Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Stel ze eens voor dat ze het nu in een keer goed maken



Ik heb geen middagdutje gedaan, veel te warm. Ixsje heeft wel lekker geslapen trouwens. Kan ook niet anders want die heeft zijn ouders (alweer) de hele nacht wakker gehouden......

En ze willen een ander ( oop en omama) niet met een nachtwakker Ixsje opzadelen.
Alle reacties Link kopieren
En hoe jong is jou moeder Coe? Het zou wel stomtoevallig zijn als we op dezelfde dag geboren waren. Maar ik geloof dat je moeder jonger is.

Jeetje het wordt echt tijd dat jij gaat verhuizen. Wat een stomme zooi is dat daar zeg. Ze hadden beter meteen alle leidingen kunnen vernieuwen. En waarom zijn die buren nu boos op jou? Alsof jij er blij mee bent. Gooi het er maar uit. Dus de buren zijnzelf begonnen met breken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een toestand met die muur Coe.

Ongeloveloos....



Wij zijn even naar de Wibra (om Dasty) en naar de Action (scheermesjes, shampoo en ander spul) geweest.

En Oudste en haar Puppy ('de duifjes' noemen we ze tegenwoordig) trakteerden op taart omdat het vandaag officieel 5 maanden 'aan' is.

En ik heb getrakteerd op een Mac Flurry.

Dus ik heb voor vandaag wel weer genoeg gehad.



Vandaag dus even niet al te veel met Neef bezig geweest.

Zo meteen Tante even bellen of ze al iets van hoe of wat weet over de uitvaart.
Yonna,ik heb gevraagd of ze deze huizen niet beter helemaal kunnen afbreken Maar nee, ze gaan toch renoveren hoorde ik net.Wanneer weten ze nog niet omdat ook de wb moet bezuinigen.Wat een klets.Gelukkig hebben we nog steeds heel goede hoop op het huisje in het bos.



Zoeb,nee aannemer van wb is gaan breken

En mijn moeder is van '54.



Goldie.wat lief, al 5 maanden!
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 14-07-2010 16:55
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar je gaat verhuizen! Toch?



Happy rijdt in de buurt van B. Het is daar donker en het regent. Hij mag het wat mij betreft meenemen deze kant op



Gold, ik had jullie nog niet gecondoleerd met het overlijden van je neef. Bij deze. Veel te jong, potverdorie!

Lees ik daarstraks in het plaatselijk suffertje dat in de sportschool waar wij sporten een leven is gered door direct te reanimeren.



Zoeb, hoe doet Saar het vandaag?



Fus, ben je de onrust weer kwijt nu je een goed gesprek hebt gehad met de verpleegkundige van Triage? Fijn in ieder geval dat je met een gerust buik hart maandag naar de verlos kunt gaan!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in de buurt? Hier is het héél donker idd en heel dikke regen. Het waait ook flink.

Stond ff lekker met de buuf te kletsen toen ik me bedacht dat de was nog buiten hing. Oeps Net nog op tijd binnen gehaald.



Voel me idd een stuk beter nu Yonna. Fijn dat er bij zo'n triage altijd kundige mensen werken.

Oh, en ik zag een topic over trouwfoto's op het strand laten maken. iets voor jou om even binnen te springen?



Coe, logisch dat de buren ook over de mik zijn, maar ja, het is niet jouw probleem en zij kunnen er ook neits aan doen. Hopelijk wordt het nu goed geregeld....



I kga eens koken. Het lijkt wel midden in de nacht trouwens
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad bij jullie in de buurt



Ben oprecht blij voor je dat je je beter en nu opgeluchter voelt, het zou zo jammer zijn als je de laatste dagen van je zwangerschap niet zou genieten! En dat alleen door een gyn die niet sociaal onderlegd is.



Ik hop even naar het strand topic!
Alle reacties Link kopieren
Hé Coe dan zijn je moeder en ik op precies dezelfde dag in precies hetzelfde jaar geboren hoor.
Alle reacties Link kopieren
Saar doet het prima. Zo leuk om zo'n hummeltje in huis te hebben,

Jippie de zon schijnt weer. Het heeft hier wel gewaaid en gehoost hoor. Genoeg regen gevallen op dat effies tijd.
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, wat is ze mooi!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wat een liefie, Zoeb!! Leuk.
Alle reacties Link kopieren
Fuss, fijn dat je je nu wat beter (en gehoord) voelt.

Itskie, ik moest aan je denken vandaag. Hoe voel je je als getrouwde vrouw? En hoe lang nog voor je huwelijksreis

Coebergh, wat een hopeloos gedoe met dat huis van jullie. Gefeliciteerd met de overgegane kinderen. Ik had begrepen dat hier ook rapporten zouden worden uitgedeeld vandaag maar niets gezien. Anyways zijn ze allemaal over en hebben ze vandaag met hun nieuwe juffen kennisgemaakt.



Vandaag:

Gezwommen, 850 meter

Een tuinzwembad gekocht (help, hoe onderhoud ik een tuinzwembad)

Jeugdhulpverleenster

Zwembad geinstalleerd, de kraan loopt nog steeds.
Mogguh!

Ben ik de eerste vandaag?

Joehoe, Fussie, meldplicht
Mogu!



Yonna,als het goed is wel!Wij hebben nog goede hoop.

Mamz,een groot zwembad zeker?Ik gooi hem hier gewoon iedere dag leeg.Fijn hoor dat de kinderen overgaan.

MissM,Mmetje alweer wat beter?

Zoeb,wat toevallig zeg!Voelt Saar zich al helemaal thuis bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning my dearests!



Ik heb net een Amerikaans mailtje doorgeworsteld..... vandaar!



Hulp komt zo en ik zit nog in short en hempje wakker te worden. Het is hier lekkerrrrrrrrr koel!!



Druif wanneer ga je en waarheen ook alweer?



Ik ga mijn koppie thee drinken en dan waterdruppels vangen!



Enjoy Geniet!
Voor de meiden uit B met kinderen:bij Shoerama alle kindermerkschoenen voor de helft van de prijs.
Alle reacties Link kopieren
meld
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen lieve bezemerts



Coe en mamz, gefeliciteerd met het overgaan van de kinderen



Jonna, itsman had je nog gemaild, doe vooral rustig aan



Mamz, het is hier eigenlijk nog steeds hetzelfde. Gisteren op de bruiloft genoot ik weer net zo hard van de onze en itsman en ik genieten nog iedere dag van elkaar. Ik weet het dit klinkt misschien verschrikkelijk maar zo is het wel



Voor vandaag een kort lijstje



Vooral heelveel was wegwerken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch machtig mooi Its, dat jullie intens van elkaar genieten! Houd dat vast, want liefde is zoiets moois!

Happy en ik doen dat ook, nog steeds iedere dag opnieuw blij zijn als je naast elkaar wakker wordt. Mijn hart die een huppeltje maakt als hij belt, of een sms stuurt. Of als hij thuiskomt

Ik ga Itsman nog een mail terugsturen met daarin een advies



Fussie, alleen maar 'meld'? Zit je tussen de weeën door te tikken?



Onze hulp is alweer als een tornado bezig!
Alle reacties Link kopieren
Moggu!



Fus, ik dacht precies hetzelfde als Yonna... alleen maar 'meldt'??!! die is vast begonnen.... spannend hoor



Coe, die buren van jou zijn knetter. Ik hoop echt dat jullie snel kunnen verhuizen.



Zoeb, ik heb zo hier en daar foto's van Saar voorbij zien komen. Wat een schatje zeg... krijg ook zin in een puppy maar goed, dat gaat em bij ons niet echt worden. Wie weet later ooit nog eens..

Grappig trouwens dat je op precies dezelfde dag bent geboren als Coetjes moeder.



Ga ff snel aan de bak, even een spoedklusje!
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar amper geslapen en mijn vingers doen pijn van het vocht en ik ben niet gezellig. Dat gemopper wilde ik jullie maar even besparen. Overigens nog geen wee te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Meld betekende toch: er is nog steeds niets aan de hand?

Itsme en Yonna, ik vind het ronduit genieten om te lezen van zo'n vanzelfsprekende liefde

Coebergh, elke avond leeg? Het duurde een volledige avond om hem vol te krijgen

Kinderen hebben er vreselijk veel zin in.. ze blijven vandaag over en vanmiddag springen ze er vermoedelijk meteen in.
Alle reacties Link kopieren
Hee Fussie meid! We hebben al die tijd een vrolijke Fus meegemaakt hier. Denk je dat we niet tegen een mopperige Fus kunnen?



*ik mopper even plaatsvervangend voor Fussie*

Het is k*t dat je slecht hebt geslapen, dat je vingers pijn doen, dat je vocht vasthoudt en niet gezellig bent.



Wel fijn voor je dat het even een minder warm dagje is! Niet alleen voor jou trouwens



Druk druk druk druk... Zometeen komt de poets en voorafgaand mijn vaste rondje. Maar met 4 kinderen is dat nog best lastig. Twee liggen er nu in bed. Nu een bakkie en dan een slag zien te maken. Zoals gewoonlijk begin ik weer laat met het inpakken van de spullen. Het lukt me niet om eerder te beginnen...



Wij gaan naar Roggel op vakantie.. In Limburg. Kant ook niet helpen...



Fuss, nog steeds niets... Wat een muts die gyn. Goed dat er nu naar je geluisterd wordt. Ik heb met je te doen en schrijf het hier lekker van je af. Je hoeft niet altijd maar vrolijk te zijn.



Nu ben ik vergeten wat er allemaal gezegd is.

Nog wel een lijstje:

* fototoestel op halen

* naar de bieb

* naar de fietsenmaker

* vouwwagen controleren

* vouwwagen inpakken

* kleding inpakken

* vaatwasser uitruimen

* naar het weeguurtje voor't mannetje

* stro halen voort konijn

* naar de buurvrouw voor de nodige instructies
Alle reacties Link kopieren
Had iemand je al eens verteld dat je zo lief bent, Yonna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven