Las Barettas Naranjas!
woensdag 14 juli 2010 om 22:23
Ja maar, ze is dus een beetje ouder. Juf van meisje zou ik ook eerder wat anders voor kopen. Ik heb wel met de Sante in m'n handen gestaan, maar daar stond een raar onderwerp op, weet niet meer wat. En bij de Libelle zat een boekje. Nou ja, anyway, dan vindt ze het maar stom. Ik had ook geen zin om chocola te kopen.
woensdag 14 juli 2010 om 22:24
Libelle voor iemand van bijna 50 mag. zusnietlief (en zuslief trouwens ook) lezen 'm. En tis een tuttenblad, maar als ik bij mijn moeder de kans kreeg, las ik 'm ook, net als de Margriet. Niet-nadenken-lectuur. Maar ik associeer 'm nog steeds met moeders-die-alles-keurig-voor-elkaar-hebben en daar schaar ik mezelf niet bij.
Brigitte Kaandorp heeft zo'n conference over libellemoeders, vond ik hilarisch.
Brigitte Kaandorp heeft zo'n conference over libellemoeders, vond ik hilarisch.
woensdag 14 juli 2010 om 22:26
quote:koeky schreef op 14 juli 2010 @ 22:23:
Ja maar, ze is dus een beetje ouder. Juf van meisje zou ik ook eerder wat anders voor kopen. Ik heb wel met de Sante in m'n handen gestaan, maar daar stond een raar onderwerp op, weet niet meer wat. En bij de Libelle zat een boekje. Nou ja, anyway, dan vindt ze het maar stom. Ik had ook geen zin om chocola te kopen.
Vanaf 50 kan het wel hoor.
Ik koop trouwens helemaal geen cadeau, nooit gedaan ook. Da's pas erg
Vanaf 50 kan het wel hoor.
Ik koop trouwens helemaal geen cadeau, nooit gedaan ook. Da's pas erg
woensdag 14 juli 2010 om 22:31
Hè gelukkig maar, dat het mag Ik ben ook niet zo van het altijd kadootjes kopen, maar deze juf kondigt het een week vantevoren aan met een briefje waarop staat dat de kinderen geen tienuurtje en lunch mee hoeft te nemen, dat verzorgt zij allemaal. Dan krijg ik toch wel de drang om een kleinigheidje te kopen.
woensdag 14 juli 2010 om 22:39
quote:koeky schreef op 14 juli 2010 @ 22:32:
O Pam, het is dus geen einde-jaarsgeschenk, juf is gewoon jarig.Bij ons regelen de klassenmoeders dat, de ouders hoeven alleen maar te doneren. Wel leuk want dan kun je tenminste echt iets kopen. De juf van Mannie kreeg zo'n neptaart die wordt gebruikt voor de verjaardagen in de klas. Ze had een hele oude verrotte dus ze was er erg blij mee.
O Pam, het is dus geen einde-jaarsgeschenk, juf is gewoon jarig.Bij ons regelen de klassenmoeders dat, de ouders hoeven alleen maar te doneren. Wel leuk want dan kun je tenminste echt iets kopen. De juf van Mannie kreeg zo'n neptaart die wordt gebruikt voor de verjaardagen in de klas. Ze had een hele oude verrotte dus ze was er erg blij mee.
woensdag 14 juli 2010 om 22:46