Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 15 juli 2010 om 02:19
donderdag 15 juli 2010 om 07:13
Hier een oud wijf met rugpijn e.d.
Ik vind je best leuk, ik denk dat ik je maar hou (zeg ik vaak tegen Vriend )
Olijf, wat heftig zeg, dat water wat neervalt. Das geen niesbuitje
Ratteke, met die kinderen... ik zou er niet mee kunnen leven. Ik denk dat ik te gefrustreerd zou worden.
Klets, leuk geworden zeg!
Ik heb gister vriend gepolst over woonkamer verven, maar hij wil gewoon niet. *zucht*
Baal ik best van, maar goed, tis niet anders. Ik kan hem moeilijk dwingen. Volgend jaar komt er wel een nieuwe keuken en we moeten ook een nieuwe bank.
Babs , succes vandaag met zoon
Male! Wat een goed nieuws over zoon
En verder is het niet meer blijven hangen...
Ik vind je best leuk, ik denk dat ik je maar hou (zeg ik vaak tegen Vriend )
Olijf, wat heftig zeg, dat water wat neervalt. Das geen niesbuitje
Ratteke, met die kinderen... ik zou er niet mee kunnen leven. Ik denk dat ik te gefrustreerd zou worden.
Klets, leuk geworden zeg!
Ik heb gister vriend gepolst over woonkamer verven, maar hij wil gewoon niet. *zucht*
Baal ik best van, maar goed, tis niet anders. Ik kan hem moeilijk dwingen. Volgend jaar komt er wel een nieuwe keuken en we moeten ook een nieuwe bank.
Babs , succes vandaag met zoon
Male! Wat een goed nieuws over zoon
En verder is het niet meer blijven hangen...
donderdag 15 juli 2010 om 08:56
ik heb net gereageerd op 2 vacatures die ik via mail gekregen had. heb ik mijn motivatie voor de ene functie bij de verkeerde vacature geplaatst. Jammer de bammer
Ik heb alle filmpjes trouwens gisteravond al gezien. Ziet er heftig uit!
Babs, moet je ook niet doen he, samenwerken met mij om ruzie te gaan zoeken.
Biebs: wat schaaaattig, ga je nu ook alle puberboekjes weer lezen... Misschien wacht hij wel tot jij het zegt, of ben je bang dat hij gillend wegrent als je zegt wat je voelt?
En hoezo het LIJKT alsof je een leven krijgt? Je bent hartstikke vaak op stap, vind ik dan
Ik ga trouwens wel op date met de afzegmeneer. Nou ja, dat denk ik Hij wilde vrijdag afspreken maar ik weet niet of dat gaat lukken ivm oppas. Het heeft niet echt haast vind ik gezien eerdere omstandigheden.
De eerste baan (van mn behang dus ) heb ik lekker centraal in de kamer gedaan. Hartstikke handig want die valt het meest op en is samen met een baan in een hoek bubbelig. Nou ja, pech!
Ik heb alle filmpjes trouwens gisteravond al gezien. Ziet er heftig uit!
Babs, moet je ook niet doen he, samenwerken met mij om ruzie te gaan zoeken.
Biebs: wat schaaaattig, ga je nu ook alle puberboekjes weer lezen... Misschien wacht hij wel tot jij het zegt, of ben je bang dat hij gillend wegrent als je zegt wat je voelt?
En hoezo het LIJKT alsof je een leven krijgt? Je bent hartstikke vaak op stap, vind ik dan

Ik ga trouwens wel op date met de afzegmeneer. Nou ja, dat denk ik Hij wilde vrijdag afspreken maar ik weet niet of dat gaat lukken ivm oppas. Het heeft niet echt haast vind ik gezien eerdere omstandigheden.
De eerste baan (van mn behang dus ) heb ik lekker centraal in de kamer gedaan. Hartstikke handig want die valt het meest op en is samen met een baan in een hoek bubbelig. Nou ja, pech!
donderdag 15 juli 2010 om 09:03
goedemorgen dames
Male, wat goed nieuws van zoon
Plous, duimen dat die sollicitatie wat wordt
klets, je muurtje ziet er goed en professioneel uit en je hebt het zelf gedaan. Daar mag je trots op zijn
Biebs, je bent verliefd en dat is heerlijk. Alleen komen zulk soort gevoelens daar ook bij kijken en dat is soms wel moeilijk. Als jullie het samen voelen moet je gewoon eens roepen ik denk dat ik jou wel heel erg leuk vind eigenlijk.
Hier alles rustig. Moet nog even wakker worden maar heb een vreselijk grote was te doen. Eens kijken of er bij de ikea een wasrek te koop is
Male, wat goed nieuws van zoon
Plous, duimen dat die sollicitatie wat wordt
klets, je muurtje ziet er goed en professioneel uit en je hebt het zelf gedaan. Daar mag je trots op zijn
Biebs, je bent verliefd en dat is heerlijk. Alleen komen zulk soort gevoelens daar ook bij kijken en dat is soms wel moeilijk. Als jullie het samen voelen moet je gewoon eens roepen ik denk dat ik jou wel heel erg leuk vind eigenlijk.
Hier alles rustig. Moet nog even wakker worden maar heb een vreselijk grote was te doen. Eens kijken of er bij de ikea een wasrek te koop is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 15 juli 2010 om 09:22
donderdag 15 juli 2010 om 09:29
donderdag 15 juli 2010 om 09:33
donderdag 15 juli 2010 om 09:34
Hey, dit zat in mijn kerstpakket afgelopen jaar http://link.marktplaats.nl/360092763