plan, heb al een heel weekend een enorme last van mijn rug dus ik probeer even rust te nemen.
Ik ga dus alleen:
Stofzuigen
Vaatwasser leeg.
Bed afhalen, Beddengoed wassen
en bed terug opmaken.
Een feestverlichtingssnoer afhalen en terug brengen naar Karwei (want: stuk)
En misschien verder wat kleine klusjes dvttk.
Coe, waarom ben je niet even langsgekomen?
Leuk Zoeb, en spannend, morgen Saartje!!!
Goed dat je even net Mmetje naar de ha gaat MissM.
FUSS!!! MELD!!
Ja t is jammer.
Toch ook wel weer blij dat het circus weer afgelopen is.
Gisteravond ging ik meteen na het fluitsignaal de kliko buiten zetten en bij de buren was het echt crisis. Twee zoontjes van 8 en 11 die de hele buurt bij elkaar jankten en krijsten van teleurstelling en verdriet.
Wat mijn lijstje voor vandaag betreft:
Ik ben niet veel van plan, heb al een heel weekend een enorme last van mijn rug dus ik probeer even rust te nemen.
Ik ga dus alleen:
Stofzuigen
Vaatwasser leeg.
Bed afhalen, Beddengoed wassen
en bed terug opmaken.
Een feestverlichtingssnoer afhalen en terug brengen naar Karwei (want: stuk)
En misschien verder wat kleine klusjes dvttk.
Coe, waarom ben je niet even langsgekomen?
Leuk Zoeb, en spannend, morgen Saartje!!!
Goed dat je even net Mmetje naar de ha gaat MissM.
FUSS!!! MELD!!
maandag 12 juli 2010 om 08:35