Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 17 juli 2010 om 11:41
Dat herken ik zo enorm Coe.
Als troela niet een jaar extra gekleuterd had, zou ze nu ook afscheid nemen van de basisschool.
Moet er niet aan denken!
Ben ook wel reuze benieuwd hoe haar klasje eruit gaat zien (hoop echt dat ze wel met beste vriendin samen blijft) en welke meester ze krijgt.
Eerste was hangt.
Tweede draait.
Als troela niet een jaar extra gekleuterd had, zou ze nu ook afscheid nemen van de basisschool.
Moet er niet aan denken!
Ben ook wel reuze benieuwd hoe haar klasje eruit gaat zien (hoop echt dat ze wel met beste vriendin samen blijft) en welke meester ze krijgt.
Eerste was hangt.
Tweede draait.
zaterdag 17 juli 2010 om 11:48
Hello!
Nee hoor Yonna, t is nog niet klaar: IK vind je namelijk ook een superlief en wijs mens! Dus toevallig
Fus, je bent nog lekker actief zeg! Fijn dat je t ons laat weten als er actie komt want we zijn allemaal al hyper bij het idee geloof ik
Zoeb, ik val in herhalingen maar Saar is echt zoooooo'n snoepje...
En tja.. dan ik.. nou eh.. eigenlijk loop ik steeds een beetje met mn ziel onder mn arm en word ik daarvan dan weer boos op mezelf, lekker constructief dus. Vandaag en morgen niet heel veel gepland maar ipv ervan te genieten weet ik gewoon niet wat ik ermee aan moet. Misschien moet ik toch ook maar eens naar jullie wijze raad luisteren en met iemand gaan praten maar die drempel is wel erg hoog......
Nu eerst maar eens badderen en kijken of ik mezelf een beetje op gang kan krijgen
Mooie dag!
Nee hoor Yonna, t is nog niet klaar: IK vind je namelijk ook een superlief en wijs mens! Dus toevallig
Fus, je bent nog lekker actief zeg! Fijn dat je t ons laat weten als er actie komt want we zijn allemaal al hyper bij het idee geloof ik
Zoeb, ik val in herhalingen maar Saar is echt zoooooo'n snoepje...
En tja.. dan ik.. nou eh.. eigenlijk loop ik steeds een beetje met mn ziel onder mn arm en word ik daarvan dan weer boos op mezelf, lekker constructief dus. Vandaag en morgen niet heel veel gepland maar ipv ervan te genieten weet ik gewoon niet wat ik ermee aan moet. Misschien moet ik toch ook maar eens naar jullie wijze raad luisteren en met iemand gaan praten maar die drempel is wel erg hoog......
Nu eerst maar eens badderen en kijken of ik mezelf een beetje op gang kan krijgen
Mooie dag!
zaterdag 17 juli 2010 om 12:23
Ik noemde hem al liefkozend slagschip
Maar ik kan er goed mee uit de voeten.
Mijn lieve vriendin stuurt me net een bos bloemen en een bon dat ik dinsdag a.s om 14.30u verwacht word bij de schoonheidsspecialiste voor een gezichtsbehandeling en het verven van mijn wimpers en wenkbrauwen.Zooo lief!!
Gelfje,wijze raad van onze allerliefste Yonna.Het is niet eng,jij bent niet raar,je hebt alleen wat handvatten nodig voor de toekomst.
Maar goed,een buitenstaander heeft altijd makkelijk lullen natuurlijk.Sterkte!
Maar ik kan er goed mee uit de voeten.
Mijn lieve vriendin stuurt me net een bos bloemen en een bon dat ik dinsdag a.s om 14.30u verwacht word bij de schoonheidsspecialiste voor een gezichtsbehandeling en het verven van mijn wimpers en wenkbrauwen.Zooo lief!!
Gelfje,wijze raad van onze allerliefste Yonna.Het is niet eng,jij bent niet raar,je hebt alleen wat handvatten nodig voor de toekomst.
zaterdag 17 juli 2010 om 13:51
Gelf! Leuister naar de wijze woorden van Mama Yonna!
Grr.. wat ik nou weer had.
Heb ik heel mijn droogmolen vol was hangen (wasmand was bijna leeg)..... Waait ie om!!!
In het zwembad!!!
Tja, dan had Goldman hem maar moeten 'planten'. Nu stond ie in een parasolvoet en dat werkt dus niet echt als er wat wind staat... En dan krijg ik de schuld omdat het ding te dicht bij het zwembad zou staan. Duhhhh...
Afijn. Alles in de centrifuge en nu hangt het weer. Op mijn oude vertrouwde rekje.
Ik ben al gewassen en gekapt dus ik ga zo de stad in.
Mooie verrassing Coe!
Zomaar? Wat lief!
Grr.. wat ik nou weer had.
Heb ik heel mijn droogmolen vol was hangen (wasmand was bijna leeg)..... Waait ie om!!!
In het zwembad!!!
Tja, dan had Goldman hem maar moeten 'planten'. Nu stond ie in een parasolvoet en dat werkt dus niet echt als er wat wind staat... En dan krijg ik de schuld omdat het ding te dicht bij het zwembad zou staan. Duhhhh...
Afijn. Alles in de centrifuge en nu hangt het weer. Op mijn oude vertrouwde rekje.
Ik ben al gewassen en gekapt dus ik ga zo de stad in.
Mooie verrassing Coe!
Zomaar? Wat lief!
zaterdag 17 juli 2010 om 17:02
Achteraf gezien zal het er ook best wel grappig uit hebben gezien Nikki.
En wat ook niet zo leuk was:
Toen ik terug bij mijn auto kwam na het boodschappen doen bleek er iemand tegenaan te hebben gezeten met inparkeren. Er waren getuigen die het hadden zien gebeuren en die zijn nummerplaat hadden genoteerd. Andere bestuurder was de winkel ingegaan.
Toen ik terug bij auto kwam kwam er dus meteen een vreemde man naar me toe die een briefje had met nummerplaat, maar auto stond ook nog steeds naast me geparkeerd.
Ik Goldman gebeld en toen die er net was kwam de andere bestuurder ook net uit de winkel.
Hij zei dat ie niks gemerkt had (ja tuurlijk.. Duh..). Afijn, alleen wat lakschade maar we hebben toch maar een schadeformulier ingevuld.
Zucht.
Lijstje:
2 X Wassen, ophangen, vouwen.
In de stad een cadeautje halen voor MevrouwtjePoes.
Meteen bloemstuk voor Neef ophalen (morgen en maandag is bloemist dicht)
Afscheid gaan nemen van Vriendin (zij vertrekt naar Nijmegen om de 4-daagse te lopen)
Stofzuigen
Naar MevrouwtjePoes voor een feestje!
Stofzuigen gaat het niet worden vandaag. Met de swiffert rond dan weer wel.
En wat ook niet zo leuk was:
Toen ik terug bij mijn auto kwam na het boodschappen doen bleek er iemand tegenaan te hebben gezeten met inparkeren. Er waren getuigen die het hadden zien gebeuren en die zijn nummerplaat hadden genoteerd. Andere bestuurder was de winkel ingegaan.
Toen ik terug bij auto kwam kwam er dus meteen een vreemde man naar me toe die een briefje had met nummerplaat, maar auto stond ook nog steeds naast me geparkeerd.
Ik Goldman gebeld en toen die er net was kwam de andere bestuurder ook net uit de winkel.
Hij zei dat ie niks gemerkt had (ja tuurlijk.. Duh..). Afijn, alleen wat lakschade maar we hebben toch maar een schadeformulier ingevuld.
Zucht.
Lijstje:
2 X Wassen, ophangen, vouwen.
In de stad een cadeautje halen voor MevrouwtjePoes.
Meteen bloemstuk voor Neef ophalen (morgen en maandag is bloemist dicht)
Afscheid gaan nemen van Vriendin (zij vertrekt naar Nijmegen om de 4-daagse te lopen)
Stofzuigen
Naar MevrouwtjePoes voor een feestje!
Stofzuigen gaat het niet worden vandaag. Met de swiffert rond dan weer wel.
zondag 18 juli 2010 om 06:33
Goeiemorgen
Nog geen spoor van Skippy maar vooruitlopend op morgen de boel maar vast spic en span aan het maken. Wasmachine draait, droger droogt en ik ben lekker wat aan het rommelen.
Vanmiddag de gemiste uurtjes slaap maar weer inhalen.
Nog op het lijstje:
- knutseldoos weer inpakken en naar de schuur
- stofzuigen
- stoffen
- tafel leegruimen
- vensterbank leegruimen
- ziekenhuistas inpakken
- tas voor Zoon inpakken
- weekplanning Zoon maken voor Oma
- was in de kast leggen
Oh, dat hoef ik niet allemaal alleen te doen hoor, Lief helpt straks mee. Maar die slaapt nu nog lekker
Heb ik al verteld hoe ontzettend lief Lief is? Hoeveel geduld hij heeft me me? Ik bof zo met hem
Nog geen spoor van Skippy maar vooruitlopend op morgen de boel maar vast spic en span aan het maken. Wasmachine draait, droger droogt en ik ben lekker wat aan het rommelen.
Vanmiddag de gemiste uurtjes slaap maar weer inhalen.
Nog op het lijstje:
- knutseldoos weer inpakken en naar de schuur
- stofzuigen
- stoffen
- tafel leegruimen
- vensterbank leegruimen
- ziekenhuistas inpakken
- tas voor Zoon inpakken
- weekplanning Zoon maken voor Oma
- was in de kast leggen
Oh, dat hoef ik niet allemaal alleen te doen hoor, Lief helpt straks mee. Maar die slaapt nu nog lekker
Heb ik al verteld hoe ontzettend lief Lief is? Hoeveel geduld hij heeft me me? Ik bof zo met hem
zondag 18 juli 2010 om 06:50
Goedemorgen!
Je bent er weer op tijd bij, Fus.
Wel een lekker gevoel als je dadelijk "klaar" bent, denk ik.
Hoe is Lief er onder, is hij al nerveus?
Er bleken gisteren twee kijkers te zijn geweest, nu is het dus afwachten of ze het wat vonden.
Wel lekker, zon fris, opgeruimd huis, we gaan het zo houden
Ik heb last van mijn bijholtes, ernorme hoofdpijn en misselijk. Vandaag dus maar regelmatig stomen.
Je bent er weer op tijd bij, Fus.
Wel een lekker gevoel als je dadelijk "klaar" bent, denk ik.
Hoe is Lief er onder, is hij al nerveus?
Er bleken gisteren twee kijkers te zijn geweest, nu is het dus afwachten of ze het wat vonden.
Wel lekker, zon fris, opgeruimd huis, we gaan het zo houden
Ik heb last van mijn bijholtes, ernorme hoofdpijn en misselijk. Vandaag dus maar regelmatig stomen.
zondag 18 juli 2010 om 07:28
Moggûh lieffies!
Nog meer vroege vogels. Ik ben de laatste tijd ook weer behoorlijk aan het spoken, niet fijn............. en ik ben niet eens zwanger of heb kleintjes rondhuppelen
Jij bent dus gewoon aan het nesteldrangen Fus!
Spannend MissM!! Wanneer zou je moeten horen?
Ik heb een andere auto gekocht!! Ik ben er zo vreselijk blij mee, ben weer thuis, want het is een citroën!
Weet nog niet wanneer ik hem kan halen, ik hoop deze week nog.
Lijstje voor vandaag:
* wevmttk
Geniet!
Nog meer vroege vogels. Ik ben de laatste tijd ook weer behoorlijk aan het spoken, niet fijn............. en ik ben niet eens zwanger of heb kleintjes rondhuppelen
Jij bent dus gewoon aan het nesteldrangen Fus!
Spannend MissM!! Wanneer zou je moeten horen?
Ik heb een andere auto gekocht!! Ik ben er zo vreselijk blij mee, ben weer thuis, want het is een citroën!
Weet nog niet wanneer ik hem kan halen, ik hoop deze week nog.
Lijstje voor vandaag:
* wevmttk
Geniet!
zondag 18 juli 2010 om 08:24
Nog een nasleep van de jetlag misschien Yonna?
Wat voor citroentje heb je? En die gekleurde dan, doe je die weg?
Over citroenen gesproken: gisteren kip met citroen en olijven op. Was superlekker!
MissM, 2 bezichtigingen al, wow! Goed hoor.
Misschien voor je holtes in bad (of heb je dat niet? )
Heb je nog een gesprek gehad met James?
Hier is de droger alweer klaar. Nu zou ik dus eigenlijk moeten opstaan om 'm uit te zetten he? Geen zin in!
Qua opruimen is het redelijk klaar, Lief mag straks nog even helpen. Ben nu bezig om slofjes te maken van vilt En als die af zijn ga ik lekker in bad. Wil ik nu nog niet doen nu de mannen nog slapen. Die hebben hun slaap echt wel nodig. Lief is nerveus voor wanneer de baby komt en heeft dan altijd veel slaap nodig en Zoonlief mocht gisteren karatekid kijken en is dus laat gaan slapen.
Wat voor citroentje heb je? En die gekleurde dan, doe je die weg?
Over citroenen gesproken: gisteren kip met citroen en olijven op. Was superlekker!
MissM, 2 bezichtigingen al, wow! Goed hoor.
Misschien voor je holtes in bad (of heb je dat niet? )
Heb je nog een gesprek gehad met James?
Hier is de droger alweer klaar. Nu zou ik dus eigenlijk moeten opstaan om 'm uit te zetten he? Geen zin in!
Qua opruimen is het redelijk klaar, Lief mag straks nog even helpen. Ben nu bezig om slofjes te maken van vilt En als die af zijn ga ik lekker in bad. Wil ik nu nog niet doen nu de mannen nog slapen. Die hebben hun slaap echt wel nodig. Lief is nerveus voor wanneer de baby komt en heeft dan altijd veel slaap nodig en Zoonlief mocht gisteren karatekid kijken en is dus laat gaan slapen.
zondag 18 juli 2010 om 08:40
Ik ben altijd al een slechte slaper geweest Fus. Zo gaat het tijden goed en zo gaat het tijden slecht en spook ik 's nachts.
Ik ben er aan gewend.
Zet het recept eens hier neer als je wilt? Klinkt erg goed!
Skippy is toch jouw Lief's eerste kindje? Of ben ik nu heel erg in de bonen?
Ja, de gekleurde gaat weg. Ik krijg nu deze:
Ben er echt helemaal waas van!
Ik ben er aan gewend.
Zet het recept eens hier neer als je wilt? Klinkt erg goed!
Skippy is toch jouw Lief's eerste kindje? Of ben ik nu heel erg in de bonen?
Ja, de gekleurde gaat weg. Ik krijg nu deze:
Ben er echt helemaal waas van!
zondag 18 juli 2010 om 08:55
Goedemorgen!
Mooi citroentje Yonna!Krijg je ook een zwarte?
MissM,spannend al 2 bezichtigingen.Hebben jullie zelf al iets anders?
Fussie,toch hoop ik voor jullie dat Skippy zich nog zelf aankondigt.
Voor vandaag niet veel plannen,oudste heeft een feestje,misschien ga ik wel zwemmen met middelste en Ukkie.Of een stuk fietsen in het bos.
Ukkie doet het erg goed zonder luier.S'nachts heeft ie er nog wel 1 aan maar vanochtend kwam ie droog uit bed.Ik ben er blij mee
Mooi citroentje Yonna!Krijg je ook een zwarte?
MissM,spannend al 2 bezichtigingen.Hebben jullie zelf al iets anders?
Fussie,toch hoop ik voor jullie dat Skippy zich nog zelf aankondigt.
Voor vandaag niet veel plannen,oudste heeft een feestje,misschien ga ik wel zwemmen met middelste en Ukkie.Of een stuk fietsen in het bos.
Ukkie doet het erg goed zonder luier.S'nachts heeft ie er nog wel 1 aan maar vanochtend kwam ie droog uit bed.Ik ben er blij mee
zondag 18 juli 2010 om 09:06
Ja, het is een zwarte. Het leuke was dat het gisteren bij de dealer erg rustig was en dat er aan het eind van de middag 3 mensen belangstelling hadden voor dit autootje
Hij is van mij!!
Ja, heb het gezien en ook gereageerd. Maar TO heeft nogal hoge verwachtingen en welke fotograaf ze ook kiest om mee in zee te gaan, de uiteindelijke foto's zullen haar tegen gaan vallen ben ik bang.
Knap van Ukkie! Mijn zoon deed er wat langer over om 's nachts droog te zijn, hij was 8 toen het nog zeer regelmatig mis ging. Hij vond het verschrikkelijk! Uiteindelijk met een plaswekker toch gelukt
Hij is van mij!!
Ja, heb het gezien en ook gereageerd. Maar TO heeft nogal hoge verwachtingen en welke fotograaf ze ook kiest om mee in zee te gaan, de uiteindelijke foto's zullen haar tegen gaan vallen ben ik bang.
Knap van Ukkie! Mijn zoon deed er wat langer over om 's nachts droog te zijn, hij was 8 toen het nog zeer regelmatig mis ging. Hij vond het verschrikkelijk! Uiteindelijk met een plaswekker toch gelukt
zondag 18 juli 2010 om 09:33
Loop jij nu ook met een grote grijns Yonna?
Vriend hier is zo blij als een kind en krijgt die grijns maar niet van zijn gezicht.
Ik moet nog erg wennen aan de mijlaanduiding,rij regelmatig te hard.En parkeren moet ik ook nog oefenen Ben dus blij dat ik mijn fiets nog heb.
Middelste hier is ook niet blij,heeft regelmatig s'nachts een ongelukje.Zelfs met plaswekker.Hij vind het dus reuze oneerlijk dat het bij Ukkie gelukt is.
Vriend hier is zo blij als een kind en krijgt die grijns maar niet van zijn gezicht.
Ik moet nog erg wennen aan de mijlaanduiding,rij regelmatig te hard.En parkeren moet ik ook nog oefenen Ben dus blij dat ik mijn fiets nog heb.
Middelste hier is ook niet blij,heeft regelmatig s'nachts een ongelukje.Zelfs met plaswekker.Hij vind het dus reuze oneerlijk dat het bij Ukkie gelukt is.
zondag 18 juli 2010 om 09:51
Ik heb de foto open staan en kijk er iedere 5 minuten naar. Ik ben er zo blij mee!
Het is nogal geen klein autootje die olieboot van jullie! In Amerika hadden we een huurauto die gelukkig zowel mijlen als kilometers aangaf
Ik rijd ook stelselmatig te hard, heb alweer twee boetes klaar liggen die betaald mogen worden
Het is nogal geen klein autootje die olieboot van jullie! In Amerika hadden we een huurauto die gelukkig zowel mijlen als kilometers aangaf
Ik rijd ook stelselmatig te hard, heb alweer twee boetes klaar liggen die betaald mogen worden