twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Stranger, wat klinkt dat vreselijk lief, m'n engeltje! En hoe herkenbaar, wij hebben ook koosnaampjes voor elkaar. Wat vreselijk fijn ook voor je dat jullie (nr. 2 en jij) ook elkaars steun kunnen zijn in moeilijke tijden, dat je deze gevoelens met nr. 2 kunt delen!

Gelukkig is dat hier ook aan de hand, ik zou niet zonder de emotionele/gevoelsband met nr. 2 kunnen, wij hebben dezelfde emoties, denken over onze relatie hetzelfde, dat is zo vreselijk fijn om te weten en daar met elkaar over te kunnen praten.

Meek, geweten.... ja, daar zaten nr. 2 en ik dus ook mee te worstelen, daarom hadden we besloten om een "radio-stilte" in te lassen. En ja, het is zo, we zijn er sterker uitgekomen, dat wil zeggen het is nu echt duidelijk voor ons dat we niet zonder elkaar kunnen, we hebben elkaar zo nodig!!!

Geniet een donderdag Meek, vergeet voor dat moment even je geweten! Het zal het er allemaal niet makkelijker op worden, maar die aantrekkingskracht....., wederom gevoel en verstand: het zijn twee verschillende dingen!

x Knipoogje
Muril, wat een ellende, was je zo goed bezig met geen contact hebben, maar dan lukt het toch niet. Komt dat doordat nu toch weer meer blijkt dat hij toch ook nog niet los van jou is?

Moosse en Teka, wat fijn dat jullie elkaar gevonden hebben.

Knipoogjes, ik zie je genieten, maar hou m'n hart ook een beetje vast. Kun je me vertellen hoe het nu gaat de combi elkaar weer zien en het geweten waar je last van had/hebt? Is dat minder geworden doordat jullie geconcludeerd hebben niet zonder elkaar te kunnen? Stiekem heb ik een beetje spijt dat ik nr. 1 over nr. 2 verteld heb. Nr. 2 bestaat nu, zoals hij graag wou, maar we hebben er niks meer aan.

Flamenco, ik herken altijd veel in je verhaal. Hug!

Sil, wat een etter, kies lekker voor jezelf meid. Zo'n looser heb je niet nodig.

Wat Pieterk betreft: ik stel voor dat we niet meer op haar reageren. Dit is een forum waarin we met respect met elkaar omgaan en dat vind ik bij haar niet terug, helaas.

Alle anderen ook veel wijsheid, liefde en sterkte. Het was zoveel om terug te lezen, dat ik het wat ingewikkeld vind om nu overal op te reageren. Dat komt wel weer als ik er weer wat meer in zit.

Bij mij is het allemaal heftig en emotioneel. Ruim een week geen enkel contact met nr. 2 gehad. Nr. 1 vecht enorm hard voor me. Heeft me zelfs een nieuw aanzoek gedaan, wat ik nu niet aan kan nemen. De tijd is er niet rijp voor. We praten veel, komen erachter dat we erg slecht gecommuniceerd hebben. Alleen is wat er allemaal is gebeurd niet van invloed geweest op zijn gevoel voor mij, maar andersom wel. Ik geloof niet dat het echte liefde is wat ik voel als ik hem zo gebroken zie. Wel veel medelijden. Hij wil graag van me horen dat het allemaal goed komt, maar dat kan ik nog niet zeggen. Hij noemt me nu de liefde van z'n leven. Vroeger heb ik dat nooit gehoord. Dat maakt me verdrietig. Als we eerder beter gepraat hadden en hadden laten zien wat we voor elkaar voelden was dit denk ik allemaal niet nodig geweest. Intussen zijn mijn verlangens naar nr. 2 wisselend. Soms heb ik zo'n behoefte om even met hem te praten maar op andere momenten gaat het wel. Een algemeen gevoel van vlakheid en niet meer zo kunnen genieten is er nog steeds. Ik denk dat het het beste is om zo lang mogelijk te proberen nr. 2 niet te smsen of te mailen. Nr. 1 geeft opnieuw aan bereid te zijn nr. 2 te accepteren als ik hem niet vaker dan 1x p.m. zou zien en als hij zou zien dat mijn hart bij hem zelf en mijn gezin ligt. Ik ben er nog niet uit. Denk dat het goed is om de komende paar maanden te bekijken wat mijn gevoelens zijn voor zowel nr. 1 als nr. 2. Sorry, voor dit lange verhaal maar bedankt voor het lezen. J.
Silm. Goed van je dat je hem een blauwtje hebt laten lopen. Gelukkig maar dat je toegang tot zijn inbox had, anders had je de situatie vast heel anders in geschat met uiteindelijk een hoop ellende tot gevolg.

Collega heb ik vandaag heel even gezien, hij was op mijn afdeling bezig en zei niets tegen me. Ik dacht al hij zoekt het maar uit, maar kort daarna was er een berichtje of ik hem kon bellen. Toen weer een leuk en lang telefonisch gesprek gehad, hij begon met zijn excuses aan te bieden dat hij niet eerder wat had laten horen. Ik zit met zoveel vragen, ik ben een beetje jaloers op degene hier die weten wat Nr2 voor hun voelt. Wij zijn goede vrienden, maar zou het meer kunnen zijn. Het is geen optie dus ik moet eigenlijk gewoon ophouden om daar over na te denken en blij te zijn met een goede vriend.
Josephien, ja, de tweede keer na maanden stilte, we konden ook niet zonder elkaar, duidelijke afspraken, heel fijn allemaal, en inene zit hem wat tegen en BOM eronder, hij laat mij weer vallen, wil nu wachten tot we beiden 'vrij' zijn, dat gevoel van 'vlakheid' heb ikook, ga gewoon maar door,

Thea, hoelang duurt dit nu al dat om elkaar heen gedraai??? Volgens mij al een jaartje of zo, en echt meid, het is beter eerst beiden vrij te zijn voor je iets begint, maar ja, hoor wie het zegt, ben er zelf 2 x voor de volle 100% voor gegaan, maar het brengt twijfel, onzekerheid, jaloersheid, verdriet, en nog steeds zeg ik dat was de vreugde wel waard, maar o wat is het hard landen als je gevlogen heb en keihard neerkomt,

sterkte en vooral blijf jezelf trouw
Josephien, ik had jouw berichtje nog niet gelezen toen ik schreef. Ik wens je veel sterkte en wijsheid. Ik denk als Nr1 en jij nu wel goed communiceren er voor beide veel duidelijk zal worden. Wat de uitkomst daarvan uiteindelijk is valt niet te voorspellen denk ik. Het lijkt me wel de moeite waard om er nog energie in te steken. Ik denk dat Nr1's voorstel om jouw Nr2 op bepaalde voorwaarden te accepteren geen langdurige oplossing is. Nogmaals, veel sterkte met de situatie.

Anna, de situatie met collega duurt inderdaad al meer dan 1 jaar. Ik zit nog steeds te wachten tot mijn gevoelens overgaan. Ik snap het zelf ook niet zo goed. Ik denk ook niet dat ik met hem een ideale relatie zou hebben. Maar ik mis het zo ontzettend als we elkaar niet zien of spreken, al zit er maar een paar dagen tussen. Ik heb steeds die bevestiging nodig van hem dat we vrienden zijn. Ik denk dat hij veel zelfverzekerder is en daarom niet mijn bevestiging zoekt. Wat ik me vandaag ook afvroeg is waarom hij op werk zo afstandelijk is. Is het om te voorkomen dat er (weer) veel geroddeld gaat worden over ons, dat was een paar maanden geleden het geval toen we nog op dezelfde afdeling werkten.
Thea, ja, dat zal het wel zijn dat ie nu zo afstandelijk doet, en ja, dat van die bevestiging herken ik wel, ik heb dat mijn GM toen gevraagd, en hij had zoiets van dat weet je toch, dat hoef ik toch niet steeds te herhalen, bv.

Nu ik dit weer allemaal meemaak, denk ik, hou afstand, maar ja, je gevoelens he, en die aandacht van HEM, totdat dat inene wegvalt, want het kan niet blijven duren, er is er altijd 1 die afhaakt, sterkte
Stranger, ik kan me voorstellen dat je het allemaal niet meer kunt volgen hier. Ik heb er ook moeite mee hoor. Ik vind het erg lief hoe jij over je nr2 praat. Jammer dat het contact met nr1 alleen maar slechter wordt. Zie je er nog wel toekomst in?

Anna, het is inderdaad hard landen als je gevlogen hebt. Maar jullie hebben nog steeds wel plannen om ooit samen verder te gaan? of begrijp ik dat verkeerd.

Knipoogje: nu weten jullie wel dat je niet zonder elkaar kunt, maar hoe nu verder? Hoe lang houdt je dat dubbelleven vol?

Josephien: pfiew, moeilijk hoor. Nr1 die aangeeft helemaal voor jou te willen gaan, en dat jij dat nog niet zo voelt. Ik hoop dat je eruit komt, dat het voor jou allemaal wat duidelijker wordt. HUG!

Thea: aan de ene kant is het fijn om te weten wat mijn nr2 voor mij voelt maar soms zou ik willen dat we dat niet uitgesproken en ernaar gehandeld hadden, dan was het niet uitgekomen en hadden we in ieder geval nog als goede vrienden met elkaar kunnen omgaan. Dat is nu niet meer mogelijk en dat gaat ook niet meer gebeuren. Zijn nr2 wil dat we op geen enkele manier meer contact hebben.

Sil, wat een stunt!!! Maar het zal je vast ook moeite hebben gekost denk ik.

Meek: geniet ervan donderdag!! Laat je geweten even voor wat het is, klinkt makkelijk maar probeer gewoon te genieten.

Ik vind het nog steeds erg moeilijk allemaal. We hebben al een tijdje geen contact meer, maar er gaat geen dag, wat zeg ik, geen uur voorbij dat ik niet aan hem denk. En dat wil ik hem dan graag laten weten, maar ik doe het niet.
Muril, goed zo, niet aan toe geven te laten weten dat hij je mist, dat deed ik ook van de week en kreeg gewoon geen antwoord, want dat maakt het volgens hem alleen maar moeilijker terwijl het mij juist rust zou geven, maar hij vindt dat ik moet weten dat hij nog altijd aan mij denkt, en ja, hij heeft mij beloofd me op een dag te komen 'halen', wil 'later' zelfs trouwen met mij, maar dat zal de toekomst uitwijzen, die onzekerheid die je proeft bij mij zijn mijn verwarde gevoelens, ik kan hem nog niet loslaten ook al weet ik dat hij van mij houdt en 'later' terugkomt, ik mis hem te erg, maar ga het gewoon proberen hij kan het ook, ik moet, zucht

Ja, wat mis je dat he dat contact, sterkte
Even het langere verhaal. Nr 2 (ook al is het geen echte Nr 2 meer omdat de gevoelens er niet meer zijn). Lange avonden in de bar gehad - altijd in groepsverband. Tot we deze week een keer samen overbleven. Ik stond met een - zeer aantrekkelijke - klant te praten. Nr. 2 had geen gesprekspartner meer en wilde naar bed. Normaal gesproken riepen we altijd gewoon "goodnight" tegen iedereen, maar hij pakte me stevig vast en gaf me 3 zoenen. Ik praatte inmiddels gewoon door met de klant.

10 minuten later was Nr. 2 terug. Ik was verbaasd, maar bleef met de klant praten. Na een paar minuten zei hij weer dat hij naar bed ging, pakte me weer stevig vast en zoende me weer drie keer. Alleen zei hij er toen ook nog: "I would like you to come to bed with me..." De eerste keer deed ik alsof ik het niet verstond, de tweede keer kon ik het niet negeren. Ik heb toen maar heel hard gelachen en gezegd dat hij wel heel erg dronken moest zijn...

Gisteren wilde hij dat ik met hem en zijn groep ging eten. Heb ik niet gedaan. Dat viel niet helemaal goed. Vandaag wilde hij weten hoe gezellig het was geweest. Het zit hem niet lekker.

Vanavond groot feest. Hij heeft me al vier keer gevraagd of ik ook ga. Ik verwacht een tweede poging. Gaat hem ook niet lukken.

Morgen weer terug naar Nr. 1. Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You go Girl!,

Het was niet echt een subtiele poging van je exNr2.
Wauw wat goed zeg, die stond wel even op zijn neus te kijken haha
Meek: Absoluut heerlijk!

Knipoogjes: heb je een mail gestuurd..

Muril: Ze is ook lief voor me, is er als ik haar nodig heb, kan m'n verhaal bij haar kwijt... En een toekomst met nr.1? Who knows..... je gooit niet zomaar 20 jaar weg en wil haar en de kids geen pijn doen. Dan zelf maar wat pijn in de hoop op betere tijden. Er speelt nog meer wat ik hier niet wil schrijven.
Jee... waar is iedereen???? Voetbal kijken?
Hallo allemaal,

Jeetje wat veel geschreven, ik kijk even een dagje niet en hopla, haha!

Josephien, ja, nr. 2 en ik genieten weer volop van elkaar! We hebben elkaar al heel lang niet gezien, ons contact verloopt via telefoon, sms en email. Beiden een hele drukke fulltime baan en het zit er niet in dat we elkaar binnenkort zien... helaas. We hebben beiden de radio-stilte hebben gebruikt om in het reine met onszelf te komen, toegeven dat we van nr. 1 houden en van elkaar. Het is weer helder in ons hoofd, we geven onze relatie niet op en elkaar ook niet. We zoeken elkaar op, bespreken onze gevoelens/emoties, de dagelijkse dingetjes die ons bezighouden. Schuldgevoel naar nr. 1 is er op dit moment niet, als ik dit teruglees..... erg! Maar het is er niet, ik doe hem niets tekort, andersom zelfs, het gaat tussen nr. 1 en mij beter dan tevoren.

Muril, hoe lang ik dit dubbelleven vol ga houden, ik weet het echt niet! Het kost me nu geen moeite, kan het gescheiden houden. Het fijne is dat ik over al deze dingen met nr. 2 kan praten.

Ik weet het, ik mag me heel erg gelukkig prijzen met nr. 2, maar ook met nr. 1, dat realiseer ik me absoluut.

Stranger, inderdaad 20 jaar gooi je niet zomaar overboord, dat geldt hier ook! 25 jaar getrouwd en 2 kinderen. Ook bij mijn nr. 2 is dat zo, vandaar dat wij voor elkaar nr. 2 zullen zijn en proberen te blijven.

Thea, Anna, Sil, ook jullie postings heb ik gelezen, hug allemaal!

Heel erg veel sterkte allemaal tijdens de moeilijke momenten, houd vol! Geniet en koester de mooie momenten!

x Knipoogje
Thea, wat zou het fijn zijn als je hem als alleen een goede vriend kunt beschouwen. En dat afstandelijke komt volgens mij idd doordat je op het werk zit. Roddelen enzo.

Anna, moeilijk hoor, zo lang wachten, houd je dat wel vol?

Sil, je bent een wereldwijf! Die heb je lekker op z'n nummer gezet!

Ik heb gisteren een heel goed advies gekregen, nl. zorg dat je rust en ruimte in je hoofd krijgt. Door steeds dicht bij nr. 1 te zijn, die aan je trekt lukt dat niet. Deze mevrouw heeft me vanaf half december 7 weken haar huis aangeboden om tot mezelf te komen en te kunnen ontdekken wat ik werkelijk wil. Ik denk dat ik het ga doen. Nr. 1 vindt dit eng, omdat hij dan geen invloed op me uit kan oefenen, maar daar is het nou juist om begonnen. Wel moeilijk hoor om alles voor een poos achter me te laten. Gelukkig is het wel in m'n woonplaats zodat ik m'n kids wel kan blijven zien. In die tijd zal ik sporadisch contact hebben met nr. 1 (af en toe een afspraakje maken) en nog minder (mail) met nr. 2. Nr. 2, die ik vandaag gemaild heb over de stand van zaken, begrijpt het helemaal en mist me. Wordt vervolgd. J.
Josephien, wat een mooi aanbod, wel heel erg moeilijk. Ik kan me ook voorstellen dat nr. 1 denkt dat dit het begin van het einde is. Voor jezelf zou het inderdaad goed zijn denk ik, even geen invloed van nr. 1 en nr. 2. Je kunt dan voor jezelf alles op een rijtje krijgen en bedenken wat je zelf wilt.De keuze om bij nr. 1 te blijven of niet, moet je inderdaad zelf maken, maar mag niet afhangen van een ander, niet van nr. 1 en niet van nr. 2. Maar ach, ik vertel je niets nieuws. Ik wens je heel veel sterkte met je beslissing of een een time-out neemt of niet! Hug!!!

Stranger, ik snap dat je kiest voor dan zelf maar wat pijn. Twee liefdes... de ene wat moeilijk, de andere genieten. Hug!!!

Anna, ik snap je zo goed, je wilt zo nu en dan bevestiging, als je die niet krijgt, steken de twijfels de kop op, verwarde gevoelens. Wat zeg je dat overigens mooi "hij komt me halen". Het is zo moeilijk om los te laten, ook al weet je dat het goed zit, die aantrekkingskracht, die gevoelens! Heel erg veel sterkte!!! Hug, ook voor jou!

Thea, tja.... je gevoelens...., het draaien, het aantrekken en afstoten... pfff, meid moeilijk allemaal! Is het een optie om hem te vragen waarom hij op het werk zo afstandelijk is? Dat neemt in ieder geval één vraag bij je weg. Alles uitspreken naar elkaar zou misschien de vriendschap beschadigen of komt het in een stroomversnelling, snap je wat ik bedoel? Eigenlijk bedoel ik hetzelfde als Muril.

Sil, begrijp ik het goed, ben je over je liefde van nr. 2 heen? Wat knap van je dat je nr. 2 gewoon hebt kunnen laten staan! Zo te zien, kan je niet wachten om nr. 1 weer te zien! Geniet van hem! Ga ervoor!

Muril, het is zo hard, geen contact op (te mogen) nemen met nr. 2, je wilt hem zo graag laten weten dat je aan hem denkt, dat je van hem houdt, dat hij een hele speciale plek bij je heeft. Zoals eerder gezegd, het getuigt van veel liefde voor nr. 1, maar ook voor elkaar dat jullie dit besloten hebben. Ik kan me je verdriet, je gevoelens zo goed voorstellen. Hier was de radio-stilte maar 2 weken, de hele dag dacht ik aan nr. 2, wilde ik hem sms-sen, even laten weten: het gaat goed met me, maar ik ms je! Hug!!!

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
'Knipoogjes, ja eigenlijk weet ik best wel dat het goed zit, het is alleen zo moeilijk aan deze nieuwe situatie te wennen, maar geeft toch wel rust in mijn hoofd, zit te denken om van baan te veranderen of zo, even helemaal iets nieuws,

Josephien, ja, dat lijkt me heerlijk zo een paar weken even helemaal alleen en kijken wat je nu werkelijk mist??? succes meisje!!

Stranger, hoe lang duurt dit bij jullie al, wij dachten het ook zo vol te kunnen houden maar na 3 jaar werd het toch te moeilijk , het afscheid nemen steeds, het dubbelleven, wij willen weer verder als we samen echt openbaar verder kunnen, hebben julllie al eens een 'stopperiode' gehad???

Muril en Thea sterkte weer en groetjes van Anna
Anaianai: nog niet zo lang hoor. We kennen elkaar al bijna 25 jaar maar zijn elkaar lang kwijt geweest, slechts af en toe hadden we contact per mail of via een gemeenschappelijke vriend. Sinds eind vorig jaar hebben we meer lees dagelijks) contact, en zien we elkaar regelmatig. We realiseren ons beide wel dat een nr.2 een extraatje is, willen beide thuis niet opgeven. Beide geen schuldgevoelens, geen moeite met het dubbelleven. Zeker geen stopperiode gehad, daar is nog geen aanleiding voor geweest, gelukkig!
hallo allemaal, er is zoveel bijgeschreven de laatste dagen, het is bijna niet mogelijk op iedereen te reageren.

Ik lees en leef nog steeds met jullie mee, schrijf alleen niet zo veel meer.

@Muril, wat moeilijk voor je om geen contact meer op te nemen met elkaar. Ik hoop dat je hier sterk in kunt blijven en de draad met nr1 kunt oppakken, ook al zal je nr2 nog heel lang in je hoofd/hart blijven. Veel sterkte en wijsheid!

@Josephien, wat zit je in een moeilijk parket! Nr1 die in eerste instantie denkt met de situatie om te kunnen gaan, jij die je er niet lekker bij voelt, dit allebei zachtjes uitgedrukt! Wat moeilijk om nu te horen dat je de liefde van nr1 zijn leven bent terwijl je er zelf zo duidelijk anders over denkt, zijn woorden komen te laat. Een ding weet ik, medelijden is geen basis! Daar hoort meer, veel meer bij. Dat je nu nergens meer van geniet is voor mij zo herkenbaar, dat heeft zijn tijd nodig. Wellicht is het idee een tijdje ergens anders te wonen een mogelijkheid idd uit te zoeken waar je staat. Het is onmogelijk om dat te doen wanneer nr1 blijft trekken, je tegelijkertijd je nr2 uit je gedachten probeert te zetten, of er wat neutraler naar te kijken, dat sloopt je, been there, done that. En natuurlijk vindt nr1 dit eng, zal bang zijn dat dit het begin van het einde is.. en mss is dat ook wel zo?

@Knipoogjes, je bent en blijft altijd zo positief, voor iedereen een hart onder de riem, chapeau!

@Flamenco, kun je voor jezelf de dingen op een rij krijgen, een beslissing nemen? Zo ontzettend moeilijk, heen en weer geslingerd te worden tussen alle emoties.

@Stranger, still alive!

Wanneer ik lees dat je toch met nr1 door wil blijven gaan, desnoods wil wachten op betere tijden... knap, maar hoelang wil je dan wachten? Dit soort gedachten flitsen ook wel eens door mijn hoofd, maar vind het erg moeilijk de stap te zetten

@Anna, wederom een achtbaan van emoties?! Ik lees tussen de regels door dat je nog steeds op nr2 wil blijven wachten en ook dat je dit zwaar valt... of zit ik mis?

@Meek, hoe ging het vandaag....

voor alle anderen sterkte en wijsheid!!

X t
teKa: Lang geleden maar alive and kicking! Hoe is het met jou?

Geen idee hoe lang dat wachten zou kunnen zijn. Soms denk ik dat de tijd daar is om er een punt achter te zetten, maar als ik dan alle gevolgen doordenk voor het hele gezin... Dan moet de pijn voor mezelf toch wel heel erg worden!
Hi Stranger!

dank je, hier gaat het wel redelijk zijn gangetje. Probeer mijn leventje weer op de rit te krijgen, met vallen en opstaan!

Nr2 zo goed als uit beeld, nu nog uit mijn hart ;-(

Moeilijk, je realiseren wat er allemaal op zijn kop gezet wordt wanneer je een punt achter je relatie met nr1 zou zetten.... maar je hebt gelijk, dat is niet iets wat je zomaar even doet!

Sterkte!!

X t
Teka, ja, dat gaat met vlagen, maar ik heb het nu wel geaccepteerd, en mij erin berust, het gaat beter als de vorige stopperiode die 5 maanden duurde en waarvan ik er 4 in diep verdriet heb gezeten, heb nu zo,n vlak gevoel,

Stranger, wij konden elkaar ook al 7 jaar en toen 3 jaar een 'relatie', ik vroeg je hoelang het duurde omdat wij er ook zeker van waren dat dit zo kon blijven duren,hadden ook dagelijks contact, sms, mail,telefonish, maar op een gegeven moment wil je samen verder, en net als jij, beiden nog niet bereid om daarmee heel veel mensen verdriet te doen, heb nu wel gemerkt dat het 'thuis' gewoon hetzelfde voortkabbelt,wordt er niet beter op, groetjes Anna
Anna; het wordt ook beter! Ook als is het idd met vlagen, precies wat je zegt. Probeer te genieten van de kleine dingen, zoek de sterretjes zoals Knipoogje ons zo vaak voorgehouden heeft.

X t
Goedemorgen allemaal,

Josephien, ik hoop voor jou dat die paar weken op jezelf je duidelijkheid zullen geven. Fijn dat je die mogelijkheid hebt gekregen. Moeilijk als nr1 zich zo afhankelijk van jou opstelt en jij eigenlijk alleen maar meer afstand wil. Heel veel sterkte.

Knipoogje, soms zou ik willen dat ik in staat was een relatie met nr2 te hebben naast mijn relatie met nr1. Maar dit werkt voor mij niet. Op het moment dat ik met mijn gevoel heel sterk op nr2 gericht ben, loopt het thuis helemaal niet, ben ik afwezig, erger me (onterecht) aan nr1 en zoek ruzie met hem. Op het moment dat ik me op nr1 probeer te richten, hebben we het gezellig thuis en doen leuke dingen en lijkt voor het oog alles in orde. Maar juist dan voel ik des te meer dat de gevoelens die ik voor nr1 heb meer lijken op vriendschap en niet op houden van.

Teka, ik heb nog steeds niks op een rijtje. Als ik zou weten dat nr1 en ik op een vreedzame manier uit elkaar zouden kunnen gaan, zou ik nu aan een scheiding beginnen. Maar ik heb geen idee hoe hij zal reageren en daar ben ik bang voor. Aan de ene kant bestaat er een kans dat hij zal reageren als de nr1 van Josephien, maar er bestaat ook een kans dat we grote ruzie zullen krijgen en dat hij mij zal minachten om wat ik heb gedaan. Ik kan me voorstellen dat het voor jou nog lang niet altijd makkelijk is maar je klinkt heel sterk. Succes met alles.

Anne, ik herken zoveel. Beide bereid om samen verder te gaan maar ten koste van wat! Blijf voor ogen houden dat hij van je houdt.

Heel veel sterkte iedereen die mee leest,

en geniet van de mooie momenten!
Hoi lieverds,

Ik heb een heerlijke dag gehad, compleet door elkaar gegooid met gevoelens.. maar zo terugkijkend een koestermoment.. die sporadisch zullen zijn omdat ze niet kunnen maar iedere keer mijn hart een beetje verwarmen...

We zijn heerlijk samen geweest, hebben zo heerlijk van elkaar kunnen genieten, om deze man in zijn ogen te kijken, zijn armen om me heen, dat.. toch nu al vertrouwde eigen geurtje van hem... ik ben een hopeloze romanticus.. maar zo heerlijk was dat en het deed me veel goed.

Onder het mom van een collega komt langs heb ik ook zijn kindje kunnen zien. Zijn vrouw was er niet, doe hoef ik toch niet zo nodig te zien ... lijkt me vreselijk moeilijk..

Mijn hart smelt als ik zie hoe geweldig hij met dat kleine mensje omgaat.. super... zucht... een hele andere kant van mijn nmr2 die het eigenlijk alleen maar moeilijker maakt omdat ik hem ook een fantastische pappa vind..

teka, fijn weer eens van je te horen. Heb een heel goed weekend!

stranger, moeilijk he... denken nu ga ik voor mijn nummer 2.. je hart volgen, maar altijd weten dat er automatisch een hoop verdriet mee gepaart gaat....

hier dezelfde twijfels.. ik wil mijn nmr2.. maar al die andere mensen.. is dat egoistisch? of zijn het de dingen die gebeuren.. als je liefde laat winnen en uiteindelijk gelukkiger bent.. soms zou ik wel s even in de toekomst willen kijken.. weten wat verstandig is

Mijn weekend gaat zo beginnen, meestal meer stilte tussen 2 en mij.. moeilijk... maar ik ga mijn mooie dag koesteren..

Geniet van de kleine koestmomentjes die we krijgen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven