Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 16 juli 2010 om 20:43
vrijdag 16 juli 2010 om 21:20
vrijdag 16 juli 2010 om 23:06
*denk een lachie die met een zakdoekje langs voorhoofd veegt* (met dank aan Mamz!)
Skippy zit nog!
Druif, graag! Ik kom het een keer halen
Its, dank je wel voor het lieve compliment! Ik merk dat het me goed doet en ik het met een glimlach aanhoor lees. Dat is wel eens anders geweest met de gedachte; 'ja ja, het zal wel, dat zeggen ze alleen maar'. Inmiddels ben ik er blij mee!
Lief van je dank je wel!!
Skippy zit nog!
Druif, graag! Ik kom het een keer halen
Its, dank je wel voor het lieve compliment! Ik merk dat het me goed doet en ik het met een glimlach aanhoor lees. Dat is wel eens anders geweest met de gedachte; 'ja ja, het zal wel, dat zeggen ze alleen maar'. Inmiddels ben ik er blij mee!
Lief van je dank je wel!!
zaterdag 17 juli 2010 om 08:34
Ik zou hyper worden van al die
Ik dacht eerst dat Skippy daar spontaan voor naar buiten wil komen. Nou ja dan zetten we er nog maar een paar neer.
Yonna als wij zeggen dat je een schat van een mens bent dan is dat ook zo. Dus: JE BENT EEN SCHAT VAN EEN MOOI MENS".
En als je het niet geloofd. Vraag maar aan Happy.
Ik dacht eerst dat Skippy daar spontaan voor naar buiten wil komen. Nou ja dan zetten we er nog maar een paar neer.
Yonna als wij zeggen dat je een schat van een mens bent dan is dat ook zo. Dus: JE BENT EEN SCHAT VAN EEN MOOI MENS".
En als je het niet geloofd. Vraag maar aan Happy.
zaterdag 17 juli 2010 om 08:41
Goedemorgen!
MissM,spannend vandaag!Succes!
Fuss,jij had een drukke dag!Wel met leuke dingen,las ik.
Druifje,eerste nachtje op de camping overleefd
Oudste kwam gister verdrietig thuis van een feestje.Haar klas wordt uit elkaar gehaald,dus dit was het laatste feest wat ze als klas samen hadden.Denk daar een tranentrekker van Hazes bij en de hele klas omarmde elkaar en begon te huilen.Ikzelf hield het ook niet droog.Jammer dat ze dat laatste jaar niet samen kunnen afmaken.
Lijstje vandaag:
bakker voor brood
boven stoffen,zuigen en dweilen
wassen
Fijne dag allemaal
MissM,spannend vandaag!Succes!
Fuss,jij had een drukke dag!Wel met leuke dingen,las ik.
Druifje,eerste nachtje op de camping overleefd
Oudste kwam gister verdrietig thuis van een feestje.Haar klas wordt uit elkaar gehaald,dus dit was het laatste feest wat ze als klas samen hadden.Denk daar een tranentrekker van Hazes bij en de hele klas omarmde elkaar en begon te huilen.Ikzelf hield het ook niet droog.Jammer dat ze dat laatste jaar niet samen kunnen afmaken.
Lijstje vandaag:
bakker voor brood
boven stoffen,zuigen en dweilen
wassen
Fijne dag allemaal
zaterdag 17 juli 2010 om 09:45
Goeiemorgen mooie mensen van dit topic
't Is niet voor niets dat ik hier elke dag zit he?
Rare nacht gehad, wel een mooie thriller gelezen. Zondaarskind van Marion Pauw. Echt een aanrader.
Vandaag niet zoveel plannen. Boodschappen, zwemles en hier wat opruimen. Merk dat ik tegen maandag opkijk. Of baal dat het zo loopt, misschien klopt dat beter met hoe ik me voel.
Sneu Coe, dat ze dat doen. Was er nog een reden voor?
't Is niet voor niets dat ik hier elke dag zit he?
Rare nacht gehad, wel een mooie thriller gelezen. Zondaarskind van Marion Pauw. Echt een aanrader.
Vandaag niet zoveel plannen. Boodschappen, zwemles en hier wat opruimen. Merk dat ik tegen maandag opkijk. Of baal dat het zo loopt, misschien klopt dat beter met hoe ik me voel.
Sneu Coe, dat ze dat doen. Was er nog een reden voor?
zaterdag 17 juli 2010 om 10:04
mogguh...
Igg jammer dat ze op school dat soort dingen doen Coe. de logica ontgaat mij ook altijd.
Van veranderingen hier op school weet ik nog niks. Troela heeft woensdagochtend kijkochtend, dus ontmoet dan haar nieuwe juf/meester en klas.
Zonder jullie andere lieverds te kort te willen doen:
Yonna ik vind je ook heel lief!
Hoe bedoel je rare nacht Fuss?
Gerommel?
Had je op Hyves gekeken voor de verjaardag van Neef?
Gelfje hoe is het met jou meis?
Ik ga vandaag niet veel bezemen, maar wel:
2 X Wassen, ophangen, vouwen.
In de stad een cadeautje halen voor MevrouwtjePoes.
Meteen bloemstuk voor Neef ophalen (morgen en maandag is bloemist dicht)
Afscheid gaan nemen van Vriendin (zij vertrekt naar Nijmegen om de 4-daagse te lopen)
Stofzuigen
Naar MevrouwtjePoes voor een feestje!
Igg jammer dat ze op school dat soort dingen doen Coe. de logica ontgaat mij ook altijd.
Van veranderingen hier op school weet ik nog niks. Troela heeft woensdagochtend kijkochtend, dus ontmoet dan haar nieuwe juf/meester en klas.
Zonder jullie andere lieverds te kort te willen doen:
Yonna ik vind je ook heel lief!
Hoe bedoel je rare nacht Fuss?
Gerommel?
Had je op Hyves gekeken voor de verjaardag van Neef?
Gelfje hoe is het met jou meis?
Ik ga vandaag niet veel bezemen, maar wel:
2 X Wassen, ophangen, vouwen.
In de stad een cadeautje halen voor MevrouwtjePoes.
Meteen bloemstuk voor Neef ophalen (morgen en maandag is bloemist dicht)
Afscheid gaan nemen van Vriendin (zij vertrekt naar Nijmegen om de 4-daagse te lopen)
Stofzuigen
Naar MevrouwtjePoes voor een feestje!
zaterdag 17 juli 2010 om 10:15
Ze krijgen volgend jaar 2 kleine groepen 8 van 20 leerlingen Fussie.
Anders zou de klas nu wel heel groot worden.Maar jammer dat ze dat laatste jaar niet samen kunnen afmaken.
Dat balen is natuurlijk niet zo gek,weet je nu wel wat ze maandag gaan doen,strippen of opwekken?Ze gaan toch niet gelijk uit van een ks?Misschien heb je dat al verteld hoor...
Zoeb,hoe gaat ie met Saar?
Ukkie heeft net over mijn tenen geplast
Anders zou de klas nu wel heel groot worden.Maar jammer dat ze dat laatste jaar niet samen kunnen afmaken.
Dat balen is natuurlijk niet zo gek,weet je nu wel wat ze maandag gaan doen,strippen of opwekken?Ze gaan toch niet gelijk uit van een ks?Misschien heb je dat al verteld hoor...
Zoeb,hoe gaat ie met Saar?
Ukkie heeft net over mijn tenen geplast
zaterdag 17 juli 2010 om 10:33
Saar is een voorbeeldige hond. Ze heeft de hele nacht doorgeslapen tot half acht vanmorgen. Heerlijk is dat.
Als ze een vreemd geluid hoort snelt ze naar haar veilige plekje en de Stafford van zoon vind ze erg interessant.
En we gaan een fietsmand aanschaffen zodat ze mee kan fietsen.
Dit was niet zo'n succes.
Als ze een vreemd geluid hoort snelt ze naar haar veilige plekje en de Stafford van zoon vind ze erg interessant.
En we gaan een fietsmand aanschaffen zodat ze mee kan fietsen.
Dit was niet zo'n succes.
zaterdag 17 juli 2010 om 10:37
quote:coeberghmetijs schreef op 17 juli 2010 @ 10:17:
Hier in de krant stond een stukje over 4 daagse lopers uit jouw stadje Goldie.Ga jij vriendin nog aanmoedigen daar?
Ik ga vrijdag naar Nijmegen om haar in te halen aan de Via Gladiola.
En 's avond feesten natuurlijk.
Ahum..Laat het haar eerst maar eens halen. Dat het vorig jaar gelukt is is geen garantie voor dit jaar he?
Hier in de krant stond een stukje over 4 daagse lopers uit jouw stadje Goldie.Ga jij vriendin nog aanmoedigen daar?
Ik ga vrijdag naar Nijmegen om haar in te halen aan de Via Gladiola.
En 's avond feesten natuurlijk.
Ahum..Laat het haar eerst maar eens halen. Dat het vorig jaar gelukt is is geen garantie voor dit jaar he?
zaterdag 17 juli 2010 om 10:44
Moggûh lieve lieffies!
Willen jullie nu ophouden? Ik vind mezelf ook lief
Coe, die laatste zin uit je een na laatste post! Ukkie heeft net over mijn tenen geplast! Geweldig!
Het is sneu dat ze de klas uit elkaar halen, maar ze blijven elkaar natuurlijk gewoon zien op school. Volgend jaar met al die verschillende vervolgscholen wordt het een nog verdrietiger verhaal. Vertel Oudste dat nog maar niet
Gold, dat is het leuke nu Mevrouwtje Poes weer in Nederland woont, kun je heel gemakkelijk naar een feestje toe. Doe je haar onze groeten?
Fus, weinig geslapen? Wat een opmerking van een domme doos te weeg kan brengen! Kan ik boos om worden! Helpt het gesprek wat je had met de Triage verpleegkundige om het wat zachter te maken?
Ik zet het boek op ons bibliotheeklijstje voor onze zonvakantie in september!
Zoeb, ja Zoeb, goed Zoeb! Ik hoef het niet aan Happy te vragen, die zit me toch alleen maar met een vettige grijns (zijn eigen woorden!) aan te staren dan
Druif, een hele fijne vakantie!!!
MissM, wat een mooie kerel is jullie Mmetje! Hoe is het met zijn billen? Als ik hetzelfde aan jou zou vragen over jouw billen, zou ik een draai om mijn oren kunnen krijgen van je
Its, wat leuk een smart!! Welke kleur(en)?
Borodini en Marels, jullie worden gemist hier!
Mijn (ons) lijstje voor vandaag:
* Naar de kantoorbenodigdhedenwinkel
* Naar de drogist
* Naar de Praxis/Gamma/Fixet- bouwmarkt dus
* Nieuwe monitor kopen
* Nieuwe auto kijken
* Weekend boodschappen doen
* Blij zijn met onze hulp, want we hoeven niets te bezemen
Geniet!
Willen jullie nu ophouden? Ik vind mezelf ook lief
Coe, die laatste zin uit je een na laatste post! Ukkie heeft net over mijn tenen geplast! Geweldig!
Het is sneu dat ze de klas uit elkaar halen, maar ze blijven elkaar natuurlijk gewoon zien op school. Volgend jaar met al die verschillende vervolgscholen wordt het een nog verdrietiger verhaal. Vertel Oudste dat nog maar niet
Gold, dat is het leuke nu Mevrouwtje Poes weer in Nederland woont, kun je heel gemakkelijk naar een feestje toe. Doe je haar onze groeten?
Fus, weinig geslapen? Wat een opmerking van een domme doos te weeg kan brengen! Kan ik boos om worden! Helpt het gesprek wat je had met de Triage verpleegkundige om het wat zachter te maken?
Ik zet het boek op ons bibliotheeklijstje voor onze zonvakantie in september!
Zoeb, ja Zoeb, goed Zoeb! Ik hoef het niet aan Happy te vragen, die zit me toch alleen maar met een vettige grijns (zijn eigen woorden!) aan te staren dan
Druif, een hele fijne vakantie!!!
MissM, wat een mooie kerel is jullie Mmetje! Hoe is het met zijn billen? Als ik hetzelfde aan jou zou vragen over jouw billen, zou ik een draai om mijn oren kunnen krijgen van je
Its, wat leuk een smart!! Welke kleur(en)?
Borodini en Marels, jullie worden gemist hier!
Mijn (ons) lijstje voor vandaag:
* Naar de kantoorbenodigdhedenwinkel
* Naar de drogist
* Naar de Praxis/Gamma/Fixet- bouwmarkt dus
* Nieuwe monitor kopen
* Nieuwe auto kijken
* Weekend boodschappen doen
* Blij zijn met onze hulp, want we hoeven niets te bezemen
Geniet!
zaterdag 17 juli 2010 om 10:57
Zo'n slurfje waar water uitkomt en waarmee je in alle richtingen kan sproeien is reuze interessant Hij heeft nog niet helemaal door dat je "uit"moet plassen.Lang leve de wasmachine!En de wc is hier nog nooit zo vaak gepoetst als de laatste 2 dagen.
Ik heb een foto van de bus op hyves gezet.Slurpen doet ie goed,was Happy toch die het een slurpbak noemde.Maar hij rijdt op gas dus dat is goed te doen.
Zoeb,wat een lieverd!!
Ik heb een foto van de bus op hyves gezet.Slurpen doet ie goed,was Happy toch die het een slurpbak noemde.Maar hij rijdt op gas dus dat is goed te doen.
Zoeb,wat een lieverd!!
zaterdag 17 juli 2010 om 11:22
Ja zeg, Coe 't is een halve foto.
Wat een lekker ding is Ukkie ook hé.
Jammer dat ze de klas dan uit elkaar halen, maar mijn jongste zoon heeft ook met de hele klas lopen janken op een terrasje in het dorp waar we met een heel stel ouders heen waren gegaan na het afscheidsfeest van groep 8. Dus het gebeurt volgend jaar nog eens. En wat Yonna zegt. Sssst.
Oké Yonna, we houden op met te zeggen hoe lief we je vinden. Al zie ik nu wel die "vette grijns" van Happy voor me.
Wat een lekker ding is Ukkie ook hé.
Jammer dat ze de klas dan uit elkaar halen, maar mijn jongste zoon heeft ook met de hele klas lopen janken op een terrasje in het dorp waar we met een heel stel ouders heen waren gegaan na het afscheidsfeest van groep 8. Dus het gebeurt volgend jaar nog eens. En wat Yonna zegt. Sssst.
Oké Yonna, we houden op met te zeggen hoe lief we je vinden. Al zie ik nu wel die "vette grijns" van Happy voor me.