Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zondag 18 juli 2010 om 14:47
Ik ben er weer!
Meteen inloggen om te kijken of Skippie zich al aandiende maar nog niks dus...
Hele gezellige avond en ochtend bij die lieve, lieve, lieve MervPoes gehad.
Nu zijn we moe.
Goldman is al aan zijn dutje begonnen en ik ga hem zo na doen..
Wat wel héél leuk was: Troela had het hele huis opgeruimd toen we thuis kwamen. En ze had het nog heel erg goed gedaan ook!
Dat er nu weer een halve fles Dasty doorheen is en vijf vaatdoekjes in de was liggen, neem ik maar voor lief.
We zijn apetrots op haar!
Knap van Ukkie Coe. En ik snap dat het een beetje balen is voor middelste...
Cool karretje Yonna!
Was je andere stuk?
Twee kijkers in één keer MissM, dat is spannend.
Wanneer denk je iets te horen? Morgen neem ik aan?
Oke. Dutjes-tijd!
Laterrrrr!
zondag 18 juli 2010 om 16:09
zondag 18 juli 2010 om 18:25
Nee, nog niets hier hoor
Morgenochtend melden in eht ziekenhuis, als het telefoontje om half zeven zegt dat we mogen komen. Hálf zévén! Wie dat bedacht heeft?
Vandaag alles klaar gemaakt. Het huis is netjes, de was is klaar, alle informatie voor oma, bso en school is geregeld.
Wat heerlijk Gold, thuiskomen in een schoon huis. Gaat alles naar wens met madamePoes? Woont ze weer in nL?
Nog even borduren tot de mannen thuis komen van de bioscoop. Ze zijn naar Karatekid geweest.
ik mis trouwens veel mensen... Mamz, Rainz, Marels, Boro, Z&Z...
Morgenochtend melden in eht ziekenhuis, als het telefoontje om half zeven zegt dat we mogen komen. Hálf zévén! Wie dat bedacht heeft?
Vandaag alles klaar gemaakt. Het huis is netjes, de was is klaar, alle informatie voor oma, bso en school is geregeld.
Wat heerlijk Gold, thuiskomen in een schoon huis. Gaat alles naar wens met madamePoes? Woont ze weer in nL?
Nog even borduren tot de mannen thuis komen van de bioscoop. Ze zijn naar Karatekid geweest.
ik mis trouwens veel mensen... Mamz, Rainz, Marels, Boro, Z&Z...
zondag 18 juli 2010 om 19:26
Hou je taai Fussie, Ik hoop nog steeds dat Skippy spontaan komt.
Wat een leuk wagentje Yonna, Maar wat jammer dat de andere weggaat. We kennen jullie alleen maar in het bekende gepimpte gevalletje. dus we gaan ervan uit dat deze net zo gepimpt gaat worden.
Saar lust geen ijs. Misschien komt het nog want Sedi is er gek op.
Het water van het zwembad was helemaal groen geworden door de regen en de rommer van de storm.
Maar het is alweer ontgroent. Ik had vanmiddag even op Internet één en ander nagezocht en je moest er een stoot chloor in gooien en de pomp 48 uur aan laten staan. Door de chloor is het groen er nu helemaal uit. En het is ook alweer helder aan het worden. We hadden er een hard hoofd in. Fijn dat het is gelukt. Scheelt een hoop liter water. (10.000) Morgen nog een keer de PH meten en kijken of er niet te veel chloor in zit. Kan haast niet anders, maar ik denk dat het groen ook veel chloor afbreekt. Wat een werk hé zo'n joekel van een zwembad. Maar wel heerlijk. In het zwembad liggen nu drie slangen met pantykniekousjes die de rommel ook meteen uit het water houden. Sam en joe hadden toen mijn schepnet gesloopt en toen kwam ik erachter dat er met een pantykniekousje veel minder rommel doorheen gaat dan met een schepnet. Dus nu gebruik ik overal die kniekousjes voor. Ik heb er een serie voor aangeschaft bij de zeeman.
Wat een leuk wagentje Yonna, Maar wat jammer dat de andere weggaat. We kennen jullie alleen maar in het bekende gepimpte gevalletje. dus we gaan ervan uit dat deze net zo gepimpt gaat worden.
Saar lust geen ijs. Misschien komt het nog want Sedi is er gek op.
Het water van het zwembad was helemaal groen geworden door de regen en de rommer van de storm.
Maar het is alweer ontgroent. Ik had vanmiddag even op Internet één en ander nagezocht en je moest er een stoot chloor in gooien en de pomp 48 uur aan laten staan. Door de chloor is het groen er nu helemaal uit. En het is ook alweer helder aan het worden. We hadden er een hard hoofd in. Fijn dat het is gelukt. Scheelt een hoop liter water. (10.000) Morgen nog een keer de PH meten en kijken of er niet te veel chloor in zit. Kan haast niet anders, maar ik denk dat het groen ook veel chloor afbreekt. Wat een werk hé zo'n joekel van een zwembad. Maar wel heerlijk. In het zwembad liggen nu drie slangen met pantykniekousjes die de rommel ook meteen uit het water houden. Sam en joe hadden toen mijn schepnet gesloopt en toen kwam ik erachter dat er met een pantykniekousje veel minder rommel doorheen gaat dan met een schepnet. Dus nu gebruik ik overal die kniekousjes voor. Ik heb er een serie voor aangeschaft bij de zeeman.
zondag 18 juli 2010 om 21:23
Hihi,die pantykousjes Zoeb.
Fuss,ik spreek je vast niet meer,maar heel veel succes,sterkte voor morgen.
Fijn idee dat je alles geregeld hebt,hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht!Je zal vast morgen vaak in mijn hoofd rondspoken.Zet hem op he.:flower:
Visite is uitgedunt,een vriend is blijven plakken,we hebben de bbq aan.
Morgen beginnen we aan het laatste weekje school.Hoera!
Fuss,ik spreek je vast niet meer,maar heel veel succes,sterkte voor morgen.
Fijn idee dat je alles geregeld hebt,hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht!Je zal vast morgen vaak in mijn hoofd rondspoken.Zet hem op he.:flower:
Visite is uitgedunt,een vriend is blijven plakken,we hebben de bbq aan.
Morgen beginnen we aan het laatste weekje school.Hoera!
zondag 18 juli 2010 om 22:15
Helleu!
Ik was drukdrukdruk dit weekend.
Vanmiddag nog even snel gekeken of Skippy er al is, had geen eens tijd om iets te posten.
Nu ga ik Sportman volgen naar bed, we moeten slaap inhalen.
Stoer autootje Yonna! Waarom doe je die andere mooie weg?
Fijne zo'n lieve behulpzame Troela, da's fijn thuis komen.
Haai Coe en Zoeb!
Ik hoop dat jullie snel iets horen over de bezichtigingen MissM.
Wel lekker hoor, gelijk 2!
Lievelieve Fuss en Fusslief, heel veel sterkte en succes morgen.
Maak er wat van, zet 'm op. Wij blobben er oplos!
Ik was drukdrukdruk dit weekend.
Vanmiddag nog even snel gekeken of Skippy er al is, had geen eens tijd om iets te posten.
Nu ga ik Sportman volgen naar bed, we moeten slaap inhalen.
Stoer autootje Yonna! Waarom doe je die andere mooie weg?
Fijne zo'n lieve behulpzame Troela, da's fijn thuis komen.
Haai Coe en Zoeb!
Ik hoop dat jullie snel iets horen over de bezichtigingen MissM.
Wel lekker hoor, gelijk 2!
Lievelieve Fuss en Fusslief, heel veel sterkte en succes morgen.
Maak er wat van, zet 'm op. Wij blobben er oplos!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 19 juli 2010 om 08:26
Moggû,
Wat zijn jullie laat met de vakanties.
Kan me voorstellen dat de kinderen er helemaal aan toe zijn.
Ik zou trouwens ook wel weer weg willen.
Ik ga vandaag,
-
- Huis opruimen.
- Was weg werken.
- Vaatwasser in-en uitruimen.
- Werken en daar veel doen.
- Huiswerk maken.
- Boodschappen doen.
- Koken.
- Luieren.
Adios!
Wat zijn jullie laat met de vakanties.
Kan me voorstellen dat de kinderen er helemaal aan toe zijn.
Ik zou trouwens ook wel weer weg willen.
Ik ga vandaag,
-
- Huis opruimen.
- Was weg werken.
- Vaatwasser in-en uitruimen.
- Werken en daar veel doen.
- Huiswerk maken.
- Boodschappen doen.
- Koken.
- Luieren.
Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 19 juli 2010 om 09:29
Mogguh
Spannend, Fus, we houden het andere topic in de gaten!
Ik weet niet of we nog iets gaan horen van de kijkers. Ze hadden natuurlijk wel eea op- en aan te merken, en zullen vast ook nog wel ergens anders gaan kijken.
We wachten af...
Vandaag:
- werken
- fysio
- boodschappen
- koken
- wassen en drogen
- op tijd naar bed
Overigens is morgen een mooie dag om jarig te zijn
Spannend, Fus, we houden het andere topic in de gaten!
Ik weet niet of we nog iets gaan horen van de kijkers. Ze hadden natuurlijk wel eea op- en aan te merken, en zullen vast ook nog wel ergens anders gaan kijken.
We wachten af...
Vandaag:
- werken
- fysio
- boodschappen
- koken
- wassen en drogen
- op tijd naar bed
Overigens is morgen een mooie dag om jarig te zijn
maandag 19 juli 2010 om 09:32
Ja lekker he?
Nee geen plannen. Als het weer ons goed gezind is hebben we hier thuis alles wat we maar willen en maken we gewoon af en toe wat uitstapjes.
Bij slecht weer kunnen we altijd nog vluchten.
MissM, het is toch wel zo netjes dat als die mensen verder geen interesse hebben, dat dan aan de makelaar laten weten?
Nee geen plannen. Als het weer ons goed gezind is hebben we hier thuis alles wat we maar willen en maken we gewoon af en toe wat uitstapjes.
Bij slecht weer kunnen we altijd nog vluchten.
MissM, het is toch wel zo netjes dat als die mensen verder geen interesse hebben, dat dan aan de makelaar laten weten?
maandag 19 juli 2010 om 10:14
Goeiemorgen!
Fus, vandaag wordt het spannend!!! Wordt het vandaag dan toch Skippy-dag??
Yonna, Its, leuk allebei een nieuw autootje. Hoewel.. ik vond die gekleurde van jou wel heeeeeel gaaf moet ik zeggen
MissM, spannend die bezichtigingen.. ik hoop dat er meteen een koper bij zit. Dat zou wel super zijn.
Vandaag ga ik:
- (natuurlijk) werken
- Sporten
- Op tijd naar bed
Fijne dag allemaal!
Fus, vandaag wordt het spannend!!! Wordt het vandaag dan toch Skippy-dag??
Yonna, Its, leuk allebei een nieuw autootje. Hoewel.. ik vond die gekleurde van jou wel heeeeeel gaaf moet ik zeggen
MissM, spannend die bezichtigingen.. ik hoop dat er meteen een koper bij zit. Dat zou wel super zijn.
Vandaag ga ik:
- (natuurlijk) werken
- Sporten
- Op tijd naar bed
Fijne dag allemaal!