man met vriendin
zondag 18 juli 2010 om 11:36
Tijdje geleden een leuke man leren kennen die een vriendin heeft maar toch wel erg duidelijk liet weten dat hij mij wel zag zitten.
Relatie van hem liep niet zo lekker vertelde die etc. etc.
Hij wil alleen niet direct opgeven en hij heeft samen met haar pas een huis gekocht maar twijfelt nogal over de relatie.
Die avond is er niets gebeurd alleen nummers uitgewisseld.
Nu heb ik hem laten weten; luister ik ganiet stoken in een relatie of wat dan ook. Ik zoek geen contact meer met je want je hebt een vriendin en het heeft dus geen nut voor mij om achter je aan te lopen. Hij liet weten dat ie dat snapte maar nu blijft hij het contact met mij zoeken en zeggen dat ie me leuk/lief etc. vind.
Wat moet ik hier mee? Als hij vrijgezel zou zijn geweest had ik er zeker werk van gemaakt want het is een ontzettend leuke man. Maar nu denk ik; poten van iemand anders zn vent afhouden. Maar aan de andere kant; als zijn relatie niet goed zit kan ie er maar beter nu mee stoppen dan voordat het huis er staat (moet nog gebouwd worden) en hij dan na een maand zegt; Adios.
Dames/heren, wat moet ik hiermee?
Hij wil alleen niet direct opgeven en hij heeft samen met haar pas een huis gekocht maar twijfelt nogal over de relatie.
Die avond is er niets gebeurd alleen nummers uitgewisseld.
Nu heb ik hem laten weten; luister ik ganiet stoken in een relatie of wat dan ook. Ik zoek geen contact meer met je want je hebt een vriendin en het heeft dus geen nut voor mij om achter je aan te lopen. Hij liet weten dat ie dat snapte maar nu blijft hij het contact met mij zoeken en zeggen dat ie me leuk/lief etc. vind.
Wat moet ik hier mee? Als hij vrijgezel zou zijn geweest had ik er zeker werk van gemaakt want het is een ontzettend leuke man. Maar nu denk ik; poten van iemand anders zn vent afhouden. Maar aan de andere kant; als zijn relatie niet goed zit kan ie er maar beter nu mee stoppen dan voordat het huis er staat (moet nog gebouwd worden) en hij dan na een maand zegt; Adios.
Dames/heren, wat moet ik hiermee?
zondag 18 juli 2010 om 11:38
Als hij echt voor jou had willen gaan, had ie nu geen relatie meer gehad. Hij wil gewoon zijn oude schoenen niet weggooien, voor de nieuwe goed en wel zijn ingelopen. En als de nieuwe schoenen toch blaren geven, kan ie die altijd nog weggooien en het bij de oude comfortabele schoenen houden.
Sorry joh, maar ik zou er niet aan beginnen.
Sorry joh, maar ik zou er niet aan beginnen.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
zondag 18 juli 2010 om 11:39
zondag 18 juli 2010 om 11:51
Sterkte met het niet meer reageren, en inderdaad het si jouw verantwoordelijkheid niet, als hij met een pasgebouwd huis blijft zitten. Volwassen man die zelf moet beslissen over zijn relatie(die misschien niet eens zo sdlecht is als hij doet voorkomen) en huis.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 18 juli 2010 om 11:54
quote:Chantal6547 schreef op 18 juli 2010 @ 11:36:
Dames/heren, wat moet ik hiermee?En doet hij niet dus het zal allemaal wel meevallen met die slechte relatie. Klaar.
Dames/heren, wat moet ik hiermee?En doet hij niet dus het zal allemaal wel meevallen met die slechte relatie. Klaar.
zondag 18 juli 2010 om 11:59
quote:Chantal6547 schreef op 18 juli 2010 @ 11:36:
Zoooo standaard.... Ik durf m'n hand er (bijna) voor in het vuur te steken dat zijn vriendin geen idee heeft dat het niet zo lekker loopt. Simpelweg omdat het niet waar is.
Wat moet ik hier mee?
Helemaal niets. Hij zit in een relatie, zegt twijfels te hebben, maar verbreken doet hij niet. Echter.... geeft hij wel z'n nummer en zoekt contact met je. Dat is geen leuke man, of zou jij het wel leuk vinden als dat jouw kerel zou zijn?
Maar aan de andere kant; als zijn relatie niet goed zit kan ie er maar beter nu mee stoppen dan voordat het huis er staat (moet nog gebouwd worden) en hij dan na een maand zegt; Adios.
Dat moeten zij altijd nog zelf uitmaken en daar heb jij niets over te zeggen.
Dames/heren, wat moet ik hiermee?Niets dus. Zoek een leuke man die voor jou gaat en geen vriendin thuis heeft zitten.
Zoooo standaard.... Ik durf m'n hand er (bijna) voor in het vuur te steken dat zijn vriendin geen idee heeft dat het niet zo lekker loopt. Simpelweg omdat het niet waar is.
Wat moet ik hier mee?
Helemaal niets. Hij zit in een relatie, zegt twijfels te hebben, maar verbreken doet hij niet. Echter.... geeft hij wel z'n nummer en zoekt contact met je. Dat is geen leuke man, of zou jij het wel leuk vinden als dat jouw kerel zou zijn?
Maar aan de andere kant; als zijn relatie niet goed zit kan ie er maar beter nu mee stoppen dan voordat het huis er staat (moet nog gebouwd worden) en hij dan na een maand zegt; Adios.
Dat moeten zij altijd nog zelf uitmaken en daar heb jij niets over te zeggen.
Dames/heren, wat moet ik hiermee?Niets dus. Zoek een leuke man die voor jou gaat en geen vriendin thuis heeft zitten.