Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren


Ik ben er weer!

Meteen inloggen om te kijken of Skippie zich al aandiende maar nog niks dus...



Hele gezellige avond en ochtend bij die lieve, lieve, lieve MervPoes gehad.

Nu zijn we moe.

Goldman is al aan zijn dutje begonnen en ik ga hem zo na doen..



Wat wel héél leuk was: Troela had het hele huis opgeruimd toen we thuis kwamen. En ze had het nog heel erg goed gedaan ook!

Dat er nu weer een halve fles Dasty doorheen is en vijf vaatdoekjes in de was liggen, neem ik maar voor lief.

We zijn apetrots op haar!



Knap van Ukkie Coe. En ik snap dat het een beetje balen is voor middelste...



Cool karretje Yonna!

Was je andere stuk?



Twee kijkers in één keer MissM, dat is spannend.

Wanneer denk je iets te horen? Morgen neem ik aan?



Oke. Dutjes-tijd!

Laterrrrr!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag



Nog geen beweging bij Fus zo te zien



Yonna wat een leuke auto. Mijn Smart is ook zwart maar met zonnedak. Ik denk dat ik hem wel nog een beetje ga pimpen.



Nu even geocachen, dus een zwaai en een voor iedereen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog niets hier hoor

Morgenochtend melden in eht ziekenhuis, als het telefoontje om half zeven zegt dat we mogen komen. Hálf zévén! Wie dat bedacht heeft?



Vandaag alles klaar gemaakt. Het huis is netjes, de was is klaar, alle informatie voor oma, bso en school is geregeld.



Wat heerlijk Gold, thuiskomen in een schoon huis. Gaat alles naar wens met madamePoes? Woont ze weer in nL?



Nog even borduren tot de mannen thuis komen van de bioscoop. Ze zijn naar Karatekid geweest.



ik mis trouwens veel mensen... Mamz, Rainz, Marels, Boro, Z&Z...
Alle reacties Link kopieren
Hou je taai Fussie, Ik hoop nog steeds dat Skippy spontaan komt.



Wat een leuk wagentje Yonna, Maar wat jammer dat de andere weggaat. We kennen jullie alleen maar in het bekende gepimpte gevalletje. dus we gaan ervan uit dat deze net zo gepimpt gaat worden.



Saar lust geen ijs. Misschien komt het nog want Sedi is er gek op.



Het water van het zwembad was helemaal groen geworden door de regen en de rommer van de storm.

Maar het is alweer ontgroent. Ik had vanmiddag even op Internet één en ander nagezocht en je moest er een stoot chloor in gooien en de pomp 48 uur aan laten staan. Door de chloor is het groen er nu helemaal uit. En het is ook alweer helder aan het worden. We hadden er een hard hoofd in. Fijn dat het is gelukt. Scheelt een hoop liter water. (10.000) Morgen nog een keer de PH meten en kijken of er niet te veel chloor in zit. Kan haast niet anders, maar ik denk dat het groen ook veel chloor afbreekt. Wat een werk hé zo'n joekel van een zwembad. Maar wel heerlijk. In het zwembad liggen nu drie slangen met pantykniekousjes die de rommel ook meteen uit het water houden. Sam en joe hadden toen mijn schepnet gesloopt en toen kwam ik erachter dat er met een pantykniekousje veel minder rommel doorheen gaat dan met een schepnet. Dus nu gebruik ik overal die kniekousjes voor. Ik heb er een serie voor aangeschaft bij de zeeman.
Hihi,die pantykousjes Zoeb.



Fuss,ik spreek je vast niet meer,maar heel veel succes,sterkte voor morgen.:hug:

Fijn idee dat je alles geregeld hebt,hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht!Je zal vast morgen vaak in mijn hoofd rondspoken.Zet hem op he.:flower:



Visite is uitgedunt,een vriend is blijven plakken,we hebben de bbq aan.

Morgen beginnen we aan het laatste weekje school.Hoera!
Alle reacties Link kopieren
Helleu!



Ik was drukdrukdruk dit weekend.

Vanmiddag nog even snel gekeken of Skippy er al is, had geen eens tijd om iets te posten.

Nu ga ik Sportman volgen naar bed, we moeten slaap inhalen.



Stoer autootje Yonna! Waarom doe je die andere mooie weg?



Fijne zo'n lieve behulpzame Troela, da's fijn thuis komen.



Haai Coe en Zoeb!



Ik hoop dat jullie snel iets horen over de bezichtigingen MissM.

Wel lekker hoor, gelijk 2!



Lievelieve Fuss en Fusslief, heel veel sterkte en succes morgen.

Maak er wat van, zet 'm op. Wij blobben er oplos!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh!



Fus en Fusman! Heel veel sterkte en veel succes vandaag! Ik blob mee!

Mogu!



Even voor Fussie en Lief!



De laatste schoolweek..wat een heerlijk vooruitzicht dat volgende week de wekker niet gaat.

Vandaag:

naar bakker+slager

wassen,vouwen,strijken

keuken dweilen

van de zon genieten



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Wat zijn jullie laat met de vakanties.

Kan me voorstellen dat de kinderen er helemaal aan toe zijn.

Ik zou trouwens ook wel weer weg willen.



Ik ga vandaag,



-

- Huis opruimen.

- Was weg werken.

- Vaatwasser in-en uitruimen.

- Werken en daar veel doen.

- Huiswerk maken.

- Boodschappen doen.

- Koken.

- Luieren.



Adios!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hihi die smileys lig intussen aan ctg. Half uurtje liggen en dan kijken ze wat ze gaan doen. Ben benieuwd. Update doe ik wel in andere topic Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hihi die smileys lig intussen aan ctg. Half uurtje liggen en dan kijken ze wat ze gaan doen. Ben benieuwd. Update doe ik wel in andere topic Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hihi die smileys lig intussen aan ctg. Half uurtje liggen en dan kijken ze wat ze gaan doen. Ben benieuwd. Update doe ik wel in andere topic Liefs
We volgen je wel hoor Fussie.

Succes,zet hem op!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



Fuss go go go



lekker hoor bijna vakantie Coe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mogguh





Niet vanmiddag er aan beginnen hoor Fuss, want dan heb ik al wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even mijn telefoon opladen.

Anders mis ik misschien Skippy nieuws!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat misschien wat lang duren, maar morgen is ook een mooie dag.

Morgen wordt mijn oude vader 70, klinkt oud!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hier precies van hetzelfde Coe.

De laatste loodjes he?



En Als het goed is heeft Goldman de hele maand augustus vrij. Lekker!



Lijstje:

Stofzuigen

Slaapkamer aan kant maken

Uitvaart

Koffietafel.
Alle reacties Link kopieren
70 is een prachtige leeftijd Nikki!



Ik ontmoette dit weekend de vader van MevrPoes weer eens en die wordt in december 80, en dat is zo'n prachtig mens wat nog volop in het leven staat.

Echt mooi vind ik dat .
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vanmiddag Goldie.



Hebben jullie nog vakantieplannen?

Lekker man, een hele maand vrij!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh



Spannend, Fus, we houden het andere topic in de gaten!



Ik weet niet of we nog iets gaan horen van de kijkers. Ze hadden natuurlijk wel eea op- en aan te merken, en zullen vast ook nog wel ergens anders gaan kijken.

We wachten af...



Vandaag:

- werken

- fysio

- boodschappen

- koken

- wassen en drogen

- op tijd naar bed



Overigens is morgen een mooie dag om jarig te zijn
Alle reacties Link kopieren
Dan moet het morgen worden!



Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ja lekker he?

Nee geen plannen. Als het weer ons goed gezind is hebben we hier thuis alles wat we maar willen en maken we gewoon af en toe wat uitstapjes.

Bij slecht weer kunnen we altijd nog vluchten.



MissM, het is toch wel zo netjes dat als die mensen verder geen interesse hebben, dat dan aan de makelaar laten weten?
Sterkte vanmiddag Goldie



naar bakker en slager

keuken gedweild
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Fus, vandaag wordt het spannend!!! Wordt het vandaag dan toch Skippy-dag??



Yonna, Its, leuk allebei een nieuw autootje. Hoewel.. ik vond die gekleurde van jou wel heeeeeel gaaf moet ik zeggen



MissM, spannend die bezichtigingen.. ik hoop dat er meteen een koper bij zit. Dat zou wel super zijn.



Vandaag ga ik:

- (natuurlijk) werken

- Sporten

- Op tijd naar bed



Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven