Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 19 juli 2010 om 10:16
Nik, ik snap het wel hoor dat je weer op vakantie wilt. Wij hebben in april natuurlijk al een super vakantie gehad maar ik zou nu ook heeeeeel graag wel weer even weg gaan. Misschien binnenkort een keer een weekendje in eigen land, da's ook lekker.
Fus, Coe en Mamz, wonen toch allemaal in dezelfde woonplaats? Dan was ik gisteren nog bij jullie in de buurt, kijken naar mijn nieuwe neefje
Fus, Coe en Mamz, wonen toch allemaal in dezelfde woonplaats? Dan was ik gisteren nog bij jullie in de buurt, kijken naar mijn nieuwe neefje
maandag 19 juli 2010 om 10:23
Dan had je wel even langs kunnen komen Gelfje!Volgende keer doen hoor.
Gold,die medewerker van de kermis die bij de zwarte cross is omgekomen,werkte bij mijn ex.Bizar dat dat ongeluk heeft kunnen gebeuren.Toen hij de attractie kocht en daarmee het 1ste seizoen draaide is er ook al een meisje zwaargewond geraakt.Ding heeft toen een aantal jaren vast gestaan in Belgie.
Gold,die medewerker van de kermis die bij de zwarte cross is omgekomen,werkte bij mijn ex.Bizar dat dat ongeluk heeft kunnen gebeuren.Toen hij de attractie kocht en daarmee het 1ste seizoen draaide is er ook al een meisje zwaargewond geraakt.Ding heeft toen een aantal jaren vast gestaan in Belgie.
maandag 19 juli 2010 om 10:31
Ik vind het sowieso een eng ding.
Staat ook (bijna) altijd hier in de stad op de kermis.
Oudste is er wel eens, onwetende van ongelukken, in geweest. Maar nu dit weer gebeurd is: No Way dat mijn kinderen daar ooit nog in gaan.
Ben er trouwens nog steeds niet uit of ik nog afscheid ga nemen van Neef. Ik heb sterk het gevoel dat ik hem nog wil zien omdat het nog steeds niet écht bij me binnen is gekomen dat ie er niet meer is.
Maar hoe ligt ie er bij na bijna een week...
Ik heb nog tot half 3 vanmiddag om te beslissen.
Staat ook (bijna) altijd hier in de stad op de kermis.
Oudste is er wel eens, onwetende van ongelukken, in geweest. Maar nu dit weer gebeurd is: No Way dat mijn kinderen daar ooit nog in gaan.
Ben er trouwens nog steeds niet uit of ik nog afscheid ga nemen van Neef. Ik heb sterk het gevoel dat ik hem nog wil zien omdat het nog steeds niet écht bij me binnen is gekomen dat ie er niet meer is.
Maar hoe ligt ie er bij na bijna een week...
Ik heb nog tot half 3 vanmiddag om te beslissen.
maandag 19 juli 2010 om 11:51
Ik hoop het Coe.
Het zou een groot verschil maken als iemand me eerst gerust zou kunnen stellen.
Goldman en de meiden gaan niet meer kijken, dus die kan ik het niet vragen.
Ik ben net nog even naar de markt gereden om een paar bossen bloemen om het rouwstuk op te pimpen. Dat had ik ivm vakantie van de bloemist zaterdag al opgehaald en ik vond het bij nader inzien een beetje kaal. Nu heb ik er een bos chrysanten bij gestoken en dat deed wonderen.
Andere bos, blauwe bloemen geen idee hoe ze heten, kleurden er niet mooi bij dus die staan nu op mijn eigen tafel.
Zometeen is Troela alweer uit school.
Even later volgt dan Goldman en na de boterham is het dan tijd om te vertrekken...
Zucht... Ik kijk er niet naar uit.
Zou liever hier blijven hangen om op Skippy te wachten.
Het zou een groot verschil maken als iemand me eerst gerust zou kunnen stellen.
Goldman en de meiden gaan niet meer kijken, dus die kan ik het niet vragen.
Ik ben net nog even naar de markt gereden om een paar bossen bloemen om het rouwstuk op te pimpen. Dat had ik ivm vakantie van de bloemist zaterdag al opgehaald en ik vond het bij nader inzien een beetje kaal. Nu heb ik er een bos chrysanten bij gestoken en dat deed wonderen.
Andere bos, blauwe bloemen geen idee hoe ze heten, kleurden er niet mooi bij dus die staan nu op mijn eigen tafel.
Zometeen is Troela alweer uit school.
Even later volgt dan Goldman en na de boterham is het dan tijd om te vertrekken...
Zucht... Ik kijk er niet naar uit.
Zou liever hier blijven hangen om op Skippy te wachten.
maandag 19 juli 2010 om 12:16
maandag 19 juli 2010 om 12:23
Nou, Lieve Gold, je hoeft niet te blijven om op Skip te wachten. Dat wordt toch pas morgen. Zal zo wel even knippen en plakken van andere topic.
Als je neef goed gekoeld is geweest hoeft er niet zoveel naars te zijn hoor. Je kunt tot op het laatste moment beslissen.
Dan ff knip en plak:
Ken je die van die vrouw die naar de dokter ging?
Nou, die mocht weer naar huis
Ze moeten wachten op de uitkomst van de vorige sectio en die ligt diep, diep, diep in de archieven in België. Dus in België is nu iemand druk aan het zoeken (zonde, zo met dit mooie weer) en pas als die uitslag er is weten we meer.
We kregen de keuze of we in het ziekenhuis wilden wachten of morgen een nieuwe poging wagen maar geadviseerd werd om morgen opnieuw te komen.
Dus nu voelt het alsof we een dagje spijbelen
(en ik heb nog één dagje extra die heerlijke buik )
Als je neef goed gekoeld is geweest hoeft er niet zoveel naars te zijn hoor. Je kunt tot op het laatste moment beslissen.
Dan ff knip en plak:
Ken je die van die vrouw die naar de dokter ging?
Nou, die mocht weer naar huis
Ze moeten wachten op de uitkomst van de vorige sectio en die ligt diep, diep, diep in de archieven in België. Dus in België is nu iemand druk aan het zoeken (zonde, zo met dit mooie weer) en pas als die uitslag er is weten we meer.
We kregen de keuze of we in het ziekenhuis wilden wachten of morgen een nieuwe poging wagen maar geadviseerd werd om morgen opnieuw te komen.
Dus nu voelt het alsof we een dagje spijbelen
(en ik heb nog één dagje extra die heerlijke buik )
maandag 19 juli 2010 om 12:37
Wat duurt het laden van de kinderpijler trouwens giga traag!! Of denk ik dat maar?
Ik zit lekker even een broodje te eten. Ben al lekker bezig geweest.
Naar de garage geweest om mijn kentekenbewijs te brengen en ik kan donderdag mijn auto al ophalen!!
Verzekering geregeld
Mensen gebeld voor mijn werk
Foto's uitgezocht
En nu aan een boek bezig
Had ik al Geniet gezegd? Nee he?
Geniet!
Ik zit lekker even een broodje te eten. Ben al lekker bezig geweest.
Naar de garage geweest om mijn kentekenbewijs te brengen en ik kan donderdag mijn auto al ophalen!!
Verzekering geregeld
Mensen gebeld voor mijn werk
Foto's uitgezocht
En nu aan een boek bezig
Had ik al Geniet gezegd? Nee he?
Geniet!
maandag 19 juli 2010 om 13:27
Mooie dag he Zoeb,woensdag
Zijn jullie lekker van de vakantie aan het genieten?
Fussie,eerlijk gezegd vind ik het maar een rare gang van zaken.Ze hadden dit toch al eerder kunnen opvragen.Maar goed,jij maakt je er niet druk om zo te lezen dus wie ben ik dan om dat wel te doen
Ik ga met boek in de tuin,Ukkie ligt op bed.
Zijn jullie lekker van de vakantie aan het genieten?
Fussie,eerlijk gezegd vind ik het maar een rare gang van zaken.Ze hadden dit toch al eerder kunnen opvragen.Maar goed,jij maakt je er niet druk om zo te lezen dus wie ben ik dan om dat wel te doen
Ik ga met boek in de tuin,Ukkie ligt op bed.
maandag 19 juli 2010 om 15:36
Coe, jeuk is héél erg! Mijn buik jeukt (striae) en mijn voeten ook. Kan af en toe wel gillen. Is er iemand om je in te smeren?
Oh, en het had vast anders gekund en gemoeten bij het zieknhuis maar ik geloof dt ik deze dag heel lekker vind. Ik hoef niets meer, het huis is klaar, Zoonlief is logeren, ik kan gewoon relaxen. Fijn idee!
Oh, en het had vast anders gekund en gemoeten bij het zieknhuis maar ik geloof dt ik deze dag heel lekker vind. Ik hoef niets meer, het huis is klaar, Zoonlief is logeren, ik kan gewoon relaxen. Fijn idee!
maandag 19 juli 2010 om 19:10
maandag 19 juli 2010 om 19:18
Helleu,
Wat ben ik blij dat ik weer thuis ben zeg. Ik werd gek van zo'n grietje.
Was ik vanmiddag roosters aan het maken, iedereen leuk ingedeeld. Rekening gehouden met alle vakanties.
Zegt dat 'kreng' opeens op (om 17.30), heb ik voor niets zitten werken.
Morgen weer een nieuwe poging doen, je wordt er soms zo simpel van...........................................
Smeren Coetje smeren Coetje!...
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren morgen Fuss, spannend!
Wat ben ik blij dat ik weer thuis ben zeg. Ik werd gek van zo'n grietje.
Was ik vanmiddag roosters aan het maken, iedereen leuk ingedeeld. Rekening gehouden met alle vakanties.
Zegt dat 'kreng' opeens op (om 17.30), heb ik voor niets zitten werken.
Morgen weer een nieuwe poging doen, je wordt er soms zo simpel van...........................................
Smeren Coetje smeren Coetje!...
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren morgen Fuss, spannend!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 19 juli 2010 om 20:13
maandag 19 juli 2010 om 20:38
Goldie, mijn ervaring is dat het fijn is om te gaan kijken als iemand overleden is, hoewel ik het nog steeds niet altijd makkelijk vind.
Hoe dat is na een week, ik weet het eigenlijk niet, ik zie onze bewoners eigenlijk altijd binnen 24 uur nadat ze overleden zijn... Maar voor mij is gaan kijken altijd iets... definitiefs. Alsof je dan echt pas goed beseft dat iemand er niet meer is.
Ik hoop dat, wat je ook besloten hebt, het goed voelt voor je.
En Nik, zulk volk zou je wurgen inderdaad.
Hoe dat is na een week, ik weet het eigenlijk niet, ik zie onze bewoners eigenlijk altijd binnen 24 uur nadat ze overleden zijn... Maar voor mij is gaan kijken altijd iets... definitiefs. Alsof je dan echt pas goed beseft dat iemand er niet meer is.
Ik hoop dat, wat je ook besloten hebt, het goed voelt voor je.
En Nik, zulk volk zou je wurgen inderdaad.
668, the neighbour of the Beast