Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 15 juli 2010 om 23:19
Oh dat is heel handig Delph. In het geval van borstvoeding geven weet je dan tenminste wie er aan de beurt is geweest. Zo trek je nooit of Frank of Mirella voor.
Je hebt er speciale polsbandjes voor, trucjes etc. etc. maar ik vergat het altijd.
Ik ben dol op smerige praatjes en tietenpraat. Dus ander onderwerp zou ik zelf even regelen
Je hebt er speciale polsbandjes voor, trucjes etc. etc. maar ik vergat het altijd.
Ik ben dol op smerige praatjes en tietenpraat. Dus ander onderwerp zou ik zelf even regelen
donderdag 15 juli 2010 om 23:20
Ik kies wel mijn momenten om weer even binnen te vallen en .
tetters! En Babs, op dat andere topic gaat het niet goedkomen geloof ik, die snappen niet dat wij hier allang onze zorg om zieke en overleden dieren delen..en meer! Wat rot toch voor je zoon, dat hij er zo'n moeite mee heeft en elke dag hoofdpijn heeft . Wel stoer van je man trouwens, maar een tepelpiercing .
Bieb, bbq klinkt idd niet zo leuk, ook niet handig dat ze jou en vegetarische collega in eerste instantie vergeten waren, slordig voor een chique tent. Maar komt vaker voor: schoonzus eet strikt vegetarisch, wij nemen haar en man mee, ik bel met restaurant over een vegamenu en zou helemaal goed komen. Wordt er voor bij het hoofdgerecht per persoon een schaaltje haricots verts met reepje spek neergezet, ook bij haar dus. Opmerking gemaakt, het wordt met weggehaald en even later krijgt ze weer een schaaltje. Zijn het dezelfde haricots verts, alleen is het spek verwijderd. Alleen de smaak zat er al aan natuurlijk . Hebben we toch een tijdje links laten liggen, die tent.
tetters! En Babs, op dat andere topic gaat het niet goedkomen geloof ik, die snappen niet dat wij hier allang onze zorg om zieke en overleden dieren delen..en meer! Wat rot toch voor je zoon, dat hij er zo'n moeite mee heeft en elke dag hoofdpijn heeft . Wel stoer van je man trouwens, maar een tepelpiercing .
Bieb, bbq klinkt idd niet zo leuk, ook niet handig dat ze jou en vegetarische collega in eerste instantie vergeten waren, slordig voor een chique tent. Maar komt vaker voor: schoonzus eet strikt vegetarisch, wij nemen haar en man mee, ik bel met restaurant over een vegamenu en zou helemaal goed komen. Wordt er voor bij het hoofdgerecht per persoon een schaaltje haricots verts met reepje spek neergezet, ook bij haar dus. Opmerking gemaakt, het wordt met weggehaald en even later krijgt ze weer een schaaltje. Zijn het dezelfde haricots verts, alleen is het spek verwijderd. Alleen de smaak zat er al aan natuurlijk . Hebben we toch een tijdje links laten liggen, die tent.
donderdag 15 juli 2010 om 23:21
donderdag 15 juli 2010 om 23:24
donderdag 15 juli 2010 om 23:25
Over uit eten gesproken, wij hadden van Olief's werk voor onze bruiloft destijds een bon gekregen voor een restaurantje hier in het durp. Dacht dat 'ie een jaar geldig was, blijkt 'ie maar een half jaar geldig te zijn geweest (en dus verlopen). Ga denk ik morgen maar even naar restaurantje toe en flink wapperen met mijn wimpers en vragen of 'ie nog verlengd kan worden.
donderdag 15 juli 2010 om 23:26
quote:biebelie schreef op 15 juli 2010 @ 23:24:
[...]
Yep...volgens de huisarts kon het omdat mijn tieten uitgegroeid waren.
Dus van 75D/E naar 75B gegaan.
Huisarts had ongelijk en tieten zijn nu weer D (maar dan ook nog eens 85 )Dat is balen! Maar ja, om er nu een tweede keer in te laten hakken...wel slordig van huisarts zeg vind ik.
[...]
Yep...volgens de huisarts kon het omdat mijn tieten uitgegroeid waren.
Dus van 75D/E naar 75B gegaan.
Huisarts had ongelijk en tieten zijn nu weer D (maar dan ook nog eens 85 )Dat is balen! Maar ja, om er nu een tweede keer in te laten hakken...wel slordig van huisarts zeg vind ik.
donderdag 15 juli 2010 om 23:27
quote:Olijfje_ schreef op 15 juli 2010 @ 23:25:
Over uit eten gesproken, wij hadden van Olief's werk voor onze bruiloft destijds een bon gekregen voor een restaurantje hier in het durp. Dacht dat 'ie een jaar geldig was, blijkt 'ie maar een half jaar geldig te zijn geweest (en dus verlopen). Ga denk ik morgen maar even naar restaurantje toe en flink wapperen met mijn wimpers en vragen of 'ie nog verlengd kan worden.Nou, dat lijkt me wel toch? Ik zou dat zelf zonder wimperwappelarij vragen, en er voetstoots van uitgaan dat dat goed kwam. Maar misschien geen gek idee om wat te knipperen
Over uit eten gesproken, wij hadden van Olief's werk voor onze bruiloft destijds een bon gekregen voor een restaurantje hier in het durp. Dacht dat 'ie een jaar geldig was, blijkt 'ie maar een half jaar geldig te zijn geweest (en dus verlopen). Ga denk ik morgen maar even naar restaurantje toe en flink wapperen met mijn wimpers en vragen of 'ie nog verlengd kan worden.Nou, dat lijkt me wel toch? Ik zou dat zelf zonder wimperwappelarij vragen, en er voetstoots van uitgaan dat dat goed kwam. Maar misschien geen gek idee om wat te knipperen
donderdag 15 juli 2010 om 23:28
donderdag 15 juli 2010 om 23:28
Ik had heel lang een avatar hier van dochter aan de tiet is dat niet de ergste mededeling die ik kan doen? En ik kwam net een lijstje op hyves tegen over hoeveel maanden, dagen, uren etc. ik zo ongeveer al borstvoeding gaf.
maar het zit er wel goed in... inclusief shirt omhoog
oh best schattig nog zo'n kleine beeebieee
en ik sta in de borstvoedingsagenda
maar het zit er wel goed in... inclusief shirt omhoog
oh best schattig nog zo'n kleine beeebieee
en ik sta in de borstvoedingsagenda
donderdag 15 juli 2010 om 23:29